Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
salamanque_207 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 11 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 17:30:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το να διοχετευεις το υδρογονο κατευθειαν απο το φιλτροκουτι θεωρειται ορθοδοξος τροπος? Εχω δει συνηθως οτι το βαζουν μεσα απο καποιο vacuum hose αλλα ενας εδω στην Αθηνα ειδα οτι το εφαρμοζει απο τα σκουπακια στην μετωπη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 17:33:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνηθως οσο πιο κοντα ειναι στην εισαγωγη τοσο πιο καλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 12:34:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salamanque_207, τα λεφτά σου κάνε τα καλύτερα σουβλάκια.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salamanque_207 Μόλις έγραψα
Ένταξη: 11 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 40
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 13:21:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | salamanque_207, τα λεφτά σου κάνε τα καλύτερα σουβλάκια. | |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 13:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε τι υδρογονα και πλουτονια. Ανοιχτε πολλαπλη, βουρτσακι καθρεφτακι και θα εισαι κυριος. Δοκιμασμενη και σιγουρη λυση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 15:31:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Ρε τι υδρογονα και πλουτονια. Ανοιχτε πολλαπλη, βουρτσακι καθρεφτακι και θα εισαι κυριος. Δοκιμασμενη και σιγουρη λυση |
Σωστός ο σώζον!
Πρεπει μετά τον καθαρισμό να τραβήξεις την πολλαπλή και να δεις τις βαλβίδες να λάμπουν μέσα.
Που είναι κάτι επίπονο, δύσκολο και κοπιαστικό για τον μηχανικό που θα το κάνει. Είναι άνετα 2 ώρες δουλειάς, αν όχι και περισσότερο.
Σίγουρα έχει σημασία που μπορούν και τα χημικα να κάνουν μια μικρή διαφορά. Οι επικαθίσεις είναι σαν γόμα, δεν λιώνουν έτσι εύκολα μόνο με χημικά.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 16:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αραγε το πετρελαιο αφηνει παρομοιες επικαθησεις? Εχω 30κ τωρα στον ασσο, αλλα σκεφτομαι στις 50κ να κανω την πρωτη αποπειρα καθαρισμου.
Στο 207 παντως εκανα καθε 50κ μεχρι που το εδωσα στις 120κ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
309 lover (Ευθύμης) Μέλος
Peugeot 309 & Peugeot 308 GT
Ένταξη: 08 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 117
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 18:20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα πετρελαια η κατασταση ειναι η ιδια, μη σου πω και χειροτερη. Ειναι και αυτα αμεσου ψεκασμου προφανως, οι αναθυμιασεις ειναι μεσα και εχουν και μια egr να στελνει το καυσαεριο στην εισαγωγη με αποτελεσμα ολη η αιθαλη να κολλαει πανω στη λαδιλα και μαζι να κανουν ενα ωραιοτατο φραξιμο αυλων και βαλβιδων.
Το θεμα ειναι να βρεις καποιον να αναλαβει τον καθαρισμο μιας και τα hdi εχουν κεφαλες που δε δινουν αμεση προσβαση στις βαλβιδες εισαγωγης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 20:18:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Gotcha έγραψε: | Ρε τι υδρογονα και πλουτονια. Ανοιχτε πολλαπλη, βουρτσακι καθρεφτακι και θα εισαι κυριος. Δοκιμασμενη και σιγουρη λυση |
Σωστός ο σώζον!
Πρεπει μετά τον καθαρισμό να τραβήξεις την πολλαπλή και να δεις τις βαλβίδες να λάμπουν μέσα.
Που είναι κάτι επίπονο, δύσκολο και κοπιαστικό για τον μηχανικό που θα το κάνει. Είναι άνετα 2 ώρες δουλειάς, αν όχι και περισσότερο.
Σίγουρα έχει σημασία που μπορούν και τα χημικα να κάνουν μια μικρή διαφορά. Οι επικαθίσεις είναι σαν γόμα, δεν λιώνουν έτσι εύκολα μόνο με χημικά. |
+1
Και ελαχιστοι μηχανικοι καθονται να τριβουν με τις ωρες. Οι περισσοτεροι θα πουν να βγαλουν κεφαλη!!
Εμενα παντως, ενα μηνα πριν που το καθαρισα μου πηρε μια μερα!!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
turbanthropos (Νικόλαος) Μόλις έγραψα
206 1.4 '08 και Volvo 244 turbo 2.3 '79
Ένταξη: 07 Ιούλ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Οκτ 2017, 18:17:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για soda blasting,τι πιστόλι προτείνετε;Γιατί προφανώς τo gravity feed που έχω δεν βολεύει...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasil80 (Βασιλης) Μέλος
Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούν 2018, 21:41:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
https://carbonoff.gr/
εδω εχει δοκιμασει κανεις καθαρισμο?εχει ανοιξει ενα στην Κορινθο,55 ευρω δεν ειναι πολλα...εστειλα mail να δω τι μεθοδο χρησιμοποιουν,αν αναλαμβανουν τα μοτερ μας και αν μπορω να εχω εικονα πριν και μετα (εχω μινι καμερα) να ποσταρω αποτελεσματα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2018, 22:22:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ή λύση είναι μία.
Όχι χημικά υπάρχει υγρό που μαλακώνει τα επικαθισματα και με υπομονή η εισαγωγή γίνετε καθρέπτης.
Και για τα πετρέλαια το ίδιο ισχύει.
Προσοχή στα χημικά.
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2018, 22:45:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
action_peugeot έγραψε: | Ή λύση είναι μία.
Όχι χημικά υπάρχει υγρό που μαλακώνει τα επικαθισματα και με υπομονή η εισαγωγή γίνετε καθρέπτης.
Και για τα πετρέλαια το ίδιο ισχύει.
Προσοχή στα χημικά. |
Βρε Τηλέμαχε, πως γίνεται να είναι υγρό που μαλακώνει τις επικαθίσεις και δεν είναι χημικό;
Δοκίμασα οινόπνευμα. Τίποτα. Βράχος οι επικαθισεις.
Δοκίμασα βενζίνη: Κάτι λίγο άρχισε να φεύγει
Δοκίμασα βενζίνη + ασετόν : Έφυγε ο Διας αλλά είναι super καυστικό μίγμα, μου διέλυσε τα πάντα.
Δοκίμασα σόδα: Φεύγουν αλλά γεμίζει ο κόσμος σόδα. Πολλή σόδα. Αν δεν είναι κλειστές καλά οι βαλβίδες, περνάει και στο μοτέρ.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούλ 2018, 23:03:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι βαλβίδες μένουν κλειστές τέλειος.
Πρέπει να βλέπεις των εκκεντροφόρο αν το κάνεις για πρώτη φορά για να βλέπεις ποιές βαλβίδες είναι κλειστές.
Γυρίζοντας την μηχανή κλείνεις πρώτο και δεύτερο κύλινδρο για αρχή και μετά υπομονή να μαλακώσουν.
Μετά το ίδιο ισχύει και για τούς άλλους δύο.
Χρόνος περίπου μιάμιση ημέρα.
Ξεκινάς το πρωί και μέχρι το μεσημέρι οι δύο κύλινδροι είναι έτοιμη. Μετά οί άλλοι δύο μένουν όλη νύχτα και το πρωί ξανά προσπαθείς και όλα είναι καθρέπτης.
Μόλις το μάθεις πάει μόνο του και αντί για δύο κυλίνδρους κλείνουν τρείς.
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2018, 20:57:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο καθενας μας εχει την δικια του μεθοδο και τροπο να καθαρισει αυλους....
Απο κει και περα θα σας πω το εξης το οποιο μπορειτε να το διασταυρωσετε και σε οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο ακομα και στην aiglon
Η PSA BMW-MINI Δινει ενα foam καθαριστηκο για λιγα χιλιομετρα (προληπτηκα) και μετα η μεν PSA δινει οδηγια για καθαρισμο με soda blasting η δε BMW με wallnut blasting...και στι δυοο περιπτωσει παρχουν και τα επισημα εγαλεια με κωδικους μεσα απο την αντιπροσωπεια....
οποτε για το δινουν αυτοι σαν επισημη μεθοδο δεν νομιζω οτι και να περασει κατι μεσα στο θαλαμο καυσης να δημιουργησει θεμα...το μαναδικο σημειο που προτεινουν ΟΧΙ επιβαλουν ειναι αλαγη λαδιων μετα τα 1000 χλμ σε περιπτωσεις που ανοιχτηκε το καπακι των βαλβιδω και περασε στα λαδια κοκκοι σοδας (πραγμα που δεν χρειαζεται γιατι δεν ειναι υποχρεωτικο να ανοιξεις καπακι και να βγαλεις εκκεντρα)
φιλικα παντα ολα αυτα και ελπιζω χωρις παρεξηγηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούλ 2018, 02:35:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εχετε δηκιο και οι δυο και μπραβο σας που λετε καποια πραγματα με το ονομα τους.
Αυτο (το θεμα οτι θα λερωνουν οι αυλοι) ηταν το πρωτο στη λιστα των παρατηρησεων μετα την κατασκευη του, οταν δοκιμαζοτανε αυτος ο κινητηρας καθως ΤΗΡ (αλλα και ΤΣΙ) ηταν οι πρωτοι των κινητηρων μιας τελιως καινουργιας (τοτε) γεννιας που τωρα πια τεινει να γινει μοδα σε ακομα ποιο λιγα κυβικα αλλα και 3κυλινδρα συνολα.
Που αυτοματως (και γενικοτερα οχι μονο για τους αυλους) σημαινε και διαφορετικη προσεγγιση στο κεφαλαιο συντηριση/βελτιωση κτλ απο την πεπατημενη μεχρι τοτε.
Δυστηχως οπως και με το θεμα λιπανσης, το επισημο maintenance support βρεθηκε απροετοιμαστο... Με αποτελεσμα αυτος ο κινητηρας να βγαλει τη φημη του ζημιαρικου καθως ο καθε ιδιοκτητης δεν ειναι υποχρεωμενος να εχει μηχανολογικες γνωσεις προκειμενω πως να συντηρισει σωστα στον κινητηρα του.
Επι του θεματος οπως προανεφερα συμφωνω με αυτα που αναφερατε καθως ειναι απολυτως σωστα.
Εγω απλα θα προσθετα το εξης:
Αν θελετε να μην σας απασχολει το θεμα των αυλων, πρεπει να κρατατε "καθαρο" το καθαρο, δηλαδη...
Καθε 20.000χλμ μαζι με το σερβις καλα ειναι να κανετε προληπτικο καθαρισμο. Ενα υγειες μοτερ περα απο λασπη και μερικες κρυσταλικες επικαθησεις δεν θα εχει τιποτε αλλο. Και θα ειναι ευκολο/γρηγορο να καθαρηστουν.
Οποιος πιανουν τα χερια του το κανει μονος του, οποιος οχι ή δεν θελει να τα λερωσει, το παει καπου για αυτη τη δουλεια.
Χρησιμοποιειτε σωστο λιπαντικο !!!
(Εχω γραψει ατελιωτες σελιδες επ'αυτου πολλα χρονια πριν, που πολυ μετεπειτα φανηκε το αν ειχα δηκιο σε οτι ελεγα τοτε ή οχι... Μαλιστα εφαγα τετοια κοροηδια απο τα προβατα και αλλη τοση λασπη απο τους τσοπανηδες τους που κουραστηκα και σκεφτηκα οτι χανω το χρονο μου αδικα)
Επισης προσοχη οταν καθαριζετε αυλους να ζητατε φωτογραφιες πριν/μετα και σε αυτες τις φωτος να κοιτατε αν εχει γινει ομοιομορφος καθαρισμος.
Καθως υπηρξαν περιπτωσεις μοτερ που δεν καθαριστηκαν καλα κυριως στον 3ο κυλινδρο και μετα ειχαν θεματα vibration σε WOT (wide open throttle) mode.
Το ξερω οτι ειναι μια δουλεια που (συνηθως) οι μηχανικοι δεν θελουν να κανουν γιατι χανουν πολυ χρονο μοναχα με ενα αμαξι και αυτο συμπιεζει τα περιθωρια κερδους. Αλλα εσεις να το ζητατε, ή ακομα καλυτερα να το κανετε μονοι σας. Λιγο προσοχη, πολυ υπομονη και καλη διαθεση φτανουν...
Για τα μοτερ που ειναι σε προχωρημενο σταδιο λερωματος οι αυλοι πρεπει να μιλησουμε λιγο ξεχωριστα και αναλογως την περιπτωση του καθενος.
Γενικοτερα αυτης της κατηγοριας κινητηρες (υπερπληρουμενοι, με λιγα κυβικα και αποδοσεις απο λιγο κατω εως και πολυ παραπανω απο 100 ιππους το λιτρο) το ξερω οτι ακουγεται περιεργο αλλα ναι ειναι αξιοπηστοι
Ακομα και τα λιγοτερο ή περισσοτερο βελτιωμενα.
Αλλα απαιτουν σωστη συντηριση, καθως οι ξερολισμοι και πασης φυσεως εγωισμοι ή λαθος επιλογες δυστηχως πληρωνονται και μαλιστα αδρα. Με το χειροτερο ολων καποιες φορες οι ιδιοκτητες να μην εχουν το παραμικρο μερηδιο ευθυνης.
Επισης να γνωριζετε πως δυστηχως δεν υπαρχει καποια λυση που να σιγουρευει οτι δεν θα λερωνουν καθολου οι αυλοι (εκτος πασης φυσεως εμμεσων ψεκασμων). Ακομα και η μαζντα στους skyactive κινητηρες της οταν ρωτηθηκε επ'αυτου, αρκεστηκε να αναφερθει στο αποδοτικοτερο συστημα φιλτραρισματος αναθυμιασεων (κατι που επισης ειχα αναφερει κατι χρονια πριν για οποιον ηθελε να το εφαρμοσει στο μοτερ του)
Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να επιμηκυνουμε τα διαστηματα καθαρισμου των αυλων αλλα οχι να τα αποφυγουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούλ 2018, 15:39:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mechanic, η αλλαγή του EP6CDTX από τα EP6CDT** που είχε το τάπωμα των πίσω αναθυμιάσεων έκανε κάποια διαφορά;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούλ 2018, 01:33:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναγκαιο "κακο"
Δεν το συνηστω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasil80 (Βασιλης) Μέλος
Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Σεπ 2018, 23:43:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτοκινητο: 3008 thp 156 hp 2012
Το πηρα μτχ με σαραντα κατι χιλιαδες χλμ. Απο την αρχη ειχα ενα θεμα με την αποδοση. Εξηγουμαι: περιπου στις 2000 στροφες , σε ολες τις ταχυτητες, ειχε ενα μικρο κενο/κομπιασμα, ανεβαζε στροφες λιγο νωχελικα (του ελειπε νευρο λες και ελειπαν αλογα) και ψηλα ηταν πολυ σφιχτο. Αλλαχτηκε (σε εγγυηση) αντλια υψηλης,στα επομενα σερβις εκανα 2 καθαρισμους εισαγωγης με κατι χημικα (οχι υδρογονο),κοιταξα θεματα απωλειας πιεσης turbo και δεν αλλαζε κατι. Αραια και που η αποδοση στο μοτερ (το νευρο που ελειπε) επανερχοταν.
Στο Κιατο εχουμε εναν με μηχανημα υδρογονου (ισπανικο νομιζω)(68.000 χλμ εχω τωρα). Κανα μισαωρο εκανε, εβαλε και κατι χημικα (40 ευρω πηρε). Μου εδειξε κατι φωτο απο το κινητο του,το εχουν δοκιμασει και πολλα tsi στην περιοχη,μου τα εξηγησε ολα πανω κατω οπως τα λεμε εδω ( πχ μου ειπε πως αν ειχε πιασει μακα δεν θα καναμε και πολλα,μου εδειξε φωτο απο ενα που ηταν μεσ τη μαυριλα..δεν επανηλθε πληρως αλλα ειχε εστω και αυτη η εισαγωγη μετα μια διαφορα) και ειπα να δοκιμασω και εγω.
Ολα τα προβληματα εξαφανιστηκαν. Ανεβαζει στροφες πολυ πιο προθυμα μεχρι κοφτη και το κομπιασμα δεν υπαρχει πια..εδω και μερες που το δοκιμαζω σε διαφορες συνθηκες εχω μεινει εκπληκτος με τη διαφορα,ειναι λες και πηρε 20 αλογα σε αισθηση..απο οτι φαινεται σε εμενα εκανε δουλεια..Οπωσδηποτε θα κανω καθαρισμο καθε 2 σερβις να μεινει καθαρο. Αν εχετε λιγα χλμ σχετικα, εγω το συστηνω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tzakos 1 (manthos) Νέος χρήστης
Peugeot 207 Rally
Ένταξη: 03 Φεβ 2016 Δημοσιεύσεις: 51 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2018, 18:40:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπράβο Βασίλη.
Δεν περίμενα οτι θα κάνει τέτοια δουλειά,σε άμεσο ψεκασμό.
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|