PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιζόμενη ανάρτηση "Μέρος 2ο"
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 60, 61, 62
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2020, 19:10:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Προσωπικά αν είναι μόνο 3-4 οι επιλογές θα τους μιλούσα για να κρίνω. Το Google rating δε με συγκινεί και πολύ (σε αντίθεση π.χ με το skroutz rating αυτών που ψώνισαν απο κάπου) όπως και το αν είναι "επίσημο service" (έχω δει απίστευτες μλκιες σε εξουσιοδοτημενα από κάτι παιδάκια που έβαζαν να μάθουν επάνω στα αυτοκίνητα των πελατών).
Θέλει ψάξιμο, υπάρχουν οι σοβαροί και υπάρχουν και οι άλλοι που σε βλέπουν σαν πορτοφόλι.


Γι'αυτό ρώτησα αν κάποιος γνωρίζει και αν έχει άποψη για κάποιον.
Δεν ξέρω αν παίρνει επισκευή η ανάρτηση, κάτι "κελαηδάει" από δεξιά μονίμως και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι, έχουν αλλαχθεί μπαράκια ζαμφόρ, ημίμπαρα, ψαλίδια (ήταν και παλιά πάντως) και εξακολουθεί.

Το Φεβρουάριο πάντως που την είχα μετρήσει την ανάρτηση, μου έβγαζε περίπου 77% και στα 2 αμορτισέρ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2020, 19:30:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τι είδους "κελάηδημα" μιλάμε; Απλά περίεργος θόρυβος η καταλαβαίνεις καπου να έχει "μπόσικα" η ανάρτηση ή τα αμορτισέρ να τα έχουν κλάσει; Top mounts τσεκάρατε και μια χαρά;


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2020, 19:46:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
Για τι είδους "κελάηδημα" μιλάμε; Απλά περίεργος θόρυβος η καταλαβαίνεις καπου να έχει "μπόσικα" η ανάρτηση ή τα αμορτισέρ να τα έχουν κλάσει; Top mounts τσεκάρατε και μια χαρά;


Σαν σκούξιμο κάπως, που το κάνει ακόμα και σε ελαφριές ανωμαλίες με χαμηλές ταχύτητες. Συμπεριφορά το αμάξι στο δρόμο, δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Έχω παρατηρήσει πάντως ότι σε απότομο φρενάρισμα σαν να "μετακινείται-βυθίζεται" το δεξί μπροστά μέρος. Μπορεί να είναι και καμιά βάση μηχανής ή τίποτα στο ημιαξόνιο, τι να πω. Από βδομάδα θα περάσω συνεργείο για να διασφαλίσω ότι όλα τα από κάτω είναι οκ και να περιορίσουμε την πιθανή αιτία. Top mount δεν ξέρω αν ελέγχθησαν, τη μέτρηση την είχα κάνει στον λαστιχά μου κατά τη διάρκεια μιας ευθυγράμμισης.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2020, 09:35:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πριν χρονια που ειχα κονι κιτρινα, τα εστειλα στην αντιπροσωπεια κονι για επισκευη, και αυτοι τα εστειλαν μαλλον σε αυτον στην καλλιθεα.
Πρεπει να ειχα πληρωσει 25-30 ευρω ανα αμορτισερ, δηλαδη 60 τα δυο μπροστινα, τα οποια τα εκαναν μονο λαδιου, και ηταν σαφως πιο μαλακά από τα αρχικα αγορασμενα.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2020, 10:38:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
πριν χρονια που ειχα κονι κιτρινα, τα εστειλα στην αντιπροσωπεια κονι για επισκευη, και αυτοι τα εστειλαν μαλλον σε αυτον στην καλλιθεα.
Πρεπει να ειχα πληρωσει 25-30 ευρω ανα αμορτισερ, δηλαδη 60 τα δυο μπροστινα, τα οποια τα εκαναν μονο λαδιου, και ηταν σαφως πιο μαλακά από τα αρχικα αγορασμενα.


Μάλιστα. Μιλάμε για αισθητή διαφορά τιμής. 25-30 ανά αμορτισέρ, δλδ έστω 60+ και για τα 2, είναι μεγάλη απόσταση από τα 140 του Κολιού στον Πειραιά (που δεν είναι και "official rebuilder". Αν έχουν όμως και τρόπο να τα κάνουν "αερίου λαδιού" ξανά, ας δώσω και 140-150.

Θα βεβαιωθώ πρώτα ότι δεν είναι τίποτα άλλο πχ καμιά βίδα, πλαστικό, βάση ή και κάτι άκυρο και θα ενημερώσω.

Ευχαριστώ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Ιούν 2020, 11:51:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι σημαίνει "μόνο λαδιού";
Ο όγκος του καλαμιού όταν μπαίνει μέσα στη μπουκάλα πρέπει κάτι να συμπιέσει αλλιώς δε μπορεί να μπει. Ακόμα και στα monotube που έχουν τα τηλεκατευθυνόμενα υπάρχει λαστιχένιο διάφραγμα ανάμεσα στο λάδι και τον αέρα ο οποίος συμπιέζεται όταν μπαίνει μέσα το έμβολο. Να μην έχουν καθόλου αέρα μέσα, παρά μόνο λαδι (χωρίς φυσαλίδες) δεν παίζει. Αυτό που παίζει είναι το αέριο να έχει ατμοσφαιρική πίεση αντί κάμποσα bar που βάζουν πολλοί κατασκευαστές για να αργήσει να "αφρίσει" το λάδι. Τα AST μου (μονού τοιχώματος) σηκώνουν 60-70 κιλά το καθένα μόνο με την πίεση που έχει το άζωτο στο κατω τμημα τους. Δε γίνονται "μονο λαδιού" αλλά αν τα ανοίξω και τα κλείσω εγώ μετά θα έχουν ατμοσφαιρική πίεση κάτω απ'το διάφραγμα. Μήπως αυτό εννοούν....


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Ιούλ 2020, 02:11:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
sps έγραψε:
πριν χρονια που ειχα κονι κιτρινα, τα εστειλα στην αντιπροσωπεια κονι για επισκευη, και αυτοι τα εστειλαν μαλλον σε αυτον στην καλλιθεα.
Πρεπει να ειχα πληρωσει 25-30 ευρω ανα αμορτισερ, δηλαδη 60 τα δυο μπροστινα, τα οποια τα εκαναν μονο λαδιου, και ηταν σαφως πιο μαλακά από τα αρχικα αγορασμενα.


Μάλιστα. Μιλάμε για αισθητή διαφορά τιμής. 25-30 ανά αμορτισέρ, δλδ έστω 60+ και για τα 2, είναι μεγάλη απόσταση από τα 140 του Κολιού στον Πειραιά (που δεν είναι και "official rebuilder". Αν έχουν όμως και τρόπο να τα κάνουν "αερίου λαδιού" ξανά, ας δώσω και 140-150.

Θα βεβαιωθώ πρώτα ότι δεν είναι τίποτα άλλο πχ καμιά βίδα, πλαστικό, βάση ή και κάτι άκυρο και θα ενημερώσω.

Ευχαριστώ.


Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε από κάτω και όλα τα μηχανικά μέρη στο σύστημα διεύθυνσης είναι σταθερά, οπότε τελευταία ένδειξη είναι το αμορτισέρ. Μου είπανε ότι είναι σκληρά (πιθανώς να έχει σκληρύνει το έμβολο) και κάνει αυτό το θόρυνο, συν ότι μπορεί να συντονίζει και κάτι άλλο στο αμάξι.

Τα χλμ που έχω κάνει με την ανάρτηση αυτή είναι κάπου 80.000-90.000, οπότε σκέφτομαι από το να βάλω κάποιο άλλο αμορτισέρ σε μέτρια τιμή (αφού είναι παλιό το αμάξι και δεν αξίζει τα λεφτά του), μήπως να επισκευάσω τα υπάρχοντα.

Ρώτησα και αν έχουν κάποιον στα υπόψιν τους για επισκευές, μου είπανε τον Ακρίδα στον Νέο Κόσμο που είναι ο μηχανικός της Koni στην Ελλάδα.

Any opinions καλοδεχούμενες, εφόσον γνωρίζετε κάτι.

Σε ένα forum των 4 Τροχών πάντως που είδα, αν και είναι πολύ παλιά τα posts, αναφέρανε κόστος για 4άδα (εχώ θέλω τα 2 μπροστινά) περίπου 150 ευρώ και διάρκεια αντικατάτασης 1 ημέρα. Τιμές επίσημου αντιπροσώπου Koni (Καλλιρόης 61), απλώς δεν ξέρω αν πρέπει να τους τα πας βγαλμένα τα αμορτισέρ ή μπορείς να πας και το αυτοκίνητο και αναλαμβάνουν αυτοί έπειτα.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 60, 61, 62
Σελίδα 62 από 62

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1281s (PHP: 35% - SQL: 65%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on