Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Δεκ 2015, 15:11:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να το πας σε ενα εξουσιοδωτημενο συνεργειο peugeot να το φισωσουν και να δεις ακριβως τι σφαλματα εχεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2015, 22:30:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχει βγαλει σε κανεναν τα σφαλματα P0139 και P0140 ??
Μου εβγαλε antipollution fault σημερα και ειχε αυτα τα 2 σφαλματα κρατημενα
(Ειχε και για την αντλια ψύξης της τουρμπινας, οταν σβηνεις το μοτερ, αλλά δε νομιζω να εχει σχεση)
Τα P0139 και P0140 εχουν σχεση με τον 2ο λ
Πληροφορικα, εχω αλλαξει καταλυτη με εναν 100αρη αγωνιστικο, αλλά εχω βαλει και στον 2ο λ ενα ανταπτορακι με καταλυτακι για να διαβαζει καλες τιμες ο 2ος λ (σε περιπτωση που δεν φιλτραρει επαρκώς ο 100αρης)
Αυτα τα εχω κανει εδω και καιρο και μεχρι τωρα δεν ειχα κανενα θεμα
Παιζει να ειναι βενζινη? (Αν και με αυτο το γεμισμα ειχα κανει ηδη 400χλμ)
Τα εσβησα τα σφαλματα, και βλεπουμε....
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2015, 20:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αντηλιακή άλλαξε αν στο ξαναβγάλει
Τα άλλα Κλάιν Μάιν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2015, 21:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To αντλιάκι ειναι που δε με νοιάζει ιδιαίτερα
Μπορει να το εβγαλε λογω μπαταριας που ειναι πεσμένη
Αναβει antipollution απο αυτο το αντλιακι?? (αν και δεν το νομιζω)
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 12:13:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες την καλωδιωση πρωτα του 2ου Λ. Μηπως καπου σου ελιωσε απο επαφη με την εξατμηση. Γενικα δες ολες τις ενωσεις/κολλησεις που εχεις κανει σε αυτη την καλωδιωση. Σαν αποδοση δεν νομιζω πως σε επιρεαζει, καθως ο πισω Λ δεν εμπλεκεται στα μιγματα της εισαγωγης, παρα μονο για να ελεγχει την αποδοση του καταλυτη
Antipollution απο το αντλιακι δυσκολα (απιθανο) να αναψει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 15:21:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ως παθων, ο 2ος Λ μπορει να δειχνει αντισταση στα φυσιολογικα επιπεδα, αλλα να σου βγαζει τσεκ. Και με το τσεκ αναμμενο βαζει τον εγκεφαλο σε safe mode σηκωνοντας πιεση οχι ομως 100%. Αλλαγη απο το πριζακι και πισω και ολα οκ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 15:26:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες οτι το αντιπολουσιον δε πρεπει να σχετιζεται με τον 2ο λ καθως αναβει τσεκ και ως εκει
εγω οταν ειχα τσεκ μετα την αλλαγη εξατμισης δεν ειχα ουτε safe mode ουτε πτωση αποδοσης
τον καταλυτη που τον εχεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 22:08:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Gotcha έγραψε: | Δες την καλωδιωση πρωτα του 2ου Λ. Μηπως καπου σου ελιωσε απο επαφη με την εξατμηση. Γενικα δες ολες τις ενωσεις/κολλησεις που εχεις κανει σε αυτη την καλωδιωση. Σαν αποδοση δεν νομιζω πως σε επιρεαζει, καθως ο πισω Λ δεν εμπλεκεται στα μιγματα της εισαγωγης, παρα μονο για να ελεγχει την αποδοση του καταλυτη
Antipollution απο το αντλιακι δυσκολα (απιθανο) να αναψει |
Τα καλωδια ειναι οκ απο οσο ειδα Γιωργο
Δεν εχω κανει κοψε/ραψε στα καλωδια
Τον καταλυτη τον εχω στο dp, δλδ δεν μάκρυνα την καλωδιωση του λ
Περι αποδοσης νομιζω οτι και ο 2ος λ επηρεάζει, γιατι αν δει πολλα καυσαερια, δινει εντολη να ψεκαστει λιγοτερο καυσιμο
manosm3 έγραψε: | Ως παθων, ο 2ος Λ μπορει να δειχνει αντισταση στα φυσιολογικα επιπεδα, αλλα να σου βγαζει τσεκ. Και με το τσεκ αναμμενο βαζει τον εγκεφαλο σε safe mode σηκωνοντας πιεση οχι ομως 100%. Αλλαγη απο το πριζακι και πισω και ολα οκ |
Εμενα δεν μπηκε σε safe mode
Βασικα με το που μου εβγαλε antipollution fault , μετα απο λιγο το εσβησα
(Δεν ξερω τι θα εκανε αν το αφηνα ετσι για πολλα χλμ)
Εσυ ειχες θεμα με την επεκταση της καλωδιωσης(extension) γι αυτο σου αναβε τσεκ?
Θυμασαι κωδικο σφαλματος?
Mono AEK έγραψε: | θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες οτι το αντιπολουσιον δε πρεπει να σχετιζεται με τον 2ο λ καθως αναβει τσεκ και ως εκει
εγω οταν ειχα τσεκ μετα την αλλαγη εξατμισης δεν ειχα ουτε safe mode ουτε πτωση αποδοσης
τον καταλυτη που τον εχεις? |
Κατσε ρε Χρηστο , αν δεν ηταν απο τον λ το antipollution απο τι ειναι τοτε?
Απο την αντλια του τουρμπο? Αλλο σφαλμα δεν ειχα
"Τσεκ" τι ακριβως εννοεις? Κωδικο σφαλματος ή το antipollution fault?
Τον καταλυτη τον εχω στο dp.Αλλο εντελως dp απο το μαμα, αλλά στην ιδια θεση ο καταλυτης
Εσυ τι κωδικο σφαλματος ειχες?
Εχεις βαλει καταλυτακι στον λ οπως εγω?
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος
207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 22:56:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι, εμενα ειχε θεμα ο 2ος Λ. Το σφαλμα ηταν αυτο για τον 2ο (δε θυμαμαι κωδικο) και στο διαγνωστικο εδειχνε προβλημα στο εσωτερικο του. Ειχα τσεκ και αντιπολουσιο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Δεκ 2015, 13:00:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω προσωπικα κατεβασα καταλυτη και ειχα τσεκ (λαμπακι) απο τον 2ο λ
το σφαλμα ηταν ρ0420 (που μολις προσεξα οτι ειναι διαφορετικο απτο δικο σου )
δεν ειχα αντιπολουσιον ουτε αλλαγη στην αποδοση
ουτε καταλυτακι εχω βαλει
μηπως θες λ? οπως λεει και ο μανοςμ3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis207 (Βαγγελης) Μέλος
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 194 Τόπος: patra
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 14:46:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες τα φωτα σας
Αλλαξα καταλυτη με ελευθερο 200αρη.
Μετα απο αρκετο καιρο μου αναψε check και βλαβη Ρ0420" γηρανση καταλυτη"
Tο αμαξι πηγαινε αλλα οχι πολυ καλα.
Παω και βαζω φιλτρακι στο δευτερο λ. Το αμαξι πιγαινε πολυ καλα μεχρι που μου αναβει παλι τσεκ και σφαλματα Ρ0139 και Ρ0140 " σφαλμα σηματος αισθητηρα οξυγονου 2 και το αμαξι μπαινει safe mode με" υψηλη πιεση υπερπληρωσης " .Κωδικο δε θυμαμαι.
Βγαζω το ανταπτορακι παλι γηρανση καταλυτη χωρις αλλο σφαλμα.Το ξαναβαζω παλι τα σφαλματα του δευτερου λ και safe mode.Μετρισα καυσαερια ειναι κανονικα.Προγραμμα δεν εχω.Τι διαολο συμβαινει?Μηπως τα εφτυσε ο λ και κανει οτι θελει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 14:48:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον καταλυτη που τον εχεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis207 (Βαγγελης) Μέλος
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 194 Τόπος: patra
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 15:27:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρηστο τον εχω στη θεση του.Δεν τον κατεβασα κατω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 22:32:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγελη ξεχασα να σου πω....
Αν ειναι euro 4 o καταλυτης κανονικα δεν θα επρεπε να βγαζει " γηρανση καταλυτη"
Θελει προσοχη τι καταλυτη βαζεις, ειδικα αν τον βαζεις στην μαμα θεση
Πιανει 1000αρες++ θερμοκρασιες , και αν δεν ειναι αντοχης, μπορει να καταστραφει
Να σου χαλασε κιολας, χλωμο το βλεπω , αλλά ας το εχεις στην ακρη του μυαλου σου
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis207 (Βαγγελης) Μέλος
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 194 Τόπος: patra
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 22:48:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλεξανδρε το σκεφτηκα κι αυτο.
Αλλα ενα μηνα τον εχω, δεν πιστευω να χαλασε.
Μετρισα και καυσαερια και ειναι κανονικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Φεβ 2016, 00:30:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagelis207 έγραψε: | Αλεξανδρε το σκεφτηκα κι αυτο.
Αλλα ενα μηνα τον εχω, δεν πιστευω να χαλασε.
Μετρισα και καυσαερια και ειναι κανονικα. |
Βαγγέλη, πολλοί καταλύτες της αγοράς προκαλούν αυτό το σφάλμα στον εγκέφαλο. Γιατί η τιμή τους είναι αντίστοιχη με την ικανοτητά τους να φιλτράρουν τα καυσαέρια. Η ικανότητα οφείλεται στα ευγενή μέταλλα που έχουν μέσα τους, αυτό είναι που πληρώνεις. Πολλά πληρώνεις, πολλά φιλτράρεις. Λίγα πληρώνεις, λίγα φιλτράρεις και λαμπάκια παίρνεις.
Οι πιό ελεύθεροι ανάβουν αμέσως το λαμπάκι, όσοι είναι λίγο πιο πυκνοί το κάνουν σπάνια εως καθόλου. Αυτό το βιολί δεν πρόκειται να σταματήσει από τη στιγμή που ο καταλύτης σου ήδη το προκαλεί.
Εις ό,τι αφορά τον αποστάτη που έβαλες, αν είναι απλός αποστάτης τότε δεν έχει καμία σχέση με τα σφάλματα που είδες. Βάλε-βγάλε τον αισθητήρα, μπορεί και να χάλασε ειδικά αν είχε κολλήσει στην εξάτμιση, όπως κάνουν οι περισσότεροι με τα χρόνια.
Το σφάλμα πίεσης δεν έχει καμία σχέση με τον καταλύτη ή τους λάμβδα σου. Επειδή όμως το αυτοκίνητο έχει τα χρόνια του, ετοιμασου να αλλάξεις δύο - έναν μπροστινό και έναν πίσω. Εγώ θα άλλαζα και μια βαλβίδα ελέγχου πίεσης τούρμπο, για να είμαι σίγουρος.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis207 (Βαγγελης) Μέλος
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 194 Τόπος: patra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Φεβ 2016, 23:00:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο εχεις απολυτο δικιο σ'αυτα που λες.
Στη δικια μου περιπτωση συμβαινει το εξης περιεργο.Με τον ανταπτορα(Εχω δοκιμασει και με φιλτρο και σκετο)βγαζει το σφαλμα τησ πιεσης λιγο μετα απο τα σφαλματα του λ και μπαινει σε safe.Οταν δεν εχω ανταπτορακι βγαζει μονο γηρασμενο καταλυτη χωρις αλλα συμπτωματα.Ν 75 εχω αλλαξει την πρωτη φορα που μου το εκανε.Μετα απ'ολα αυτα πιστευω οτι εχει σχεση με τη θεση του λ.
Με τον ανταπτορα ειναι πολυ εξω και μαλλον δεν διαβασει τιποτε,επισης χωρις ανταπτορα διαβασει πολλα καυσαερια.
Σημερα συνεβη το εξης.Ειχα το αμαξι σε safe mode με το λαμπακι αναμενο.
Πριν το παω συνεργειο ειπα να δοκιμασω κατι ενδιαμεσο.Τραβιξα το λ λιγο πιο εξω με ενα μικρο δακτυλιο που εφτιαξα σε τορνο.
Καθως πηγαινα στο συνεργειο το αμαξι μετα απο λιγο αρχισε να δουλευει κανονικα μονο του!Πηγα εσβησα τα σφαλματα και εκαψα μισο ρεζερβουαρ στα περα δωθε.Μεχρι στιγμης δουλευει αψογα.
Αν το ξανακανει θα ακουσω τη συμβουλη του Στελιου για λ.
Παιδια σας ευχαριστω για την ανταποκριση! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
antoniogt (stavros) Νέος χρήστης
peugeot 207gt
Ένταξη: 22 Μάρ 2015 Δημοσιεύσεις: 67 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2016, 13:39:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπερα κι απο μενα...λοιπον εχουμε και λεμε...το αυτοκινητο ειναι 207gt μαμα απο προγραμμα (γτ δν προλαβα να βαλω)και μολις αλλαξα τουρμπινα και εβαλα k04...δεν την γυρναει καθολου παει ατμοσφαιρικο και μου βγαζει τους κωδικους p0299 και p2262...το αμαξι χρονιστηκε μπας και ηταν αυτο δοκιμασαμε σκαστρα και αλλη ν75..υπαρχει πιθανοτητα να ειναι απο αντλια υψηλης η δεν ξερω γω τι αλλο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis207 (Βαγγελης) Μέλος
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 194 Τόπος: patra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2016, 18:54:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vagelis207 έγραψε: | Στελιο εχεις απολυτο δικιο σ'αυτα που λες.
Στη δικια μου περιπτωση συμβαινει το εξης περιεργο.Με τον ανταπτορα(Εχω δοκιμασει και με φιλτρο και σκετο)βγαζει το σφαλμα τησ πιεσης λιγο μετα απο τα σφαλματα του λ και μπαινει σε safe.Οταν δεν εχω ανταπτορακι βγαζει μονο γηρασμενο καταλυτη χωρις αλλα συμπτωματα.Ν 75 εχω αλλαξει την πρωτη φορα που μου το εκανε.Μετα απ'ολα αυτα πιστευω οτι εχει σχεση με τη θεση του λ.
Με τον ανταπτορα ειναι πολυ εξω και μαλλον δεν διαβασει τιποτε,επισης χωρις ανταπτορα διαβασει πολλα καυσαερια.
Σημερα συνεβη το εξης.Ειχα το αμαξι σε safe mode με το λαμπακι αναμενο.
Πριν το παω συνεργειο ειπα να δοκιμασω κατι ενδιαμεσο.Τραβιξα το λ λιγο πιο εξω με ενα μικρο δακτυλιο που εφτιαξα σε τορνο.
Καθως πηγαινα στο συνεργειο το αμαξι μετα απο λιγο αρχισε να δουλευει κανονικα μονο του!Πηγα εσβησα τα σφαλματα και εκαψα μισο ρεζερβουαρ στα περα δωθε.Μεχρι στιγμης δουλευει αψογα.
Αν το ξανακανει θα ακουσω τη συμβουλη του Στελιου για λ.
Παιδια σας ευχαριστω για την ανταποκριση! |
Παιδια καλησπερα,
Απλα να ενημερωσω,μηπως χρειαστει και σε καποιον αλλο στο μελλον,οτι με το δαχτυλιδι το προβλημα λυθηκε.
Το αμαξι δουλευει αψογα και χωρις check.
Τελικα χρειαζοταν κατι ενδιαμεσο.Οταν τραβιοταν ο λ τερμα εξω με το ανταπτορακι δε διαβαζε τιποτα.
Ο καταλυτης μου ειναι Εuro4 200αρης
Ευχαριστω πολυ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|