Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούν 2012, 10:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το συμπιεσομετρο,δεν ξερω αν ριχνουν...
Εγω αναφερομαι σε στατικη συμπιεση,οχι ενεργο,στο συγκεκριμενο topic.
Περι pressure drop,με τι να μετρησουν ρε;
Που να συνδεσεις μανομετρο εκει μεσα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούν 2012, 11:38:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε και εγω για στατικη μιλαω
(αν μιλησουμε για ενεργη παει το χασαμε το παιχνηδι )
Σε καθε κυλινδρο απλα βαζεις λιγο λαδι (το ηδιο ακριβως με αυτο που εχεις στο καρτερ) και στη συνεχεια φτιαχνεις πατενταδικα (γιατι απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει ετοιμο) με ενα μπουζι,
πια παροχη αερα με Τ connection οπου θα εχεις pressure indication απο τη μια και release apo tην αλλη.
Φερνεις το μοτερ στο ΑΝΣ καυσης και (με στανταρ πιεση απο την μπουκαλα αερος αλλιως θελεις pressure reducer) γεμιζεις με αερα το θαλαμο καυσης.
Κλεινεις την παροχη και μετρας το ποσο γρηγορα (η οχι) κατεβαινει.
Επαναλαμβανεις σε ολους τους κυλινδρους.
Ετσι εχεις πολυ ποιο αξιοπιστη εικονα που αν τη συγκρινεις με τη στατικη συμπιεση μπορεις να ξερεις ξεκαθαρα τι παιζει και σε τι κατασταση ειναι το μοτερ σου.
Καθως πολλες φορες ειναι ενταξει τα ελατηρια,
αλλα απο τα πλουσια μιγματα οι εδρες των βαλβιδων πιανουν βρωμα και χανουν σε στεγονποιηση αρχικα (γιατι αν δεν το παρετε χαμπαρι εγκαιρως μετα καιγονται ειδηκα σε πουσαρισμενα μοτερ).
Οποτε με μια τετοια συνδιαστικη κινηση (συμπιεση + pressure drop) μπορεις ποιο ευκολα να ξερεις τι γινεται στο μοτερ σου.
Καθως (οχι για ολα τα μοτερ βεβαια) αλλα για ενα μεγαλο ευρος
αν (ξερεις φυσικα) το δουλεψεις με φτωχα μιγματα και θερμοκρασιες καυσαεριων οχι πανω απο 500 βαθμους, (καλη βενζινη, σταθερα φορτια κτλ) μπορεις να το καθαρισεις εσωτερικα και ετσι αποφευγεις εξοδα μπελαδες κτλ κτλ...
Τωρα για να επιστρεψω ομως στο θεμα μας,
καλα ειναι σε καθε κυλινδρο να ογκομετρουμε. Ειναι πολυ συμαντικο να εχουμε ομοιομορφες καυσεις.
Εκτος του οτι αποφευγουμε προβληματα, μας λυνει τα χερια στο να ανεβασουμε την αποδοση στις ψηλες στροφες.
Επισης να μην ξεχναμε πως οσο ανεβαζουμε τη συμπιεση ανεβαζουμε (λιγο) και τις εσωτερικες απωλειες του κινητηρα.
Οποτε ειναι πολυ ποιο σημαντικο (αν δεν συντρεχει αλλος λογος)
πρωτα να σιγουρευουμε τη στεγανοποιηση του θαλαμου καυσης (to pressure drop εδω μας λυνει καθε απορια μιας και ακομα και απο ρεκτηφιες να εχουμε παρει το καπακι μπορουμε με τη μια να ξερουμε 100% τι γινεται)
και στη συνεχεια να ογκομετρουμε τον καθε θαλαμο.
Αν εχουμε ηδιες ενδειξεις τοτε προχωραμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spar@ Νέος χρήστης
Ένταξη: 21 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Μάρ 2013, 21:13:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο πολυ ωραιο θρεντ....
εχω δει σε ενα σαξο και σε 106 αντι για χρονολογια κατω απ την ταπα λαδιου να εχουν αναγλυφο C, τι ειναι αυτο??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 23:12:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα πηρα μι ακεφαλι μοντελο 96 που δεν εχει ξαναπλανιστι (δεν την μετρισα κιολας,αυριο θα την μετρισω) ποσο λετε να την πλανισω? να παρι το μοτερ λιγο τα πανω του? θα βαλω φλατζα 206
3 δεκατα ειναι καλα???
αυριο παει ρεκτιφιε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 23:23:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
hlias303 Νέος χρήστης
Ένταξη: 20 Μάϊ 2013 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 00:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα! |
γιατι το λεσ αυτο ? δεν γινεται η κεφαλι ειναι απο μοτερ που εκαψε φλατζα οποτε σιγοθρα θελει πλανισμα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 01:43:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
hlias303 έγραψε: | geo106xs έγραψε: | Γινεται να μη τη φας ουτε δεκατο; Ακομη καλυτερα! |
γιατι το λεσ αυτο ? δεν γινεται η κεφαλι ειναι απο μοτερ που εκαψε φλατζα οποτε σιγοθρα θελει πλανισμα ! |
Τοτε πλανισε το ενα δεκατο,γιατι να το "σφαξεις" το καπακι αδικα;
Στο λεω,οχι μονο απο την αποψη οτι θα χαλασει ο χωρος καυσης,αλλα και απο την αποψη,οτι σε επομενο λυσιμο του μοτερ,για οποιαδηποτε εργασια,θα ξαναχρειαστει πλανισμα,γιατι λοιπον να μην εχεις μια "καβατζα";
Αν το πλανισεις τωρα 3 δεκατα,αν τυχον εχει πλανιστει αλλο 1 και αν ξαναχρειαστει στο μελλον αλλο 1 πας συνολο στα 5! Αρα καπακι,καπουτ!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1034 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 19:00:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+ 100000000000000000000000000000
μόνο ένα δέκατο,,,, για κανένα λόγο παραπάνω
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spar@ Νέος χρήστης
Ένταξη: 21 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2014, 14:57:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όσες εργοστασιακες κεφαλές εδώ δει ειναι 135,2mm το ίδιο δείχνει και η μέτρηση του παχυμετρου της φωτογραφίας και όχι 135,8 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Δεκ 2014, 09:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σπυρο η κεφαλη που ειχα δεν ηταν απλανιστη και ηταν απο μοντελο με φλαντζα απο περμανιτη.
Αν δεις την ομολογκασιον και του 106 αλλά και του Saxo,δινουν ελαχιστο υψος 135mm με τα περιθωρια που δινει για πλανισμα και παντα για κεφαλη με φλαντζα περμανιτη.
Οι κεφαλες που δεν ειχαν μεταλλικη φλαντζα,ηταν πιο πλανισμενες απο το εργοστασιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spar@ Νέος χρήστης
Ένταξη: 21 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2014, 12:01:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δλδ μέχρι 135 ειναι στα όρια της κατηγορίας Ν με φλατζα εργοστασιακή ; Εγώ εχω μετρήσει 2 απλάνιστες κεφαλές στο 135.4.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
spar@ Νέος χρήστης
Ένταξη: 21 Ιούν 2012 Δημοσιεύσεις: 61
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Δεκ 2014, 12:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δλδ μέχρι 135 ειναι στα όρια της κατηγορίας Ν με φλατζα εργοστασιακή ; Εγώ εχω μετρήσει 2 απλάνιστες κεφαλές στο 135.2-4... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2014, 01:20:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,μεχρι 135 ειναι το οριο και στο 135 με μαμα μεταλλικη φλαντζα σου βγαζει 11,3 συμπιεση οπότε υπολογισε κατα προσεγγιση ποσο πλανισμα δεχεται ωστε να ανεβει η συμπιεση απο το μαμα 10,6 στο 11,3.
Σχετικα με κεφαλες,εγω με μικρομετρο εχω μετρησει μονον κεφαλες με φλαντζα απο περμανιτη αλλά με παχυμετρο εχω μετρησει και τριφυσες και βγαινουν πανω απο 135,5 στο ματι.
Αν δεις και σε διαφορα γαλλικα site,καποιοι γαλλοι που εχουν μετρησει κατα καιρους υψη,πανω απο 135,5 το βγαζουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Δεκ 2014, 00:07:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο, σε ΕΤ3, 1 χιλιοστο πλανισμα ξερεις ποσο ανεβαζει τη συμπιεση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 10:45:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν το ξερω Αρη.
Αν το βρω σε καποιο manual,θα το γραψω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Δεκ 2014, 13:27:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από παλαιότερους υπολογισμούς μου, στο 1.360 cc, κάθε 1 δέκατο πλανίσματος αυξάνει περίπου 0.1 την συμπίεση.
Π.χ. αν ήσουν στο 11:1, με ένα δέκατο πλάνισμα στον ΕΤ3 (1360), πας 11,1:1.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης
Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 18:02:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας ξανανοιξω λιγο το θεμα κεφαλων...
Εχουμε και λεμε αν καταλαβα σωστα παντα.
Ερωτησεις
1) Μαμα κεφαλη ειναι 135.8 ή 135.2 ή 135.4;
2) Κεφαλη του 98 με 135 ακριβως ποσα δεκατα ειναι;
3) Κεφαλη του 00 με 134,19 δηλαδη ειναι 15-20 δεκατα;
Με φανηκε πολυ περιεργο για αυτο ρωτησα...
Υ.Γ Στελιο αν ειναι ευκολο ξανα ανεβασε τα σημαδια που μετραμε φιλε μου, για να δω αν τα εχω καθολου στις κεφαλες :/
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 19:12:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσφατα το διαλευκανα:
Εργοστασιακη κεφαλη j4: 135.1
Εργοστασιακη κεφαλη jp4: 135.8
Η κεφαλη του 00 ειναι πλανισμενη 9.1/10 (κοινως αχρηστη)
Του 98 ισως να ειναι και απλανιστη δεδομενου οτι ηταν πιο πλανιαμενες απο το εργοστασιο οι παλιοτερης κοπης.
Νουμερα που διασταυρωσα και απο τα φυλλαδια της ομολογκασιον της peugeot sport.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlaik (Γιώργος) Νέος χρήστης
Saxo VTs 16v (1997)
Ένταξη: 06 Μάρ 2017 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Κουφάλια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:28:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Προσφατα το διαλευκανα:
Εργοστασιακη κεφαλη j4: 135.1
Εργοστασιακη κεφαλη jp4: 135.8
Η κεφαλη του 00 ειναι πλανισμενη 9.1/10 (κοινως αχρηστη)
Του 98 ισως να ειναι και απλανιστη δεδομενου οτι ηταν πιο πλανιαμενες απο το εργοστασιο οι παλιοτερης κοπης.
Νουμερα που διασταυρωσα και απο τα φυλλαδια της ομολογκασιον της peugeot sport. |
Σε ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου... Κριμα δυστυχως γιατι εκεινη μονο εχει ροϊκη
Stock block
Stock Ecu
Project 160+ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2019, 21:35:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε καταλαβαινω,εχω κι εγω ενα καπακι με απιστευτη ροϊκη (προσωπικα δεν εχω ξαναδει τετοια δουλεια) και αποφευγω να το βαλω γιατι ειναι 3/10 πλανισμενο.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|