Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Μάϊ 2017, 18:02:28 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 1,6 16v |
|
|
Πολύ καλησπέρες...
Θα ήθελα τις προτάσεις για εξάτμιση κλπ...
Παρατηρώ ότι ειδικά στις ψηλές στροφές "πνίγεται" ο κινητήρας...
Δεν θέλω θόρυβο και δεν με νοιάζει αν θα έχει καταλύτη ή όχι...
Οτιδήποτε από το δίχαλο και μετά...
Ευχαριστώ!!!
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Ιούλ 2017, 23:25:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάποια πρόταση;;;
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 10:40:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επειδή και εγώ ψάχνομαι για την δική μου μετατροπή καταλήγω σε φ52 εξωτερικό με 100αρι καταλύτη, μεσαίο αντί για τελικό και φτιαχτό δίχαλο.
αυτα σε μοτερ με cat cam's 708 η κατι παρεμφερει. ισως παω και σε φ54 το σκεφτομαι ακομα. παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Ιούλ 2017, 18:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κάνει και κούρμπα στη γέφυρα...
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vassat (Βασίλης) Μέλος
Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούλ 2017, 01:34:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | ... παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης. |
Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;;
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούλ 2017, 12:00:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | επειδή και εγώ ψάχνομαι για την δική μου μετατροπή καταλήγω σε φ52 εξωτερικό με 100αρι καταλύτη, μεσαίο αντί για τελικό και φτιαχτό δίχαλο.
αυτα σε μοτερ με cat cam's 708 η κατι παρεμφερει. ισως παω και σε φ54 το σκεφτομαι ακομα. παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης. |
Σκεφτόμουν να καταργήσω καταλύτη... Να αφήσω μόνο το εξωτερικό καβούκι για τα μάτια του κόσμου...
Μεσαίο πάντως και τελικό έχω και τώρα (από την αρχή τα είχα που ήμουν 1,4)... Το αναφέρω γιατί εξ όσων γνωρίζω κάποια 1,4 δεν έχουν καν μεσαίο...
vassat έγραψε: | Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;;
/ Β |
Αυτό το είχα κι εγώ απορία γενικά...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούλ 2017, 23:27:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οσο μεγαλυτερο το μηκος θελει και μεγαλυτερη διατομη. ουτε εγω εχω καταλυτη στο 1.4 και kfw κιολας. τροπος υπαρχει για ολα. ακομα εχεις την 45αρα εξατμιση του 1.4? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούλ 2017, 23:36:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πετρο,αναποδα τα λες . Το μεγαλυτερο μηκος της εξατμισης συνεπαγεται και μεγαλυτερο ογκο,αρα στο 306 που εχει μακρυτερο σωληνα σε συγκριση με το 106,αρκει μικροτερη διατομη για να καλυφθει η αναγκη του κινητηρα.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kpsig Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιούλ 2017, 08:29:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassat έγραψε: | petran_x13 έγραψε: | ... παντος δεν υπολογιζουμε οπως τα 106 και τα σαξο γιατι σε εμας ειναι αρκετα μεγαλυτερο το μηκος τις εξατμισης. |
Το μεγαλύτερο μήκος τι συνεπάγεται όσον αφορά τη διάμετρο: μικρότερη ή μεγαλύτερη;;;
/ Β |
Μικρότερη διάμετρο.
Αντί να βγάλεις τον καταλύτη, κατήργησε ένα καζανάκι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Αύγ 2017, 19:55:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Πετρο,αναποδα τα λες . Το μεγαλυτερο μηκος της εξατμισης συνεπαγεται και μεγαλυτερο ογκο,αρα στο 306 που εχει μακρυτερο σωληνα σε συγκριση με το 106,αρκει μικροτερη διατομη για να καλυφθει η αναγκη του κινητηρα. |
τωρα τα ξανα εψαχνα κατι παλια link και εχεις δικιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Αύγ 2017, 12:34:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | οσο μεγαλυτερο το μηκος θελει και μεγαλυτερη διατομη. ουτε εγω εχω καταλυτη στο 1.4 και kfw κιολας. τροπος υπαρχει για ολα. ακομα εχεις την 45αρα εξατμιση του 1.4? |
Του 1,4 έχω αλλά δεν είναι 45αρα... Αν θυμάμαι καλά είναι 48αρα...
KFX είχα πριν και τώρα NFX...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 17:18:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το δικο μου kfw και ενος φιλου kfx και τα 2 45αρες εχουν.
τα kfx εχουν τον καταλυτη κατω, μεσαιο και τελικο
τα kfw εχουν τον καταλυτη στην πολλαπλή και μονο τελικο
απο το εργοστάσιο μιλάμε πάντα
kfx=1.4 8v μόνοφύσο
kfw=1.4 8v τριφυσο
πες αναλυτικά τι φοράει το αυτοκίνητό να καταλήξουμε σε εξάτμιση. επίσης αν μπορείς ανέβασε φωτο απο την πατέντα στο διχαλο για την μετατροπή γιατι με ενδιαφέρει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Αύγ 2017, 18:41:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | το δικο μου kfw και ενος φιλου kfx και τα 2 45αρες εχουν.
τα kfx εχουν τον καταλυτη κατω, μεσαιο και τελικο
τα kfw εχουν τον καταλυτη στην πολλαπλή και μονο τελικο
απο το εργοστάσιο μιλάμε πάντα
kfx=1.4 8v μόνοφύσο
kfw=1.4 8v τριφυσο
πες αναλυτικά τι φοράει το αυτοκίνητό να καταλήξουμε σε εξάτμιση. επίσης αν μπορείς ανέβασε φωτο απο την πατέντα στο διχαλο για την μετατροπή γιατι με ενδιαφέρει. |
Τρίφισο 306;!;!;! Δεν ήξερα ότι υπάρχουν... Αν σκεφτείς ότι το δικό μου είναι τελευταία εβδομάδα παραγωγής των 306. Η καρότσα μου είναι 1,8. Όπως και όλα αυτά τα τελευταία κομμάτια...
Δεν έχει γίνει κάποια ιδιαίτερη πατέντα... Ακριβώς εκεί που τελειώνει το δίχαλο (στην βάση δίπλα από την ελαιολεκάνη) ενώσανε την δικιά μου εξάτμιση...
Θα το επιβεβαιώσω πάντως για την διάμετρο, όταν δω το αμαξάκι μου από κοντά (και θα ανεβάσω και φωτογραφία...). Είμαι εκτός Αθηνών και το αμάξι το έχω αφήσει εκεί στο πατρικό μου...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
petran_x13 (Πέτρος) Μέλος
Peugeot 206 RC 2.0 16V
Ένταξη: 30 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 157 Τόπος: Ηράκλειο Κρήτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Αύγ 2017, 16:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το δικο μου 306 τελος του 2001 μοντελο ειναι 3φυσο. σημερα εκανα βολτα ενα 306 1.6 16v και Επαθα πλάκα αστα να πανε! φιλτρο-εξατμιση και κ/π 14/60 δεν συγκρίνεται πουθενά. βγαλε καμια φωτο απο το διχαλο κτλ να δω και εγω τι υπαρχει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Αύγ 2017, 22:04:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
petran_x13 έγραψε: | σημερα εκανα βολτα ενα 306 1.6 16v και Επαθα πλάκα αστα να πανε! φιλτρο-εξατμιση και κ/π 14/60 δεν συγκρίνεται πουθενά. βγαλε καμια φωτο απο το διχαλο κτλ να δω και εγω τι υπαρχει. |
Εμένα είναι με πρόγραμμα, φίλτρο και 14/60 (από το προηγούμενο μοτέρ).
Καμία σχέση το αμάξι... Βάζεις την 5η εθνική και ξεχνάς να την βγάλεις...
Με την 1η ευκαιρία θα έχεις και την φωτό!!!
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 14:59:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επαναφέρω το θέμα για γνώμες για εξάτμιση!!!
Ευχαριστώ!!!
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2018, 18:54:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
54αρα με καταλυτη και ενα καζανι,κατα προτιμηση μεσαιο οσο γινεται πιο προς τον πισω αξονα?
Ή αντε και με ενα μικρο σε μηκος τελικο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hellas4x4 (Antonis) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)
Ένταξη: 22 Απρ 2017 Δημοσιεύσεις: 630
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Δεκ 2018, 16:16:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ... Ξέχασα να συμπληρώσω ότι δεν θέλω καθόλου θόρυβο...
Live to Fly - Ride to Live
Hellas 4x4 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|