Olja (Όλγα) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.4
Ένταξη: 09 Φεβ 2020 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Νοέ 2020, 12:54:01 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα θερμοκρασίας; 207 |
|
|
Καλημέρα σε όλους. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας γιατί θα με τρελάνει αυτό το αυτοκίνητο. Ακολουθεί σεντόνι.
207, 1.4, 8v, μοντέλο '06, 142.000 km, εισαγωγής από Γερμανία. Αγορασμένο Φεβρουάριο του 2020.
Αντιμετωπίζω ένα θέμα που δεν ξέρω αν προϋπήρχε ή αν εγώ το πρόσεξα τώρα.
Πριν μία εβδομάδα αλλάχτηκε φλάντζα κεφαλής και έγινε επισκευή. Από τότε παρατηρώ τα εξής:
1. Εκκίνηση από κρύο μέσα στην πόλη: κρατάει για πολλή ώρα σταθερή θερμοκρασία κοντά στους 90 και όταν ζεσταίνεται φτάνει στους 97 και μπαίνει βεντιλατέρ.
2. Στο ρελαντί από κρύο μπαίνει η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ στους 97 όταν ζεσταθεί.
3. Εν στάσει μαρσαρισμένο στις 2500 στροφές μπαίνει κατευθείαν η ΔΕΥΤΕΡΗ σκάλα βεντιλατέρ στους 90 (!!!).
4. Σε ανοιχτό δρόμο (στην εθνική π.χ.) κάνει τα εξής:
α) Αν το αυτοκίνητο δεν έχει προλάβει προηγουμένως να ζεσταθεί (αν δλδ δεν έχει μπει καθόλου βεντιλατέρ) κρατάει σταθερή θερμοκρασία κοντά στους 90 σε όλο το διάστημα του ταξιδιού.
β) Αν το αυτοκίνητο έχει ήδη ζεσταθεί και έχει μπει έστω και μία φορά βεντιλατέρ πριν βγω στον ανοιχτό δρόμο, στην ίδια διαδρομή στην εθνική παίζει συνέχεια 97-90 με τη βελόνα να ανεβοκατεβαίνει συνέχεια. Αυτό επίσης σε όλο το διάστημα του ταξιδιού.
Εκτός από φλάντζα κεφαλής, έγιναν τα εξής:
Αντικατάσταση θερμοστάτη (γνήσιος)
Αντικατάσταση αισθητήρα θερμοκρασίας νερού (γνήσιος)
Αλλαγή ψυγείου (denso)
Αρχικοποίηση εγκεφάλου
Αντικατάσταση αντίστασης βεντιλατέρ
Στο διαγνωστικό φαίνονται όλα φυσιολογικά, όπως μου είπαν. Δεν βρίσκουν κάποιο πρόβλημα. Όμως η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο μού φαίνεται τελείως αλλοπρόσαλλη. Εσείς τι λέτε; Ευχαριστώ πολύ. |
|