Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikapos Μέλος
rallye - 307
Ένταξη: 15 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Νοέ 2003, 11:18:48 Θέμα δημοσίευσης: o νεος κινητηρας και στο 307 |
|
|
307 S 1.4 16v with Air Conditioning
TECHNICAL
Cubic capacity (cc) 1360
Bore x Stroke mm 75 x 77
Number of valves 16
Max power bhp (Kw) at rpm 88(65)@5250
Maximum torque lb ft (Nm) at rpm 100(133)@3250
Induction Electronic Multipoint injection
Standard tyres size 195/65-R15T
Optional upgrade size -
Fuel tank capacity (litres) 60
Lock to lock 2.9
Front suspension Inverted Macpherson type struts with triangulated lower wishbone attachments and an uncoupled anti roll bar
Rear suspension Deformable U shaped cross member located by two arms and a hollow anti roll bar
apo peugeot.co.uk
oi times einai 600euro panw apo to 8v (lion ellas) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Νοέ 2003, 03:17:18 Θέμα δημοσίευσης: Re: o νεος κινητηρας και στο 307 |
|
|
nikapos έγραψε: | ...Lock to lock 2.9...
|
Και γιατί μωρέ το 206 μας το δίνει με 3.3 στροφές τιμονιού;
Ορίστε και η εναλλακτική λύση για αναβάθμιση κρεμαγιέρας στο 206! Να μην πω για την απίστευτη κρεμαγιέρα του επαγγελματικού 206 (που δεν θυμάμαι πόσο γρήγορη είναι)!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|