PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

TU5j4__vs__TU5jp4
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2017, 13:13:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:
τι χρειάζεται για να μπούνε τα ελατήρια του J4 στον JP4?

Τιποτα,τα retainers του J4 μονον και τιποτα αλλο. Wink

Πρόσφατα στα Μέγαρα διαπίστωσα (μάλλον) ότι με το λάδι στους 130+, πάνω από τις 7200 "βαλβίδιζε"

Ο μονος συνδετικος κρικος μεταξυ λιπανσης και βαλβιδισματος ειναι τα ωστηρια οπότε αν οντως το βαλβιδισμα ηταν απο θερμοκρασια λιπανσης,πιθανοτατα το λιπαντικο εφταιγε και οχι τα ελατηρια. Confused

To θέμα λύθηκε. Δεν ήταν το λάδι, ήταν τα κουρασμένα αυτιά μου και το μυαλό μου Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Φεβ 2017, 21:23:31    Θέμα δημοσίευσης: εισαγωγή C2 VTS Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερωτήσεις για την εισαγωγή:
- Η αλουμινένια εισαγωγή του C2, μπορεί να τοποθετηθεί με τα παρελκόμενα του 106 GTi; με την "μηχανική" πεταλούδα τι γίνεται; Η μηχανική πεταλούδα τι όριο διαμέτρου έχει;
- Τα μπεκ των δύο (C2 VTS - 106 GTi) είναι ίδια; μέχρι τι ισχύ είναι επαρκή;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Φεβ 2017, 23:21:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η εισαγωγη μπαινει κανονικα,απλά θελει οπωσδηποτε και JP4 κεφαλη,οχι ραλλοκεφαλη.
Με την πεταλουδα δεν εχεις θεμα,απλά πρεπει να κανεις τελειο κεντραρισμα με το φτιαχτο πλακακι γιατι αν ξεφυγει εστω και λιγο,μετα θα κανει "δοντι" στην ροη του αερα.
Οριο στην πεταλουδα δεν υπαρχει,το οριο της εισαγωγης σε μαμα μορφη ειναι στα 54mm αν θυμαμαι καλα αλλά μπορεις να την πας σε τορνο και να την ανοιξεις στα 60 για να παρει την αντιστοιχη πεταλουδα απο Renault.

Τα μπεκ,οχι,δεν ειναι ιδια,καμια επαφη,οπότε θελει πατεντα με αποστατες στην μπεκιερα προκειμενου να βαλεις την ραλλισια μπεκιερα στην αλουμινενια εισαγωγη.
Του C2 ειναι μικρα,ουτε που 150αριζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 17:31:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Η εισαγωγη μπαινει κανονικα,απλά θελει οπωσδηποτε και JP4 κεφαλη,οχι ραλλοκεφαλη.


Ακαδημαϊκή απορία σχετικά με τo "οπωσδήποτε κεφαλή JP4",
αυτό σημαίνει ότι με κεφαλή J4 δεν θα αποδώσει; ή ότι δεν θα αποδώσει τα (αντίστοιχα) αναμενόμενα σε σχέση με την JP4;
/ B


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Φεβ 2017, 23:27:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια εισαγωγη C2 κοστιζει κατα μεσο ορο 300-350 μεταχειρη.
Μια κεφαλη JP4 καπου 150 γεματη(με ωστηρια & βαλβιδες εννοω).

Το "οπωσδηποτε" παει στο οτι η κεφαλη των J4,ιδιαιτερα στα μονοφυσα,εχει πολυ κακοσχεδιασμενο SSR(το σημειο ακριβως πισω απο το κεφαλι της βαλβιδας οταν αυτη ειναι κλειστη) με αποτελεσμα το μισο κερδος που θα παρεις απο την αλουμινενια εισαγωγη,να χαθει λογο της κακης ροης.
Οπότε βγαλε συμπερασμα...

Γενικα πολλοι "περιορισμενης ευθυνης" τις εβαλαν σε ραλλοκεφαλες αλλά κανουν μια τρυπα στο νερο μιας και μια κεφαλη JP4 με πλαστικη εισαγωγη απο J4 ειναι σαφως πιο αποδοτικη απο μια κεφαλη J4 με αλουμινενια εισαγωγη C2. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Tzive (Λουκας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye

Ένταξη: 10 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 647
Τόπος: on tracks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2017, 02:42:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Οριο στην πεταλουδα δεν υπαρχει,το οριο της εισαγωγης σε μαμα μορφη ειναι στα 54mm αν θυμαμαι καλα αλλά μπορεις να την πας σε τορνο και να την ανοιξεις στα 60 για να παρει την αντιστοιχη πεταλουδα απο Renault.
πως την κεντραρεις στον τόρνο για να την κάνεις 60?


Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506

Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Φεβ 2017, 09:28:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακυρο,τορνο εγραψα αλλά αλλο εννοουσα.
Το καθετο(ορθιο) δραπανο(?) ειχα στο μυαλο μου αλλά εγραψα τορνο. Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 19:33:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το "οπωσδηποτε" παει στο οτι η κεφαλη των J4,ιδιαιτερα στα μονοφυσα,εχει πολυ κακοσχεδιασμενο SSR(το σημειο ακριβως πισω απο το κεφαλι της βαλβιδας οταν αυτη ειναι κλειστη) με αποτελεσμα το μισο κερδος που θα παρεις απο την αλουμινενια εισαγωγη,να χαθει λογο της κακης ροης.
Οπότε βγαλε συμπερασμα...

Γενικα πολλοι "περιορισμενης ευθυνης" τις εβαλαν σε ραλλοκεφαλες αλλά κανουν μια τρυπα στο νερο μιας και μια κεφαλη JP4 με πλαστικη εισαγωγη απο J4 ειναι σαφως πιο αποδοτικη απο μια κεφαλη J4 με αλουμινενια εισαγωγη C2. Wink


Οπότε,
αν γίνει ροϊκή (σωστά και όχι η σφαγή του Δράμαλη), σε κεφαλή J4, αμβλύνεται ή/και εξαλείφεται, η ανεπάρκεια της σχεδίασης;
(σσ δεν γνώριζα ότι μεταξύ μονόφυσων και τρίφυσων, υπάρχουν σχεδιαστικές διαφορές στη κεφαλή)
Επίσης ο 1600άρης Ν/Α που τοποθετείται στα 207 με τα 120ΗΡ, τι διαφορές έχει με τον JP4;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 22:38:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει να εξαλειφθει,αν οχι στον απολυτο βαθμο,μπορει να βελτιωθει σε υπερθετικο βαθμο ωστε να μην αποτελει ουσιαστικο προβλημα. Wink
ΟΚ,σιγουρα δεν θα εχει την πληρωση της JP4 αλλά αυτο δεν σημαινει οτι το πραγμα υστερει ασχημα...

Εδω φωτο απο μαμα και επεξεργασμενη J4(στους αυλους εισαγωγης).
picture sharing
picture sharing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Μάρ 2017, 22:39:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:

Επίσης ο 1600άρης Ν/Α που τοποθετείται στα 207 με τα 120ΗΡ, τι διαφορές έχει με τον JP4;
/ Β

Καμια σχεση,εντελως διαφορετικο μοτερ... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
unclenontas (nontas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.1 XN (1999)

Ένταξη: 31 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 39

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2017, 17:51:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άσχετο, αλλά να μαζευτούμε όσοι γραφικοί χρειάζονται να επαναφέρουμε στην αγορά τους TU έναντι των THP Razz Razz Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2017, 18:15:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας ξαναβγαινε το 106 σε παραγωγη και ας φοραγε και thp Laughing


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 16:13:29    Θέμα δημοσίευσης: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 17:01:15    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β


Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 19:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
vassat έγραψε:
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β


Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά.


Δύο είναι αρκετές ή θα υπάρξει πρόβλημα με την "στεγανότητα" ;;;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 21:12:44    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
...
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β

None of the above...

Απλά βαζεις την εισαγωγη με την μια σειρα βιδες και τις αλλες τις στηριζεις με λαμακι.
Αν σπασεις και τα μικρα κομματακια οπου βρισκει η εισαγωγη,θα περασει κανονικα το σπειρωμα ωστε να σφιξει με το λαμακι πανω απο το πλαστικο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 22:23:38    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στο Δρόμο για Υβρίδιο... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
petran_x13 έγραψε:
vassat έγραψε:
...αντιμετωπίζω ένα θέμα με την προσαρμογή της εισαγωγής του J4 στην κεφαλή του JP4:
τι είναι προτιμότερο,
- να φτιαχτεί "πλακάκι" που θα "προσαρμόζει" τις τρύπες της εισαγωγής(J4) με τα μπουζόνια της κεφαλής(JP4) ;;;
ή
- να καταργηθούν τα νυν "αταίριαστα" μπουζόνια της κεφαλής και να ανοιχτούν τρύπες για νέα, στα σημεία που καθορίζουν οι τρύπες της εισαγωγής;;;
/ Β


Να καταργηθούν τα αταίριαστα μπουζονια και να ανοιχτούν δύο καινούργιες τρύπες. Αυτό έκανα εγώ πρόσφατα με κόστος 20€ αν θυμάμαι καλά.


Δύο είναι αρκετές ή θα υπάρξει πρόβλημα με την "στεγανότητα" ;;;
/ Β


εκανα λαθος δεν χρειαζονται δυο μονο, αλλα πεντε. Η επανω σειρα ολοκληρη. σε τορνο ειναι 20-30Ε δουλεια. τωρα εψαχνα φωτο και το βρηκα. θα την ανεβασω σε λιγο. σιγουρα ισχυει και ο τροπος του στελιου κατι παραπανω θα ξερει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petran_x13 (Πέτρος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 RC 2.0 16V

Ένταξη: 30 Οκτ 2011
Δημοσιεύσεις: 157
Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Μάϊ 2019, 22:30:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

https://ibb.co/L1T1zh3
https://ibb.co/RpMHDxD

δεν εχω καμια καλυτερη δυστυχως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Μάϊ 2019, 21:43:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

petran_x13 έγραψε:
https://ibb.co/L1T1zh3
https://ibb.co/RpMHDxD

δεν εχω καμια καλυτερη δυστυχως.


Ευχαριστώ! Thumb Left
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Μάϊ 2019, 11:38:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μπορει να εξαλειφθει,αν οχι στον απολυτο βαθμο,μπορει να βελτιωθει σε υπερθετικο βαθμο ωστε να μην αποτελει ουσιαστικο προβλημα. Wink
ΟΚ,σιγουρα δεν θα εχει την πληρωση της JP4 αλλά αυτο δεν σημαινει οτι το πραγμα υστερει ασχημα...

Εδω φωτο απο μαμα και επεξεργασμενη J4(στους αυλους εισαγωγης).
picture sharing
picture sharing


Δυστυχως Στελιο δεν φαινονται οι φωτογραφιες φιλε μου, μπορεις να τις ξανα ανεβασεις;


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1599s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on