PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

XU10J4R .. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ !!!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
κωστας40698 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 406 1.6 4dr

Ένταξη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2018, 17:20:08    Θέμα δημοσίευσης: XU10J4R .. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ !!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα σε ολη την ομαδα !!
Ειμαι κατοχος ενος Peugeot 406 2.0l 16v ( XU10J4R) με τα 138 αλογα αν δεν κανω. Φοραει ενα φιλτρο και απο εξατμιση εχει 2 καταλυτες και μαμα τελικο απο 2λιτρο ..
Μεχρι 3.000-3.500 δεν φορτωνει γρηγορα και μετα τις 3.500 βγαζει λιγο τα δοντια του αλλα μην φανταστειτε κ πολλα πραγματα ..
Για μετατροπη σε τουρμπο δεν το σκεφτομαι καν, ουτε για αλλον κινητηρα ..
Και ρωτω εγω τωρα .. εαν βγαλω και τους δυο καταλυτες και μπει το αναλογο τελικο, βαλω ενα καινουριο φιλτρο και το κανω ενα προγραμμα , θα δω διαφορα ;;; Εαν εβαζα καποιο πιο κοντο σασμαν ;;;

Υ.Γ. εαν υπαρχει καποιος που ειχε τον συγκεκριμενο κινητηρα και ειχε ασχοληθει εστω και λιγο με την βελτιωση του θα το εκτιμουσα αν με εριχνε τα φωτα του πανω στο θεμα μου ..


Peugeot 406
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
κωστας40698 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 406 1.6 4dr

Ένταξη: 19 Νοέ 2017
Δημοσιεύσεις: 12

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2018, 19:30:02    Θέμα δημοσίευσης: Re: XU10J4R .. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ !!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κωστας40698 έγραψε:
Καλησπερα σε ολη την ομαδα !!
Ειμαι κατοχος ενος Peugeot 406 2.0l 16v ( XU10J4R) με τα 138 αλογα αν δεν κανω. Φοραει ενα φιλτρο και απο εξατμιση εχει 2 καταλυτες και μαμα τελικο απο 2λιτρο ..
Μεχρι 3.000-3.500 δεν φορτωνει γρηγορα και μετα τις 3.500 βγαζει λιγο τα δοντια του αλλα μην φανταστειτε κ πολλα πραγματα ..
Για μετατροπη σε τουρμπο δεν το σκεφτομαι καν, ουτε για αλλον κινητηρα ..
Και ρωτω εγω τωρα .. εαν βγαλω και τους δυο καταλυτες και μπει το αναλογο τελικο, βαλω ενα καινουριο φιλτρο και το κανω ενα προγραμμα , θα δω διαφορα ;;; Εαν εβαζα καποιο πιο κοντο σασμαν ;;;

Υ.Γ. εαν υπαρχει καποιος που ειχε τον συγκεκριμενο κινητηρα και ειχε ασχοληθει εστω και λιγο με την βελτιωση του θα το εκτιμουσα αν με εριχνε τα φωτα του πανω στο θεμα μου ..



Peugeot 406
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0872s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on