PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μετρηση πλανισματος κεφαλης 106/206 1.6 16v-TU5J4 & TU5JP4
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούν 2012, 10:15:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το συμπιεσομετρο,δεν ξερω αν ριχνουν... Confused
Εγω αναφερομαι σε στατικη συμπιεση,οχι ενεργο,στο συγκεκριμενο topic.

Περι pressure drop,με τι να μετρησουν ρε;
Που να συνδεσεις μανομετρο εκει μεσα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούν 2012, 11:38:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ρε και εγω για στατικη μιλαω
(αν μιλησουμε για ενεργη παει το χασαμε το παιχνηδι Laughing )


Σε καθε κυλινδρο απλα βαζεις λιγο λαδι (το ηδιο ακριβως με αυτο που εχεις στο καρτερ) και στη συνεχεια φτιαχνεις πατενταδικα (γιατι απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει ετοιμο) με ενα μπουζι,
πια παροχη αερα με Τ connection οπου θα εχεις pressure indication απο τη μια και release apo tην αλλη.
Φερνεις το μοτερ στο ΑΝΣ καυσης και (με στανταρ πιεση απο την μπουκαλα αερος αλλιως θελεις pressure reducer) γεμιζεις με αερα το θαλαμο καυσης.
Κλεινεις την παροχη και μετρας το ποσο γρηγορα (η οχι) κατεβαινει.
Επαναλαμβανεις σε ολους τους κυλινδρους.
Ετσι εχεις πολυ ποιο αξιοπιστη εικονα που αν τη συγκρινεις με τη στατικη συμπιεση μπορεις να ξερεις ξεκαθαρα τι παιζει και σε τι κατασταση ειναι το μοτερ σου.
Καθως πολλες φορες ειναι ενταξει τα ελατηρια,
αλλα απο τα πλουσια μιγματα οι εδρες των βαλβιδων πιανουν βρωμα και χανουν σε στεγονποιηση αρχικα (γιατι αν δεν το παρετε χαμπαρι εγκαιρως μετα καιγονται ειδηκα σε πουσαρισμενα μοτερ).
Οποτε με μια τετοια συνδιαστικη κινηση (συμπιεση + pressure drop) μπορεις ποιο ευκολα να ξερεις τι γινεται στο μοτερ σου.
Καθως (οχι για ολα τα μοτερ βεβαια) αλλα για ενα μεγαλο ευρος
αν (ξερεις φυσικα) το δουλεψεις με φτωχα μιγματα και θερμοκρασιες καυσαεριων οχι πανω απο 500 βαθμους, (καλη βενζινη, σταθερα φορτια κτλ) μπορεις να το καθαρισεις εσωτερικα και ετσι αποφευγεις εξοδα μπελαδες κτλ κτλ...

Τωρα για να επιστρεψω ομως στο θεμα μας,
καλα ειναι σε καθε κυλινδρο να ογκομετρουμε. Ειναι πολυ συμαντικο να εχουμε ομοιομορφες καυσεις.
Εκτος του οτι αποφευγουμε προβληματα, μας λυνει τα χερια στο να ανεβασουμε την αποδοση στις ψηλες στροφες.
Επισης να μην ξεχναμε πως οσο ανεβαζουμε τη συμπιεση ανεβαζουμε (λιγο) και τις εσωτερικες απωλειες του κινητηρα.
Οποτε ειναι πολυ ποιο σημαντικο (αν δεν συντρεχει αλλος λογος)
πρωτα να σιγουρευουμε τη στεγανοποιηση του θαλαμου καυσης (to pressure drop εδω μας λυνει καθε απορια μιας και ακομα και απο ρεκτηφιες να εχουμε παρει το καπακι μπορουμε με τη μια να ξερουμε 100% τι γινεται)
και στη συνεχεια να ογκομετρουμε τον καθε θαλαμο.

Αν εχουμε ηδιες ενδειξεις τοτε προχωραμε... Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spar@ 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 21 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάρ 2013, 21:13:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο πολυ ωραιο θρεντ....
εχω δει σε ενα σαξο και σε 106 αντι για χρονολογια κατω απ την ταπα λαδιου να εχουν αναγλυφο C, τι ειναι αυτο???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
hlias303 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 20 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 23:12:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα πηρα μι ακεφαλι μοντελο 96 που δεν εχει ξαναπλανιστι (δεν την μετρισα κιολας,αυριο θα την μετρισω) ποσο λετε να την πλανισω? να παρι το μοτερ λιγο τα πανω του? θα βαλω φλατζα 206
3 δεκατα ειναι καλα???
αυριο παει ρεκτιφιε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 23:23:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
hlias303 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 20 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 00:09:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα!

γιατι το λεσ αυτο ? δεν γινεται η κεφαλι ειναι απο μοτερ που εκαψε φλατζα οποτε σιγοθρα θελει πλανισμα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 01:43:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

hlias303 έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα!

γιατι το λεσ αυτο ? δεν γινεται η κεφαλι ειναι απο μοτερ που εκαψε φλατζα οποτε σιγοθρα θελει πλανισμα !

Τοτε πλανισε το ενα δεκατο,γιατι να το "σφαξεις" το καπακι αδικα;
Στο λεω,οχι μονο απο την αποψη οτι θα χαλασει ο χωρος καυσης,αλλα και απο την αποψη,οτι σε επομενο λυσιμο του μοτερ,για οποιαδηποτε εργασια,θα ξαναχρειαστει πλανισμα,γιατι λοιπον να μην εχεις μια "καβατζα"; Wink
Αν το πλανισεις τωρα 3 δεκατα,αν τυχον εχει πλανιστει αλλο 1 και αν ξαναχρειαστει στο μελλον αλλο 1 πας συνολο στα 5! Αρα καπακι,καπουτ! Wink


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 19:00:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+ 100000000000000000000000000000

μόνο ένα δέκατο,,,, για κανένα λόγο παραπάνω


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
spar@ 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 21 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2014, 14:57:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσες εργοστασιακες κεφαλές εδώ δει ειναι 135,2mm το ίδιο δείχνει και η μέτρηση του παχυμετρου της φωτογραφίας και όχι 135,8
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Δεκ 2014, 09:26:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σπυρο η κεφαλη που ειχα δεν ηταν απλανιστη και ηταν απο μοντελο με φλαντζα απο περμανιτη.

Αν δεις την ομολογκασιον και του 106 αλλά και του Saxo,δινουν ελαχιστο υψος 135mm με τα περιθωρια που δινει για πλανισμα και παντα για κεφαλη με φλαντζα περμανιτη.
Οι κεφαλες που δεν ειχαν μεταλλικη φλαντζα,ηταν πιο πλανισμενες απο το εργοστασιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
spar@ 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 21 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2014, 12:01:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δλδ μέχρι 135 ειναι στα όρια της κατηγορίας Ν με φλατζα εργοστασιακή ; Εγώ εχω μετρήσει 2 απλάνιστες κεφαλές στο 135.4..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
spar@ 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 21 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2014, 12:01:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δλδ μέχρι 135 ειναι στα όρια της κατηγορίας Ν με φλατζα εργοστασιακή ; Εγώ εχω μετρήσει 2 απλάνιστες κεφαλές στο 135.2-4...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2014, 01:20:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,μεχρι 135 ειναι το οριο και στο 135 με μαμα μεταλλικη φλαντζα σου βγαζει 11,3 συμπιεση οπότε υπολογισε κατα προσεγγιση ποσο πλανισμα δεχεται ωστε να ανεβει η συμπιεση απο το μαμα 10,6 στο 11,3. Wink

Σχετικα με κεφαλες,εγω με μικρομετρο εχω μετρησει μονον κεφαλες με φλαντζα απο περμανιτη αλλά με παχυμετρο εχω μετρησει και τριφυσες και βγαινουν πανω απο 135,5 στο ματι.

Αν δεις και σε διαφορα γαλλικα site,καποιοι γαλλοι που εχουν μετρησει κατα καιρους υψη,πανω απο 135,5 το βγαζουν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Δεκ 2014, 00:07:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο, σε ΕΤ3, 1 χιλιοστο πλανισμα ξερεις ποσο ανεβαζει τη συμπιεση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 10:45:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το ξερω Αρη. Sad
Αν το βρω σε καποιο manual,θα το γραψω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 13:27:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από παλαιότερους υπολογισμούς μου, στο 1.360 cc, κάθε 1 δέκατο πλανίσματος αυξάνει περίπου 0.1 την συμπίεση.

Π.χ. αν ήσουν στο 11:1, με ένα δέκατο πλάνισμα στον ΕΤ3 (1360), πας 11,1:1.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 18:02:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας ξανανοιξω λιγο το θεμα κεφαλων...
Εχουμε και λεμε αν καταλαβα σωστα παντα.

Ερωτησεις
1) Μαμα κεφαλη ειναι 135.8 ή 135.2 ή 135.4;
2) Κεφαλη του 98 με 135 ακριβως ποσα δεκατα ειναι;
3) Κεφαλη του 00 με 134,19 δηλαδη ειναι 15-20 δεκατα;

Με φανηκε πολυ περιεργο για αυτο ρωτησα...

Υ.Γ Στελιο αν ειναι ευκολο ξανα ανεβασε τα σημαδια που μετραμε φιλε μου, για να δω αν τα εχω καθολου στις κεφαλες :/


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 19:12:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσφατα το διαλευκανα:
Εργοστασιακη κεφαλη j4: 135.1
Εργοστασιακη κεφαλη jp4: 135.8

Η κεφαλη του 00 ειναι πλανισμενη 9.1/10 (κοινως αχρηστη)
Του 98 ισως να ειναι και απλανιστη δεδομενου οτι ηταν πιο πλανιαμενες απο το εργοστασιο οι παλιοτερης κοπης.


Νουμερα που διασταυρωσα και απο τα φυλλαδια της ομολογκασιον της peugeot sport.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlaik (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Saxo VTs 16v (1997)

Ένταξη: 06 Μάρ 2017
Δημοσιεύσεις: 72
Τόπος: Κουφάλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:28:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Προσφατα το διαλευκανα:
Εργοστασιακη κεφαλη j4: 135.1
Εργοστασιακη κεφαλη jp4: 135.8

Η κεφαλη του 00 ειναι πλανισμενη 9.1/10 (κοινως αχρηστη)
Του 98 ισως να ειναι και απλανιστη δεδομενου οτι ηταν πιο πλανιαμενες απο το εργοστασιο οι παλιοτερης κοπης.


Νουμερα που διασταυρωσα και απο τα φυλλαδια της ομολογκασιον της peugeot sport.

Σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου... Κριμα δυστυχως γιατι εκεινη μονο εχει ροϊκη Sad


Stock block
Stock Ecu
Project 160+
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:35:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε καταλαβαινω,εχω κι εγω ενα καπακι με απιστευτη ροϊκη (προσωπικα δεν εχω ξαναδει τετοια δουλεια) και αποφευγω να το βαλω γιατι ειναι 3/10 πλανισμενο.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φτιάξε το μόνος σου Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3375s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on