PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόβλημα με Σασμάν-Διαφορικό 307

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MrPanozzz 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16v) (2002)

Ένταξη: 23 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2019, 22:46:50    Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με Σασμάν-Διαφορικό 307 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα. Μετά από δύο αποτυχημένες αλλαγές με μεταχειρισμένο σασμάν MA στο 307 1.6 16V, αποφάσισα αυτή τη φορά να κάνω επισκευή και μάλιστα πριν επιδεινωθεί το πρόβλημα του θορύβου από το σασμάν και επεκταθεί.

Αφού λοιπόν βρήκα άνθρωπο που ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με αυτό, το πήγα και αφού το άκουσε και ο ίδιος μου επιβεβαίωσε αυτό που θεωρούσα κι εγώ ότι πρόκειται απλά για ρουλεμάν του σασμάν. Συμφωνήσαμε να γίνει αλλαγή όλων προληπτικά και όλα αυτά και με την παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας.
Αφού λοιπόν με παίρνει να πάω να το πάρω ότι είναι έτοιμο, με ενημερώνει ότι το ρουλεμάν του πρωτεύοντα άξονα ήταν διαλυμένο και ότι αλλάχτηκαν και όλα τα άλλα προληπτικά. Ωραία λέω κι εγω, ας το πάμε μια βόλτα. Μπαίνουμε στο αμάξι, 1η 2α χαλαρά σαν να ακούω κάτι γνώριμο. Κόβω και ξαναβάζω πρώτη και την ανεβάζω 3-4 χιλιάδες στροφές. Ο γνωστός ήχος από το σασμάν πάλι εδώ ειδικά στο άφημα του γκαζιού. Το κάνουμε δύο τρεις βόλτες, συμφωνεί και ο μάστορας ούτι πράγματι πάλι ακούγεται κάτι. Μου λέει μάλλον είναι διαφορικό.
Συνεννοούμαστε και παίρνω το αμάξι και λόγω γιορτών κλπ το ξαναπάω μετά από 2-3 βδομάδες. Το αφήνω και σε δύο μέρες είναι έτοιμο και πάω όλο χαρά να το πάρω. Φτάνω στο συνεργείο και μπαίνουμε μέσα. Πρώτη εντύπωση, ο λεβιές σαφώς καλύτερος από την προηγούμενη φορά, πολύ μαλακός και καλά ρυθμισμένος. Ωραία λέω εδώ είμαστε, επιτέλους καινούριο σασμάν.
Ξεκινάμε πάλι την βόλτα, 1η 2α και κάτι γνώριμο ακούγεται πάλι. Μην τα πολυλογώ. Ο γνωστός ήχος, ειδικά στο άφημα του γκαζιού ίδιος, ιιισως στο πάτημα λιγότερος και γενικά ακούγεται σε λίγο πιο ανεβασμένες στροφές απ' ότι πριν.
Τέλος πάντων, ο μάστορας να μην μπορεί να το πιστέψει.
(Να πω εδώ ότι δεν έχω γνωρίσει πιο τίμιο άνθρωπο και επαγγελματία, καθώς μόνος του μου λέει δεν μπορώ να σου πάρω λεφτά γι αυτό το σασμάν, μου το έφερες και στο δίνω με τον ίδιο ήχο.)
Η αιτιολογία που δίνει αν την κατάλαβα καλά είναι ότι μήπως έχει πάρει όλο το καβούκι εκεί που κουμπώνουν τα ημιαξόνια, κάτι που δεν φαίνεται με το μάτι όπως λέει.
Ο ίδιος μάλιστα εγγυάται για το συγκεκριμένο σασμάν ότι παρά τον θόρυβο δεν θα έχω κανένα θέμα και ότι είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε μεταχειρισμένο. Παρόλο που δεν ζήτησε ούτε λεφτά μου είπε ότι αν θέλω μου δίνει και εγγύηση γραπτά για το σασμάν.

Η ουσία όμως για μένα είναι ότι παιδευομαι τόσα χρόνια και δεν έχω καταφέρει να απολαύσω το αμάξι μου με ένα σωστά λειτουργικό σασμάν. Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ή κάποια ιδέα τι μπορεί πραγματικά να φταίει με το ρημαδοσασμαν του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;

Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας προκαταβολικά και το psclub.gr για τη φιλοξενία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
antoniss (antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.6 16V 120hp

Ένταξη: 07 Δεκ 2019
Δημοσιεύσεις: 32

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2019, 10:44:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα φιλε ποσο θα σου στοιχειζε η επισκευη που εκανες γνωριζεις ?
και επισης σε ποιον το εκανες ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MrPanozzz 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16v) (2002)

Ένταξη: 23 Νοέ 2015
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2020, 04:10:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η συγκεκριμένη επισκευή τελικά "ολοκληρώθηκε" όχι αισίως και στοίχισε 380€ + ένα παλιό σασμάν που είχα για ανταλλακτικά + μια κομμένη ντίζα που ανακάλυψα εκ των υστέρων.

Για κάποιο λόγο που ακόμα δεν έχω καταλάβει τι σκεφτόμουν, ξαναπέρασα από εκεί και αφού με διαβεβαίωσε ότι αφού όλα τα άλλα είναι αλλαγμένα σίγουρα το θέμα είναι από κάποιο καβούκι. Αφού ρώτησα επανειλημμένα εάν είναι σίγουρος γι αυτό που λέει γιατί δεν θέλω κι εγώ να ξανακάνει δουλειά και εν τέλει λεφτά να μην πάρει, με διαβεβαίωσε για το ότι δεν υπάρχει αμφιβολία και αφού κι εγώ είχα τα λεφτά στην άκρη αποφάσισα να προχωρήσω.
Το αποτέλεσμα ήταν να πάω από εκεί και να παραλάβω ένα αυτοκίνητο που το σασμάν κυριολεκτικά έσκουζε στο δρόμο, αλλά και στο ρελαντί (που με τις πρώτες επισκευές είχε σταματήσει) χειρότερα ακόμα και από πριν το πάω την πρώτη φορά, ενώ πλέον δεν κουμπώνανε διάφορες ταχύτητες και παρατήρησα διαφορά και στις σχέσεις του αυτοκινήτου (χιλιόμετρα/στροφές). Οπότε αφού κάνω την δοκιμαστική βόλτα γυρνάω στο συνεργείο σοκαρισμένος και του λέω αυτό δεν κυκλοφορεί δεν ξέρω τι θα γίνει, τουλάχιστον πριν ήταν χρηστικό και αναγκαστικά πλέον του το αφήνω για μια τέταρτη προσπάθεια.

Έρχεται η ώρα, να το παραλάβω για τελευταία φορά. Αφού κάνω μια βόλτα το αμάξι, για πρώτη φορά πλέον ανεβάζω στροφές, αφήνω γκάζι και δεν ακούγεται θόρυβος. Λέω επιτέλους, σωθήκαμε. Κούμπωναν λίγο δύσκολα και περίεργα οι ταχύτητες αλλά λέω εντάξει μικρό το κακό. Είναι και φρέσκο ακόμα, θα στρώσει με τη χρήση. Οπότε γυρνάω, πληρώνω (εξοφλώ το ποσό - γιατί είχα αφήσει μόνος μου και την πρώτη φορά λεφτά και μόνο για τον κόπο και τα έξοδα, ασχέτω αποτελέσματος - και δεν δέχομαι μάλιστα και τα 10€ ρέστα που είχα), ζητάω και την δήθεν γραπτή εγγύηση και φεύγω γρήγορα γιατί έπρεπε να γυρίσω στη δουλειά, ξεχνώντας να τσεκάρω τι γίνεται με τον θόρυβο στο ρελαντί.

Όσο οδηγάω στην επιστροφή παρατηρώ ότι τελικά η 1η, αν τη ζορίσεις λίγο παραπάνω τελικά σαν να κάνει μάλλον θόρυβο αλλά λέω ας πάει στα κομμάτια, για δουλειά το έχω το αμάξι δεν στήνω κόντρες στα φανάρια να καίω τις πρώτες και το παραβλέπω. Μετά από κάποια ώρα όμως, σε ένα λίγο πιο ήσυχο φανάρι παρατηρώ ότι τελικά το σασμάν στο ρελαντί κάνει κυριολεκτικά σαν τρένο, χτυπάει σε σημείο που ο ήχος υπερκαλύπτει αυτόν της μηχανής. Τον παίρνω τηλέφωνο την επόμενη μέρα, και η απάντηση ήταν ότι αφού δεν κάνει θόρυβο εν κινήσει δεν υπάρχει θέμα (παρεπιπτόντως, στην πρώτη επισκευή που είχε σταματήσει ο θόρυβος στο ρελαντί και είχε παραμείνει στην κίνηση η απάντηση ήταν ακριβώς η αντίστροφη προφανώς).
Από μέσα μου είχα αρχίσει ήδη να απογοητεύομαι αλλά λέω εντάξει έχω "εγγύηση", κάτσε να δούμε πως θα πάει και βλέπουμε.

Δεν περνάει μια εβδομάδα, λοιπόν, και μια μέρα που πάει να το πάρει ο πατέρας μου όπως πάει να φύγει δεν μπαίνει η όπισθεν (ούτε η πέμπτη). Πάω στο συνεργείο μου, το σηκώνουμε και μου λέει ο μηχανικός μου "είναι κομμένη η ντίζα και την έχουν πιάσει με σύρμα, ΜΕ ΣΥΡΜΑ). Παίρνω στο καπάκι τον άλλον, άρχισε τα μα μου δεν ξερω κλπ και μου πρότεινε την υπερπροσφορά να βρει καποια οικονομικη ντιζα και να μην παρει εργατικα για να τη βαλει.

Τέλος πάντων, παίρνω μόνος μου και την βάζουμε στον μηχανικό μου. Ανακαλύπτει ότι πάλι δεν δουλεύει σωστά γιατί έλειπε πάνω από το σασμάν ένα αντίβαρο (παλάντζο) που ρυθμίζονται οι ντίζες. Το ζητάω από τον άλλον, με τα πολλά βρίσκει ένα και μου το δίνει. Ωστόσο, το αμάξι είχε πάλι θέμα. Η πρώτη για να την βάλεις έπρεπε να κάνεις τάμα. Μου είχε τύχει να ανάψει πράσινο και να με ξαναπιάσει φανάρι μέχρι να βάλω ταχύτητα και πίσω να βρίζουν. Αφού το χιλιοψάξαμε με το μηχανικό και παιδεύτηκε άπειρες ώρες να ρυθμίσει τις ντίζες κατέληξε ότι το θέμα είναι από το σασμάν. Αναγκαστικά λοιπόν, αναγκάστηκα να ξανασχοληθώ με τον άλλον και να του ζητήσω να βρει λύση. Η απάντηση τότε ήταν ότι δεν έχει θέμα το σασμάν και λογικά έχει θέμα ο δίσκος πλατό και δεν απομονώνει σωστά γι' αυτό δεν παίρνει τις ταχύτητες (παρεπιπτόντως ο λεβιές χόρευε τσιφτετέλι).

Αφού υπήρξε μια πιο έντονη πλέον επικοινωνία μαζί του και του έδειξα ότι έχω μια ιδέα ότι μου λέει παπάτζες (μικρή, αλλά έχω) και μιας κι εγώ ήμουν για δουλειά εκτός Αθηνών πλέον και όλο το ζόρι το τράβαγε ο πατέρας μου, συμφωνήσαμε να μου επιστρέψει το κόστος ενός μεταχειρισμένου σασμάν και να λήξει η υπόθεση (λιγότερα από τα μισά λεφτά που είχε πετάξει για να μου διαλύσει το σασμάν δηλαδή), και λέω τέλος πάντων έχοντας στην άκρη του μυαλού μου ότι κι αυτός ας πούμε έχει χιλιοπαιδευτεί και ίσως πράγματι του έκατσε τόσο στραβά αυτή η δουλειά και δεν γνωρίζει τι μπορεί να γίνεται.

Η κατάληξη; Κατεβαίνει επιτέλους αυτό το πράγμα από το αυτοκίνητό μου και μπαίνει ένα άλλο μεταχειρισμένο σασμανάκι που οι ταχύτητες μπαίνουν σαν βούτυρο και με απόλυτη ακρίβεια. Όσο για το άλλο που κατέβηκε; Είχε διαλυμένο επιλογέα. Δηλαδή κάτι που κάνει μπαμ χωρίς να χρειαστεί να το δοκιμάσει κάποιος πάνω στο αμάξι. Δεν ήταν κάποιο συγχρονιζέ ή κάτι άλλο εσωτερικό, ήταν επιλογέας που είναι έξω από το σασμάν και άμα τον έπιανες οριακά έπαιζε σαν λεβιές. Ουδεμία περίπτωση δηλαδή, να μην το πάρεις χαμπάρι πριν το βάλεις πάνω στο αμάξι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1523s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on