Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
red_storm (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)
Ένταξη: 04 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 165
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2011, 21:30:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πλησιάζω και εγώ τα 80,000 klm... να ρωτήσω... Πρέπει να ρυθμίσω βαλβίδες?
Επίσης χρειάζεται να αλλάξω Φλάντζα βαλβίδων? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
red_storm (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)
Ένταξη: 04 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 165
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2011, 12:51:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλω να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού. Μπορείτε να μου πείτε ποιός είναι ο σωστός τρόπος τοποθέτησης(ακόμα και μέσω pm)?
Ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος
307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Αύγ 2011, 10:27:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
red_storm έγραψε: | Θέλω να αλλάξω και ιμάντα χρονισμού. Μπορείτε να μου πείτε ποιός είναι ο σωστός τρόπος τοποθέτησης(ακόμα και μέσω pm)?
Ευχαριστώ |
σωστος τροπος τοποθετησης?
anyway για να παρεις μια ιδεα τα εχω γραψει στο αντιστοιχο θεμα 60000χλμ για κοστη ιμαντα χρονισμου σε 307 απο αντιπροσωπο
Kit χρονισμου 124.75
Αντλια Νερου 71.78
Αντικασταση αντλιας/ιμαντα 113.84
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 01:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι τιμες ειναι λιγακι τσιμπημενες, αφου προκειται για αντιπροσωπο..
Στο δικο μου των 80000χλμ service αν και δε τα χω φτασει ακομη θα αλλαχτουν:
- Set Χρονισμού SKF : 105 ευρω
- Αντλία νερού SKF : 50 ευρώ
- Μπουζί EYQUEM : 17 ευρώ η 4αδα.
- Φίλτρα A/C, λαδιού, καυσίμου : 26 ευρώ όλα μαζι
- Λάδια Amsoil 5w-40 European Car Formula : 40 ευρώ
- Βαλβολίνη Amsoil MTG (2x946ml) : 15 ευρώ
Εργασία 130 ευρώ και το service θα γινει στην Car Evolution στο Νεο Κοσμο.
Μετά το σερβις σειρα εχουν τα φρενα :
- Bendix εμπρός 266x22 : 45 ευρω
- Bendix πισω 247x8 : 40 ευρώ
- Σωληνακια υψηλης Goodridge : 78 ευρω
- Ferodo DS2000 εμπρος : 100 ευρω
- Ferodo Premier πισω : 30 ευρώ
- Υγρα Φρενων Ferodo DOT4 (500ml) : 4 ευρω.
Τοποθετηση/Εξαερωση/Καθαρισμος δαγκανων : 150 ευρω.
Και τελος τον Οκτωβρη επειδη τα PE2 γινονται 3 χρονων και πατανε τα 40000χλμ, βαζω Hankook V12 evo K110 195/55/15 : 360 ευρω (τελικη τιμη με τοποθετηση/ζυγοσταθμιση).
Μια απορια. Επειδη ηθελα να βαλω βασεις μηχανης Powerflex, ποσες χρειαζονται? Πρεπει να αλλαχτουν ολες ?
Και τελος ειχα βαλει κατι Swag ακρομπαρα πριν κανα 4μηνο. Μηπως να τα εβγαζα να εβαζα Lemforder? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 09:29:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν τα ακρομπαρα δεν εχουν φθορα στο λαστιχο δλδ μην τα αλλαζεις, πεταμενα λεφτα.
οι powerflex ειναι 3 και κανουν περι τα 45 ευρω αν θυμαμαι.
Τακακια DS2000 νομιζω δε βγαινουν, εκτος αν εχεις βρει τιποτα παλαιο στοκ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2011, 10:44:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μονο 45 ευρω και οι τρεις? Για 206 υπαρχουν powerflex? γιατι δε βρηκα κατι.. Να εβαζα και σασμαν βαση αν ειναι.
Εγω για τα DS2500 μου ειπε ο Ντινος οτι δεν υπαρχουν και οτι εγιναν DS2000, και μου κανε εντυπωση. Αδυνατον γιατι αλλου τα βρηκα απλα ηταν πολυ ακριβα απ'οτι περιμενα. (150 ευρω)
Παντως οπου κι αν ζητησα τα 2000 (ο κωδικος ειναι FDS1399, και τα λεει performance) ολοι τα ειχαν.
* Για τα ακρομπαρα το λεω επειδη τα πηρα 18 ευρω και τα δυο απο ντινο και σε οσους το ειπα μου ελεγαν οτι επρεπε να παρω απο την Peugeot (εγω για ακρομπαρα 82 ευρω δε δινω) κι οτι τα Swag ειναι μουφα κι αλλα τετοια κι οτι δεν κανουμε πειραματα με το εμπροσθιο συστημα κλπ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Randy στις Δευ 05 Σεπ 2011, 12:56:03, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 01:14:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι δισκοι φρενων μπρος πισω μου εχουν περιπου 75000χλμ στην πλατη τους. Τα τακακια τα εμπρος εχουν κανει κοντα 15000χλμ και τα πισω 75000χλμ.
Τα λαστιχα εχουν κοντα 40000χλμ και σχεδον 3 χρονια στην πλατη τους.
Τι να αλλαξω πρωτο? Τα λαστιχα η τα φρενα?
Αν αλλαξω τα φρενα πρωτα, με λαστιχα σε τετοια κατασταση θα μπλοκαρω τροχο σε καθε πατημα (ειδικα με DS Performance). Τι να πω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 01:25:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Οι δισκοι φρενων μπρος πισω μου εχουν περιπου 75000χλμ στην πλατη τους. Τα τακακια τα εμπρος εχουν κανει κοντα 15000χλμ και τα πισω 75000χλμ.
|
75000 xlm και δεν εχεις αλαξει? με τι φρεναρεις με τα ποδια?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 01:44:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι τόσο εξωπραγματικό ως νούμερο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Σεπ 2011, 12:54:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμαξι δεν εχει μπει ποτε σε πιστα. Μονο γρηγορη εως ακραια οδηγηση σε δρομο(κακως).
Τα μπροστινα τακακια αλλαχτηκαν πρωτη φορα στις 60000χλμ. Τα πισω δεν εχουν αλλαχτει ποτε. Οι δισκοι επισης ποτε, μπρος-πισω. Το φρενο δεν το πολυπαταω να πω την αληθεια. Μονο σε εκτακτες περιπτωσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Σεπ 2011, 18:45:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα το σερβις εγινε.(75000χλμ)
Αλλαχτηκαν:
- Σετ χρονισμου SKF 105 ευρώ.
- Αντλία νερού SKF 50 ευρώ.
- Παραφλού AMSOIL 15 ευρώ.
- Λάδια AMSOIL 5w-40 European Car Formula.
- Φίλτρο λαδιού 8 ευρώ.
- Βαλβολίνη AMSOIL MTG 75w-90.(κομπλαρει λιγο το κιβωτιο, αλλα τωρα μπηκε..)
- Μπουζί 20 ευρώ.
- Τακάκια πισω 35 ευρώ.
- Καθαρισμός μπεκ 40 ευρώ(Δεν ειχαν προβλημα τελικα)
- Βαση κινητήρα(εγκεφάλου) 30 ευρώ.
Εργασια 180 ευρώ συνολο.
Τελική τιμή 530 ευρώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος
PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Απρ 2012, 00:33:00 Θέμα δημοσίευσης: κοστος ιμαντα χρονισμου |
|
|
συναδελφοι θελω να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και τρομπα νερου . Ποσο λετε να παει η ιστορια?
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Απρ 2012, 17:06:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στο 206 σετ ιμαντα χρονισμου ρουλεμαν και τεντωτηρας ολα της skf ,105 ευρω. η αντλια νερου της ιδιας εταιρειας 50. σιγουρα υπαρχει βεβαια και φθηνοτερη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 20:27:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παλίκαροι.
Είμαι κάπου στα 81.000χλμ και λέω σε κανά 15ήμερο να κάνω σέρβις.
Εκτός από τα βασικά (λάδια, φίλτρα, μπουζί), σκέφτομαι να κάνω ένα καθάρισμα την πεταλούδα (δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ) και να αλλάξω και παραφλού. Χρειάζεται να προσέξω τίποτε άλλο; Ιμάντες αλλάχτηκαν κάπου στα 60.000+χλμ και αμορτισέρ-ψαλίδια-άξονας κτλ τα τσεκάρω στον αμορτισερά που μου'βαλε (KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα), τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο συνήθως τέτοια εποχή πριν από ταξίδια.
Επίσης, επειδή σκέφτομαι να παραγγείλω τα ανταλλακτικά από Ντίνο, θέλω μια μικρή βοήθεια ως προς τους κωδικούς μερικών από αυτά.
Λάδια θα πάρω 3L Total Quartz 9000 5-40 (έχω ήδη 0,5L από πέρισυ).
Φίλτρο λαδιού έχω ένα επίσης (το μεταλλικό που είναι σαν γκαζάκι).
Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ
Φίλτρο βενζίνης ποιο απ'όλα; EP145 ή EP202;
Μπουζί (4άδα) ποιο; EYQUEM F54, RFC58LZ2E, RFN58LZ ή RWC52HSK;
Φίλτρο αέρα έχω ελεύθερο, δε χρειάζομαι.
Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;
Ευχαριστώ για την υπομονή σύντεκνοι.
//BTW, όλα αυτά ξέρει κανείς, πόσο θα στοιχίσουν για να έρθουν από Σαλόνικα; Κατ'εκτίμηση ρωτάω, στο περίπου. 85 ευρώ κάνουν (μαζί με το παραφλού), αν ξέρετε όμως κανά άλλο μαγαζί από Αθήνα που ίσως τα πάρω φτηνότερα από 85+κόστος αποστολής, πείτε.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την TopGear στις Παρ 22 Ιούν 2012, 21:46:45, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 21:03:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε, μην χρησιμοποιήσεις το λάδι που έχεις από πέρυσι.
Μπορεί να είναι αχρησιμοποίητο αλλά απ'τη στιγμή που ανοίγεται το μπουκάλι, χάνει τις ιδιότητές του με τον καιρό.
Καλύτερα να δώσεις 8-9 ευρώ να πάρεις ένα λίτρο ακόμα να είσαι σίγουρος.
Έτσι κι αλλιώς, μπορεί να χρειαστείς και για συμπλήρωμα αν σου κάψει μετά από κάποια χλμ, άρα λογικά δεν θα πάει άχρηστο.
Τώρα πόσο θα σου στοιχίσουν όλα αυτά για μεταφορικά δεν ξέρω.
Εγώ πάντως απ'τον Ντίνο που είχα πάρει 4λίτρα λάδι, όλα τα φίλτρα και υαλοκαθαριστήρες (κανα 5άρι κιλά σύνολο) είχα πληρώσει 9 ευρώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2012, 21:45:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | Φίλε, μην χρησιμοποιήσεις το λάδι που έχεις από πέρυσι.
Μπορεί να είναι αχρησιμοποίητο αλλά απ'τη στιγμή που ανοίγεται το μπουκάλι, χάνει τις ιδιότητές του με τον καιρό.
Καλύτερα να δώσεις 8-9 ευρώ να πάρεις ένα λίτρο ακόμα να είσαι σίγουρος.
Έτσι κι αλλιώς, μπορεί να χρειαστείς και για συμπλήρωμα αν σου κάψει μετά από κάποια χλμ, άρα λογικά δεν θα πάει άχρηστο. |
Καλώς, θα ζητήσω άλλο ένα.
Driver ///M έγραψε: | Τώρα πόσο θα σου στοιχίσουν όλα αυτά για μεταφορικά δεν ξέρω.
Εγώ πάντως απ'τον Ντίνο που είχα πάρει 4λίτρα λάδι, όλα τα φίλτρα και υαλοκαθαριστήρες (κανα 5άρι κιλά σύνολο) είχα πληρώσει 9 ευρώ. |
Καλή τιμή για 5 κιλά. Γιατί στο site γράφει πώς με courier, είναι 7 ευρώ ως δέματα όγκου μέχρι 2 κιλά και από κει κι έπειτα 1,5 ευρώ το κιλό.
Αν κι απ'ότι λέει εδώ, έχει μια επιλογή στο courier που λέει:
"Για το κόστος της μεταφοράς της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε με email ή φαξ και αφού το εγκρίνετε, μόνον τότε θα αποσταλλεί η παραγγελία σας".
Ισχύει αυτό;
Επίσης, λέτε ν'αλλάξω και ντίζα συμπλέκτη; Διάβασα ότι το κάνανε μερικοί...
Βαλβίδες χρειάζονται ρύθμισμα τίποτα ή μπα;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2012, 01:28:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Παλίκαροι.
Είμαι κάπου στα 81.000χλμ και λέω σε κανά 15ήμερο να κάνω σέρβις.
Εκτός από τα βασικά (λάδια, φίλτρα, μπουζί), σκέφτομαι να κάνω ένα καθάρισμα την πεταλούδα (δεν ξέρω αν έχει καθαριστεί ποτέ) και να αλλάξω και παραφλού. Χρειάζεται να προσέξω τίποτε άλλο; Ιμάντες αλλάχτηκαν κάπου στα 60.000+χλμ και αμορτισέρ-ψαλίδια-άξονας κτλ τα τσεκάρω στον αμορτισερά που μου'βαλε (KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα), τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο συνήθως τέτοια εποχή πριν από ταξίδια.
Επίσης, επειδή σκέφτομαι να παραγγείλω τα ανταλλακτικά από Ντίνο, θέλω μια μικρή βοήθεια ως προς τους κωδικούς μερικών από αυτά.
Λάδια θα πάρω 3L Total Quartz 9000 5-40 (έχω ήδη 0,5L από πέρισυ).
Φίλτρο λαδιού έχω ένα επίσης (το μεταλλικό που είναι σαν γκαζάκι).
Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ
Φίλτρο βενζίνης ποιο από τα δύο; EP145 ή EP202;
Μπουζί (4άδα) ποιο; EYQUEM F54, RFC58LZ2E, RFN58LZ ή RWC52HSK;
Φίλτρο αέρα έχω ελεύθερο, δε χρειάζομαι.
Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου;
Ευχαριστώ για την υπομονή σύντεκνοι.
//BTW, όλα αυτά ξέρει κανείς, πόσο θα στοιχίσουν για να έρθουν από Σαλόνικα; Κατ'εκτίμηση ρωτάω, στο περίπου. 85 ευρώ κάνουν (μαζί με το παραφλού), αν ξέρετε όμως κανά άλλο μαγαζί από Αθήνα που ίσως τα πάρω φτηνότερα από 85+κόστος αποστολής, πείτε. |
Λοιπόν. Λέω να παραγγείλω από Ντίνο τα παρακάτω:
Παράθεση: | 4L Total Quartz 9000 5-40
1 Φίλτρο καμπίνας ξέρω ότι είναι το AH140 από εδώ
Φίλτρο βενζίνης ποιο απ'όλα; EP145 ή EP202;
Παραφλού Guard από praktiker μετά από προτροπή Steve ή Valeo
Επίσης, με συμβούλεψαν αφού αλλάξω παραφλού, να κάνω και αλλαγή θερμοστάτη. Ο 1336Q1 από εδώ είναι αυτός που ταιριάζει στο δικό μου; |
Για το θερμοστάτη ισχύει αυτό που ρωτάω; Επίσης, να ζητήσω και μια ροδέλα τάπας λαδιού ή ολόκληρη τάπα;
Τέλος, λέω να κάνω κι ένα καθάρισμα την πεταλούδα, συμφωνείτε; Δε θυμάμαι να'χει καθαριστεί ποτέ...
Μπουζί δεν προτιμώ EUQYEM, πείτε μου κανά μαγαζί με NGK (που θεωρούνται καλύτερα) σε Βύρωνα/Καλλιθέα/Φρατζή, καθώς και κωδικό αν γνωρίζετε για να τα ζητήσω. Ό,τι καλύτερο ξέρετε μέχρι κανά 5-6 ευρώ το ένα.
BTW, πολύ φτηνά τα'χει ο Ντίνος, ειδικά τα λάδια, μου κάνει εντύπωση, γιατί Αθήνα, δεν τα'χω βρει τόσο. Αλλά αφού τον εμπιστεύεστε εσείς, δαγκωτό.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nick_ls (nick) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (8V) QuickSilver
Ένταξη: 10 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 31
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Ιούλ 2012, 21:56:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σερβις και εγώ στα 76500 το 206 1.4 2002 8v
Χρησιμοποίησα την προσφορά της peugeot αλλά χωρίς λάδια γιατί τα είχα αλλάξει πρόσφατα:
Συνολικά:
-Συμπλήρωση ψυγείου με r134
-Mπουζί TU
-Φίλτρο αέρα 206
-Φίλτρο Καμπίνας 206
-Καθαριστικό Φρένων
-Ιμάντας δυναμό (λόγω σφυρίγματος σε επαφή με νερά - μου είπαν είχαν φαγωθεί στροφές)
-Μπράτσο ζανφόρ (εντελώς σπασμένο)
-Παξιμάδι Ασφάλειας τροχού
-Καπάκι Μουαγιέ Τροχού (δεν ξέρω τι είναι)
-Σέρβις a/c (γέμισε φρέον + χρωστική)
Ανταλλακτικά 105 ευρώ
Εργασία 95
-------------------------------
σύνολο 200 (just)
Επίσης μου είπε :
-είναι ώρα για δίσκο πλατό ρουλεμάν
-Σπασμένο δεξί ψαλίδι
-Πίσω αριστερό ταμπούρο
-Ρουλεμάν τροχού
-δισκόπλακες τακάκια σε λίγο καιρό
(πονάνε και τσούζουν)
υγ. μόνο ένα λάθος έκανα..σ αυτά που έγραψα πιο πάνω..
105 ανταλλακτικά και η εργασία τους 50.
και τα υπόλοιπα 45 είναι το φρέον.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nick_ls στις Τρι 24 Ιούλ 2012, 17:00:50, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούλ 2012, 15:02:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την τελευταία φορά που πηγα στη Lion η εργασία ηταν 2 φορές της τιμής των ανταλλακτικών. Επειδή έχω πεζό και όχι Πόρσε, δεν ξαναπήγα εννοείται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Οκτ 2015, 10:13:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί να μου πει κάποιος τι χρειάζεται στο service τον 80.000 σε 207 cc turbo ?
Στέλιο(salex) ,να τον αφήσω να μου κάνει update ,έχει να γίνει εδώ και 6 χρονια από τότε δηλαδή που είχαμε βάλει το πρόγραμμα
Family Racing Team :D
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|