PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βελτίωση μοτέρ 1.4

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
JBouks (Giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.4 (8V) XR (1993)

Ένταξη: 14 Σεπ 2019
Δημοσιεύσεις: 37
Τόπος: Άρτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2019, 19:20:49    Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση μοτέρ 1.4 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά καλησπέρα !
Μου έχει μπει εδώ και καμια βδομάδα η ιδέα να αρχίζω να "πειράζω" το αμάξι μου. Έχω ένα peugeot 106 XR 1.4 του 1993 με τα 75 άλογα και ψάχνω για παραπάνω. Έμαθα από ένα γνωστό ότι μπορώ να βάλω καπάκι από το ραλί το 13ρι το 8v και μαζί με εγκέφαλο θα κερδίσω μερικά αλογάκια.
Το έχει κάνει κάποιος ; Δούλεψε καλά ; ή να μην το σκεφτώ καν ; Ολόκληρο μοτέρ 13ρι δεν θέλω να βάλω μιας και δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι...
Το αμάξι μου είναι σε άριστη μηχανική κατάσταση αυτή τη στιγμή με 140.000 χλμ και όχι ζορισμένα.
Τι μου προτείνετε ;;


Το πεζό μου και τίποτε άλλο !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2019, 21:55:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο τη στιγμη που εχεις το 14ρι με τις κοντες μπιελες, δεν αξιζει να ασχοληθεις! Συν τοις αλλοις, θα χρειαστεις ολοκληρη μετατροπη απο 13ρι γιατι το να βρεις μεμονωμενα τα κομματια, θα σου βγει ο κουκος αηδονι! Αντε και τα ταιριαξες, θα χρειαστεις οπωσδηποτε προγραμμα γιατι λογω κοντυτερων μπιελων αλλαζει το rod ratio και η αναφλεξη θα ειναι κουκουρουκου.
Για μενα, βρες 1000 φορες ενα 16ρι 8βαλβιδο με το οποιο λογω ροπης θα καις και λιγοτερα, περαν του γεγονοτος οτι θα ειναι αρκετα δυνατοτερο και θα σε "ξελασπωνει" τσακ-μπαμ σε προσπερασεις κλπ.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 634

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2019, 18:06:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω, και να προσθέσω ότι είναι και "εύκολη" μετατροπή αυτή που πρότεινε...
Αν πας σε 1,6 16ν βέβαια εκεί είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1371s (PHP: 40% - SQL: 60%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on