PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Bilstein B6
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 02:40:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2 λύσεις..Η Β8 Sprint θα παρω με μαμά ελατήριο ή ΚΟΝΙ πορτοκαλί με μαμά ελατήριο για αρχή και αργότερα με H&R 3cm..

ΤΟ Β8 με χαμήλωμα θα είναι πολύ σκληρό..Έως ανυπόφορο για επαρχία
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2016, 21:09:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το Β8 δουλευει με χαμηλωμενο ελατηριο γιατι ειναι κοντοκαλαμο σε σχεση με το Β6.
Αν βαλεις ελατηριο μαμα τοτε να βαλεις Β6.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
johnnym (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (8V) 2002

Ένταξη: 30 Μάρ 2016
Δημοσιεύσεις: 161
Τόπος: Heraklion

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2016, 12:17:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Το Β8 δουλευει με χαμηλωμενο ελατηριο γιατι ειναι κοντοκαλαμο σε σχεση με το Β6.
Αν βαλεις ελατηριο μαμα τοτε να βαλεις Β6.
το ξερω.απλα Β8 μπορώ να βρω μεταχειρησμένα οχι Β6.το καλό ειναι οτι συμφωνα με τον αντιπροσωπο το Β8 θα δουλεψει ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΜΑ ελατηριο..ενώ ταυτόχρονα θα χαμηλώσει και λίγο λόγο κοντύτερου καλαμιού
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Αύγ 2020, 22:18:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν χαμηλώσεις το RC με μαμά αμορτισέρ και π.χ. τα ελατήριο χαμηλώματος 25mm της eibach, με τη μαμίσια σκληρότητα (λίγο μεγαλύτερη στην πράξη), έχεις ήδη φτάσει στο σκληρό τμήμα των εργοστασιακών bump stops -που είναι πλέον πιο συμπιεσμένα- και έχεις ήδη σκληρύνει αρκετά....

Μια και το ψάχνω τελευταία τι παίζει με το τύπου "riding on bump stops" εργοστασιακό στήσιμο του 206RC, το οποίο ερχόταν από το εργοστάσιο με σχετικά μαλακό ελατήριο (25Ν/mm) με κάπου 10 πόντους προφόρτιση, που δουλεύει μαζί με τα 8-ποντα bump stops πολυουρεθάνης στη συμπίεση από θέση ηρεμίας, τα οποία είναι αρκετά "ζώα" σε σκληρότητα μετά το πρώτο -σχετικά μαλακό- στάδιο, να ρωτήσω: εσείς που βάλατε B6, B8, κλπ, τι κάνατε σε αυτόν τον τομέα; Με τι bump stops συνεργάζονται και "πώς";


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0889s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on