PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 2002 1.4 Φλάτζα, συμφέρει;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
theo93 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Σεπ 2020
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2020, 11:49:27    Θέμα δημοσίευσης: 307 2002 1.4 Φλάτζα, συμφέρει; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€(στον πρώτο δεν έχω πάρει τιμές από άλλους και δεν ξέρω αν παίζει και φτηνότερα).

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2020, 13:07:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν κι ο κινητηρας εχει πολλα χιλιομετρα, θεωρω πως αν δεν εχει καποιο αλλο θεμα αξιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης οπου αν γινει σωστα θα σε βγαλει μεχρι του τελους της ζωης του αυτοκινητου (7+ χρονια ακομα).
Τα 350 ευρω ειναι ενταξει τιμη και θα σου προτεινα, αν δεν εχεις αλλαξει εντος 3-4 ετων, να αλλαξεις και ιμαντα χρονισμου να ξεμπερδευεις και να γλιτωσεις τα εργατικα απ'οταν ξαναχρειαζοταν αλλαγη.

Και για το δισκοπλατο τα 300 ευρω λογικη τιμη ειναι αρκει να μιλαμε για σοβαρης εταιρειας (πχ sachs) ανταλλακτικο και ποιοτικες βαλβολινες μαζι.

Αν λοιπον το αυτοκινητο δεν εχει αλλα ζητηματα, εγω δεν θα το πετουσα για μια φλατζα και δισκοπλατο που ειναι αναλωσιμο ετσι κι αλλιως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theo93 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Σεπ 2020
Δημοσιεύσεις: 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Σεπ 2020, 13:30:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
Αν κι ο κινητηρας εχει πολλα χιλιομετρα, θεωρω πως αν δεν εχει καποιο αλλο θεμα αξιζει η αλλαγη φλατζας κεφαλης οπου αν γινει σωστα θα σε βγαλει μεχρι του τελους της ζωης του αυτοκινητου (7+ χρονια ακομα).
Τα 350 ευρω ειναι ενταξει τιμη και θα σου προτεινα, αν δεν εχεις αλλαξει εντος 3-4 ετων, να αλλαξεις και ιμαντα χρονισμου να ξεμπερδευεις και να γλιτωσεις τα εργατικα απ'οταν ξαναχρειαζοταν αλλαγη.

Και για το δισκοπλατο τα 300 ευρω λογικη τιμη ειναι αρκει να μιλαμε για σοβαρης εταιρειας (πχ sachs) ανταλλακτικο και ποιοτικες βαλβολινες μαζι.

Αν λοιπον το αυτοκινητο δεν εχει αλλα ζητηματα, εγω δεν θα το πετουσα για μια φλατζα και δισκοπλατο που ειναι αναλωσιμο ετσι κι αλλιως.


Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Οπότε το κόστος των 500€ είναι μεγάλο δεν μου φάνηκε μόνο Razz

Πόσο περίπου κοστίζει ο ιμάντας χρονισμού;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Σεπ 2020, 16:51:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 350 ακούγονται σωστά για φλάτζα.
Αν είναι να πάρεις μεταχειρισμένο μοτέρ, δεν ξέρεις τί θα σου τύχει. Τουλάχιστον ξέρεις τι έχει γίνει στο δικό σου.
Αν είναι όντως άλλαξέ τα όλα μαζί (δίσκο, πλατό, ρουλεμάν, ιμάντα χρονισμού).
Η τιμή για το σετ δίσκου είναι γύρω στα 120-150 ευρώ σε valeo ή sachs, ο ιμάντας εξαρτάται από τον κωδικό του μοτέρ 80-130 ευρώ συνήθως.
Η εργασία για όλα μαζί θα σου βγει λιγότερη αφού θα έχεις ανοίξει μοτέρ.
Επίσης άλλαξε μαζί με το σετ χρονισμού και την αντλία νερού.
Για Θεσσαλονίκη, αν θες μπορώ να σου προτείνω κάποιον στην Περαία με εξειδίκευση σε Peugeot/Citroen.

(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
imaginas 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 307 1.4 (8v) (2001)

Ένταξη: 06 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 228
Τόπος: Peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Οκτ 2020, 10:16:04    Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 2002 1.4 Φλάτζα, συμφέρει; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theo93 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,
Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.


Το θερμοστάτη τον αλλαξες;Τα ίδια μου έκανε πέρσι που ερχόμουν στην Αθήνα από την Καλαμάτα.Σταμάτησα,είχε "πιει" όλο το παραφλού.Τελικά ήταν ο θερμοστάτης.Τον άλλαξα και είναι Ok τώρα.Αν το είχα αλλάξει προληπτικά θα είχα γλιτώσει την ταλαιπωρία!


My photogallery!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0628s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on