Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 12:50:01 Θέμα δημοσίευσης: TU5J4__Διάγνωση από Πληκτρολόγιο__Τα Φώτα Σας |
|
|
Πριν περιγράψω το πρόβλημα,
να αναφέρω ένα σύντομο ιστορικό:
το αμάξι -Ρ306- με το μοτέρ του θέματος αγοράστηκε μτχρ πριν περίπου δύο χρόνια με χλμ μοτέρ 150Κ, έκτοτε "έγραψε" άλλα 25Κ σβέλτα (με πολύ Πεντέλη...). Λόγω κάποιων δυσλειτουργιών στο κύκλωμα ψύξης (ανέβασε κάνα δυο φορές θερμοκρασία) σταδιακά η φλάντζα κεφαλής χαιρέτησε (μικρή απώλεια λιπαντικού).
Η φλάντζα αλλάχθηκε πριν περίπου 2,5Κ με αυτήν του 206, με επιπλέον καθάρισμα στο καπάκι, λύσιμο κεφαλής καθάρισμα ωστηρίων κτλ (εκκεντροφόροι είναι οι cat 743).
Το πρόβλημα τώρα:
το περασμένο Σάββατο εκκινώντας το μοτέρ και αφήνοντας το για 2/3 λεπτά στο ρελαντί (ζέσταμα) λίγο πριν εκκινήσω ακούω ένα "κελάηδημα" από το μοτέρ. Ανοίγω καπώ και προσδιορίζω το κελάηδημα προς την πλευρά του Νο4 κυλίνδρου (προς το λουρί των εκκεντροφόρων) "ψηλά" από το καπάκι. Μόλις ζεστάθηκε το λάδι ο θόρυβος σταμάτησε και όταν ξαναπήρε μπροστά το μοτέρ με "ζεστό λάδι) δεν ξανακούστηκε.
Το κελάηδημα είναι σαν τον ήχο που έκαναν οι ακτίνες του ποδηλάτου όταν πιτσιρικάδες τοποθετούσαμε ένα μανταλάκι για θόρυβο (ημιμεταλλικό θα τον χαρακτήριζα).
Από το Σάββατο μέχρι χθες το κελάηδημα δεν επιδεινώθηκε δηλαδή ακούγοταν για λίγο στο ρελαντί κρύο και μετά σταμάταγε.
Αυτό μέχρι χθες , όπου το αμάξι πήγε για έλεγχο στον μηχανικό. Ελέχθηκε η κεφαλή(όσο είναι εφικτό) με λύσιμο των ψευδοκάπακων χωρίς ευρήματα, ενώ και η συμπίεση ήταν ομοιόμορφη σε όλους τους κυλίνδρους.
Λόγω κόστους προτίμησα να μην λυθεί όλη η κεφαλή και να το παρακολουθήσω. Ο μηχανικός δεν είναι βέβαιος από τον ήχο/κελάηδημα για την προέλευση του (ωστήριο/α, κάτι άλλο στην κεφαλή, πιστόνι, ελατήριο κτλ), ενώ και ο ίδιος το προσδιορίζει χωροταξικά από το μέρος που προαναφέρθηκε.
Αποχωρώντας από το συνεργείο και μετά το 4ο/5ο φανάρι το κελάηδημα έγινε μόνιμο και σχεδόν συνεχές, η συχνότητα του οποίου μεταβάλλεται με την αύξηση των ΣΑΛ (δυστυχώς το συνεργείο έκλεινε και δεν μπορούσα να επιστρέψω).
Πέρα από το προφανές ερώτημα τι μπορεί να είναι; υπάρχει και το ερώτημα αν αξίζει να "ανοιχτεί" το μοτέρ/καπάκι, δεδομένου ότι είχα σκοπό να προχωρούσα σε υδρίβιο (TU5j4 - TU5jp4), απλά δεν βολεύει ο συγκεκριμένος χρόνος χρηματοδοτικά...
Ευχαριστώ
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 13:39:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως ακριβώς καθαρίστηκαν τα ωστήρια ;
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 20:25:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασίλη, άσε ήσυχο το μοτέρ σου βρε καλό αγόρι μου.
Μπορείς να αλλάξεις το ράουλο του ιμάντα δυναμό και να κάνεις σερβις στο δυναμό σου. Συνήθως εκεί βρίσκεται η αιτία του κακού και αυτός είναι λόγος για να ακούς κελαηδητό.
Δεν είναι από τα πιστόνια ούτε τις μπιέλες ούτε τους εκκεντροφορους η φασαρία που ακους.
Μιλάω από προσωπική εμπειρία 2Χ . Και τις δύο φορές τα έκανα πάνω μου και τελικά έφταιγαν αυτά τα περιφερειακά.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Μάϊ 2017, 21:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως σωστα σε παραπεμπει ο Στελιος,κοιτα πρωτα τα περιφεριακα!
Ειδικα αν εχεις την τροχαλια δυναμο με το ελαστικο παρεμβυσμα που ειχαν τα 16v ειναι κατα πασα πιθανοτητα αυτη!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Μάϊ 2017, 18:51:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Ένα γεγονός που παρέλειψα να αναφέρω και νομίζω συνεπικουρεί στις ανωτέρω διαγνώσεις/απόψεις, είναι ότι στην τελευταία επίσκεψη αλλάχθηκαν τα "λουριά", γιατί "σφύριζαν".
Εκτιμώ ότι τα νέα και "σφιχτά" λουριά, επιδείνωσαν το πρόβλημα με αποτέλεσμα το μόνιμο "κελάηδημα".
Μόλις έχω νεότερα θα ενημερώσω.
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vassat (Βασίλης) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούν 2016 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2017, 20:57:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αιτία ευρέθει:
είχε "λασκάρει" το γρανάζι που κινεί τον ιμάντα των εκκεντροφόρων και παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο.
/ Β
You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|