Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ) Νέος χρήστης

 206 CC ROLAND GARROS
Ένταξη: 29 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 55 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 14:11:40 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα κιβωτίου ταχυτήτων |
|
|
Και ξαφνικά μολις κρύωσε ο καιρός η πρώτη θέλει κλοτσιές το πρωϊ για να μπει... Όταν ζεσταθεί το κιβώτιο όμως κουμπώνει ρολόι... Το συνεργείο είπε μάλλον συγχονιζέ πρώτης... Άλλαξα χρώμα και μόνο στην ιδέα ότι θα κατεβάσουν κιβώτιο τα ελληνικά τζιμάνια... Λέω ας ξεκινήσουμε με αλλαγή βαλβολίνης... Μετά από αρκετή μελέτη στο σχετικό topic εψαξα να βρω την elf trz αλλά μάταια... Έτσι έβαλα την αμέσως επόμενη συμφωνα με το topic, την total bv που προτείνει άλλοστε και η μαμα εταιρία... Γιατρειά όμως δυστυχώς δεν είδα... Καμιά ιδέα κανείς? Έχει αντιμετωπίσει κανείς τα ίδια συμπτώματα? Αν το πρόβλημα ήταν συνέχεια το ίδιο θα έλεγα ότι είναι σίγουρα το συγχρονιζέ, αλλά το περίργο είναι ότι σταματάει μόλις ζεσταθεί... Και δε νομίζω ότι μπορώ να αποδώσω τη βελτίωση μετά το ζέσταμα απλά στη διαστολή των μετάλλων... Αυτά παιδιά... Ευχαριστώ!
nEmO |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2003, 22:52:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα, παθαινα κι'εγω το ιδιο αλλα μ'ενα........504 εικοσαετιας!
Κανονικα, ετσι οπως τα λες, πρεπει να φταιει η βαλβοληνη, στο πολυ κρυο ειναι λιγο πιο `πυχτη`. Αλλα δεν διευκρινιζεις, κολαει οταν πας να ξεκινησεις? Οταν βαζεις 1η εν κινηση? Στη δευτερη περιπτωση ειναι αναμενομενο να ειναι λιγο δυσκολο το κουμπομα με πολυ κρυο και σε ταχυτητες γυρο στα 25-30 χλμ. Αν εννοεις τη 1η περιπτωση, ε τοτε εχεις προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 04:39:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πες μου τί βαλβολίνες έβαλες ακριβώς και με τί δείκτη ρευστότητας (ιξώδες)
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Νωε Μόλις έγραψα


Ένταξη: 02 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: ΑΘΗΝΑ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 09:23:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΦΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ...... ΑΝ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ PM ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ...... ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΚΡΕΣ...... 
2 LOUD 4 U ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ) Νέος χρήστης

 206 CC ROLAND GARROS
Ένταξη: 29 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 55 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 10:24:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Πες μου τί βαλβολίνες έβαλες ακριβώς και με τί δείκτη ρευστότητας (ιξώδες) |
Παιδιά έβαλα τις Total bv 75w80 είναι αυτές που συνηστά η Peugeot και αυτές για τις οποίες έχουν αναφερθεί αρκετά θετικά σχόλια στο topic για τις βαλβολίνες. Έβαλα αυτές γιατί τη συγκεκριμένη μέρα δεν μπόρεσα να βρω πουθενά τις ELF TRZ 75W80 που από ότι διάβασα πάλι στο σχετικό topic είναι σαφώς καλύτερες. Η αντικατάσταση έγινε σε εξουσιοδοτημένο και μέσα στα πλαίσια της εγγύησης. Δεν πλήρωσα τίποτα δηλαδή.
Όσων αφορά το πρόβλημα τώρα δίνω κάποιες λεπτομέρειες ακόμα που ίσως βοηθήσουν. Όταν το αυτοκίνητο τσουλάει η πρώτη μπάινει κανονικά!!! Αν από στάση βάλω όπισθεν και μετά πρώτη πάλι κουμπώνει κανονικά!!! Η μόνη περίπτωση που έχει πρόβλημα είναι όταν από στάση βάζω πρώτη για να φύγω και μέχρι να κάνω τα πρώτα 4km... Το πρόβλημα δηλαδή υπάρχει μόνο όσο είναι κρύος ο κινητήρας και το κιβώτιο. Εκεί η πρώτη θέλει πολύ ζόρι για να μπεί... Αν αφού μπει κρατώντας το συμπλέκτη πατιμένο τη βγάλω και την ξαναβάλω μπαίνει κανονικά, ακόμα και με κρύο κινητήρα... Αν όμως τη βγάλω αφήσω τον συμπλέκτη και τον ξαναπατήσω για να ξαναβάλω πρώτη τότε πάλι υπάρχει πρόβλημα!!! Τι να πω!!! Η επιστήμη συκώνει τα χέρια ψηλά!!! Αυτό που είναι περίεργο είναι ότι ο θόρυβος που ακούγεται όταν κουμπώνει αφού ζορίσω το λεβιέ είναι ελαστικός και όχι μεταλλικός... Δεν ακούγεται δηλαδή το κλασσικό γκρακ που κάνουν τα γραναζια όταν έχει πρόβλημα το συγχρονιζέ... Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τη βοήθεια.
nEmO |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 11:33:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα να δείς κάτι πολύ απλο...
Η 1η σαν ταχύτητα είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση και θέλει λιγάκι προσοχή..
Θα σου πώ κάτι πολύ απλο :
Εμαθα να οδηγώ σε ενα Opel Kadett C 1900 GT/E που στα τότε κιβώτια η 1η δεν ητανε συγχρονιζέ... Το αποφθεγμα της υπόθεσης είναι οτι εκτοτε έχω υιοθετήσει μια κίνηση κάπως οταν οδηγώ. Αν δώ οτι δεν παίρνει την πρώτη βάζω 2α και μετά 1η (μικρή και ξεκούραστη κίνηση απλά θέλει εξοικίωση και δεν θα αντιμετωπίσεις ξανά το πρόβλημα
Όσον αφορά το θέμα της βαλβολίνης εγώ χρησιμοποιώ χρόνια τώρα 100% συνθετικές της Castrol (όπως και λιπαντικα) 75W-80 και δεν αντιμετώπισα προβλημα ουδέποτε.
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 11:58:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nemo έγραψε: | Δεν ακούγεται δηλαδή το κλασσικό γκρακ που κάνουν τα γραναζια όταν έχει πρόβλημα το συγχρονιζέ... |
Δηλαδή εμένα που κάνει μονίμως γκρακ όταν κουμπώνει η δευτέρα (εκτός κι αν την κουμπώσω πολύυυ μαλακά) σημαίνει ότι έχω πρόβλημα στο συχρονιζέ; Και τι ακριβώς είναι αυτό;
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ) Νέος χρήστης

 206 CC ROLAND GARROS
Ένταξη: 29 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 55 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 12:09:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | nemo έγραψε: | Δεν ακούγεται δηλαδή το κλασσικό γκρακ που κάνουν τα γραναζια όταν έχει πρόβλημα το συγχρονιζέ... |
Δηλαδή εμένα που κάνει μονίμως γκρακ όταν κουμπώνει η δευτέρα (εκτός κι αν την κουμπώσω πολύυυ μαλακά) σημαίνει ότι έχω πρόβλημα στο συχρονιζέ; Και τι ακριβώς είναι αυτό; |
Η στο συγχρονιζέ ή χρειάζεσαι καινούργιες βαλβολίνες... Το συγχρονιζε είναι ένα γρανάζι... Αν έχουν "αρπαξει" κάποια από τα δόντια του γραναζιού αυτού ακούγεται αυτό το γκρακ... Μπορεί όμως να μην είναι και τίποτα σε σένα... Βαλβολίνες πότε άλλαξες τελαιταία φορά? Πόσα χλμ. έχει το αμάξι? Το γκράκ στο κάνει όταν βάζεις από πρώτη δευτέρα ή όταν κατεβάζεις σε δευτέρα?
nEmO |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 12:23:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nemo έγραψε: | Το γκράκ στο κάνει όταν βάζεις από πρώτη δευτέρα ή όταν κατεβάζεις σε δευτέρα? |
Σε γρήγορες αλλαγές από 1η σε 2α,το παθαίνω και εγώ.Ποτέ σε κατέβασμα.Πάω για αλλαγή βαλβολίνης δεύτερη φορά,αν και νομίζω ότι είναι κάτι πιο σοβαρό...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 12:45:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το γκρακ ακούγεται μόνο από 1η σε 2α κι όχι στο κατέβασμα. Λες να πάω να δω κι εγώ για βαλβολίνες; Το αμάξι είναι κοντά στις 19000 τώρα, δεν έχει πολλά χιλιόμετρα. Απλώς μου μπήκαν ιδέες γιατί κανά δυο φορές δεν κούμπωσε εν κινήσει η δευτέρα (καμιά φορά το κιβώτιο δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το χέρι μου και το πόδι μου ) και ακούστηκαν κάποιοι πολύ ανησυχητικοί ήχοι (ξέρεις, άμα δεν μπει η ταχύτητα καλά και αφήσεις το πόδι από το συμπλέκτη τι ήχο βγάζει...). Πως μπορώ να ξέρω αν υπάρχει όντως πρόβλημα στο συχρονιζέ;
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nemo (ΧΡΗΣΤΟΣ) Νέος χρήστης

 206 CC ROLAND GARROS
Ένταξη: 29 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 55 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 13:00:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Το γκρακ ακούγεται μόνο από 1η σε 2α κι όχι στο κατέβασμα. Λες να πάω να δω κι εγώ για βαλβολίνες; Το αμάξι είναι κοντά στις 19000 τώρα, δεν έχει πολλά χιλιόμετρα. Απλώς μου μπήκαν ιδέες γιατί κανά δυο φορές δεν κούμπωσε εν κινήσει η δευτέρα (καμιά φορά το κιβώτιο δεν είναι τόσο γρήγορο όσο το χέρι μου και το πόδι μου ) και ακούστηκαν κάποιοι πολύ ανησυχητικοί ήχοι (ξέρεις, άμα δεν μπει η ταχύτητα καλά και αφήσεις το πόδι από το συμπλέκτη τι ήχο βγάζει...). Πως μπορώ να ξέρω αν υπάρχει όντως πρόβλημα στο συχρονιζέ; |
'Αλλαξε πρώτα βαλβολίνες και αν το πρόβλημα συνεχιστεί μάλλον θες συγχρονιζέ... Αυτή είναι η δική μου άποψη από τα όσα γνωρίζω... Δεν ξέρω αν είμαι σωστός... Ρώτα και τον Μίλτο που ξέρει περισσότερα από μένα.
nEmO |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 14:40:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ειδικοί του forum πρέπει να ξέρουν καλύτερα, αλλά εχω την εντύπωση πως τα συχρονιζέ δεν είναι γραναζια...
Στο σασμάν έχουμε το πρόβλημα της διαφοράς ταχυτήτων περιστοφής των γραναζιών (ας πούμε πρώτη με δευτέρα) Όταν έχεις πρώτη μέσα το γρανάζι της δευτέρας είναι ελεύθερο να περιστραφεί προς όποια κατεύθυνση θέλει και με όποια ταχύτητα θέλει. Τη στιγμή που πάς να βάλεις τη δευτέρα όμως τα δυο γρανάζια θα έχουν μεγάλη διαφορά ταχύτητας και η σύμπλεξη δεν θα γίνει (γκρρρρ). Το συχρονιζέ είναι ένα "αυτάκι" που έχουν τα γρανάζια πάνω και λίγο πρίν τη σύμπλεξη δίνει μια "σφαλιάρα" στο γρανάζι που θέλεις να συμπλέξεις,ώστε να το φέρει σε κοντινή σχετική ταχύτητα.
Κλασσικό παράδειγμα είναι η όπισθεν που δεν έχει συχρονιζέ,οπότε αν δεν περιμένεις να πέσουν οι στροφές για να τη βάλεις ακουγεται ο χαρακτηριστικός ήχος (γκρρρ).
Όταν τώρα καταπονηθούν τα συχρονιζέ από επανηλειμένα σπασίματα πρώτης, κατεβασιές και γενικώς γρήγορων αλλαγών αρχίζουν να μην κάνουν καλά τη δουλειά τους. Η δευτέρα είναι συνήθως η ταχύτητα που εμφανίζει πιο γρήγορα αυτό το σύμπτωμα λόγω μεγαλύτερης χρήσης.
Πάντως τα γρανάζια δεν τραυματίζονται τόσο εύκολα, αλλά και πάλι δεν είναι τόσο σημαντικό. Σε μια αλφα 33 που είχα ήταν τελειωμένα τα συχρονιζέ πρώτης δευτέρας και τρίτης κανα χρόνο και μόλις τα άλλαξα όλα μέλι γάλα.
Τέλος πιστεύω ότι οι βαλβολίνες εχουν μικρότερες τριβές και σε βοηθούν να κάνεις πιο γρήγορες αλλαγές, ώστε να μην χτυπήσουν τα συχρονιζέ. Αμα αρχίσει τα γκραπατις γκουπατις...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:15:45, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 18:44:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και ερωτώ τώρα εγώ ο άσχετος: αν ήταν πρόβλημα στο συγχρονιζέ, δε θα έπρεπε να εμφανίζεται και στις άλλες αλλαγές (π.χ. από 2α σε 3η); Το συγχρονιζέ είναι για όλες τις σχέσεις έτσι δεν είναι; Γιατί να το κάνει μόνο στη δευτέρα και μόνο στο ανέβασμα;
Τέσπα, να μη σας πρήζω, θα πάω να συμβουλευτώ το τόπικ βαλβολίνες και θα τις αλλάξω και μετά βλέπουμε... Πάντως ευχαριστώ για τις συμβουλές... 
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 19:09:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thoryvous apo allagi 1is sa 2a e??? kegw to idio "provlima exw...mono sti sygkekrimeni allagi kai oxi panta!!! vevaia egw den exw 206 alla panw katw idia einai... sto teleuaio service, prin mia evdomada peripou, rwtisa ton mixaniko giauto to thoryvo kai tin periergi aisthisi ston epilogea pou ton synodeue kai to koitakse!!! allaksame tis valvolines alla kai pali to idio!!! to ksanapiga kai moupe gia to synxronize alla molis tou thymisa oti mou to kanei mono apo 1i se 2a to apekleise!!! vrike kati skouritses sto orato meros tou sasman kai erikse ligo sprei...i katastasi veltiwthike alla kamia fora to pianei pou kai pou kai kanei ta idia!!! pantws den einai provlima...don't worry...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 19:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικά κάθε γρανάζι πρέπει να έχει άλλο συχρονιζέ για ανέβασμα και άλλο για κατέβασμα. Μπορεί να μην είναι έτσι, αλλά κανονικά, όπως κινείται ο επιλογέας ( το Η που βλεπουμε στο λεβιέ ) κινείται χοντρικά το και σύστημα γραναζιών. Από κάθε ταχύτητα πρέπει να μπορείς να συχρονίσεις τις στροφές και προς τα πάνω και προς τα κάτω.
Βέβαια όλα αυτά είναι πολύ γενικά και δεν τα έχω δει στην πράξη.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gavanas στις Δευ 27 Σεπ 2004, 12:16:00, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 19:31:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | thoryvous apo allagi 1is sa 2a e??? kegw to idio "provlima exw...mono sti sygkekrimeni allagi kai oxi panta!!! vevaia egw den exw 206 alla panw katw idia einai... sto teleuaio service, prin mia evdomada peripou, rwtisa ton mixaniko giauto to thoryvo kai tin periergi aisthisi ston epilogea pou ton synodeue kai to koitakse!!! allaksame tis valvolines alla kai pali to idio!!! to ksanapiga kai moupe gia to synxronize alla molis tou thymisa oti mou to kanei mono apo 1i se 2a to apekleise!!! vrike kati skouritses sto orato meros tou sasman kai erikse ligo sprei...i katastasi veltiwthike alla kamia fora to pianei pou kai pou kai kanei ta idia!!! pantws den einai provlima...don't worry... |
Καλά δεν ανησυχώ και ιδιαίτερα καθώς πέραν του γκρακ η δευτέρα δεν παρουσιάζει πρόβλημα ή δυσκολία στο κούμπωμα. Απλώς είναι ενοχλητικό, όπως και να το κάνεις...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 21:17:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καποιος να μου θυμήσει με PM να απαντήσω για τι τί παίζετε με τα συγχρονιζέ για να το θυμηθώ μετα την δουλεια...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 21:21:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Καποιος να μου θυμήσει με PM να απαντήσω για τι τί παίζετε με τα συγχρονιζέ για να το θυμηθώ μετα την δουλεια... |
Καλά,εσένα δεν σε χάνουμε... Μας το εξηγείς και live@Πήλιο
Αν το θυμηθείς πάντως,ρίξε και καμία τιμή...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 01:08:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά αν δεν έχετε ακούσει πραγματικά χτυπημένο γρανάζι δεν μπορείτε να το καταλάβετε!Θα την κάνατε λαχείο!
Εγώ το έχω ακούσει αφού το κούρεψα!
Μιλάμε για το γρανάζι 2ης.Αυτό έχει πάνω του δύο συγχρονιζέ και ένα συγχρονιστή για αλλαγή 1-2.
Ο συγχρονιστής έκανε 127,84ευρώ
και το γρανάζι της δευτέρας 116,73ευρώ αυτά.
Υ.γ είμαι σίγουρος ότι αν κάνατε τόσο μεγάλη ζημιά σίγουρα θα την καταλαβαίνατε!Αυτά τα γρακ γρουκ είναι για πλάκα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2003, 16:11:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συγχρόνιζε νομίζω ότι χρησιμεύει για έναν κύριο λόγο.Για προστασία Όταν θέλεις να κατεβάσεις σε μικρή ταχύτητα και είσαι Ίδη με πολλά χιλιόμετρα για να μην πάθει ζημία το κιβώτιο. Πχ πας με 150 και βλέπεις γκρεμό μπροστά σου πετάς 2 αρα και κόβεις…. Μην γελάτε μου έχει συμβεί κάτι ανάλογο… Πρέπει να υπάρχει συγχρόνιζε διαφορετικό σε κάθε ταχύτητα... (όπως λέει και ο Γιώργος γιαυτο δεν σου ακούγεται στο κατέβασμα Αντώνη). Εφόσον λοιπόν δεν ακούγεται σε όλες τις αλλαγές αλλά στην αλλαγή 1ης με 2 αρας είναι σίγουρα πρόβλημα συγχρόνιζε και προσοχή δεν είναι αναγκαίο να το κάνει συνεχώς, άλλοτε το κάνει, άλλοτε όχι… εμένα με είχε παιδεύσει πολύ για να το αποδείξω… μόνο με test drive με πιστέψανε… ή μάλλον τους ανάγκασα… επειδή δεν είχε λήξει η εγγύηση όταν τους το πήγα
Αυτό που λέτε το είχα και εγώ… και το είχα αναφέρει σε άλλο τοπικ. … Θα σας πω λοιπόν την ιστορία μου … δεν ακούγεται πάντοτε και η ιδέα μου είναι ότι το άκουγα από 3.500 χιλ στροφές και πάνω.. όταν το ζόριζα.(αλλαγή από 1 η σε 2 αρα) Δυστυχώς είναι συγχρόνιζε 1ης , 2ρας και πρέπει να στοιχίζει ψιλοακριβα... εγώ το πέρασα στην εγγύηση στον ΚΡΗΤΙΚΑΚΟ ύστερα από μεγάλη επιμονή και το πρόβλημα λύθηκε. Μου άλλαξε τα εξής .
1. ασυγχρόνιστης 1ης – 2ης ΜΑ5
2. Βαλβολίνη SF 5288 75W/80
3. τσιμούχα διαφορικού
4. τσιμούχα διαφορικού
5. κόλλα σαμάν (ΜΑ)
6. ασφάλεια
αυτά........
Ελπίζω να βοήθησα και να μην σας μπέρδεψα
Έχω κάνει από τότε 25.000 χιλ χωρίς να ακούγεται το παραμικρό… ουφ ησύχασα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|