Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 06:05:59 Θέμα δημοσίευσης: 106 Δεν ξεκινάει με πρώτη δευτέρα |
|
|
Καλημέρα στο φόρουμ. Έχω ένα 106 quicksilver 1.4 και χθές ενώ ήμουν στο δρόμο Κ σταμάτησα σε στοπ έβαλα πρώτη να ξεκινήσω και ενώ φαίνεται ότι ο λεβιές έχει μπει κανονικά αποσυμπλεκω δίνω γκάζι αλλά το αυτοκίνητο δεν ξεκινούσε. Τα ίδια Κ με δευτέρα. Τελικά το ξεκίνησα με τρίτη. Το άφησα στην άκρη,το έσβησα και ξαναδοκίμασα. Πάλι τα ίδια. Δοκιμάζω τις υπόλοιπες ταχύτητες λειτουργούν κανονικά. Τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ προκαταβολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 06:12:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι παράλυτος και κάνει την κίνηση ο λεβιές αλλά είναι σα να έχεις νεκρά;
Έτσι και βάλεις 5η και R μετά παίρνει την 1η-2α;
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 06:18:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι παράλυτος. Παίρνει όλες τις θέσεις και στην 1-2 είναι σαν νεκρά. Το δοκίμασα μετά από όπισθεν αλλά τίποτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 06:57:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον πρέπει να πας στον μηχανικό σου, μάλλον κάτι με την φουρκέτα 1-2 έχει γίνει..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 07:02:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίζει να είναι ντιζα; Καιρό αμάξι είναι του κουμπάρου μου Κ το δοκίμαζα για να το πάρω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 15:46:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα παιδιά το είδε ο μηχανικός και είπε για φουρκετα. Και μου λέει για αλλαγή σασμαν. Ισχύει; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 15:53:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κ τιμή με εργασία 250 με 300.Επειδη δεν είμαι σχετικός είναι καλά; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2018, 21:00:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aλλαγή σασμάν με εργασία σε αυτά τα χρήματα είναι ψιλοχώμα αν υπολογίσεις ότι σε ένα μτχ κιβώτιο θα βάλει τσιμούχες βαλβολίνες κλπ.
Απλά για αυτή τη ζημιά που δεν είναι κάτι τρομερό γιατί να βάλεις μτχ 15+ετών;
Είναι σα να σου κολήσει ο θερμοστάτης και να αλλάξεις μηχανή γι' αυτό το λόγο.
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2018, 04:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά το σασμαν επισκευαζεται. Σωστά; Γιατί αυτό που μου είπε είναι πως δεν και θέλει αλλαγή ολόκληρο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nik_psa (Νικόλας) Φανατικό μέλος
ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY
Ένταξη: 09 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 344 Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2018, 06:20:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ότι και να χρειαστεί ένα κιβώτιο επισκευάζεται απλά σε κάποιες περιπτώσεις δεν αξίζει-συμφέρει η επισκευή, εσένα δεν είναι σε αυτή τη κατηγορία..
www.drakonakis.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2018, 06:32:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα πρότεινες να πάει Κ σε άλλο μάστορα; Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Aggelos255 (Αγγελος) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Ιούν 2018 Δημοσιεύσεις: 22
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2018, 22:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά ήταν αν τα λέω καλά πιρακι που συνδέει τις ταχύτητες. Αλλαχθηκε τελικά το κιβώτιο και επ ευκαιρία και δίσκο πλατό. Συνολικό κόστος 400€ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|