Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος
206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Οκτ 2012, 15:11:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμειναν λιγα χιλιομετρα για το service των 60.000χλμ και δεν εχω αποφασισει ακομα αν θα το παω στην αντιπροσωπεια ή σε ενα συνεργειο που μου συστησε ενας φιλος. Μου ειπε οτι ειναι φτηνο εκει το παει και αυτος και βαζει γνησια ανταλλακτικα. Το θεμα ειναι οτι το συνεργειο αυτο επειδη επισκευαζει διαφορες μαρκες αυτοκινητων θα πρεπει να του πω ή μαλλον να του γραψω τι θα κανει για το service των 60.000χλμ. Τι εχετε να μου προτεινεται;
Ο ιμαντας που αλλαζει στα 60000 πως λεγεται; Μπορει ο τεχνικος να δει σε τι κατασταση ειναι πριν τον αλλαξει ή ειναι καπου εσωτερικα;
Ευχαριστω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Οκτ 2012, 15:36:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο ιμαντας καλο ειναι να τον αλλαξεις στα 60000χλμ αντε στα 70000χλμ.οχι παραπανω.δεν υπαρχει τροπος να τον δει πριν τον αλλαξει απλα γιατι πρεπει να βγαλει καποια πραγματα εκτος και αν του πληρωσεις τη δουλεια κατι που δε σου το συνιστω..μονο για να τον κοιταξει...λεγεται ιμαντας χρονισμου..και αν ο μηχανικος γνωριζει απο αυτοκινητα και ειναι καλος δεν υπαρχει προβλημα...μη νομιζεις και οι αντιπροσωπειες ενα σωρο βλακεισ κανουνε.αλλα μαζι με αυτον αλλαζεται και τετωντηρας τρομπα νερου οπωσδηποτε.ειναι ενα κιτ.το πουλανε ολο σαν κιτ εκτοσ απο τη τρομπα νερου.και να μη σου παρει παραπανω απο την αντιπροσωπεια..δηλαδη πανω απο 300-350 δεν ειναι...αλλα ας σου πουνε και αλλα παιδια για τιμες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος
206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Οκτ 2012, 18:34:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω vasilisalessia για τις απαντησεις
εχω μερικες αποριες ακομα
Αλλοι ιμαντες υπαρχουν;
Αν το παω σε αυτον που με συστηνει ο φιλος μου θα χρειαστει για να παραγγειλει τον ιμαντα να βγαλει πρωτα τον παλιο ή μπορει να τον παραγγειλει και μετα να παω να τον βαλει;
Παντως αποκλειεται στην αντιπροσωπεια να υπαρχει ετοιμοπαραδοτος ιμαντας χρονισμου. Πριν 1 χρονο που πηγα για service δεν ειχαν να μου αλλαξουν τον πισω υαλοκαθαριστηρα και ειπαν οτι θα τον παραγγειλουν ενω παλιοτερα (το 2008) τον ειχαν αλλαξει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Οκτ 2012, 22:25:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ιμαντες συνηθως σε αντιπροσωπειες εχουνε.το κιτ που λεμε.τωρα ο μηχανιος δε ξερω.παρε τον απο την αντιπροσωπεια και περασε τον στο μηχανικο που σου ειπανε.υπαρχει και ο εξωτερικος ιμαντας που κανει καμμια 25αρια ευρω...μονο να αλλαξεις και τρομπα οτι και να σου πουνε οτι ασε μωρε κλπ...καμμια φορα κολανε οι τεντωτηρες η οι τρομπες και το βλεπουνε μονο οταν τις βγαλουνε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 16:57:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υποτίθεται ότι σήμερα έκανα το 4ο ετήσιο service των 60.000χλμ...
Υποτίθεται όμως γιατί έχω μόλις 12300χλμ...
Οπότε έγινε μία αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιών, φίλτρου αέρα, κάτι γράσα στις πόρτες, κάτι υγρά στο αντιψυκτικό και καθαριστήρων, κάτι βιδώματα κάτω από το σασί και ένα έλεγχος φώτων... Την υπόλοιπη ώρα απλά χαζεύαμε και κοιτάζαμε το αυτοκίνητο...
Τελικό κόστος όλα... 83euro...
Το 207 είναι το ποιο οικονομικό αυτοκίνητο που είχα ποτέ... μάλλον λόγω ακινησίας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
majnun (p) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 11 Αύγ 2015 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Νοέ 2015, 19:38:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαιρετίζω το forum.
Έχω ένα 207 95άρι. Έχει χοντρικά 55.000 χλμ.
Πέρα από ζουμιά (υγρά φρένων, λάδια ) τι να αλλάξω και τι να βάλω κυρίως;
Θέλω σίγουρα βαλβολίνες και σκέφτομαι RedLine MTL 75-80 (2 λίτρα ; )
Λογικά αλλάζω και ιμάντα ; Πάει κάτι μαζί με αυτόν ;
Πέρσι που άλλαξα μπουζί δε ξέρω ποια έβαλε ο μηχανικός αλλά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος. Έχετε να προτείνεται κάποιο που να μη δημιουργεί κομπιάσματα ;
Επίσης κάτι άλλο από τα "χοντρα" ;
Και τώρα άλλες 5 ερωτήσεις:
1) Η απόσβεση έχει πάει περίπατο. Αλλάζω μόνο αμορτισέρ για να αποσβαίνει σα καινούργιο το αμάξι ή θέλει και άλλα πράγματα ; Στο αμορτισέρ ψάχνω για Άνεση (με Α κεφαλαίο)
2) Όταν πατάω φρένο σταματημένος ακούγεται σα κούνια όσες φορές και να "τρομπάρω" το φρένο. Τι δείχνει αυτό ;
3) Πολλές φορές σε εθνική ακούω ένα συνεχόμενο σφύριγμα από τους τροχούς ( ; ). Στο μηχανικό που ρώτησα μου είπε ότι είναι θέμα από τα τακάκια και να πατάω φρένο. Όντως όταν το πατάω σταματάει για 1 δευτερόλεπτο και μετά ξεκινάει πάντα. Το κάνει σχεδόν πάντα σε ταξίδι
4) Μερικές φορές όταν το βάζω μπρος ακούω ένα "σβιν" (ακρίβεια περιγραφής 100%). Τι μπορεί να είναι αυτό
5) Από υαλοκαθαριστήρες τι να πάρω; Αλλάζω κάθε χρόνο και κάθε χρόνο αυτά που παίρνω είναι gtp
Σόρι για το σεντόνι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά σε όποιον απαντήσει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Νοέ 2015, 22:39:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1) Μόνο αμορτισέρ κι αφού θες άνεση θα βάλεις πάλι τα εργοστασιακά.
3) Χρειάζονται καθαρισμό και αναλίπανση οι γλύστρες των δαγκανών των εμπρός φρένων.
5) Valeo είναι καλοί και δοκιμασμένοι (αλλά υπάρχουν και πολλές άλλες αξιόλογες επιλογές).
Τα ζυγά ας τα απαντήσει κάποιος άλλος
Οι βαλβολίνες πρόσεξε να πληρούν τις προδιαγραφές GL του κατασκευαστή. Οι περισσότεροι εδώ μέσα προτιμούν ELF NFP, όχι τυχαία
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
majnun (p) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 11 Αύγ 2015 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Νοέ 2015, 14:33:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίος ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Στα εργοστασιακά, τα παραγγέλνω κατευθείαν από την αντιπροσωπεία ή υπάρχουν παράλληλες οδοί για πιο φθηνά ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Νοέ 2015, 15:17:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για το 2 αν εννοεις εναν ηχο σαν αερα ετσι κανουν ολα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
majnun (p) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 11 Αύγ 2015 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Νοέ 2015, 17:39:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι όχι δεν εννοώ αυτό. Είναι σαν τον ήχο που κάνουν μερικές φορές οι κούνιες. Ο ήχος που λες ειναι φυσιολογικός και τον κάνουν όλα τα αμάξια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 14:54:26 Θέμα δημοσίευσης: 207 rallye 2009 service 60000χλμ |
|
|
Βλέπω παιδιά έχει να γράψει κάποιος εδώ αρκετό καιρό.. Και εγώ επίσης γενικώς στο forum..
Έφτασε η ώρα να κάνω το ετήσιο service μου (207 rallye 2009) και έχω κάπου 62000 χλμ τώρα.
Άλλαξα πριν ένα χρόνο και καμιά 10000 χλμ μπουζί στο τότε σερβις, οπότε αυτά δε θα χρειαστεί να τα αλλάξω λογικά, αλλά αναρωτιόμουν αν υπάρχει τίποτα άλλο βασικό εκτός από λάδια-φίλτρα που θα πρέπει να ζητήσω να μου αλλάξουν, γιατί δε θα το πάω στη peugeot αλλά κάπου αλλού που τσούζει λιγότερο.. (μένω και Αγγλία).
Σκεφτόμουν να ζητήσω υγρά φρένων γιατί δε νομίζω οτι τα έχω αλλάξει τα τελευταία χρόνια, δε ξέρω για το ψυκτικό υγρό και για τίποτα άλλα όπως τίποτα ιμάντες, τεντωτήρες και άλλα τέτοια που δε ξέρω καλά και μπορεί να είναι σημαντικά..
Οποιαδήποτε βοήθεια/πρόταση είναι ευπρόσδεκτη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 15:49:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρητικα υγρα φρενων πρεπει να τα αλλαζεις καθε 2 χρονια
τα παραφλου ειναι longlife που σημαινει οτι αντεχουν για 10 χρονια αλλα με 60000 χλμ εγω θα τα αλλαζα
επισης καλο ειναι να αλλαξεις και βαλβολινες αν δεν εχεις αλλαξει
ιμαντα και ρουλεμαν τα βλεπεις σε τι κατασταση ειναι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 17:16:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Θεωρητικα υγρα φρενων πρεπει να τα αλλαζεις καθε 2 χρονια
τα παραφλου ειναι longlife που σημαινει οτι αντεχουν για 10 χρονια αλλα με 60000 χλμ εγω θα τα αλλαζα
επισης καλο ειναι να αλλαξεις και βαλβολινες αν δεν εχεις αλλαξει
ιμαντα και ρουλεμαν τα βλεπεις σε τι κατασταση ειναι |
Ευχαριστώ για την απάντηση
Όταν λες ιμάντα και ρουλεμαν, αυτα είναι για τον ιμάντα χρονισμού; Είμαι και λίγο άσχετος.. Αυτά μπορεί να δει ευκολα ο μηχανικός σε τι κατάσταση είναι ή έχει λύσιμο δέσιμο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 21:53:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι εννοω ιμαντα δυναμο
Μεσα εχει καδενα
αν δεν εχεις χασει χρονισμα (φαινεται με το διαγνωστικο) δεν ασχολεισαι αλλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ironman02 (Giorgos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)
Ένταξη: 29 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 1284 Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2017, 01:49:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mono AEK έγραψε: | Οχι εννοω ιμαντα δυναμο
Μεσα εχει καδενα
αν δεν εχεις χασει χρονισμα (φαινεται με το διαγνωστικο) δεν ασχολεισαι αλλο |
Thanks |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|