Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SAXO N2 Νέος χρήστης
CITROEN SAXO GROUP N2
Ένταξη: 15 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2018, 08:34:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμαξι citroen saxo N2 νοικιαστηκε στον αγωνιζομενο Boυλή Θαναση με το νο 32 στις πορτες. Δευτερος αγωνας στην ζωη του, πριν δυο χρονια ειχε ξανατρεξει στην ιδια αναβαση με άλλο saxo.
Τερματισε 2ος στην Ν2 και 3ος στα group N εως 2000cc.
προκειται αναμφισβήτητα για οδηγικο ταλεντο νεαρης ηλικιας δεδομενου ότι η επαφη του πριν τον αγωνα ηταν ένα τεστ 45 λεπτων πριν δυο εβδομάδες.
Πηρε το αμαξι το Σαββατο στα χερια του πρωτη φορα και εφυγε με δυο κουπες την κυριακη.
Του υποσχεθηκα ένα αμαξι στην πενα από αποψη συντηρησης και αξιοπιστίας και ένα team service που απλα κενταγε με τις επιλογες. Team Polychronopoulos συνεργειο που συντηρείται το αυτοκινητο.
Ο αγωνιζόμενος Γιαννουλης πρωτος στην Ν2 κατεβασε ένα πολύ δυνατο αυτοκινητο. Τα υπολοιπα παιδια της Ν2 Μπριλης,Θεος κατετάγησαν 3η και 4η θεση.Καλη αγωνιστικη χρονια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2018, 12:55:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο για το επότελεσμα!
Στάυρο... στα όρια των κανονισμών...αλλά και "δυνατό" από πλευράς αξιοπιστίας/λειτουργίας/κλπ - κοινώς όχι κυριολεκτικά (ιπποδύναμης) - άσε που και εκεί εκτιμώ οτι αναλόγως κατάστασης επιμέρους ανταλλακτικών/συντήρησης/μικρορυθμισεων/κλπ πάλι μπορεις να δεις μικροδιαφορες στην ισχύ.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAXO N2 Νέος χρήστης
CITROEN SAXO GROUP N2
Ένταξη: 15 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2018, 08:22:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όταν λεμε δυνατο.
το δικο μου φοραει bilstein ενώ ένα άλλο φοραει proflex.
στο δικο μου δεν φοραω εκκεντροφόρους που επιτρεπεται να βαλω βαση homologation ενώ του ανταγωνισμου φορανε αρκετα.
στο δικο μου φοραω αγραφο ενώ καποιοι όχι.
Στο group Ν γενικα αν ανοίξεις μοτερ και κανεις rebuilt,παιξεις με χρονισμο,κανεις καλη συντηρηση βαζεις καλο λαδι κτλ μπορει να εχεις διαφορες εως και 10 hp και ένα 1kg ροπη σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.
Περα από το γεγονος ότι το δικο μου πχ φορα λαδι 5/50 ενώ καποιοι δουλευουν σε αναβαση 5/30 ...Το δικο μου εχει προσανατολισμο για rally ενώ ο κανονας λεει ότι ένα αναβασιαρικο κινειται από αποψη μοτερ στο οριο από ανοχες & αντοχες...
Υπαρχει in car από τον αγωνα στο youtobe Voulis Citroen Saxo N2 Anabasi Dionysou 2018.
To αξιοθαυμαστο είναι ότι δυο διαφορετικοι οδηγοι με διαφορετικο στυλ και διαφορετικα αυτοκίνητα ανεβηκαν ακριβως τον ιδιο χρονο 2,48΄΄ και με διαφορετικη μαρκα ελαστικων.Ο πρωτος με Peugeot rallye που κανει αποκλειστικα αναβασεις ενώ το δικο μου κανει και αγωνες rally.
θα χαρω να τα πουμε οσοι ασχολεισται με αναβασεις και ραλυ από κοντα ειτε αν κατεβασω το saxo στα Μεγαρα για προπονηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2018, 10:12:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ είχα την εντύπωση ότι η κατηγορία Ν είναι όπως έβγαινε το αμάξι από το εργοστάσιο, και το μόνο που επιτρέποταν ήταν να αλλάξεις μια 4άδα λάστιχα και ... έπαιρνες εκκίνηση!
Γι' αυτό και μου φάνηκε περίεργο το "δυνατό"
Όσο ζούμε, μαθαίνουμε
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAXO N2 Νέος χρήστης
CITROEN SAXO GROUP N2
Ένταξη: 15 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2018, 11:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μακαρι να ηταν ετσι.
Πλεον ενας αγραφος με κοστος και το πρόγραμμα 1000€
Μια αναρτηση που βαζει καποιος πχ ohlins με κοστος 5000 € κοντα,
ε δεν το λες και group N...
βαλε εκκεντροφόρους αλλα 400€ αν θελεις κατι επιπλέον, οποτε καταλαβαίνεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2018, 15:05:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα πλεον ενα καλο Ν2 ξεπερνα για πλακα τα 30 αν φτιαχτεί από το μηδέν...
λογος να παθεις καταθλιψη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2018, 18:41:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | βασικα πλεον ενα καλο Ν2 ξεπερνα για πλακα τα 30 αν φτιαχτεί από το μηδέν...
λογος να παθεις καταθλιψη. |
Ποιος ο λογος να φτιαχτει από το 0?!?! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAXO N2 Νέος χρήστης
CITROEN SAXO GROUP N2
Ένταξη: 15 Δεκ 2017 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάρ 2018, 09:14:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πηρα ετοιμο και ακομα το μαζευω-βελτιωνω.
αγορα σοβαρης καροτσας 3000€
cage και μοντάρισμα-βαψιμο 2000€
συνεμπλοκ ψαλιδιων και αξονα 300€
καθίσματα Χ 2 600€
Ζωνες Χ2 500€
πυροσβεση 250€
Τιμονι & κωνος 200€
Πρόγραμμα και δυναμομετρο 500€
εξατμιση 150€
Αγραφος και πρόγραμμα 1300€
αναρτηση revalving bilstein 250€
ελατήρια 200€
Ελεγχος μοτερ αναλωσιμα 200€
Σασμαν ότι αντεχει ο καθενας
Μπλοκε 700€
Ζαντες τουλάχιστον 8 κομματια 500€
Φρενα δισκοι & τακακια & υγρα 300€
Σωληνάκια υψηλης 100€
Eiσαι 11.000€ με το καλημέρα απλα για να κατεβεις. Δεν εχει υπολογιστεί σασμαν στην τιμη, και αν δεν εχεις ετοιμη η αγορα αναρτησης.
Οποτε ανετα φτανεις τα 15.000€ αν υπλογισουμε ότι μετα από 5 αγωνες θα κανεις έναν ελεγχο σασμαν και μοτερ και ενδεχομένως μια μικρη βλαβη.
Αν είμαι εκτος θεματος να το μεταφερω αλλου μια και οι τιμες είναι 2017.
Να σημειωσω το δικο μου Bacci το πηρα ετοιμο με το αμαξι το οποιο είναι μπλοκε,σχεσεις bacci και εγινε rebuild λογω φθορας σε δισκακια μπλοκε και σαζμαν το οποιο με ανεβα-κατεβα σασμαν κοστισε 1000€
Eλεγχος - ενισχυση πισω αξονα και δισκοι,τακακια εφτασαν 500€ με το που το πηρα στα χερια μου.
30.000€ παντως δεν φτανει. Πιο παλια ναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος
Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάρ 2018, 16:38:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N4 μπορει 30.000€ Ν2 με τιποτα αυτη η τιμη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2018, 21:30:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
B.M-SPORT έγραψε: | N4 μπορει 30.000€ Ν2 με τιποτα αυτη η τιμη. |
+1
Ξεκινωντας απο το μηδεν,υπολογιζωντας και την αγορα ενος σαξοραλλου για να γινει αγωνιστικο,το κοστος δεν προκειται καν να πλησιασει τα 15 με χρωμομολυβδενιο cage,σχεσεις και μοτερ 135 αλογων(οταν τα top νομιμα δεν πανε καν 140).
Τωρα αν καποιος θελει αγραφο και Ohlins/Proflex,αλλαζει το πραγμα αλλά και με 10-12 μια χαρα Ν2 αξιωσεων κανεις,απο το μηδεν,και οπως ακριβως το θελεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|