PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 16v πρόβλημα με τροφοδοσια; EDIT: ρυθμιστής πίεσης καυσί

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Thanos_V 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye S2 16v

Ένταξη: 23 Ιούν 2020
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Αύγ 2020, 19:06:42    Θέμα δημοσίευσης: 106 16v πρόβλημα με τροφοδοσια; EDIT: ρυθμιστής πίεσης καυσί Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το εξής προβλημα:

Όταν το αμάξι είναι κρύο, όλα φαίνονται οκ, αλλά όταν ζεσταίνεται ο κινητήρας έχω παρατηρήσει τα παρακατω:

1. Το ρελαντί δεν είναι σταθερό όπως ήταν πριν, οι στροφές πέφτουν και ανεβαινουν σαν να έχεις αναμμένα τα αλαρμ.

2. Από το καπάκι της εισαγωγής κάτω από εκεί που γράφει 16v ακούγεται ένα χτύπημα μικρό το οποίο φαίνεται να έχει σχέση με την αυξομείωση των στροφών.

3. Στις χαμηλές στροφές όταν πάω να δώσω λίγο γκάζι, το αμάξι κάνει ένα κλωτσημα γύρω στις 1300 στροφές.

4. Ίσως να έχει μια αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου. Δεν είμαι σίγουρος, το αμάξι το έχω περίπου 1 μήνα.

5. Όταν ζεσταθεί και γίνονται όλα τα παραπάνω, μυρίζω λίγο βενζίνη μέσα στην καμπίνα όταν φρεναρει με κουμπωμενη ταχύτητα ο κινητήρας, για μια στιγμή και φεύγει. Προσπάθησα να δω από που έρχεται η μυρωδιά αλλά δεν βρήκα κάτι. Για να έρχεται μέσα κατευθείαν, φαντάζομαι ότι είναι από κάπου κοντά στο φίλτρο καμπίνας.

Επειδή είμαι εκτός δεν έχω τη δυνατότητα να το πάω σε συνεργείο και είπα να ρωτήσω εδώ.

Ευχαριστώ πολύ!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Thanos_V στις Πεμ 13 Αύγ 2020, 14:56:38, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2020, 07:21:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ υποψιαζομαι οτι εχεις χαλασμενο ρυθμιστη καυσιμου! Για να σε κατατοπισω, ο ρυθμιστης ειναι ενα ασημενιο στρογγυλο εξαρτημα πανω στη μπεκιερα και πανω του εχει ενα λεπτο μαυρο σωληνακι που καταληγει κατω απο την εισαγωγη.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Thanos_V 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye S2 16v

Ένταξη: 23 Ιούν 2020
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2020, 11:41:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση Γιώργο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Thanos_V 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye S2 16v

Ένταξη: 23 Ιούν 2020
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2020, 14:53:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόλις το έφτιαξα, ευχαριστώ πολύ Γιώργο.

Για να βοηθήσω και τους υπόλοιπους η διαδικασία είναι ως εξης:

Κωδικός προϊόντος: Bosch 0280160 Τιμη Αγορας 25€

Τα εργαλεία που θέλουμε είναι αλενακι για την αφαίρεση πεταλούδας και ένα κατσαβίδι για τους σφιγκτηρες.

1. Αφαιρούμε το κομμάτι ανάμεσα σε φιλτροκουτι και πεταλούδα από τους 2 σφιγκτηρες.

2. Αφαιρούμε την πεταλούδα και όλα τα μικρά φυσακια, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε ευκολότερη πρόσβαση στον ρυθμιστή καυσίμου που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την πεταλούδα.

3. Βγάζουμε το σωληνάκι και την ασφάλεια που έχει και χρησιμοποιώντας ένα πανί, ξεκουμπωνουμε το ρυθμιστή. Πανί χρησιμοποιούμε λόγω της βενζίνης που θα στάξει μέσα από την μπεκιερα. Εγώ δεν το ήξερα και χ@$#%@ πάνω μου όταν είδα τη βενζίνη να τρέχει.

4. Βάζουμε λίγη βαζελίνη στα o-ring του καινούργιου εξαρτηματος και το κουμπωνουμε μέχρι να ακουστεί το χαρακτηριστικό κλακ. Προσέχουμε το σωληνάκι μας να είναι στη θέση της εγκοπης που μας δείχνει η μπεκιερα.

Βάζουμε ασφάλεια και γενικά ακολουθούμε τη διαδικασία αντίστροφα.

** Ευκαιρία να καθαρίσουμε και τη βρωμια από την πεταλουδα αν έχουμε χρόνο. Με το πανί βρεγμένο από τη βενζίνη, περνάμε ένα καθαρισματακι πριν την κουμπωσουμε πάνω.

Ένα πολύ easy fix και ευχαριστώ θερμά το Γιώργο που μου έδωσε τα φώτα του!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Thanos_V στις Πεμ 13 Αύγ 2020, 15:25:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Αύγ 2020, 15:07:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρακαλω Θανο! Χαιρομαι που το εφτιαξες! Thumb Left
Μπραβο σου που εγραψες τη διαδικασια, ωστε να γνωριζουν και παιδια που δεν εχουν επαφη με το αντικειμενο!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1648s (PHP: 50% - SQL: 50%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on