Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 13:13:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | kpsig έγραψε: | Pughell έγραψε: | kpsig έγραψε: | τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4? |
Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. |
Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε" |
Ο μονος συνδετικος κρικος μεταξυ λιπανσης και βαλβιδισματος ειναι τα ωστηρια οπότε αν οντως το βαλβιδισμα ηταν απο θερμοκρασια λιπανσης,πιθανοτατα το λιπαντικο εφταιγε και οχι τα ελατηρια. |
To θέμα λύθηκε. Δεν ήταν το λάδι, ήταν τα κουρασμένα αυτιά μου και το μυαλό μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Φεβ 2017, 21:23:31 Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγή C2 VTS |
|
|
Ερωτήσεις για την εισαγωγή:
- Η αλουμινένια εισαγωγή του C2, μπορεί να τοποθετηθεί με τα παρελκόμενα του 106 GTi; με την "μηχανική" πεταλούδα τι γίνεται; Η μηχανική πεταλούδα τι όριο διαμέτρου έχει;
- Τα μπεκ των δύο (C2 VTS - 106 GTi) είναι ίδια; μέχρι τι ισχύ είναι επαρκή;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Φεβ 2017, 23:21:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η εισαγωγη μπαινει κανονικα,απλά θελει οπωσδηποτε και JP4 κεφαλη,οχι ραλλοκεφαλη.
Με την πεταλουδα δεν εχεις θεμα,απλά πρεπει να κανεις τελειο κεντραρισμα με το φτιαχτο πλακακι γιατι αν ξεφυγει εστω και λιγο,μετα θα κανει "δοντι" στην ροη του αερα.
Οριο στην πεταλουδα δεν υπαρχει,το οριο της εισαγωγης σε μαμα μορφη ειναι στα 54mm αν θυμαμαι καλα αλλά μπορεις να την πας σε τορνο και να την ανοιξεις στα 60 για να παρει την αντιστοιχη πεταλουδα απο Renault.
Τα μπεκ,οχι,δεν ειναι ιδια,καμια επαφη,οπότε θελει πατεντα με αποστατες στην μπεκιερα προκειμενου να βαλεις την ραλλισια μπεκιερα στην αλουμινενια εισαγωγη.
Του C2 ειναι μικρα,ουτε που 150αριζουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 17:31:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η εισαγωγη μπαινει κανονικα,απλά θελει οπωσδηποτε και JP4 κεφαλη,οχι ραλλοκεφαλη.
|
Ακαδημαϊκή απορία σχετικά με τo "οπωσδήποτε κεφαλή JP4",
αυτό σημαίνει ότι με κεφαλή J4 δεν θα αποδώσει; ή ότι δεν θα αποδώσει τα (αντίστοιχα) αναμενόμενα σε σχέση με την JP4;
/ B
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 23:27:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια εισαγωγη C2 κοστιζει κατα μεσο ορο 300-350 μεταχειρη.
Μια κεφαλη JP4 καπου 150 γεματη(με ωστηρια & βαλβιδες εννοω).
Το "οπωσδηποτε" παει στο οτι η κεφαλη των J4,ιδιαιτερα στα μονοφυσα,εχει πολυ κακοσχεδιασμενο SSR(το σημειο ακριβως πισω απο το κεφαλι της βαλβιδας οταν αυτη ειναι κλειστη) με αποτελεσμα το μισο κερδος που θα παρεις απο την αλουμινενια εισαγωγη,να χαθει λογο της κακης ροης.
Οπότε βγαλε συμπερασμα...
Γενικα πολλοι "περιορισμενης ευθυνης" τις εβαλαν σε ραλλοκεφαλες αλλά κανουν μια τρυπα στο νερο μιας και μια κεφαλη JP4 με πλαστικη εισαγωγη απο J4 ειναι σαφως πιο αποδοτικη απο μια κεφαλη J4 με αλουμινενια εισαγωγη C2. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2017, 02:42:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οριο στην πεταλουδα δεν υπαρχει,το οριο της εισαγωγης σε μαμα μορφη ειναι στα 54mm αν θυμαμαι καλα αλλά μπορεις να την πας σε τορνο και να την ανοιξεις στα 60 για να παρει την αντιστοιχη πεταλουδα απο Renault. | πως την κεντραρεις στον τόρνο για να την κάνεις 60?
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2017, 09:28:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακυρο,τορνο εγραψα αλλά αλλο εννοουσα.
Το καθετο(ορθιο) δραπανο(?) ειχα στο μυαλο μου αλλά εγραψα τορνο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 19:33:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το "οπωσδηποτε" παει στο οτι η κεφαλη των J4,ιδιαιτερα στα μονοφυσα,εχει πολυ κακοσχεδιασμενο SSR(το σημειο ακριβως πισω απο το κεφαλι της βαλβιδας οταν αυτη ειναι κλειστη) με αποτελεσμα το μισο κερδος που θα παρεις απο την αλουμινενια εισαγωγη,να χαθει λογο της κακης ροης.
Οπότε βγαλε συμπερασμα...
Γενικα πολλοι "περιορισμενης ευθυνης" τις εβαλαν σε ραλλοκεφαλες αλλά κανουν μια τρυπα στο νερο μιας και μια κεφαλη JP4 με πλαστικη εισαγωγη απο J4 ειναι σαφως πιο αποδοτικη απο μια κεφαλη J4 με αλουμινενια εισαγωγη C2. |
Οπότε,
αν γίνει ροϊκή (σωστά και όχι η σφαγή του Δράμαλη), σε κεφαλή J4, αμβλύνεται ή/και εξαλείφεται, η ανεπάρκεια της σχεδίασης;
(σσ δεν γνώριζα ότι μεταξύ μονόφυσων και τρίφυσων, υπάρχουν σχεδιαστικές διαφορές στη κεφαλή)
Επίσης ο 1600άρης Ν/Α που τοποθετείται στα 207 με τα 120ΗΡ, τι διαφορές έχει με τον JP4;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 22:38:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορει να εξαλειφθει,αν οχι στον απολυτο βαθμο,μπορει να βελτιωθει σε υπερθετικο βαθμο ωστε να μην αποτελει ουσιαστικο προβλημα.
ΟΚ,σιγουρα δεν θα εχει την πληρωση της JP4 αλλά αυτο δεν σημαινει οτι το πραγμα υστερει ασχημα...
Εδω φωτο απο μαμα και επεξεργασμενη J4(στους αυλους εισαγωγης).
picture sharing
picture sharing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 22:39:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: |
Επίσης ο 1600άρης Ν/Α που τοποθετείται στα 207 με τα 120ΗΡ, τι διαφορές έχει με τον JP4;
/ Β |
Καμια σχεση,εντελως διαφορετικο μοτερ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
unclenontas (nontas) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.1 XN (1999)
Ένταξη: 31 Δεκ 2016 Δημοσιεύσεις: 39
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2017, 17:51:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άσχετο, αλλά να μαζευτούμε όσοι γραφικοί χρειάζονται να επαναφέρουμε στην αγορά τους TU έναντι των THP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2017, 18:15:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας ξαναβγαινε το 106 σε παραγωγη και ας φοραγε και thp
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 16:13:29 Θέμα δημοσίευσης: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... |
|
|
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 17:01:15 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... |
|
|
vassat έγραψε: | ...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β |
Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 19:11:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... |
|
|
petran_x13 έγραψε: | vassat έγραψε: | ...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β |
Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά. |
Δύο είναι αρκετές ή θα υπάρξει πρόβλημα με την "στεγανότητα" ;;;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 21:12:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... |
|
|
vassat έγραψε: | ...
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β |
None of the above...
Απλά βαζεις την εισαγωγη με την μια σειρα βιδες και τις αλλες τις στηριζεις με λαμακι.
Αν σπασεις και τα μικρα κομματακια οπου βρισκει η εισαγωγη,θα περασει κανονικα το σπειρωμα ωστε να σφιξει με το λαμακι πανω απο το πλαστικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 22:23:38 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... |
|
|
vassat έγραψε: | petran_x13 έγραψε: | vassat έγραψε: | ...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β |
Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά. |
Δύο είναι αρκετές ή θα υπάρξει πρόβλημα με την "στεγανότητα" ;;;
/ Β |
εκανα λαθος δεν χρειαζονται δυο μονο, αλλα πεντε. Η επανω σειρα ολοκληρη. σε τορνο ειναι 20-30Ε δουλεια. τωρα εψαχνα φωτο και το βρηκα. θα την ανεβασω σε λιγο. σιγουρα ισχυει και ο τροπος του στελιου κατι παραπανω θα ξερει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2019, 21:43:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ!
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης
Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2019, 11:38:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μπορει να εξαλειφθει,αν οχι στον απολυτο βαθμο,μπορει να βελτιωθει σε υπερθετικο βαθμο ωστε να μην αποτελει ουσιαστικο προβλημα.
ΟΚ,σιγουρα δεν θα εχει την πληρωση της JP4 αλλά αυτο δεν σημαινει οτι το πραγμα υστερει ασχημα...
Εδω φωτο απο μαμα και επεξεργασμενη J4(στους αυλους εισαγωγης).
picture sharing
picture sharing |
Δυστυχως Στελιο δεν φαινονται οι φωτογραφιες φιλε μου, μπορεις να τις ξανα ανεβασεις;
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|