PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Υγραέριο σε 206 00" xs

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
solist (panos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούν 2017, 13:31:51    Θέμα δημοσίευσης: Υγραέριο σε 206 00" xs Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα παιδια

Δεν ξερω αν εχω κανει το τοπικ στο σωστο σημειο αν ειμαι λαθος παρακαλω οπως καποιος admin το μεταφέρει στο σωστο σημειο απλα χάθηκα στο φόρουμ

Επι του θέματος
Εχω ενα πεζο 206 xs του 00 με 103000χλμ
Στο οποιο θελω να βαλω υγραέριο απλα εχω ακουσει παρα πολλα και θελω τη γνωμη σας

Σαν κόστος σιγουρα αξίζει να το κανω !τι πρεπει να προσέξω ;;τι πρεπει να κανω στην μετατροπή γιατι ακουσα για διαφορα προβληματα π μπορει να παίξουν και θελω να ξερω αν αξίζει απο θεμα μοτέρ να το προχωρήσω
Και τι συστημα μπορω να επιλέξω γιατι μ εχουν προτείνει το landirenzo
Το οποιο με πληροφόρησαν οτι ειναι το συστημα π βαζει η πεζο Αν δεν κανω λαθος στο 307( διορθώστε με )

Ακουω διαφορα ονόματα γνωστά δεν ξερω αν πρεπει να τα αναφέρω αλλα θα ηθελα να με κατατοπισετε οπως μπορειτε

Ευχαριστω των προτέρων
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
velvet (φιλία)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.1 (2004)

Ένταξη: 16 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 49

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούν 2017, 16:03:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα,

το αν αξίζει να το κάνεις συνήθως μεταφράζεται σε χρήματα:
- Πόσο κοστίζει η μετατροπή;
- Πόσο κοστίζει σε πάγια και συντήρηση *;
- Πόσα λεφτά θα κερδίζεις από την διαφορά τιμής με βενζίνη;
- Πώς θα επηρεαστεί η μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου;
- Πώς θα επηρεαστεί η τιμή του υγραερίου στα επόμενα έτη;
- Τι άλλα προβλήματα μπορεί να έχεις **;


* Ως πάγια και συντήρηση θα πρέπει να υπολογίσεις:
- δήλωση της μετατροπής (συνήθως το κάνει ο εγκαταστάτης και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή)
- πρώτο ΚΤΕΟ μετά τη μετατροπή (συνήθως το κάνει ο εγκαταστάτης και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή)
- αλλαγή τύπου αυτοκινήτου στην Ασφαλιστική και έξτρα χρέωση σε κάθε συμβόλαιο (ναι, να το δηλώσεις)
- αλλαγή φίλτρου κάθε χρόνο (μικρό κόστος)
- πιο ακριβό ΚΤΕΟ (κάθε δύο χρόνια)
- έλεγχος συστήματος από ανεξάρτητο μηχανικό πριν το ΚΤΕΟ, το οποίο χρεώνεται στάνταρ 10 ευρώ αν δεν κάνω λάθος (κάθε 2 χρόνια)

** Ενδεικτικά:
Μου έχει τύχει να μην δεχτούν το αμάξι σε συνεργείο όπου το μέρος που έκαναν τις εργασίες ήταν υπόγειο.
Μπορεί να κάψεις την αντλία βενζίνης αν το αφήνεις συνεχώς με πολύ χαμηλή στάθμη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
solist (panos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούν 2017, 17:40:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσον αφορα μεταπωλητική δεν νομιζω να εχω μεγαλο προβλημα με το ζόρι πωλείται. Ενα 1000ρικο

Με απασχολεί πολυ το αν παω σε καποιον εγκαταστατη και αν μετα μ βγαλει προβληματα γιατι δεν κανουν ολοι την ιδια δουλεια οπως Επισης και πιο συστημα ταιριάζει καλυτερα στο δικο μ αυτοκίνητο και το σημαντικότερο αν μετα θα εχω προβληματα απο την χρήση στο αυτοκίνητο γιατι παιζουν παρα πολυ εγκαταστάσεις αλλα δεν μπορω μα ξερω τι παιζει με ολους αυτούς

Εχει Βαλει καποιος απο δω αναλογο συστημα ;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιούν 2017, 22:50:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το έχω ψάξει, αλλά κοίτα μήπως βρεις τίποτα εδώ.
Έχουν γράψει πολλά πράγματα τα παιδιά!!!


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούλ 2017, 16:47:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω εδώ και 25.000 χλμ υγραέριο και πίστεψε με το έχω ψάξει πάρα πολύ και στην αρχή είχα τα ίδια άγχη με σένα.

Αρχικά, το μοτέρ του 206 είναι από τα φιλικά για υγραέριο, καθώς δεν έχει ούτε μαλακές έδρες - βαλβίδες ούτε κάποια άλλη ιδιαιτερότητα, αν και όλα αυτά με σωστή εγκατάσταση (εκτός αν είναι κινητήρας black list στις λίστες που βγάζουν οι εταιρείες) δεν προκαλούν πρόβλημα.

Το σύστημα που θα επιλεγεί, πίστεψε με είναι το 30% της εγκατάστασης, παίζει το σημαντικότερο ρόλο ο εγκαταστάτης που θα βάλει το σύστημα (πώς θα τρυπήσει - πόσο καθαρή εγκατάσταση θα κάνει), και κυρίως κατά πόσο θα ασχοληθεί ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. Οι περισσότεροι το βάζουν στο autocalibration γιατι βαριούνται, με αποτέλεσμα λόγω κακής χαρτογράφησης εγκεφάλου υγραερίου να σου καίγονται βαλβίδες (ζημία ίσως κοντά στην τωρινή εμπορική αξία του αυτοκινήτου). Αν βρεις σωστό εγκαταστάτη και κάνει σωστή ρύθμιση, το αυτοκίνητο δεν θα πάθει τίποτα απολύτως, ούτε διαφορά θα δεις σε απόδοση, η τσεπούλα σου θα αναθαρρήσει όμως.

Πέρα από το κόστος εγκατάστασης, να ξέρεις τα λειτουργικά είναι χονδρικά 45 - 70 ευρώ για σέρβις υγραερίου κάθε 15-20.000 χλμ (εμένα είναι 55 πχ) και 20 ευρώ η βεβαίωση κάθε φορά που θα περάσεις κτέο. Το κόστος αυτό είναι αμελητέο. Εξοικονόμηση χρημάτων από τη βενζίνη υπολόγιζε περίπου στα μισά. Να στο πω πρακτικά για να μην μπλέκουμε με νούμερα, Αθήνα Θεσσαλονίκη θέλω κοντά στα 30 ευρώ (ίσως και 31-32), ενώ με βενζίνη θέλω κοντά στα 57-62.

Ως προς τα συστήματα, σχεδόν όλες οι μάρκες βγάζουν πλέον αξιοπρεπή συστήματα, βρες πρώτα τον εγκαταστάτη στο τονίζω. Μην πας ούτε στον πιο διαφημισμένο ούτε στον πιο φθηνό και βρες καποιον που να έχει όρεξη να ασχοληθεί και να σου εξηγήσει. Κάνε ένα σχετικό ψάξιμο πρώτα, υπάρχει και αντίστοιχο φόρουμ αποκλειστικά για υγραέριο.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Papadw (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) Leader (01/2005)

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούλ 2017, 20:04:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε καλησπέρα.

Έχω ενα 307 1.6 16V (μοτερ NFU) το προ facelift. Εβαλα αεριο στα 164.500 χλμ τον Μάιο του 2016. Σημερα έχω 186.000 χλμ απροβληματιστα, οικονομικότατα, δεν με κρεμάει ούτε στον κόφτη. Το αμαξι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως πριν. Με την εγκατασταση εβαλα μπουζι ιριδίου. Μου κοστισε 1000 ευρω για συστημα Lovato (που απο πολλους θεωρειται το καλυτερο). Αυτο το κοστος ήταν γιοα την εγκατασταση, το συστημα, την αλλαγη της αδειας + το πρωτο ΚΤΕΟ. Στην ασφαλεια μου δεν ειχα καποια εξοδα, εστειλα email, μου εστειλαν ενα νεο ασφαλιστηριο. Αν σου πω οτι το αμαξι οχι δεν εχασε αξια, αλλα απέκτησε κιολας. Ενταξει ο μαστορας ειναι φίλος και έκανε υποδειγματική εγκατάσταση, τέτοια που όταν πηγα στην Peugeot για τον δωρεαν καλοκαιρινό έλεγχο το χάζευαν. Την αόσβεση υπολογισα θα την κάνω στα 191.000 χλμ. Τεράστια οικονομία, δεν έχεις ιδέα.
Αυτο που θελω να σου τονίσω (επειδή έχω αλλαξει και μια mercedes σε αεριο και εκει δεν χρειαστηκε), θέλει ενα εξτρα εγκεφαλάκι στο φλοτέρ της βενζίνης. Κόστος 100 ευρω. Αυτό γιατί το φλοτερ δουλέυει μόνο οταν η σταθμη αυξηθει. Μετα η βελόνα στο καντραν κατεβαίνει απο τον υπολογιστή ταξιδίου και την κατανάλωση. Με αποτέλεσμα να έχω μισο τιποζιτο, να κάνω χλμ με αεριο και να δείχνει οτι δεν εχω καθολου βενζινη. Με αυτο το εγκεφαλλάκι δουλεύει το φλοτέρ καθε φορα που αναβει το αυτοκίνητο. Έτσι ξέρεις τι σου γίνεται απο βενζίνη. Στο συνολο δηλαδή 1100 ευρώ. Πραγματικά όμως κανένα προβλημα. Αξιζε και με το παραπάνω.


Peugeot 307 1.6 (16V)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Ιούλ 2017, 21:44:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε το Lovato είναι ένα καλό συστηματάκι, σίγουρα όχι από τα καλύτερα! 1100 ευρώ για Lovato με το emulator? too much

Προς το φίλο που ρώτησε πάντως, σαν μάρκα η BRC θεωρείται από τις κορυφαίες πάντως, αν ξανάβαζα μάλλον για brc θα πήγαινα (στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο).

Επίσης, ως προς το emulator κοντά στα 50 ευρώ έχει αν το πάρεις έξτρα. Οι περισσότεροι εγκαταστάτες όπως και ο δικός μου, μου το έβαλε μέσα στην τιμή της αρχικής εγκατάστασης. Δεν έχω ακούσει για κάποιον γενικά να το χρεώνει έξτρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
solist (panos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 24 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 20

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Ιούλ 2017, 16:24:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω παρα πολυ ολους για τις απαντησεις και εγω αυτο πηγα να δωσω βαρύτητα με ενα φιλο π το έβαλε οτι ο εγκατάστασης θα περασει ωρα πανω στο αμαξι οποτε να μην προτιμήσω μια μεγαλη αλυσίδα η οποια θα το περασει μπαμ μπαμ γιατι δεν θα δωσει τοση βαση στις ρυθμίσεις ενω ο μάστορας π εχω το κανει και βολτες για να δει αν λειτουργεί σωστα

Για συστημα landirenzo μ ειπαν δεν ξερω αν εχουν κατι αλλο θ ρωτησω και το μηχανικό βασικα Ευτυχως ειναι φιλος

Απλα ηθελα να ρωτησω αν αυτο το συστημα μεταφέρεται σε αλλο αμαξι πρωτη απορια η αν δε συμφερει να μεταφέρεις το αέριο (γιατι αλλο να δωσεις 200€300€ να το βαλεις σε αλλο αμαξι και αλλο 800€

Αλλα και 2ον βλεπω οτι οι περισσότεροι βαζουν την τάπα κατω χαμηλα στον προφυλακτήρα και επειδη στην Ελλάδα παιζουν πολλα τι γινεται αν καποιος σε τρακάρει στον προφυλακτήρα γιατι μπορει να την πάθεις και απο παρκάρισμα ;;

Παντως μετα απο τις γνώμες σας θα παω στα πολυ μπαμ να το βαλω και ας μεινω άφραγκος και για κανα εξάμηνο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Ιούλ 2017, 21:51:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

solist έγραψε:
Ευχαριστω παρα πολυ ολους για τις απαντησεις και εγω αυτο πηγα να δωσω βαρύτητα με ενα φιλο π το έβαλε οτι ο εγκατάστασης θα περασει ωρα πανω στο αμαξι οποτε να μην προτιμήσω μια μεγαλη αλυσίδα η οποια θα το περασει μπαμ μπαμ γιατι δεν θα δωσει τοση βαση στις ρυθμίσεις ενω ο μάστορας π εχω το κανει και βολτες για να δει αν λειτουργεί σωστα

Για συστημα landirenzo μ ειπαν δεν ξερω αν εχουν κατι αλλο θ ρωτησω και το μηχανικό βασικα Ευτυχως ειναι φιλος

Απλα ηθελα να ρωτησω αν αυτο το συστημα μεταφέρεται σε αλλο αμαξι πρωτη απορια η αν δε συμφερει να μεταφέρεις το αέριο (γιατι αλλο να δωσεις 200€300€ να το βαλεις σε αλλο αμαξι και αλλο 800€

Αλλα και 2ον βλεπω οτι οι περισσότεροι βαζουν την τάπα κατω χαμηλα στον προφυλακτήρα και επειδη στην Ελλάδα παιζουν πολλα τι γινεται αν καποιος σε τρακάρει στον προφυλακτήρα γιατι μπορει να την πάθεις και απο παρκάρισμα ;;

Παντως μετα απο τις γνώμες σας θα παω στα πολυ μπαμ να το βαλω και ας μεινω άφραγκος και για κανα εξάμηνο


H μεγααααάλη εταιρεία που λες, μπορεί να μην ξέρει καν να το περάσει σωστά. Ειδικά όπου ακούς εγγύηση 15-20 ετών κινητήρα και εγγύηση από το ένα και εγγύηση για το άλλο κλπ, κάντην μ ελαφρα. Πέρα από την εγγύηση καλής λειτουργίας του συστήματος που είναι διετής, όλα τ' άλλα είναι ψιλο μαρκετινγκ. Εγώ δε θα το προτιμούσα πάντως.

Γι' αυτό που λες αν μπορείς να μεταφέρεις σύστημα από άλλο αυτοκίνητο, νομίζω ο νόμος που επιτρέπει το υγραέριο, κάπου λέει ότι πρέπει το σύστημα να είναι καινούργιο και να έχει απόδειξη αγοράς για να είναι νόμιμο. Αυτό στο λέω με επιφύλαξη, δεν είμαι σίγουρος! Ψάξε το.

Προσωπική γνώμη, αφήστε τους ''φίλους'' και τους ''γνωστούς'' και ψάξτε ΓΝΩΣΤΕΣ του υγραερίου, αν είναι και φίλοι ταυτόχρονα οκ, αλλά γενικά όταν παίζεται η τύχη του κινητήρα σας, αφήστε τους φίλους και τους γνωστούς, προέχει να είναι κάποιος που να ξέρει η δουλειά του. Προσωπικά όπου πήγα σε ''φίλο'' έφαγα το κεφάλι μου. Οι ''φίλοι'' είναι διπλό κακό, αφενός μπορεί να σου παρουσιάσει κάτι ως ευκαιρία και να είναι μάπα και αν κάνει στραβή δε θα βρείς άκρη αφετέρου, δύσκολα θα κάνεις αγωγή σε φίλο αλλά άκρη στο τέλος δεν θα βρεις.

Το Landirenzo δεν το θυμάμαι τώρα να σου πω, αλλά γενικά είναι από τις καλές μάρκες νομίζω καλύτερο από Lovato, αλλά έχω να ασχοληθώ καιρό.

Η τάπα είναι ανάλογα με το αυτοκίνητο, στο δικό σου νομίζω μπαίνει πάντα στον προφυλακτήρα. Τίποτα δεν παθαίνεις αν σε τρακάρουν, η μπουκάλα του υγραερίου είναι κατά πολύ ασφαλέστερη από το ντεπόζιτο βενζίνης.

Γενικά κάνε το ψάξιμο σου, και αποφάσισε με νηφαλιότητα όταν θα είσαι εσύ ο ίδιος σίγουρος, δεν είναι εύκολη απόφαση αλλά δεν είναι και τόσο τρομερό τελικά! Μην βιαστείς είναι η άποψη μου, κάνε τη γύρα σου πάρε προσφορές και κρίνε πάνω κάτω.

Πόσταρε αν θες τις προσφορές και το συζητάμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1227s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on