PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ταμπουρα σε Δισκοφρενα 206
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2019, 15:06:29    Θέμα δημοσίευσης: Ταμπουρα σε Δισκοφρενα 206 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας, οπως λεει και ο τιτλος, ψαχνομαι για τροπους για μετατροπη απο πισω ταμπουρα , σε δισκοφρενα, σε peugeot 206 1.4 8V 2001

Βρηκα ενα παλιο τοπικ αλλα ο καθενας ελεγε αλλα πραγματα.. ενας αλλαζεις μονο ακρα.. ενας αλλαζεις τα παντα και αξονα και ψαλιδια και αλλα πραγματα κλπ Και τιμες απο 500-2000

Μηπως τωρα εχει βγει ενα συγκεκριμενο συμπερασμα απο τοτε και υπαρχει κατι σιγουρο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2019, 16:36:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το κόστος είναι ακριβώς όπως το λένε ανάλογα αν εχεις ΑΒS και ποιας γενιάς κι αν θες μτχ ή κούτας...
Όπως είναι εύκολο να καταλάβεις πίσω από ένα πληκτρολόγιο είναι δύσκολο να καταλάβει ο καθένας τι είναι αυτό που ψάχνεις τι σου ταιριάζει πόσα θες να διαθέσεις κλπ κλπ


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2019, 16:59:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας πουμε ποια ειναι η φθηνοτερη, και πιο ακριβη λυση?

Ναι το ξεχασα, ειναι χωρις abs. Φανταζομαι κουτα θα ειναι πολυ ακριβα οποτε μαλλον μτχ.

Επισης δεν μπορουσα να βγαλω ενα τελικο συμπερασμα για το αν θες νεο αξονα η οχι. Αν θες, τι μερη θες συνολικα? Και αν οχι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2019, 17:29:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις άξονα αλλά είναι λιγότερες ώρες εργασίας από το να βάλεις μόνο άκρα/ψαλίδια, βέβαια αν βρεις γέφυρα κομπλέ θα έχεις και ράβδους από μεγαλύτερο μοντέλο.


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2019, 18:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα μπορει να γινει αν αλλαξω μονο ακρα και ψαλιδια? Κοστος συνολικα?

Θα προτιμουσα αν γινεται οντως να μην αλλαχτει ο αξονας γιατι ειναι κυριολεκτικα σαν νεος (40.000km)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2019, 18:51:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κόστος θα σου πει αυτός που θα τα τοποθετήσει αν βέβαια τα βρει σκέτα. Δεν χρεώνουν όλοι το ίδιο ούτε έχουν στάνταρ τιμή τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2019, 19:43:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
Κόστος θα σου πει αυτός που θα τα τοποθετήσει αν βέβαια τα βρει σκέτα. Δεν χρεώνουν όλοι το ίδιο ούτε έχουν στάνταρ τιμή τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.


Οκ, θα προτεινες καποιον συγκεκριμενο, αθηνα? Αν ξερεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2019, 16:01:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον είναι πιο εύκολο και με μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας να αγοράσεις άξονα έτοιμο και να έχει πάνω και τις δαγκάνες...
Αν και από προσωπική εμπειρία, δεν θα δεις διαφορά στο φρενάρισμα με τα κυβικά σου και χωρίς το ABS...
Μπροστά έχεις αεριζόμενους δίκους;;;
Εάν όχι πολύ πιθανό να έχεις πρόβλημα και με το σεβρό σου, ή/και να έχεις πιο δυνατό φρενάρισμα πίσω αντί εμπρός. Από την στιγμή που το αμάξι σου δεν έχει ABS, κατά 99% δεν έχει και κατανεμητή πέδησης...

(ΥΣ Επίσης όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2019, 00:08:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Μάλλον είναι πιο εύκολο και με μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας να αγοράσεις άξονα έτοιμο και να έχει πάνω και τις δαγκάνες...
Αν και από προσωπική εμπειρία, δεν θα δεις διαφορά στο φρενάρισμα με τα κυβικά σου και χωρίς το ABS...
Μπροστά έχεις αεριζόμενους δίκους;;;
Εάν όχι πολύ πιθανό να έχεις πρόβλημα και με το σεβρό σου, ή/και να έχεις πιο δυνατό φρενάρισμα πίσω αντί εμπρός. Από την στιγμή που το αμάξι σου δεν έχει ABS, κατά 99% δεν έχει και κατανεμητή πέδησης...

(ΥΣ Επίσης όπως θα σου αναφέρουν και οι διαχειριστές, καλό θα ήταν να περάσεις από εδώ: Λίγα λόγια για εμάς.... (Ηλικία, ενδιαφέροντα, απασχόληση))


Οντως ναι, θα παω και εκει καποια στιγμη.

Σκεφτομαι για μπροστα απο το 1.6 16v 266mm χαρακτους αεριζομενους ή αν ειναι συμβατο, καποιο 2 λιτρο. Και πισω κατι αντιστοιχο με δισκοφρενα.

Αρχικα το θελω ωστε να ειμαι πιο σιγουρος σε καταβασεις, η σε βουνα φορτωμενος γενικα. Επισης σκεφτομαι και για OZ 15ρες οποτε εκει τιθεται και το θεμα του look.

Ελεγα αν γινεται μονο με ακρα οπως ανεφερα λογω το οτι ειναι σαν νεος ο αξονας ακομα γιατι εχει πολυ λιγα χλμ ενω ενας αλλος ειναι ρισκο. Αν εχει κατανεμητη δεν το ξερω. Επισης θα χρειαστει αλλη αντλια η οχι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2019, 09:56:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εσυ δεν εισαι που θες να αλλαξεις και το μοτερ?

καλυτερα να το δωσεις και να παρεις ενα ετοιμο σιγουρα θα σου βγει πιο φτηνο απο το να αλλαζεις φρενα αξονα μοτερ και οτι αλλο χρειαστεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2019, 16:42:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω ποια ταμπούρα φοράς, αλλά σε μένα το αμάξι με +-130 άλογα δεν χρειάστηκε αλλαγή στα φρένα πίσω...
Ταμπούρα έχω κι εγώ ακόμα και με ABS...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2019, 17:41:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ότι οικονομικά δεν αξίζει μια τέτοια μετατροπή με μοτέρ-φρένα-υπουργείο είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι και το ότι συμβιβάζεσαι, όχι ότι δεν χρειάζονται, με τα ταμπούρα πίσω κι ας είναι τα μεγάλα με ABS και 16ν μοτέρ.


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2019, 01:32:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογω οικονομικων, η μετατροπη σε 1.6 16v δεν ειναι και τοσο σιγουρη (για να πουμε οτι δεν συμφερει) αλλα αναλογα το κοστος για πισω δισκοφρενα ειναι κατι που ενδιαφερει αρκετα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2019, 11:16:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φαντάζομαι το εχεις πρωτο χέρι και το αγαπας...και δε θες να το αποχωριστείς

Δεκτό.

Αν όχι. Δωστο και παρε ενα 1600XS ή GTi


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2019, 13:02:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nik_psa έγραψε:
To ότι οικονομικά δεν αξίζει μια τέτοια μετατροπή με μοτέρ-φρένα-υπουργείο είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι και το ότι συμβιβάζεσαι, όχι ότι δεν χρειάζονται, με τα ταμπούρα πίσω κι ας είναι τα μεγάλα με ABS και 16ν μοτέρ.


Τα ταμπούρα που φοράει τουλάχιστον το δικό μου, είναι τα ίδια με του 405 του GTi, του 306 του 1,8 και του 306 του Rallye όσον αφορά την Peugeot... Τα ίδια ταμπούρα έχουν και άλλα γαλλικά αμάξια μεγαλύτερου βάρους, κυβικών και αλόγων...
Οπότε πιθανότατα να μην καταλάβω διαφορά!!!
Το μοναδικό πιθανώς μειονέκτημα να είναι ότι σε πολλά απανωτά φρεναρίσματα να μην κρυώνουν τόσο γρήγορα όσο οι δίσκοι...
Κάτι που προσωπικά δεν με απασχολεί γιατί δεν το έχω το αμάξι για σταμάτα-ξεκίνα και "κόντρες"...
Επίσης όπως ανέφερα και παραπάνω αν ο συνάδελφος έχει "αδύναμα" φρένα μπροστά, μάλλον πρόβλημα θα έχει παρά βελτίωση...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2019, 20:56:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Hellas4x4 έγραψε:
Nik_psa έγραψε:
To ότι οικονομικά δεν αξίζει μια τέτοια μετατροπή με μοτέρ-φρένα-υπουργείο είναι το μόνο σίγουρο, όπως σίγουρο είναι και το ότι συμβιβάζεσαι, όχι ότι δεν χρειάζονται, με τα ταμπούρα πίσω κι ας είναι τα μεγάλα με ABS και 16ν μοτέρ.


Τα ταμπούρα που φοράει τουλάχιστον το δικό μου, είναι τα ίδια με του 405 του GTi, του 306 του 1,8 και του 306 του Rallye όσον αφορά την Peugeot... Τα ίδια ταμπούρα έχουν και άλλα γαλλικά αμάξια μεγαλύτερου βάρους, κυβικών και αλόγων...
Οπότε πιθανότατα να μην καταλάβω διαφορά!!!
Το μοναδικό πιθανώς μειονέκτημα να είναι ότι σε πολλά απανωτά φρεναρίσματα να μην κρυώνουν τόσο γρήγορα όσο οι δίσκοι...
Κάτι που προσωπικά δεν με απασχολεί γιατί δεν το έχω το αμάξι για σταμάτα-ξεκίνα και "κόντρες"...
Επίσης όπως ανέφερα και παραπάνω αν ο συνάδελφος έχει "αδύναμα" φρένα μπροστά, μάλλον πρόβλημα θα έχει παρά βελτίωση...


Εμενα βαση vin πρεπει να εχει τα 180mm ταμπουρα ενω νομιζω αυτα με abs ειχαν τα 203mm.Το προοριζω για διαφορες χρησεις που μπορει να αξιοποιουσαν την πολυ καλυτερη αντιμετωπιση της εξτρα θερμοτητας..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2019, 20:57:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Φαντάζομαι το εχεις πρωτο χέρι και το αγαπας...και δε θες να το αποχωριστείς

Δεκτό.

Αν όχι. Δωστο και παρε ενα 1600XS ή GTi


2ο χερι, αλλα ειναι κυριολεκτικα σε κατασταση μουσειου... Τα παντα ακριβως σαν νεα.. Γι αυτο ελεγα λιγα και καλα πραγματα σε εκεινο. Αν το εδινα για κατι, θα ηταν μελλοντικα για κανα Ibiza 6L 20VT...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2019, 12:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όμορφα τότε
καλές βελτιώσεις
πάντως επειδη τυγχανει να εχω στην οικογενεια και ενα 206 1400 8ν με abs οφειλω να σου πω οτι δεν βρησκω λογω αλλαγης των ταμπουρων με δισκοφρενα

αυτό που θα εκανα και εχω κανει ειναι να αλλαζα τα εμπρος απο μονο σε διπλα αεριζομενα ειτε 247mm απο 106 rallye / gti / saxo vts, ειτε 266mm από 206 (1400 16ν / 1600 16ν / 2,0 gti)

εγχ εβαλα 266 απο 206xs


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
gallosvaggitis (Stavros)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 8V 2001

Ένταξη: 17 Νοέ 2019
Δημοσιεύσεις: 18

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Νοέ 2019, 13:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
όμορφα τότε
καλές βελτιώσεις
πάντως επειδη τυγχανει να εχω στην οικογενεια και ενα 206 1400 8ν με abs οφειλω να σου πω οτι δεν βρησκω λογω αλλαγης των ταμπουρων με δισκοφρενα

αυτό που θα εκανα και εχω κανει ειναι να αλλαζα τα εμπρος απο μονο σε διπλα αεριζομενα ειτε 247mm απο 106 rallye / gti / saxo vts, ειτε 266mm από 206 (1400 16ν / 1600 16ν / 2,0 gti)

εγχ εβαλα 266 απο 206xs


Με abs πρεπει να χει με 203mm και οχι με 180mm ταμπουρα.

Ξερω για 266mm απο 1.6 16V ,Αλλα παιζει και να συμφερει 283mm (και αντιστοιχες δαγκανες) απο 2Λιτρο Xsara? Η κατι αντιστοιχο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2019, 21:39:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην ξεφυγουμε και συζηταμε εδω για τα εμπρός
εν συντομία τα 283 περισσοτερη δυναμη φρεναρισματος
αλλα και περισσότερο βαρος και λιγο πιο ακριβα αναλλωσιμα δισκοι και τακακια
λιγο χειροτερο τιμονι
και σε καποια 206 εχασε λιγο σε αισθηση το πεταλ (στην αρχη της διαδρομης)

δεν ειμαι απαραίτητα κατά απλά στα ανφερω
περισσότερα σε αντιστοιχο τοπικ


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2603s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on