PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pelekakias (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 208 1.2 thp 2018

Ένταξη: 09 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάρ 2020, 16:27:02    Θέμα δημοσίευσης: peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα στο club, καλως σας βρήκα. καινούριο μέλος και ξεκινάω με θέμα.
Κάτοχος εδώ και δύο χρόνια ενός καινούριου Peugeot 208, έκδοση 1.2 puretech 110ps allure plus με 23000 χιλ πλέον.
Ευχαριστημένος από τις επιδόσεις(δεν θα με χάλαγε φυσικά και το κάτι παραπάνω), πολύ καλό πάτημα και γενικά ενδιαφέρον οδική συμπεριφορά όπου με εξέπληξε ευχάριστα. Όμορφο εσωτερικό και εξωτερικό, αν όμως το συγκρίνω με το καινούριο πανέμορφο 208 μετανιώνω που δεν περίμενα 2 χρόνια ακόμα.
Όλα καλά ως εδώ αλλά ας προχωρήσουμε επι του θέματος .
Με ξενέρωσε στην αρχή με κάποια χαζά μικροπροβληματάκια κυρίως σε τριγμούς όπου μου έδιναν την εντύπωση ότι δεν έχουν προσέξει ούτε στο ελάχιστο το αυτοκίνητο στην συναρμογή του στο εργοστάσιο.
Ένα μήνα μετά την αγορά το πλαστικό κάλυμμα της πόρτας του συνοδηγού ξεκούμπωσε από ένα σημείο όταν ο συνοδηγός απλά τράβηξε την λαβή για να κλείσει η πόρτα.. οκ μικρό το κακό πήγα στην αντιπροσωπία και το έφτειαξαν. Έλειπε μου είπαν μία βίδα απτό εργοστάσιο είτε έσπασε.. στο καπάκι 2 με 3 μέρες μετά, το παράθυρο του οδηγού έτριζε σαν τρελό όταν πέρναγα από λακκούβα, ακόμα και με την μουσική(μόνο όταν ήταν τελείως κλειστό δεν το έκανε .. αμέσως μετά ξεκίνησε να τρίζει πολύ ενοχλητικά και το κάθισμα του οδηγού στην παραμικρή κίνηση που έκανα. Και μην φανταστείτε είμαι το πολύ 70 κιλά άνθρωπος. Αν άλλαζα την θέση καθίσματος είτε μπρος πίσω είτε πάνω κάτω σταματούσε να το κάνει για 1-2 μέρες.
Ξανά στην αντιπροσωπία, το τρίξιμο του καθίσματος λύθηκε μέχρι και σήμερα με γρασάρισμα στις ράγες που είναι κάτω απτό κάθισμα. Όσο αφορά το παράθυρο οδηγού είχε φύγει κάποιο ανταλλακτικό το οποίο δεν αντικατέστησαν απλά το στερέωσαν. Δεν θυμάμαι καν τι ήταν. Το ξαναέπαθε λίγο καιρό μετά και μου το ξαναέφτιαξαν..κομπλέ μέχρι σήμερα αν και παραμένει πλέον ένας πολύ ελαφρύς τριγμός στις λακκούβες.
Μετά ξεκινάει δυνατός θόρυβος σαν να κοπανάει το πορτ. παγκάζ σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, όταν διέσχιζα τραχύ δρόμο.. είχα αρχίσει ήδη να εκνευρίζομαι αρκετά με το αυτοκίνητο. Ξανά αντιπροσωπία και εντέλει έφταιγε εκείνο το σημείο όπου ασφαλίζει το πορτ μπαγκάζ. Βάλαμε ένα κομμάτι μονωτική ταινία γύρο από τον γάντζο για δοκιμή όπου πιάνει η πόρτα, βάλαμε και γράσο δεν το ξαναέκανε .. φυσικά δεν αλλάχτηκε ποτέ εκείνο το εξάρτημα. Ίσως να πρέπει να κουβαλάω πάντα μαζί μου λίγο σπρέι γράσου και καμιά μονωτική ταινία βρε αδερφέ. Μου πέταξε σε κάποια φάση και ο μάστορας την εξής ατάκα: μην τρελαίνεσαι δυστυχώς έτσι είναι τα σημερινά αυτοκίνητα. Μπορείς να βάζεις λίγο πιο δυνατά την μουσική και δεν θα ακούς ούτε τριγμούς ούτε τπτ ..(σε αμάξι λίγων μηνών). Στην 10ετία λογικά θα πρέπει να βάλω 100 ντεσιμπέλ ηχοσύστημα να κουφαθώ τελείως.
Anyway μετά από αρκετές επισκέψεις πάντως στην αντιπροσωπία και χαμένα μεροκάματα απη δουλειά μου κάπως διορθώθηκαν οι τριγμοί με πολύ γράσο και υπομονή.
Και πάμε τώρα στα πιο σοβαρά..
Πριν καν κλείσει χρόνο , ανάβει λαμπάκι λαδιού(διευκρινίζω παρκαρισμένο πάντα σε ίσιο έδαφος) top up engine oil level έγραφε ..σβήνω μηχανή ξαναμιζάρω και εξαφανίζεται σαν φάντασμα. Τσεκάρω λάδια με την ράβδο μια χαρά. Η στάθμη εκεί που πρέπει να είναι. Ξανά αντιπροσωπία. Ελέγχουν λάδια και αυτοί και το βάζουν στον εγκέφαλο. δεν τους δείχνει κάτι μου είπαν. Αν ξανά εμφανιστεί να το πάω το γρηγορότερο δυνατόν διότι εάν περάσει καιρός δεν μπορούν να το εντοπίσουν ..
Συνέχισε τέλος πάντων να μου το κάνει τυχαία.. για παράδειγμα μπορεί να το έκανε 3 μέρες σερί και μετά για 1 μήνα να μην ξαναεμφανίζονταν.
Τέλος ξεκινάνε τα misfire.. τυχαία και αυτά παρόμοια με την συχνότητα εμφάνισης του oil check. Σε προσπέραση με λίγο παραπάνω βυθιζμένο το πεντάλ του γκαζιού με 4η ταχύτητα αν θυμάμαι καλά την πρώτη φορά, κάπου στις 2 χιλ στροφές, το αυτοκίνητο σκάλωσε. Δε ξέρω πως ακριβώς να το περιγράψω. Σαν να κόλλησε για κάποια δευτερόλεπτα, τρεμούλιασε, δίστασε, άφησα γκάζι ξαναπάτησα και ανέκτησε ισχύ. Μου κόπηκαν τα πόδια μπορώ να πω την πρώτη φορά που το έπαθα πάνω σε προσπέραση. Ξαφνιάστηκα . μου το ξανάκανε 5-6 φορές όπου παρατήρησα να γίνεται μόνο μεταξύ 2-3χιλ στροφές σε ταξίδι και πάντα πάνω σε προσπέραση οπού θα βυθίσεις λίγο παραπάνω το γκάζι, είτε σε ανηφορική κλήση. Έκανα υπομονή να φτάσει η στιγμή του σέρβις στα 20χιλαδες χιλιόμετρα να πάω μια και καλή..
Εξήγησα το πρόβλημα άλλαξαν λάδια κλπ., το έβαλαν στον εγκέφαλο μου είπαν για άλλη μια φορά ότι δεν βγάζει κάποιο σφάλμα (check engine δεν μου είχε πετάξει ποτέ η αλήθεια είναι) , και καμιά φορά φταίνε τα καύσιμα και όλα αυτά τα γνωστά.
από μόνος μου λοιπόν για να μην έχω την παραμικρή αμφιβολία περί καυσίμων, σταματάω να βάζω shell v power όπου μόνο αυτήν έβαζα και δεν έχω ακούσει ποτέ και από κανέναν το παραμικρό παράπονο εδώ στην περιοχή, και έβαζα επι δύο μήνες από άλλο βενζινάδικο bp της περιοχής. Και μαντέψτε, μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια.
Μερικές μέρες πριν αποφασισμένος πλέον ξαναπάω στην αντιπροσωπία, ευγενέστατος φυσικά, αλλά με σκοπό αυτή τη φορά να κάνω σκηνικό έάν μου πουν το παραμικρό για τα καύσιμα η ότι δεν βλέπουν κάτι στον εγκέφαλο και για καλή τους τύχη βλέπουν όλα τα σφάλματα με τα misfire και το λαμπάκι λαδιού. Κράτησαν log αρχείο με τα σφάλματα για να το στείλουν στα κεντρικά . μου εξήγησαν ότι για να βρουν το πρόβλημα θα πρέπει να αφήσω το αυτοκίνητο εκεί για όσο καιρό χρειαστεί διότι αυτό το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε πολλούς διαφορετικούς παράγοντες όπου θα πρέπει να εξετάσουν με βάση αυτά που γράφει ο κωδικός σφάλματος..
Γκούγλκλαρα και από μόνος μου και όντως έγραφε από μπουζί η ,μπουζοκαλώδια, ,μπεκ, αντλία υψηλής μέχρι και αλλαγή μηχανής.
Περιμένω εντός ημερών που θα έχουν να μου δώσουν δικό τους αυτοκίνητο για να κινούμε, δωρεάν φυσικά, να τους αφήσω το δικό μου.
Ακούω γνώμες, εάν κάποιος είχε παρόμοιο πρόβλημα και αν λύθηκε ..φυσικά θα βρίσκομαι σε επικοινωνία μαζί σας για τις εξελίξεις.
Δεν κατηγορώ σε καμία περίπτωση τα πεζό σαν αυτοκίνητα. Πάντα γαλλικά είχα στην κατοχή μου καθώς γνωρίζω ότι θα μπορούσε να τύχει σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ..
Σε γκουγκλάρισμα για misfire βρήκα πολλές περιπτώσεις σε πολλές μάρκες αυτοκινήτων.
είμαι απλά άτυχος αποτι φαίνεται και μου έκατσε ελλαττωματικό.
Έχω επίσης 3 χρόνια εγγύηση ακόμα οπότε δεν αγχώνομαι για κάτι, καθώς μου επισήμαναν ότι θα κάνουν ότι χρειαστεί για να είναι το αυτοκίνητο στην εντέλεια χωρίς την παραμικρή χρέωση εννοείται ..
Ξέρω ότι σας κούρασα με το τεράστιο κείμενο αλλά ήθελα να τα πω όλα αναλυτικά.. και για να βοηθήσω κάποιον με αντίστοιχη εμπειρία και για να μου πείτε τις δικές σας απόψεις ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2020, 15:00:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μόνο που θα μπορούσα να προσθέσω είναι ότι το αμάξι είναι σαν το λαχείο...
Μπορεί να σου βγει άριστο, μπορεί και όχι...
Το μόνο που θα σου πρότεινα είναι πως ότι και να σου πούνε να επιμείνεις ώστε να γίνονται διορθώσεις στα προβλήματά σου και όχι πατέντες...

(ΥΣ Επίσης, όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pelekakias (ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 208 1.2 thp 2018

Ένταξη: 09 Μάρ 2020
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Μάρ 2020, 16:03:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπον σήμερα μου εστειλε ένα παλικάρι που ειναι στο συνεργείο την παρακάτω φωτογραφία

 



αυτες μου είπε είναι οι βαλβίδες και απο αναθυμιάσεις μάλλον καρβούνιασαν . περιμενουν απάντηση απτην εταιρία..

τι λέτε να παίζει? 
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1086s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on