Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
superbike1977 (Antonis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 16V (2001)
Ένταξη: 20 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Απρ 2013, 20:17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμπληρώνοντας το θεμα του υγραεριου να πω κι εγω τις εμπειριες μου μιας και το εχω πανω ενα χρονο σχεδον και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Το αυτοκινητο ειναι peugeot 106 rallye 16v τριφυσο εντελως μαμα .Το περασα Θεσσαλονικη και μου βγηκε κομπλε 800 ευρουλακια μετρητα.
Καταναλωση σε ταξιδι σταθερα με 130km ------9 λιτρα υγραεριο στα 100 km
Kαταναλωση σε ταξιδι σταθερα με 90 Km-------8 λιτρα υγρεεριο στα 100 km
Kαταναλωση στην πολη 10-11 λιτρα στα 100 Km.Yποψην οτι η Θεσσαλονικη δεν εχει την κινηση της Αθηνας....Καποιος που εχει κολλησει στη Μεσογειων η στην Υμμητου στο Παγκρατι θα καψει τ αντερα του...Οταν πιεζεται σε στροφιλικι φτανει μεχρι 13-14 λιτρα παντα στα εκατο.Παραπανω δεν εχω δει.
Ο αδερφος μου με saxo vts 1600 16v μονοφυσο φοραει κιτ brc και καιει γενικα λιγοτερο απο μενα με διαφορες που κυμαινονται +- 0.5-1 λιτρο διαφορα στις ιδιες παντα συνθηκες.Αυτο το αποδιδω βεβαια και στο γεγονος οτι το saxo ειναι αισθητα πιο αργο απ το δικο μου
Και τα δυο αυτοκινητα φορανε 4ης γενιας κιτ υγραεριου (αεριου τυπου) και δεν εχουν κανει ΚΙΧ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
superbike1977 (Antonis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 rallye 16V (2001)
Ένταξη: 20 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Απρ 2013, 20:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμπληρώνοντας το θεμα του υγραεριου να πω κι εγω τις εμπειριες μου μιας και το εχω πανω ενα χρονο σχεδον και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Το αυτοκινητο ειναι peugeot 106 rallye 16v τριφυσο εντελως μαμα .Το περασα Θεσσαλονικη και μου βγηκε κομπλε 800 ευρουλακια μετρητα.
Καταναλωση σε ταξιδι σταθερα με 130km ------9 λιτρα υγραεριο στα 100 km
Kαταναλωση σε ταξιδι σταθερα με 90 Km-------8 λιτρα υγραεριο στα 100 km
Kαταναλωση στην πολη 10-11 λιτρα στα 100 Km.Yποψην οτι η Θεσσαλονικη δεν εχει την κινηση της Αθηνας....Καποιος που εχει κολλησει στη Μεσογειων η στην Υμμητου στο Παγκρατι θα καψει τ αντερα του...Οταν πιεζεται σε στροφιλικι φτανει μεχρι 13-14 λιτρα παντα στα εκατο.Παραπανω δεν εχω δει.
Ο αδερφος μου με saxo vts 1600 16v μονοφυσο φοραει κιτ brc και καιει γενικα λιγοτερο απο μενα με διαφορες που κυμαινονται - 0.5-1 λιτρο διαφορα στις ιδιες παντα συνθηκες.Αυτο το αποδιδω βεβαια και στο γεγονος οτι το saxo ειναι αισθητα πιο αργο απ το δικο μου
Και τα δυο αυτοκινητα φορανε 4ης γενιας κιτ υγραεριου (αεριου τυπου) και δεν εχουν κανει ΚΙΧ.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2013, 21:45:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει βαλει κανεις σε thp υγραεριο ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
giannisC2vts (giannis) Δραστήριο μέλος
citroen C2 vts
Ένταξη: 02 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 221 Τόπος: Πτολεμαιδα Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2014, 17:03:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάποιο συνεργείο να περνάει αέριο στην βόρειο ελλάδα ξέρουμε? Γιατί σκέφτομαι να βάλω στο δικο μου.
www.emkate.gr
www.flickr.com/ioannikp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2014, 00:43:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mitsos 306 έγραψε: | Pugobios έγραψε: | πρωτο σταδιο |
ετσι...γιατι καραφτιαγμενος ειναι αλλο πραγμα... |
απο ποτε ραλοχταποδο εισαγωγη c2 vts, εκεντρα σρικ προγραμμα ειναι πρωτο σταδιο? το αμαξι εφτασε τα 140 και αν εμπεναν και τα ελατηρια απο 106 ισως εφτανε και τα 150
δηλαδη μονο τουρμπο που δεν εβαλα
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 12:23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και το thread έχει παλιώσει λιγάκι κι είναι άπειρες οι σελίδες, θα ήθελα να κάνω 1-2 ερωτήσεις...
Βρήκε ο αδερφός μου μια άλλη δουλειά, αλλά είναι μακρυά από το σπίτι σε σχέση με την τωρινή του. Πρέπει να πηγαίνει 19 χλμ (συν επιστροφή), ενώ τώρα είναι στα 7,5 περίπου. Το έψαξε για αέριο. Έχει ένα Corsa D, 1,4, βενζίνη, μοντέλο του 12/2007 και γενικά καλοσυντηρημένο ως προς τα service του κτλ. Δεν είχε και προβλήματα ως τώρα. Το αμάξι αυτή τη στιγμή έχει περίπου 80.000χλμ.
Πήρε προσφορά από τη Viagas, του είπαν του το φτιάχνουν. Οκ. Παίρνει τηλέφωνο και εκεί που κάνει τα service του (σε αντιπροσωπεία Opel που είναι φίλος ο διευθυντής) και του λέει, μην το ψάξεις καν, σε αυτά τα χλμ το αμάξι σου θα σου βγάλει προβλήματα μετά. Του έλεγε κάτι για παλιά μέταλλα, φθορά κτλ.
Ισχύει; Ξέρει κανείς; Από την άλλη, έχουμε έναν κουμπάρο, που έφτιαξε ένα RAV 4 του 2003-2004, πριν κανά 2 χρόνια με αέριο, έχοντας ήδη τουλάχιστον 100.000χλμ επάνω και χωρίς τέτοια ευλάβεια στα service του, αλλά δε μας έχει αναφέρει κανένα πρόβλημα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 13:26:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο που ξερω εγω ειναι οτ με τα συστματα 4ης γενιας και μετα δεν δημιουργειται καποιο προβλημα
τωρα προσωπικη εμπειρια δεν εχω για να σου πω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 13:41:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | αυτο που ξερω εγω ειναι οτ με τα συστματα 4ης γενιας και μετα δεν δημιουργειται καποιο προβλημα
τωρα προσωπικη εμπειρια δεν εχω για να σου πω |
4ης γενιάς όσον αφορά στα συστήματα υγραερίου, σωστά; Δηλαδή τα τελευταίας τεχνολογίας, από ποια χρονιά περίπου και μετά; Και δεν επηρεάζεται από τα χλμ του αυτοκινήτου;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 16:38:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι στη πρωτη ερωτηση
αν δεν κανω λαθος πλεον κυκλοφορουν και 6ης γενιας οποτε αν βαλλεις τωρα σιγουρα θα βαλλεις κατι καλο
για τα χλμ δε γνωριζω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2015, 00:18:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | ναι στη πρωτη ερωτηση
αν δεν κανω λαθος πλεον κυκλοφορουν και 6ης γενιας οποτε αν βαλλεις τωρα σιγουρα θα βαλλεις κατι καλο
για τα χλμ δε γνωριζω |
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Αυτήν την περίοδο λέμε να γίνει εγκατάσταση.
Για τον αδερφό μου ρωτάω βασικά που του είπε ο (φίλος) και διευθυντής σε μια Opel να μην το επιχειρήσει βάσει χιλιομέτρων του αυτοκινήτου.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TeraBite (Γρηγόρης) Μέλος
Peugeot 207 1.4 VTi (2008~2015)
Ένταξη: 10 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 106
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Απρ 2015, 23:43:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια και είδα το thread Από τότε που έπιασα δουλειά στου βοδιού το κέρατο και βαράω 50χλμ την ημέρα πηγαινέλα, σκέφτομαι συχνά να πάω να δω για υγραέριο... Όλες οι εταιρίες που πήγα μου λένε θα είναι OK και όλοι μηχανικοί θα μου το κάνει κουρέλι... Έχει κανείς εμπειρία από υγραέριο σε VTi ?? Να το επιχειρήσω? Έχω φτάσει και τα 80.000χλμ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimmys (Dimitris) Μόλις έγραψα
308 1.4
Ένταξη: 23 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάρ 2017, 20:43:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TeraBite έγραψε: | Μια και είδα το thread Από τότε που έπιασα δουλειά στου βοδιού το κέρατο και βαράω 50χλμ την ημέρα πηγαινέλα, σκέφτομαι συχνά να πάω να δω για υγραέριο... Όλες οι εταιρίες που πήγα μου λένε θα είναι OK και όλοι μηχανικοί θα μου το κάνει κουρέλι... Έχει κανείς εμπειρία από υγραέριο σε VTi ?? Να το επιχειρήσω? Έχω φτάσει και τα 80.000χλμ... |
Περνα άφοβα...3 συστήματα κυρίως για τον κινητηραBrc P&D και stag η AEB 200-300 ευρώ φθηνότερα. Εγώ έβαλα το καινούργιο STAG QNEXT PLUS με τα κορυφαία μπεκ Hana Gold και δεξαμενή 52 καθαρά (τελεια). Πάει πολύ καλά το αυτοκίνητο. 6 χρονια είχα υγραέριο στο κλιο πριν. Ενδεικτικά να πω ότι γεμίζω 26 ευρώ Βουλγαρία Σκοπια 0,50 περίπου η τιμή τους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TeraBite (Γρηγόρης) Μέλος
Peugeot 207 1.4 VTi (2008~2015)
Ένταξη: 10 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 106
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάρ 2017, 20:56:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimmys έγραψε: | TeraBite έγραψε: | Μια και είδα το thread Από τότε που έπιασα δουλειά στου βοδιού το κέρατο και βαράω 50χλμ την ημέρα πηγαινέλα, σκέφτομαι συχνά να πάω να δω για υγραέριο... Όλες οι εταιρίες που πήγα μου λένε θα είναι OK και όλοι μηχανικοί θα μου το κάνει κουρέλι... Έχει κανείς εμπειρία από υγραέριο σε VTi ?? Να το επιχειρήσω? Έχω φτάσει και τα 80.000χλμ... |
Περνα άφοβα...3 συστήματα κυρίως για τον κινητηραBrc P&D και stag η AEB 200-300 ευρώ φθηνότερα. Εγώ έβαλα το καινούργιο STAG QNEXT PLUS με τα κορυφαία μπεκ Hana Gold και δεξαμενή 52 καθαρά (τελεια). Πάει πολύ καλά το αυτοκίνητο. 6 χρονια είχα υγραέριο στο κλιο πριν. Ενδεικτικά να πω ότι γεμίζω 26 ευρώ Βουλγαρία Σκοπια 0,50 περίπου η τιμή τους |
Βλέπω ειδοποιηση από το forum και απάντηση μετά από 2 χρόνια και λέω WTF να είσαι καλά φίλε μου για την απάντηση αλλά εδώ και 1.5 χρόνο πούλησα τον γάλλο που μου έβγαλε την πίστη και πήρα Κορεάτη πετρέλαιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dimmys (Dimitris) Μόλις έγραψα
308 1.4
Ένταξη: 23 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάρ 2017, 21:36:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TeraBite έγραψε: | Dimmys έγραψε: | TeraBite έγραψε: | Μια και είδα το thread Από τότε που έπιασα δουλειά στου βοδιού το κέρατο και βαράω 50χλμ την ημέρα πηγαινέλα, σκέφτομαι συχνά να πάω να δω για υγραέριο... Όλες οι εταιρίες που πήγα μου λένε θα είναι OK και όλοι μηχανικοί θα μου το κάνει κουρέλι... Έχει κανείς εμπειρία από υγραέριο σε VTi ?? Να το επιχειρήσω? Έχω φτάσει και τα 80.000χλμ... |
Περνα άφοβα...3 συστήματα κυρίως για τον κινητηραBrc P&D και stag η AEB 200-300 ευρώ φθηνότερα. Εγώ έβαλα το καινούργιο STAG QNEXT PLUS με τα κορυφαία μπεκ Hana Gold και δεξαμενή 52 καθαρά (τελεια). Πάει πολύ καλά το αυτοκίνητο. 6 χρονια είχα υγραέριο στο κλιο πριν. Ενδεικτικά να πω ότι γεμίζω 26 ευρώ Βουλγαρία Σκοπια 0,50 περίπου η τιμή τους |
Βλέπω ειδοποιηση από το forum και απάντηση μετά από 2 χρόνια και λέω WTF να είσαι καλά φίλε μου για την απάντηση αλλά εδώ και 1.5 χρόνο πούλησα τον γάλλο που μου έβγαλε την πίστη και πήρα Κορεάτη πετρέλαιο |
Καλοτάξιδο να είναι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούν 2017, 15:11:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα παιδιά, μπήκα για άσχετο λόγο αλλά μιας και έπεσα εδώ να διαφωτίσω ένα λάθος που είδα πιο πάνω.
Οι γενιές δεν πάνε με το πόσο τεχνολογικά προηγμένο είναι ένα κιτ, αν σας πουν κάτι τέτοιο είναι εντελώς εσφαλμένο. Αναφέρονται (εσφαλμένως λέγονται γενιές) στο σε τι είδους κινητήρα μπαίνουν. πχ 1ης γενιάς παίρνουν όσα αυτοκίνητα είχαν καρμπυρατέρ, 4ης γενιάς τα έμμεσου ψεκασμού (πχ 206), 5ης ή 6ης (δε θυμάμαι καλά) τα άμεσου. Δεν είναι δλδ ότι τώρα που εγώ πχ έχω 4ης και μπαίνει μόνο 4ης γενιάς, ότι σε λίγα χρόνια θα παίρνω 5ης ή παραπάνω. Άσχετα ότι μπορεί ένα 4ης γενιάς να έχει πιο εξελιγμένο εγκέφαλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ntinos (Κωνσταντινος) Μέλος
Peugeot 207 1.4 (16v)VTI (2011)
Ένταξη: 28 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 136
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιούν 2020, 14:50:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω αποφασίσει να τοποθετήσω υγραέριο στο 207 .έχω 133000km χωρίς κανένα πρόβλημα.Παρα μόνο που καίει λάδια.
Τι προτείνετε και σε ποιο συνεργείο; (Περιοχή Χαιδαρι)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
"Αν σε οδηγει το παθος βαλε χαλιναρια την λογικη" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|