PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Service 80.000 χλμ.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
red_storm (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)

Ένταξη: 04 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 165

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2011, 21:30:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πλησιάζω και εγώ τα 80,000 klm... να ρωτήσω... Πρέπει να ρυθμίσω βαλβίδες?
Επίσης χρειάζεται να αλλάξω Φλάντζα βαλβίδων?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
red_storm (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)

Ένταξη: 04 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 165

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2011, 12:51:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού. Μπορείτε να μου πείτε ποιός είναι ο σωστός τρόπος τοποθέτησης(ακόμα και μέσω pm)?

Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 10:27:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

red_storm έγραψε:
Θέλω να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού. Μπορείτε να μου πείτε ποιός είναι ο σωστός τρόπος τοποθέτησης(ακόμα και μέσω pm)?

Ευχαριστώ


σωστος τροπος τοποθετησης? Shocked Shocked Shocked


anyway για να παρεις μια ιδεα τα εχω γραψει στο αντιστοιχο θεμα 60000χλμ για κοστη ιμαντα χρονισμου σε 307 απο αντιπροσωπο Exclamation

Kit χρονισμου 124.75
Αντλια Νερου 71.78
Αντικασταση αντλιας/ιμαντα 113.84


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 01:43:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι τιμες ειναι λιγακι τσιμπημενες, αφου προκειται για αντιπροσωπο..

Στο δικο μου των 80000χλμ service αν και δε τα χω φτασει ακομη θα αλλαχτουν:

- Set Χρονισμού SKF : 105 ευρω
- Αντλία νερού SKF : 50 ευρώ
- Μπουζί EYQUEM : 17 ευρώ η 4αδα.
- Φίλτρα A/C, λαδιού, καυσίμου : 26 ευρώ όλα μαζι
- Λάδια Amsoil 5w-40 European Car Formula : 40 ευρώ
- Βαλβολίνη Amsoil MTG (2x946ml) : 15 ευρώ

Εργασία 130 ευρώ και το service θα γινει στην Car Evolution στο Νεο Κοσμο.


Μετά το σερβις σειρα εχουν τα φρενα :

- Bendix εμπρός 266x22 : 45 ευρω
- Bendix πισω 247x8 : 40 ευρώ
- Σωληνακια υψηλης Goodridge : 78 ευρω
- Ferodo DS2000 εμπρος : 100 ευρω
- Ferodo Premier πισω : 30 ευρώ
- Υγρα Φρενων Ferodo DOT4 (500ml) : 4 ευρω.

Τοποθετηση/Εξαερωση/Καθαρισμος δαγκανων : 150 ευρω.

Και τελος τον Οκτωβρη επειδη τα PE2 γινονται 3 χρονων και πατανε τα 40000χλμ, βαζω Hankook V12 evo K110 195/55/15 : 360 ευρω (τελικη τιμη με τοποθετηση/ζυγοσταθμιση).

Μια απορια. Επειδη ηθελα να βαλω βασεις μηχανης Powerflex, ποσες χρειαζονται? Πρεπει να αλλαχτουν ολες ?

Και τελος ειχα βαλει κατι Swag ακρομπαρα πριν κανα 4μηνο. Μηπως να τα εβγαζα να εβαζα Lemforder?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 09:29:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν τα ακρομπαρα δεν εχουν φθορα στο λαστιχο δλδ μην τα αλλαζεις, πεταμενα λεφτα.
οι powerflex ειναι 3 και κανουν περι τα 45 ευρω αν θυμαμαι.
Τακακια DS2000 νομιζω δε βγαινουν, εκτος αν εχεις βρει τιποτα παλαιο στοκ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 10:44:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μονο 45 ευρω και οι τρεις? Για 206 υπαρχουν powerflex? γιατι δε βρηκα κατι.. Να εβαζα και σασμαν βαση αν ειναι.


Εγω για τα DS2500 μου ειπε ο Ντινος οτι δεν υπαρχουν και οτι εγιναν DS2000, και μου κανε εντυπωση. Αδυνατον γιατι αλλου τα βρηκα απλα ηταν πολυ ακριβα απ'οτι περιμενα. (150 ευρω)

Παντως οπου κι αν ζητησα τα 2000 (ο κωδικος ειναι FDS1399, και τα λεει performance) ολοι τα ειχαν.

* Για τα ακρομπαρα το λεω επειδη τα πηρα 18 ευρω και τα δυο απο ντινο και σε οσους το ειπα μου ελεγαν οτι επρεπε να παρω απο την Peugeot (εγω για ακρομπαρα 82 ευρω δε δινω) κι οτι τα Swag ειναι μουφα κι αλλα τετοια κι οτι δεν κανουμε πειραματα με το εμπροσθιο συστημα κλπ. Shocked


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Δευ 05 Σεπ 2011, 12:56:03, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 01:14:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι δισκοι φρενων μπρος πισω μου εχουν περιπου 75000χλμ στην πλατη τους. Τα τακακια τα εμπρος εχουν κανει κοντα 15000χλμ και τα πισω 75000χλμ.

Τα λαστιχα εχουν κοντα 40000χλμ και σχεδον 3 χρονια στην πλατη τους.

Τι να αλλαξω πρωτο? Τα λαστιχα η τα φρενα?

Αν αλλαξω τα φρενα πρωτα, με λαστιχα σε τετοια κατασταση θα μπλοκαρω τροχο σε καθε πατημα (ειδικα με DS Performance). Τι να πω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 01:25:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Οι δισκοι φρενων μπρος πισω μου εχουν περιπου 75000χλμ στην πλατη τους. Τα τακακια τα εμπρος εχουν κανει κοντα 15000χλμ και τα πισω 75000χλμ.


75000 xlm και δεν εχεις αλαξει? Shocked με τι φρεναρεις με τα ποδια?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 01:44:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν είναι τόσο εξωπραγματικό ως νούμερο.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 12:54:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμαξι δεν εχει μπει ποτε σε πιστα. Μονο γρηγορη εως ακραια οδηγηση σε δρομο(κακως).

Τα μπροστινα τακακια αλλαχτηκαν πρωτη φορα στις 60000χλμ. Τα πισω δεν εχουν αλλαχτει ποτε. Οι δισκοι επισης ποτε, μπρος-πισω. Το φρενο δεν το πολυπαταω να πω την αληθεια. Μονο σε εκτακτες περιπτωσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Σεπ 2011, 18:45:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα το σερβις εγινε.(75000χλμ)

Αλλαχτηκαν:

- Σετ χρονισμου SKF 105 ευρώ.
- Αντλία νερού SKF 50 ευρώ.
- Παραφλού AMSOIL 15 ευρώ.
- Λάδια AMSOIL 5w-40 European Car Formula.
- Φίλτρο λαδιού 8 ευρώ.
- Βαλβολίνη AMSOIL MTG 75w-90.(κομπλαρει λιγο το κιβωτιο, αλλα τωρα μπηκε..)
- Μπουζί 20 ευρώ.
- Τακάκια πισω 35 ευρώ.
- Καθαρισμός μπεκ 40 ευρώ(Δεν ειχαν προβλημα τελικα)
- Βαση κινητήρα(εγκεφάλου) 30 ευρώ.

Εργασια 180 ευρώ συνολο.

Τελική τιμή 530 ευρώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 307 1600cc

Ένταξη: 05 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 392

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2012, 00:33:00    Θέμα δημοσίευσης: κοστος ιμαντα χρονισμου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

συναδελφοι θελω να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και τρομπα νερου . Ποσο λετε να παει η ιστορια?



ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Απρ 2012, 17:06:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στο 206 σετ ιμαντα χρονισμου ρουλεμαν και τεντωτηρας ολα της skf ,105 ευρω. η αντλια νερου της ιδιας εταιρειας 50. σιγουρα υπαρχει βεβαια και φθηνοτερη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 20:27:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παλίκαροι.

Είμαι κάπου στα 81.000χλμ και λέω σε κανά 15ήμερο να κάνω σέρβις.

Εκτός από τα βασικά (λάδια, φίλτρα, μπουζί), σκέφτομαι να κάνω ένα καθάρισμα την πεταλούδα (δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ) και να αλλάξω και παραφλού. Χρειάζεται να προσέξω τίποτε άλλο; Ιμάντες αλλάχτηκαν κάπου στα 60.000+χλμ και αμορτισέρ-ψαλίδια-άξονας κτλ τα τσεκάρω στον αμορτισερά που μου'βαλε (KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα), τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο συνήθως τέτοια εποχή πριν από ταξίδια.

Επίσης, επειδή σκέφτομαι να παραγγείλω τα ανταλλακτικά από Ντίνο, θέλω μια μικρή βοήθεια ως προς τους κωδικούς μερικών από αυτά.

Λάδια θα πάρω 3L Total Quartz 9000 5-40 (έχω ήδη 0,5L από πέρισυ).
Φίλτρο λαδιού έχω ένα επίσης (το μεταλλικό που είναι σαν γκαζάκι).
Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ

Φίλτρο βενζίνης ποιο απ'όλα; EP145 ή EP202;
Μπουζί (4άδα) ποιο; EYQUEM F54, RFC58LZ2E, RFN58LZ ή RWC52HSK;

Φίλτρο αέρα έχω ελεύθερο, δε χρειάζομαι.
Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;

Ευχαριστώ για την υπομονή σύντεκνοι. Salute Salute

//BTW, όλα αυτά ξέρει κανείς, πόσο θα στοιχίσουν για να έρθουν από Σαλόνικα; Κατ'εκτίμηση ρωτάω, στο περίπου. 85 ευρώ κάνουν (μαζί με το παραφλού), αν ξέρετε όμως κανά άλλο μαγαζί από Αθήνα που ίσως τα πάρω φτηνότερα από 85+κόστος αποστολής, πείτε.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Παρ 22 Ιούν 2012, 21:46:45, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 21:03:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε, μην χρησιμοποιήσεις το λάδι που έχεις από πέρυσι.

Μπορεί να είναι αχρησιμοποίητο αλλά απ'τη στιγμή που ανοίγεται το μπουκάλι, χάνει τις ιδιότητές του με τον καιρό.
Καλύτερα να δώσεις 8-9 ευρώ να πάρεις ένα λίτρο ακόμα να είσαι σίγουρος.
Έτσι κι αλλιώς, μπορεί να χρειαστείς και για συμπλήρωμα αν σου κάψει μετά από κάποια χλμ, άρα λογικά δεν θα πάει άχρηστο.

Τώρα πόσο θα σου στοιχίσουν όλα αυτά για μεταφορικά δεν ξέρω.
Εγώ πάντως απ'τον Ντίνο που είχα πάρει 4λίτρα λάδι, όλα τα φίλτρα και υαλοκαθαριστήρες (κανα 5άρι κιλά σύνολο) είχα πληρώσει 9 ευρώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 21:45:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
Φίλε, μην χρησιμοποιήσεις το λάδι που έχεις από πέρυσι.

Μπορεί να είναι αχρησιμοποίητο αλλά απ'τη στιγμή που ανοίγεται το μπουκάλι, χάνει τις ιδιότητές του με τον καιρό.
Καλύτερα να δώσεις 8-9 ευρώ να πάρεις ένα λίτρο ακόμα να είσαι σίγουρος.
Έτσι κι αλλιώς, μπορεί να χρειαστείς και για συμπλήρωμα αν σου κάψει μετά από κάποια χλμ, άρα λογικά δεν θα πάει άχρηστο.


Καλώς, θα ζητήσω άλλο ένα.

Driver ///M έγραψε:
Τώρα πόσο θα σου στοιχίσουν όλα αυτά για μεταφορικά δεν ξέρω.
Εγώ πάντως απ'τον Ντίνο που είχα πάρει 4λίτρα λάδι, όλα τα φίλτρα και υαλοκαθαριστήρες (κανα 5άρι κιλά σύνολο) είχα πληρώσει 9 ευρώ.


Καλή τιμή για 5 κιλά. Γιατί στο site γράφει πώς με courier, είναι 7 ευρώ ως δέματα όγκου μέχρι 2 κιλά και από κει κι έπειτα 1,5 ευρώ το κιλό.

Αν κι απ'ότι λέει εδώ, έχει μια επιλογή στο courier που λέει:

"Για το κόστος της μεταφοράς της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε με email ή φαξ και αφού το εγκρίνετε, μόνον τότε θα αποσταλλεί η παραγγελία σας".

Ισχύει αυτό;

Επίσης, λέτε ν'αλλάξω και ντίζα συμπλέκτη; Διάβασα ότι το κάνανε μερικοί...
Βαλβίδες χρειάζονται ρύθμισμα τίποτα ή μπα;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 01:28:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Παλίκαροι.

Είμαι κάπου στα 81.000χλμ και λέω σε κανά 15ήμερο να κάνω σέρβις.

Εκτός από τα βασικά (λάδια, φίλτρα, μπουζί), σκέφτομαι να κάνω ένα καθάρισμα την πεταλούδα (δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ) και να αλλάξω και παραφλού. Χρειάζεται να προσέξω τίποτε άλλο; Ιμάντες αλλάχτηκαν κάπου στα 60.000+χλμ και αμορτισέρ-ψαλίδια-άξονας κτλ τα τσεκάρω στον αμορτισερά που μου'βαλε (KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα), τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο συνήθως τέτοια εποχή πριν από ταξίδια.

Επίσης, επειδή σκέφτομαι να παραγγείλω τα ανταλλακτικά από Ντίνο, θέλω μια μικρή βοήθεια ως προς τους κωδικούς μερικών από αυτά.

Λάδια θα πάρω 3L Total Quartz 9000 5-40 (έχω ήδη 0,5L από πέρισυ).
Φίλτρο λαδιού έχω ένα επίσης (το μεταλλικό που είναι σαν γκαζάκι).
Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ

Φίλτρο βενζίνης ποιο από τα δύο; EP145 ή EP202;
Μπουζί (4άδα) ποιο; EYQUEM F54, RFC58LZ2E, RFN58LZ ή RWC52HSK;

Φίλτρο αέρα έχω ελεύθερο, δε χρειάζομαι.
Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;

Ευχαριστώ για την υπομονή σύντεκνοι. Salute Salute

//BTW, όλα αυτά ξέρει κανείς, πόσο θα στοιχίσουν για να έρθουν από Σαλόνικα; Κατ'εκτίμηση ρωτάω, στο περίπου. 85 ευρώ κάνουν (μαζί με το παραφλού), αν ξέρετε όμως κανά άλλο μαγαζί από Αθήνα που ίσως τα πάρω φτηνότερα από 85+κόστος αποστολής, πείτε.


Λοιπόν. Λέω να παραγγείλω από Ντίνο τα παρακάτω:

Παράθεση:
4L Total Quartz 9000 5-40
1 Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ

Φίλτρο βενζίνης ποιο απ'όλα; EP145 ή EP202;


Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;


Για το θερμοστάτη ισχύει αυτό που ρωτάω; Επίσης, να ζητήσω και μια ροδέλα τάπας λαδιού ή ολόκληρη τάπα;

Τέλος, λέω να κάνω κι ένα καθάρισμα την πεταλούδα, συμφωνείτε; Δε θυμάμαι να'χει καθαριστεί ποτέ...

Μπουζί δεν προτιμώ EUQYEM, πείτε μου κανά μαγαζί με NGK (που θεωρούνται καλύτερα) σε Βύρωνα/Καλλιθέα/Φρατζή, καθώς και κωδικό αν γνωρίζετε για να τα ζητήσω. Ό,τι καλύτερο ξέρετε μέχρι κανά 5-6 ευρώ το ένα.

BTW, πολύ φτηνά τα'χει ο Ντίνος, ειδικά τα λάδια, μου κάνει εντύπωση, γιατί Αθήνα, δεν τα'χω βρει τόσο. Αλλά αφού τον εμπιστεύεστε εσείς, δαγκωτό. Laughing


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nick_ls (nick)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver

Ένταξη: 10 Αύγ 2009
Δημοσιεύσεις: 31

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούλ 2012, 21:56:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σερβις και εγώ στα 76500 το 206 1.4 2002 8v

Χρησιμοποίησα την προσφορά της peugeot αλλά χωρίς λάδια γιατί τα είχα αλλάξει πρόσφατα:

Συνολικά:

-Συμπλήρωση ψυγείου με r134
-Mπουζί TU
-Φίλτρο αέρα 206
-Φίλτρο Καμπίνας 206
-Καθαριστικό Φρένων
-Ιμάντας δυναμό (λόγω σφυρίγματος σε επαφή με νερά - μου είπαν είχαν φαγωθεί στροφές)
-Μπράτσο ζανφόρ (εντελώς σπασμένο)
-Παξιμάδι Ασφάλειας τροχού
-Καπάκι Μουαγιέ Τροχού (δεν ξέρω τι είναι)
-Σέρβις a/c (γέμισε φρέον + χρωστική)

Ανταλλακτικά 105 ευρώ
Εργασία 95
-------------------------------
σύνολο 200 (just)

Επίσης μου είπε :
-είναι ώρα για δίσκο πλατό ρουλεμάν
-Σπασμένο δεξί ψαλίδι
-Πίσω αριστερό ταμπούρο
-Ρουλεμάν τροχού
-δισκόπλακες τακάκια σε λίγο καιρό

(πονάνε και τσούζουν)

υγ. μόνο ένα λάθος έκανα..σ αυτά που έγραψα πιο πάνω..

105 ανταλλακτικά και η εργασία τους 50.

και τα υπόλοιπα 45 είναι το φρέον.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nick_ls στις Τρι 24 Ιούλ 2012, 17:00:50, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 15:02:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Την τελευταία φορά που πηγα στη Lion η εργασία ηταν 2 φορές της τιμής των ανταλλακτικών. Επειδή έχω πεζό και όχι Πόρσε, δεν ξαναπήγα εννοείται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gr13 (Chris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 3008 Allure

Ένταξη: 07 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 729
Τόπος: Ναύπακτος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Οκτ 2015, 10:13:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί να μου πει κάποιος τι χρειάζεται στο service τον 80.000 σε 207 cc turbo ?

Στέλιο(salex) ,να τον αφήσω να μου κάνει update ,έχει να γίνει εδώ και 6 χρονια από τότε δηλαδή που είχαμε βάλει το πρόγραμμα


Family Racing Team :D
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1422s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on