PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Λίμπρες ελατηρίων
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2013, 23:16:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επίσης φαίνεται να έχουν ξεμείνει από ράβδους στρέψης για το 206 οι πεζοσπορτάκηδες και να μη στέλνουν πια (όχι ότι δε βρίσκεις αλλού).


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2013, 17:14:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pam-sport



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2013, 17:30:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και οι Αγγλοι απ' οπου πηρα βολαν μου (PUG1OFF) εχουν οτι διαμετρο θες.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2013, 14:57:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τσέκαρα και PAM SPORT από περιέργεια, 21-22 πάπαλα, φέρνει μόνο 23άρες (με 350€ + ΦΠΑ ).

Καλή μπιζνα, πόσο να τους κοστίζει να τις φτιάξουν?
ΟΚ, θέλουν σωστή κατεργασία για να έχουν ελαστική παραμόρφωση [κι όχι πλαστική σαν εκείνες που είχε ζητήσει να του φτιάξουν ο iceage σε μηχανουργείο], αλλά και πάλι....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 17:43:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
TA ελατηρια που φορανε οι πεζο σπορτ στα κιτ δρομου 99.00% ειναι παντα αιμπαχ χαμηλωματος.

Ενδιαφέρουσα πληροφορία μέσα από την eibach (η οποία δε μπορώ να πω ότι με παραξένεψε):

Τα ελατήρια χαμηλώματος 2-2.5 πόντων της B12 για το RC, που δίνει είτε η Bilstein είτε με άλλο κωδικό η eibach ως κιτ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, όπως λένε οι σχετικές 'generic' πληροφορίες που έχουν τα διάφορα site, αλλά ΓΡΑΜΜΙΚΑ, με ίση απόσταση σπειρών, σταθερό πάχος, διάμετρο, κλπ, κλπ, και σκληρότητα 26.5 Ν/mm (η οποία συμφωνεί με τα 151 lbs/inch που μου είχε στείλει ο γερμανός από Bilstein).

Βούτηρο δηλαδή σε σχέση με τα 280άρια και 300++άρια που βάζετε για Μέγαρα με ημισλίκ, και τρομερά κοντά στα μαμά του RC, σε σημείο να μη χρειάζεται ν' αλλάξει [κατά την eibach] ράβδους πίσω όποιος τα βάλει, παρά μόνο να κουρδίσει άξονα.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 18:15:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενδιαφερον οντως. Cool Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 20:15:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
volvos έγραψε:
TA ελατηρια που φορανε οι πεζο σπορτ στα κιτ δρομου 99.00% ειναι παντα αιμπαχ χαμηλωματος.

Ενδιαφέρουσα πληροφορία μέσα από την eibach (η οποία δε μπορώ να πω ότι με παραξένεψε):

Τα ελατήρια χαμηλώματος 2-2.5 πόντων της B12 για το RC, που δίνει είτε η Bilstein είτε με άλλο κωδικό η eibach ως κιτ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, όπως λένε οι σχετικές 'generic' πληροφορίες που έχουν τα διάφορα site, αλλά ΓΡΑΜΜΙΚΑ, με ίση απόσταση σπειρών, σταθερό πάχος, διάμετρο, κλπ, κλπ, και σκληρότητα 26.5 Ν/mm (η οποία συμφωνεί με τα 151 lbs/inch που μου είχε στείλει ο γερμανός από Bilstein).

Βούτηρο δηλαδή σε σχέση με τα 280άρια και 300++άρια που βάζετε για Μέγαρα με ημισλίκ, και τρομερά κοντά στα μαμά του RC, σε σημείο να μη χρειάζεται ν' αλλάξει [κατά την eibach] ράβδους πίσω όποιος τα βάλει, παρά μόνο να κουρδίσει άξονα.




http://www.webkat.at/webkat/bilder1/0839/04/12700020722.PDF

Kennzeichnung:
Identification
11-70-002-07 VA
Feder-Charakteristik
Characteristic
lineare
Außendurchmesser (mm)
Outer diameter
157
Drahtdurchmesser (mm)
Wire diameter
13,25
ungespannte Federlänge
untensioned length
261
Gesamtwindungszahl
Total number of coils
5,5

Μετρήστε ένα μαμά και υπολογίστε σκληρότητες...


http://www.acxesspring.com/spring-force-constant-calculator.html


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2013, 21:06:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίος Νικ.

Τα μαμά (παρακάτω) τα έχει μετρήσει κάποιος σε μηχάνημα και τα έχει βγάλει ΜΗ-γραμμικά??
Οι γάλλοι πάντως η τιμή που δίνουν για σκληρότητα είναι συγκεκριμένη (όχι "από... έως...") και τα γεωμετρικά χαρ/κά τους παραπέμπουν σε πλήρως γραμμικά (σπείρες με σταθερή απόσταση, διάμετρο, κλπ, κλπ).

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2014, 04:45:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως θυμαται κανεις τα ελατηρια που δινει η πεζω σπορ για 206 για ΧΩΜΑ με μηκος 275χιλ που τα βαζει με ραβδους 21χιλ. ποσες λιμπρες ειναι?


ΥΓ
Χρονια πολλα και καλη χρονια με υγεια και πολλες αιτιες για χαμογελα σε ολους! Smile


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Ιαν 2014, 19:39:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Μηπως θυμαται κανεις τα ελατηρια που δινει η πεζω σπορ για 206 για ΧΩΜΑ με μηκος 275χιλ που τα βαζει με ραβδους 21χιλ. ποσες λιμπρες ειναι?


ΥΓ
Χρονια πολλα και καλη χρονια με υγεια και πολλες αιτιες για χαμογελα σε ολους! Smile

Νικο καλη χρονια.
Κοιτα λιγο στην σελ. 36 τα μηκη αμορτισερ και ελατηριων που δινει για το grA 1.6. Το ελατηριο χωματος μπαινει σε αμορτισερ χωματινο με αλλη διαδρομη.
Λιμπρες δε ανακοινωνει η ps.
http://www.peugeotsport-store.com/cms/web/upload/documentation/79/4fccb274e199d.pdf
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Ιαν 2014, 17:58:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το PDF έχω κι εγώ Σπύρο, που μόνο το μήκος που ανέφερα λέει (275mm) κι όπως λες έχει μεγαλύτερη διαδρομη το αντίστοιχο αμορτισέρ (κάτι που για δρόμο "κανονικά" είναι πιο σωστό...)

Ειχα ρωτήσει και άγγλους sp-developments.com αλλά ούτε αυτοί έβρισκαν λίβρες...

Btw δε θα με χάλαγε καθόλου (πέρα από τιμή) να δοκιμάσω τα συγκεκριμένα αμορτισέρ....


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Σεπ 2020, 17:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και δεν είναι το θέμα μας, να θυμίσω την τεράστια σημασία που έχουν σε κάποιες περιπτώσεις (όπως τη δική μου, του 206RC) τα bump stops. Έχεις 25άρι ελατήριο (μαμά RC, 25 kg/cm - 143 lbs/inch) με το 8ποντο bump stop πολυουρεθάνης που βάζει η Peugeot (δεξιά) και συμπεριφέρεται σαν να είναι πιο σκληρό από 40άρι ελατήριο (40 kg/cm - 228 lbs/inch) με το 4ποντο bump stop που φαίνεται αριστερά (επίσης πολυουρεθάνης) της AST.



Άκρη με δυνάμεις συμπίεσης bump stops που είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν μαζί με το ελατήριο (σαν του RC) δεν έχω βγάλει, αλλάζουν εκθετικά με τη συμπίεση και θες πειράματα να βρεις τι βάζει ο κατασκευαστής, πάντως κρατώντας τα μαμά στη δική μου περίπτωση και βάζοντας 50% πιο σκληρά ελατήρια έχω ΛΙΓΟ πιο σφιχτή ανάρτηση (θα έλεγα πιο κοντά στο 20-25%) ενώ με τα bump stops της AST είναι αρκετά πιο μαλακή.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2020, 04:45:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ομολογω οτι με μπαμπ στοπ δεν εχω ασχολειθει!

ισως γιατι δεν εβαλα ποτε φαδρια ελατηρια.

μονο σετ κοιλοβερ

ενδιαφερον ομως... Thumb Left


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Σεπ 2020, 15:39:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγώ με coilover τις έκανα τις δοκιμές μου Μάνθο, θα ποστάρω κάποια στιγμή πιο αναλυτικά τι "τράβηξα", αλλά το bottom line είναι ότι σε αμάξια που είναι στημένα να δουλεύουν "επάνω" στα bump stops, τα τελευταία είναι τουλάχιστον τόσο σημαντικά όσο και τα ελατήρια που βάζει κανείς και το ασφαλές είναι να ξαναβάλεις τα μαμά στη νέα σου ανάρτηση για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως, εκτός αν είσαι σίγουρος ότι η ανάρτηση που βάζεις έχει δοκιμαστεί στο αμάξι σου με τα bump stops με τα οποία έρχεται ή το έχεις ψάξει το θέμα και ξέρεις τι κάνεις.
Η AST παρότι φτιάχνει εξαιρετικές αναρτήσεις ΔΕΝ την είχε δοκιιμάσει την ανάρτηση που φοράω αυτή τη στιγμή στο 206RC και υπήρχαν πάνω από 5 σημεία στα οποία έπρεπε να "επέμβω", με πολλές ώρες δουλειά, για να στηθεί σωστά το αμάξι. Περισσότερα μόλις βρω χρόνο.


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6
Σελίδα 6 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1035s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on