PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Doom87 (Doom87)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 20 Ιούν 2020
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιούν 2020, 15:10:58    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα!

Έχω το Peugeot 106, 1100cc, μοντέλο του 2001.

Το πρόβλημα άρχισε να παρουσιάζεται εδώ και λίγο καιρό και πάντα όταν έχει πολύ ζέστη και το χτυπάει ο ήλιος.

Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όπως μπορώ.

Π.χ. το παίρνω αυτές τις μέρες τα μεσημέρια για να πηγαίνω για μπάνιο.
Στην αρχή, μέχρι να φτάσω δηλαδή, περίπου 25-30χλμ πηγαίνω μια χαρά.
Όταν είναι να επιστρέψω και το αμάξι το έχει χτυπήσει για ώρα ο ήλιος, μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο στην πορεία, καθώς πατάω γκάζι, αυτό είναι σαν να σβήνει.

Πατάω δηλαδή γκάζι και δεν δίνει. Κατεβάζω ταχύτητα, μαρσάρω, πάει για λίγα μέτρα, μετά σταματάει πάλι, δεν δίνει γκάζι. Δεν σβήνει τελείως όμως παρόλα αυτά.

Για να καταφέρω να επιστρέψω, το παρκάρω όπου βρω, ανοίγω το καπό για κάνα 20λέπτο αφού καίνε όλα μέσα, και άντε πάλι κουτσά-στραβά μου βγάζει μερικά χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, οπού συνήθως αρχίζει τα ίδια την ώρα που φτάνω.

Είναι και εκνευριστικό, αφού εκτός πως έχω τον νου μου πως να το γυρίσω, έχω και την κίνηση από πίσω να μου κορνάρουν αφού πάω με όσο ταχύτητα μπορώ να μαρσάρω κάθε φορά και μετά νεκρά.

Να σημειώσω εδώ, πως κάποιες φορές όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και το σβήσω τελείως, όταν προσπαθώ να το βάλω μπρος δεν παίρνει. Δηλαδή παίρνει και σβήνει σε ένα δευτερόλεπτο. Αν κρυώσει για λίγο, παίρνει κανονικά.

Τις πρώτες φορές άναψε και το κλασσικό πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής αλλά πλέον όχι.

Οπότε μετά από ώρες αφού έχει κρυώσει και όταν πια δεν έχει πολύ ζέστη και ήλιο, π.χ. τα βράδια, το αμάξι λειτουργεί απροβλημάτιστα.

Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει καν όργανο θερμοκρασίας για να βλέπω σε τι φάση είναι κάθε φορά.

Στην αρχή το συνεργείο μου λέει είναι μάλον από βενζίνη. Οπότε πάω και βάζω 98αρα καμιά δυό φορές. Καμία διαφορά.
Μετά μου λέει, είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ μάλλον, αφού έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό.
Αλλάζω και αυτό, πάλι τα ίδια...
Τώρα μου λέει είναι μάλλον από τον εγκέφαλο.
Και κάθε φορά τους εξηγώ πως 99% έχει να κάνει με υψηλές θερμοκρασίες/υπερθέρμανση!

Με έχει κουράσει πάρα πολύ και όλο είμαστε στα μάλλον το ένα και μάλλον το άλλο. Και το έχω πάει σε διαφορετικά συνεργεία, την Δευτέρα θα το πάω άλλου πάλι.

Μπορείτε να με βοηθήσετε; Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει από την εμπειρία σας;
Δεν μπορώ να δίνω συνεχώς χρήματα και να μην βρίσκουν και τι είναι...

Σας ευχαριστώ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sonapos (panos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2019
Δημοσιεύσεις: 66

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2020, 11:56:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Doom87 έγραψε:
Καλησπέρα!

Έχω το Peugeot 106, 1100cc, μοντέλο του 2001.

Το πρόβλημα άρχισε να παρουσιάζεται εδώ και λίγο καιρό και πάντα όταν έχει πολύ ζέστη και το χτυπάει ο ήλιος.

Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όπως μπορώ.

Π.χ. το παίρνω αυτές τις μέρες τα μεσημέρια για να πηγαίνω για μπάνιο.
Στην αρχή, μέχρι να φτάσω δηλαδή, περίπου 25-30χλμ πηγαίνω μια χαρά.
Όταν είναι να επιστρέψω και το αμάξι το έχει χτυπήσει για ώρα ο ήλιος, μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο στην πορεία, καθώς πατάω γκάζι, αυτό είναι σαν να σβήνει.


Πατάω δηλαδή γκάζι και δεν δίνει. Κατεβάζω ταχύτητα, μαρσάρω, πάει για λίγα μέτρα, μετά σταματάει πάλι, δεν δίνει γκάζι. Δεν σβήνει τελείως όμως παρόλα αυτά.

Για να καταφέρω να επιστρέψω, το παρκάρω όπου βρω, ανοίγω το καπό για κάνα 20λέπτο αφού καίνε όλα μέσα, και άντε πάλι κουτσά-στραβά μου βγάζει μερικά χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, οπού συνήθως αρχίζει τα ίδια την ώρα που φτάνω.

Είναι και εκνευριστικό, αφού εκτός πως έχω τον νου μου πως να το γυρίσω, έχω και την κίνηση από πίσω να μου κορνάρουν αφού πάω με όσο ταχύτητα μπορώ να μαρσάρω κάθε φορά και μετά νεκρά.

Να σημειώσω εδώ, πως κάποιες φορές όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και το σβήσω τελείως, όταν προσπαθώ να το βάλω μπρος δεν παίρνει. Δηλαδή παίρνει και σβήνει σε ένα δευτερόλεπτο. Αν κρυώσει για λίγο, παίρνει κανονικά.

Τις πρώτες φορές άναψε και το κλασσικό πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής αλλά πλέον όχι.

Οπότε μετά από ώρες αφού έχει κρυώσει και όταν πια δεν έχει πολύ ζέστη και ήλιο, π.χ. τα βράδια, το αμάξι λειτουργεί απροβλημάτιστα.

Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει καν όργανο θερμοκρασίας για να βλέπω σε τι φάση είναι κάθε φορά.

Στην αρχή το συνεργείο μου λέει είναι μάλον από βενζίνη. Οπότε πάω και βάζω 98αρα καμιά δυό φορές. Καμία διαφορά.
Μετά μου λέει, είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ μάλλον, αφού έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό.
Αλλάζω και αυτό, πάλι τα ίδια...
Τώρα μου λέει είναι μάλλον από τον εγκέφαλο.
Και κάθε φορά τους εξηγώ πως 99% έχει να κάνει με υψηλές θερμοκρασίες/υπερθέρμανση!

Με έχει κουράσει πάρα πολύ και όλο είμαστε στα μάλλον το ένα και μάλλον το άλλο. Και το έχω πάει σε διαφορετικά συνεργεία, την Δευτέρα θα το πάω άλλου πάλι.

Μπορείτε να με βοηθήσετε; Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει από την εμπειρία σας;
Δεν μπορώ να δίνω συνεχώς χρήματα και να μην βρίσκουν και τι είναι...

Σας ευχαριστώ!

Εμένα μου ακούγεται για τρόμπα βενζίνης. Όταν ζεσταθεί κλατάρει μάλλον και δεν μπορεί να σηκώσει πίεση για να ψεκάσει αρκετή ποσότητα βενζίνης όποτε και ζεσταίνεται και δεν τραβάει το αμαξι. Αρχικά δεν άμα έχεις αλλάξει φιλτρο βενζίνης. Μπορεί να είναι βουλωμένο και να μην μπορεί να φτάσει αρκετή βενζίνη μέχρι μπροστά.(ΠΑΘΟΝ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0923s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on