Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
aetos9 (Παντελής) Μόλις έγραψα

 206 1.4 (8V) (1999)
Ένταξη: 07 Απρ 2018 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2018, 16:11:57 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πρόβλημα με ρελαντί και γκάζι |
|
|
Εδώ και 1,5 μήνα αντιμετωπίζω ένα τρελό πρόβλημα με ένα 206 1,4 8v 75hp 1999 καύσιμο βενζίνη και μηχανικό γκάζι-ντίζα.
Καταρχάς εδώ και 2 χρόνια είχα το εξής πρόβλημα, κάποιες φορές δεν είχα απόκριση στο γκάζι για 3-4 δευτερόλεπτα (δεν ανέβαζε στροφές - νεκρό εντελώς) πάντα με 2α στο κιβώτιο και ανεξαρτήτως εποχής και καιρικών συνθηκών. Το μόνο κοινό στοιχείο σε όλες τις περιπτώσεις ήταν ότι αυτό συνέβαινε πάντα την πρώτη φορά που άλλαζα από 1η σε 2α και με το αμάξι ζεστό (δλδ ενώ είχα κάνει μια διαδρομή και άφηνα το αμάξι κανένα μισάωρο σταθμευμένο και ξανά έβαζα μπροστά). Αυτό ήταν κάτι που δεν συνέβαινε συνέχεια, δηλαδή μπορούσε να περάσει και 4μηνο χωρίς να το παρουσιάσει. Επίσης, ποτέ δεν άναψε κανένα λαμπάκι στο καντράν.
Τέσπα πριν 1,5 μήνα και ενώ είχα πάει το αμάξι για αλλαγή λαδιών κινητήρα και ευθυγράμμιση το συζήτησα με τον μηχανικό και είπαμε να το διορθώσουμε. Αποφασίσαμε να αλλάξουμε τον αισθητήρα θέσης της πεταλούδας. Την ημέρα που έγινε η αλλαγή δεν διαπίστωσα κάποιο πρόβλημα (βέβαια δεν έκανα μεγάλη βόλτα).
Βδομάδα 1η
Την επόμενη μέρα παρατήρησα ότι στα φανάρια το αμάξι είχε περισσότερες στροφές στο ρελαντί, περίπου 1250 από περίπου 900 που ήταν το κανονικό, ενώ τις επόμενες μέρες το ρελαντί σε κάθε φανάρι ήταν και διαφορετικό άλλοτε νορμάλ άλλοτε στις 1000 άλλοτε στις 1250 στροφές. Μετά από 2-3 μέρες και ενώ το πρόβλημα συνεχιζόταν το αμάξι έμεινε από αντλία βενζίνης (μάλλον τυχαίο), οπότε μπήκε και καινούργια αντλία. Την επόμενη μέρα της αλλαγής της αντλίας το αμάξι δούλευε ρολόι.
Βδομάδα 2η
Την επόμενη βδομάδα το πρόβλημα με το ρελαντί συνεχίστηκε, με το εξής νέο φαινόμενο να προστίθεται, στα φανάρια κάποιες φορές το ρελαντί έπαιζε μεταξύ 500 και 1000 στροφών (πήγαινε να σβήσει αλλά ξανανέβαζε στροφές). Σαν να μην έφταναν όλα αυτά μέσα στην βδομάδα έμεινα και από μίζα (μάλλον τυχαίο και αυτό). Η μίζα αλλάχτηκε, ενώ αλλάξαμε και τον MAP sensor. Επιπλέον, καθαρίστηκε η πεταλούδα και το μοτέρ ρελαντί, ενώ το αμάξι μπήκε και σε 2 διαγνωστικά τα οποία δεν εμφάνισαν κάποιο πρόβλημα. Ο ηλεκτρολόγος δεν εντόπισε κάποιο πρόβλημα ηλεκτρολογικής φύσεως.
Βδομάδα 3η
Το αμάξι αρχικά έδειχνε ότι έστρωσε και δεν ξαναπαρουσίασε πρόβλημα για 2-3 μέρες μέχρι να επανεμφανιστεί το πρόβλημα μόνο που εκτός του θέματος με το ρελαντί, είτε αυξημένο (μέχρι και 2000 στροφές), είτε να παίζει μεταξύ 500-1000 στροφές με θυμήθηκε και το πρόβλημα του νεκρού γκαζιού το οποίο πλέον το εμφάνιζε και με κρύο κινητήρα μαζί με 2 νέες συμπεριφορές, είτε το αμάξι έκανε σαν έχει λόξιγκα, είτε δεν μπορούσε να ανεβάσει εύκολα στροφές σαν να ήταν εξασθενημένο.
Βδομάδα 4η
Το αμάξι μπήκε στο επίσημο διαγνωστικό της Peugeot, Diag2000 (αν δεν κάνω λάθος) το οποίο έδειξε ένα και μοναδικό σφάλμα και αυτό ήταν ο knock sensor (βέβαια δεν έχω ακούσει να χτυπάνε πιράκια αυτό το διάστημα). Το σφάλμα σβήστηκε έγινε και επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου και το αμάξι πήγαινε για 4 μέρες τέλεια μέχρι που το πρόβλημα με το ρελαντί και το γκάζι επανεμφανίστηκε. Το αμάξι ξαναμπήκε στο διαγνωστικό όπου πάλι το πρόβλημα που έδειξε ήταν ο knock sensor. Οπότε και προχωρήσαμε σε αλλαγή knock sensor. Επίσης, έγινε μέτρηση των ηλεκτρολογικών τιμών του αισθητήρα λάμδα.
Βδομάδα 5η
Το αμάξι έδειξε πάλι να λειτουργεί κανονικά για 2-3 μέρες ως ότου τα προβλήματα να επανεμφανιστούν.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά μετά την αλλαγή της αντλίας βενζίνης δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα το λάστιχο. Επίσης πότε μα ποτέ δεν άναψε κάποια ένδειξη στο καντράν, στο διαγνωστικό το μόνο σφάλμα ήταν ο knock sensor, ενώ όποτε πήγαινα το αμάξι, είτε στο μηχανικό, είτε στον ηλεκτρολόγο το αμάξι για κάποιο ανεξήγητο ρόλο δούλευε ρολόι (σαν να με τρόλαρε ένα πράμα χαχαχα) με αποτέλεσμα να μην μπορούν και οι ίδιοι να βγάλουν άκρη. Ευτυχώς που το πρόβλημα με το ρελαντί μπόρεσα να το βιντεοσκοπήσω χαχαχα.
Σήμερα έβαλα μπροστά το αμάξι στο ρελαντί. Το ρελαντί στις 1500 στροφές. Πάτησα το γκάζι κάμποσες φορές, πάλι έδειχνε ασθενικό και δυσκολία να ανεβάσει στροφές, όχι όλες τις φορές όμως. Περίμενα να ανεβάσει θερμοκρασία το αμάξι και κάπου μεταξύ 75 με 90 βαθμούς το πρόβλημα με το γκάζι εξαφανίστηκε, όποτε αποφάσισα να το κάνω μια μίνι βόλτα στη γειτονιά, πέραν των υψηλών στροφών στο ρελαντί το μόνο που παρατήρησα είναι ότι όταν πατάω το συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα πχ από 1η σε 2α ή από 2α σε 3η οι στροφές στο κοντέρ πέφτουν με μια μικρή καθυστέρηση. Ξαναγύρισα πίσω από τη βόλτα το άφησα να κρυώσει ξαναέβαλα μπροστά η απόκριση του γκαζιού οκ, οι στροφές όμως πάλι στο θεό. Δοκίμασα να βγάλω όσες φίσες μπορούσα να δω αν αλλάζει κάτι στην συμπεριφορά, ενώ τις καθάρισα και με σπρέι επαφών… αποτέλεσμα κανένα.
Γενικά το αμάξι, είτε θα δουλεύει απροβλημάτιστα, είτε θα είναι αλλοπρόσαλλο, σαν έχει δικιά του προσωπικότητα πια. Το θέμα όμως είναι ότι είναι επικίνδυνο καθότι το αμάξι όταν νεκρώνει το γκάζι γονατίζει-κόβει απότομα.
Έχει κανείς καμιά παρόμοια εμπειρία ή έστω κάποια ιδέα του τι μπορεί να φταίει για όλα τα παραπάνω;;;
Υ.Γ. Σόρρυ για το σεντόνι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2018, 17:19:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιθανότατα αισθητήρας ψυχρής. Κόστος 35-40 ευρώ. Μήπως σε φανάρι από μόνο του "τρελαίνεται" το γκάζι και ανεβάζει 1500-2000 στροφές για λίγα δευτερόλεπτα και σου φαίνεται μπουκωμένο ή ακούς και σαν σκασίματα από την εξάτμιση;
Αν δε σου κόβει ρελαντί κατά την οδήγηση (κυρίως φρενάροντας) και να σου νεκρώνει και όλο το σύστημα συν να σου βαραίνει τιμόνι, τότε λογικά δεν είναι το βηματικό.
Αν συνεχίσει και κάνει κοψίματα, μπορεί να έχεις και θέμα με πολλαπλασιαστή.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aetos9 (Παντελής) Μόλις έγραψα

 206 1.4 (8V) (1999)
Ένταξη: 07 Απρ 2018 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2018, 18:53:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω για την απαντηση.
Για αισθητήρα ψυχρής διάβαζα και γω σε ξένα φορουμ ότι μπορεί να ευθύνεται αλλά δεν ακούω σκασιματα από την εξάτμιση, ούτε όπως είμαι σταματημένος ανεβάζει στροφές...απλά ειτε το ρελαντί του είναι υψηλό και σταθερό, είτε παίζει μεταξύ 500 - 1000 στροφές.
Να νεκρώσει όλο το σύστημα δεν το εχω παρατηρήσει.
Αν ήταν πολλαπλασιαστής δεν θα το έβρισκε σαν σφάλμα το διαγνωστικό;;;
Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει σφάλμα στον εγκέφαλο να προσανατολισω κάπου συν ότι κατά διαστήματα δουλεύει ρολοι.. και δεν αξίζει να αλλάζω πράγματα συνέχεια μέχρι να βρεθεί τι φταίει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2018, 19:32:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aetos9 έγραψε: | Ευχαριστω για την απαντηση.
Για αισθητήρα ψυχρής διάβαζα και γω σε ξένα φορουμ ότι μπορεί να ευθύνεται αλλά δεν ακούω σκασιματα από την εξάτμιση, ούτε όπως είμαι σταματημένος ανεβάζει στροφές...απλά ειτε το ρελαντί του είναι υψηλό και σταθερό, είτε παίζει μεταξύ 500 - 1000 στροφές.
Να νεκρώσει όλο το σύστημα δεν το εχω παρατηρήσει.
Αν ήταν πολλαπλασιαστής δεν θα το έβρισκε σαν σφάλμα το διαγνωστικό;;;
Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει σφάλμα στον εγκέφαλο να προσανατολισω κάπου συν ότι κατά διαστήματα δουλεύει ρολοι.. και δεν αξίζει να αλλάζω πράγματα συνέχεια μέχρι να βρεθεί τι φταίει. |
Εκτιμώ όπως σου είπα, ότι πιθανότατα θα είναι η βαλβιδούλα αυτή...
Το μοτέρ ρελαντί θα μπορούσε πχ σε φρεναρίσματα να σου νεκρώσει προσωρινά τα πάντα πχ για 1-2 δευτερόλεπτα, να χάσεις τιμόνι, να χάσεις υποβοήθηση φρένων, να σου ανάψει ταμπλώ κτλ.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
aetos9 (Παντελής) Μόλις έγραψα

 206 1.4 (8V) (1999)
Ένταξη: 07 Απρ 2018 Δημοσιεύσεις: 3
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2018, 19:50:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το νεκρωμα αυτό που λες μου το έχει κάνει όλες και όλες 2 φορές στα 3 χρόνια που το έχω και αυτό πέρσι το καλοκαίρι μολις που είχα αλλάξει την αντλία του αιρκοντίσιον... Με το αιρκοντίσιον ανοικτό... μετά δεν το ξαναέκανε... Βέβαια όταν λέω νεκρωμα εννοώ να σβήσει
Αυτό που με τρομάζει είναι το νεκρό γκάζι... Σκέψου το αμάξι κόβει, φρενάρει σαν να κατεβάζεις ταχύτητα... Αλλά δεν σβήνει... Και απλά τσουλαει με το ρελαντί...
Το θέμα είναι ότι κάποιες μέρες και συνεχόμενες μαλιστα πάει καλά σαν νορμάλ αμάξι χαχαχ τρομάρα του.
Η βαλβίδα που λες είναι αυτή κάτω δεξιά όπως κοιτάμε το μοτέρ με την πράσινη φίσα; Γιατι σήμερα της αποσύνδεσα την φίσα και δεν είδα διάφορα... Της έριξα και με το σπρέι...
Όπως και να χει θα δοκιμάσω να το πάω στο συνεργείο μια ακόμα φορά την ερχόμενη βδομάδα και άμα βγάλω άκρη θα σας ενημερώσω...
Καλή Ανάσταση!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2018, 20:15:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
aetos9 έγραψε: | Το νεκρωμα αυτό που λες μου το έχει κάνει όλες και όλες 2 φορές στα 3 χρόνια που το έχω και αυτό πέρσι το καλοκαίρι μολις που είχα αλλάξει την αντλία του αιρκοντίσιον... Με το αιρκοντίσιον ανοικτό... μετά δεν το ξαναέκανε... Βέβαια όταν λέω νεκρωμα εννοώ να σβήσει
Αυτό που με τρομάζει είναι το νεκρό γκάζι... Σκέψου το αμάξι κόβει, φρενάρει σαν να κατεβάζεις ταχύτητα... Αλλά δεν σβήνει... Και απλά τσουλαει με το ρελαντί...
Το θέμα είναι ότι κάποιες μέρες και συνεχόμενες μαλιστα πάει καλά σαν νορμάλ αμάξι χαχαχ τρομάρα του.
Η βαλβίδα που λες είναι αυτή κάτω δεξιά όπως κοιτάμε το μοτέρ με την πράσινη φίσα; Γιατι σήμερα της αποσύνδεσα την φίσα και δεν είδα διάφορα... Της έριξα και με το σπρέι...
Όπως και να χει θα δοκιμάσω να το πάω στο συνεργείο μια ακόμα φορά την ερχόμενη βδομάδα και άμα βγάλω άκρη θα σας ενημερώσω...
Καλή Ανάσταση!!! |
Ναι, η πράσινη είναι. Σε άλλα μοντέλα ενδέχεται να είναι και καφέ.
Καλή Ανάσταση επίσης!
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|