PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στρεβλωσεις! Ελεος!!!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 23:56:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
netblaster έγραψε:
Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο...

Σε άλλο τόπικ εννοείς! Wink


Ω ναι...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
1.1 i love you (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


C3 1.6 Elegance

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 233
Τόπος: Πόρτο-Ράφτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Φεβ 2004, 14:32:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Roll eyes Λοιπόν παρακολουθώντας αυτό το topic έμαθα τα εξής Scratch:το 106 είναι πιο ακαμπτο απ'το 206, τα crash tests δεν αποδεικνύουν την στιβαρότητα ενος αμαξώματος, οι ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης οπου αναρτώνται τα συστήματα ανάρτησης είναι ευκαμπτα αλλά η συμπεριφορά του οχήματος μπορεί να δείχνει άκαμπτη αίσθηση,οι περισσότερες ενισχύσεις στη δομή ενός αμαξώματος το καθιστούν λιγότερο συμπαγές σύμφωνα με κάποιο νόμο της φυσικής Rolling eyes .........Και αναρωτιέμαι:Γιατί άραγε ο Καβαθάς όταν εξετάζει την ακαμψία δεν αναφέρεται στην καμπίνα μόνο,παρα εξετάζει τη συμπεριφορά της μούρης και της ουράς;Και όπως και να έχει το πράγμα Twisted evil Twisted evil ::Ένα αυτοκίνητο με άκαμπτη καμπίνα,και ένα άλλο με το πάτωμα του 106 με πιο άκαμπτη καμπίνα Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Φεβ 2004, 22:32:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρίξω μια ιδεα για τεστ ακαμψιας....

Ανεβάστε τον μπροστα αριστερο τροχό σε ραμπα ουτως ώστε να σηκωθεί ο πισινός στον αερα... (θέλει μεγάλη και απότομη ράμπα)

Οι έχοντες 206 θα μπορούνε να ανοιξούν και να κλείσουν την πόρτα του οδήγου κανονικά με μια αλλαγή στον "ηχο" της πόρτας και ενδεχωμένως ενα ψιλοσκάλωμα στην ασφάλεια... αλλα θα κλείνει..

Οι κατοχοι 106 να κάνουν το ιδιο εννοείτε χωρίς μπαρες κτλ κτλ.. θα ανοίξουν την πορτα.. αμα την κλείσουν όμως εμενα να με χέσετε Smile

Συγνώμη που το λέω έτσι χύμα αλλα ετσι είναι ακριβώς

Αν μπορεί καποιος να βρεί την ακαμψία των 2 πλασίων.. ενημερωτικά μετρίεται σε Ν/deg Newton δύναμης ανά μοιρα στρέβλωσης..




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 15:18:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το έχω κάνει αυτό που λέει ο Νίκος και είναι έτσι ακριβώς!!!Γέλια είχε όταν δεν μπορούσε ένας φίλος να κλείσει την πόρτα του GOLF!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2004, 20:05:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.1 i love you έγραψε:
Roll eyes Λοιπόν παρακολουθώντας αυτό το topic έμαθα τα εξής Scratch:το 106 είναι πιο ακαμπτο απ'το 206, τα crash tests δεν αποδεικνύουν την στιβαρότητα ενος αμαξώματος, οι ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης οπου αναρτώνται τα συστήματα ανάρτησης είναι ευκαμπτα αλλά η συμπεριφορά του οχήματος μπορεί να δείχνει άκαμπτη αίσθηση,οι περισσότερες ενισχύσεις στη δομή ενός αμαξώματος το καθιστούν λιγότερο συμπαγές σύμφωνα με κάποιο νόμο της φυσικής Rolling eyes .........Και αναρωτιέμαι:Γιατί άραγε ο Καβαθάς όταν εξετάζει την ακαμψία δεν αναφέρεται στην καμπίνα μόνο,παρα εξετάζει τη συμπεριφορά της μούρης και της ουράς;Και όπως και να έχει το πράγμα Twisted evil Twisted evil ::[img]


Δεν έπιασα τον συλλογισμό σου...
Ενέχουν ειρωνεία αυτά που λές ή όχι; (μάλλον ενέχουν)
Το λέω αυτό γιατί δεν καταλήξαμε σε κανένα από τα συμπέρασμα που περιγράφεις... Rolling eyes Rolling eyes
Εγώ πάντως κατέληξα στα σχεδόν αντίθετα συμπεράσματα...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
1.1 i love you (Γιάννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


C3 1.6 Elegance

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 233
Τόπος: Πόρτο-Ράφτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2004, 21:43:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειρωνία Question Question μάλλον πείραγμα προς τα παιδιά που εξέφρασαν την άποψη περί μεγαλύτερης ακαμψίας του 106 από του 206. Splat Splat Splat(ΝΙΚΟ που είσαι;πέφτουν ντομάτες!!) μήπως να έριχνες μια ματιά από την αρχή της ενότητας να τα διαπιστώσεις;; και δεν έβγαλα συμπεράσματα, για κοίτα τι έγραψα... ''έμαθα'' αναφέρω, όχι συμπέρανα... με χιούμορ το αντιμετώπισα, Afroman όχι ειρωνεία. Silly Αλλωστε τα παλαιότερα μέλη του club ξέρουν πολύ καλά αν είμαι ειρωνικός η όχι.Μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς,η ζωή είναι μικρή Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2004, 22:08:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1.1 i love you έγραψε:
Μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς,η ζωή είναι μικρή Wink Wink


Ευχαριστώ για το κήρυγμα!!! Very happy Laughing Θα το 'χω στα υπ' όψην!

Όσο για τον όρο "ειρωνικός" μάλλον λάθος δικό μου ήταν. Εννοούσα αστειευόμενος, ή περιπαικτικός με την καλή έννοια...

Και την ερώτηση στην έκανα έτσι, "just in case"... Μην με παρεξηγείς!


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Recifees (Γιαννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 BlueBird 1.600.000 κεκ

Ένταξη: 07 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 491

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:07:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Να ρίξω μια ιδεα για τεστ ακαμψιας....

Ανεβάστε τον μπροστα αριστερο τροχό σε ραμπα ουτως ώστε να σηκωθεί ο πισινός στον αερα... (θέλει μεγάλη και απότομη ράμπα)

Οι έχοντες 206 θα μπορούνε να ανοιξούν και να κλείσουν την πόρτα του οδήγου κανονικά με μια αλλαγή στον "ηχο" της πόρτας και ενδεχωμένως ενα ψιλοσκάλωμα στην ασφάλεια... αλλα θα κλείνει..

Οι κατοχοι 106 να κάνουν το ιδιο εννοείτε χωρίς μπαρες κτλ κτλ.. θα ανοίξουν την πορτα.. αμα την κλείσουν όμως εμενα να με χέσετε Smile

Συγνώμη που το λέω έτσι χύμα αλλα ετσι είναι ακριβώς

Αν μπορεί καποιος να βρεί την ακαμψία των 2 πλασίων.. ενημερωτικά μετρίεται σε Ν/deg Newton δύναμης ανά μοιρα στρέβλωσης..


Το εν λόγω πείραμα έγινε κατα λάθος με τον αριστερο πίσω τροχό στον αέρα ............
Πόρτες οδηγού -συνοδηγού-πορτ μπαγκάζ ανοιγόκλειναν χωρίς πρόβλημα .
Εβαλε και νερό στους υαλοκαθαριστήρες Shocked
Μια ταλάντωση μόνο όταν έκατσε στην θέση του συνοδηγού αυτός που τα έκανε όλα αυτά .....Εγώ παρακαλουθούσα και απο κάποιο σημείο και μετά γέλαγα.. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:41:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν χάνω ευκαιρία να αξιολογώ την ακαμψία του αυτοκινήτου...

Μια φορά το πήγα για ζυγοστάθμιση. Επειδή οι ζάντες μου δεν μπαίνουν στο μηχάνημα (λείπει η κεντρική οπή του ακραξονίου) ο μάστορας έκανε το εξής :
1) Σήκωσε το αυτοκίνητο στον αέρα, μέσω του κλασικού ανυψωτήρα.
2) Έβαλε κάτω από τον τροχό που ήθελε να ζυγοσταθμίσει ένα τρίποδο, ώστε αυτό να ακουμπήσει, κατά την κάθοδο του αυτοκινήτου, στο ημιαξόνιό του (ή κάπου εκεί τέλος πάντων).
3) Άφησε το αυτοκίνητο να κατέβει τελείως κάτω. Βέβαια μόνο οι δύο απέναντι τροχοί πατήσαν στο έδαφος, αφού οι τροχοί στην πλευρά που βρισκόνταν το τρίποδο ήταν στον αέρα, ανεξάρτητα από το αν αυτό ήταν στον μπροστά ή τον πίσω τροχό. Το τρίποδο είχε ύψος περίπου μισού μέτρου. Έτσι οι διαδρομές των αναρτήσεων από την πλευρά που βρίσκονταν το τρίποδο εξαντλούνταν, με αποτέλεσμα να είναι οι τροχοί αυτοί στον αέρα.
4) Μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο για να το θέσει σε λειτουργία, ώστε να κινείται ο μπροστινός τροχός που ήταν στον αέρα (ελλείψει μπλοκέ διαφορικού) και έτσι να τον ζυγοσταθμίσει. Ο άλλος μάστορας έκανε την ζυγοστάθμιση.

Υπό αυτές τις συνθήκες το πορτ-παγκάζ ανοιγόκλεινε χωρίς πρόβλημα. Οι πόρτες οδηγού-συνοδηγού, ενώ ανοιγόκλειναν χωρίς κώλυμα, σκάλωναν λιγάκι όταν συνατούσαν την κλειδαριά της κάσας. Το "πείραμα" το έκανα για κάθε θέση του τριπόδου!

Έτσι, έτσι... Cool Cool Cool Afroman Thumb right

Θα επαναλάβω όμως και κάτι που έγραψα και προηγούμενα στο ίδιο topic (για να μην λένε μερικοί-μερικοί ότι δεν παρακολουθώ τις προηγούμενες δημοσιεύσεις Wink ).
1) Δεν υπάρχει τελείως απαραμόρφωτος φορέας, είτε αυτός υπόκειται σε δυναμικά φορτία (όπως ένα πλαίσιο αυτοκινήτου ή μια άτρακτος αεροπλάνου) είτε σε στατικά φορτία (όπως ο σκελετός μιας οικοδομής, αν εξαιρέσουμε τον σεισμό).
2) Η (ελεγχόμενη) ελαστικότητα ενός φορέα μπορεί να είναι επιθυμητή και να συνδράμει στην αρτιότερη συμπεριφορά του έναντι καποιων καταστάσεων.
3) Η μελέτη ενός πολύπλοκου φορέα (π.χ. πλαίσιο αυτοκινήτου) γίνεται με προγράμματα σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων), αφού η συμπεριφορά του είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.

Συνεπώς δεν μπορούμε να αποφανθούμε για την συμπεριφορά ενός τέτοιου πλαισίου, βλέποντας μόνο την επιμέρους διαμόρφωσή που αυτό μπορεί να έχει (π.χ. νεύρο σε κάποιο σημείο ή ύπαρξη γέφυρας), αλλά πρέπει να το δούμε ως σύνολο!
Βέβαια, αν θέλουμε να ενισχύσουμε π.χ. τους μπροστινούς θόλους, θα πρέπει να κάνουμε κάτι (π.χ. θα προσθέσουμε υλικό) σε εκείνη την περιοχή και όχι αλλού. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως το πλαίσιο δεν αντιμετωπίζεται ως σύνολο, αφού θα επηρεαστεί η συμπεριφορά του συνολικά.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ROLAND GARROS (PARIS)
Μέλος
Μέλος


Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)

Ένταξη: 12 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 185
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Μάρ 2004, 12:51:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KALA MAS DOULEUETE? exw ena 206cc roland garros twn 21800euro kai trizei apo to prwto xiliometro...afhste to dh8en sxolio ths dakar ae pou me parotrine na parw gia tous pollous trigmous mia silikoni na bazw sta para8ura ka8e ligo....


to gegonos oti xalase h orofh thn trith mera to eipa? a afhste na to dhmiourgisw san 8ema... Twisted evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Μάρ 2004, 01:43:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην ξεχνάς όμως οτι εισαι CC σου λείπει η σταθερή οροφή που είναι ενα απο τα ποιο σημαντικά κομμάτια στην ακαμψια ενός οχήματος... μην παραπονιέσαι φιλτατε.. και το SAAB 9-3 Convertible Aero που είχα για λίγο καιρό έτριζε... και κόστιζε 50,000 ευρώπουλα...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Μάρ 2004, 08:07:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανοικτό αυτοκίνητο που να μην έχει τριγμούς όσα ευρα κι αν κοστίζει !! Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:10:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αυτοκίνητο το παρκάρω σπίτι σε υπόγειο γκαράζ. Μετά τα πρώτα 200χλμ., άρχισα να ακούω θορύβους, σαν υλικό υπό τάση (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) κατά την άνοδο και κάθοδο από τη ράμπα, ειδικά όταν ήταν υπό γωνία (πρώτα ο ένας τροχός και μετά ο άλλος δηλαδή), σα να πιέζεται το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κατά το διαμήκη άξονα. Τώρα, στα 1000χλμ. το αυτοκίνητο μου φαίνεται όλο και πιο εύκαμπτο, κάνει ανατριχιαστικά "τακ" από τις πόρτες μέχρι το πίσω μέρος, κατά την εκκίνηση από στάση, την επιβράδυνση, ακόμα και τη στροφή όταν οι τροχοί έχουν διαφορετικό ύψος (π.χ. ανηφόρες ή κατηφόρες που καταλήγουν σε ευθεία). Να αρχίσω να ανησυχώ ότι έχω ένα αυτοκίνητο-πλαστελίνη;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:38:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

xaxaxaxa ακριβως το ιδιο με τη ραμπα εχω και εγω οταν ανεβαινουν οι τρεις ροδες ακουω απο τη μεριαπου ειναι στον αερα κρακκκκκκ κρααααααακ αααααχ μανα μου...

το εχω εντοπισει στις πισω πλαινες επενδυσεις στα πανω ασπρα κομματια νομιζω...
κανεις που να εχει βρει λυση????
το να το ξηλωσω και να ριχνω απλα δεξια αριστερα σπρευ σιλικονης δε μου παει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:44:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου να χαιρεσαι για το αμαξι που εχεις!!! Αν θες να σε παω βολτα με το 205 μου (11χρονων 123.000km) να νιωσεις τι σημαινει στρεβλωση!!! Το cc ειναι ακομα καλυτερο και απο το 306 cabriolet!!! Αλλα ενταξει...δεν εχει την ακαμψια ενος κλειστου, οπως και να το κανουμε!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 19:54:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακούστε φίλοι μου την συγκλονιστική ιστορία ενός εξολοθρευτή τριγμών!!!...

Μια φορά και έναν καιρό...

στο αυτοκίνητό μου τρίζανε σχεδόν τα πάντα!

Αφού απήβδησα από την πολύ πρόχειρη συναρμογή των πλαστικών, προέβην στο εξής:

Χρησιμοποίησα αυτοκόλλητο λαστιχάκι (από κατάστημα με υλικά οικοδομών), που το αγοράζεις με το μέτρο.

1) Αφαίρεσα δύο πλαστικά panels από το ταμπλώ (το καπάκι της ασφαλειοθήκης και το panel στο οποίο εδράζεται ο ροοστάτης, ο διακόπτης ρύθμισης της δέσμης φωτών και το κλειδί για τον αερόσακο του συνοδηγού), καθώς τις ταπετσαρίες από τις πόρτες και έβαλα καθ' όλο το μήκος των συναρμογών αυτό το λαστιχάκι. Μετά τα ξαναέβαλα στην θέση τους όλα και πλέον ησύχασα (από αυτές τις πηγές τριγμών)!!!

2) Επίσης τέτοιο λάστιχο έβαλα και σε διάφορα πλαστικά που ακουμπούσαν στο πλαίσιο έτσι, χωρίς καν μια βίδα να τα κρατάει!!! Αυτό συνέβη με τα πλαστικά που διατρέχουν το τούνελ του πλαισίου (αυτό στην μέση, όπου είναι και ο λεβιές). Κάτω λοιπόν από την θήκη για μικροαντικείμενα (μιλώ για την θηκούλα που είναι μπροστά από τον λεβιέ) υπάρχει κάτι σαν μεταλλικός σωλήνας τοποθετημένος κατά πλάτος. Εκεί πάνω ακουμπάει το πλαστικό του ταμπλώ. Πρέπει να παρεμβάλετε ένα λαστιχάκι και εκεί...

3) Το ίδιο έκανα και διάφορες περιπτώσεις όπου πλαστικό ακουμπούσε με πλαστικό και διαπιστώθηκε ότι δημιουργούνταν πρόβλημα Αυτό έγινε στην πίσω θήκη της κάθε ταπετσαρίας πόρτας. Ξέρετε, εκείνη την μουλωχτή θήκη που δεν πολυφαίνεται! Στο εσωτερικό της τα κάθετα πλαστικά ακουμπάνε στο κυρίως σώμα της ταπετσαρίας και παράγουν βδελυρούς θορύβους!!! Λαστιχάκι και εκεί!!!

4) Τέλος λαστιχάκι έβαλα και στα σημεία που δένουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, ώστε να μην έχουν τζόγους στο κούμπωμα.

Λαστιχάκι και άγιος ο Θεός!!
Βέβαια για να βρω όλα τα σημεία τριγμού μου πήρε πολύ καιρό και πολλές φορές έκανα τον Σέρλοκ Χολμς για να τα βρώ...
Ακόμα υπολείπονται λίγα σημεία (κάπου στις ζώνες ή στα παράθυρα), αλλά που θα μου πάνε τα γ@μημένα!!! Έτσι και τα βρω... Twisted evil Twisted evil Twisted evil Πάντως έχω αντιμετωπίσει το πρόβλημα στο 80% περίπου.

Ευτυχώς τριγμούς από αναρτήσεις κ.τ.λ. δεν έχω. Αλλά αν αποκτήσω θα βάλω λαστιχάκι!!! Twisted evil Wink

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δυστυχώς (ή ευτυχώς) κανένα πλαισίο αυτοκινήτου και γενικότερα φορέας δεν είναι άκαμπτος. Έτσι ό,τι ταλαντώσεις παράγονται από τις μικροστρεβλώσεις του πλαισίου, μεταφέρονται στα πλαστικά, τα οποία ανάλογα με την ιδιοσυχνότητά τους ταλαντώνονται μέχρι το πλαίσιο να αποσβέσει αυτήν την αρχική ταλάντωση.

Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί με το να στηρίζουν καλύτερα τα πλαστικά πάνω στο πλαίσιο. Έτσι δεν θα γίνονταν αντιληπτές οι ταλαντώσεις του πλαισίου που παράγονται από τις μικρο-στρεβλώσεις του. Κάτι τέτοιο όμως (δηλαδή καλύτερη συναρμογή) απ' ό,τι φαίνεται δεν γίνεται για λόγους κόστους.
Δηλαδή ενώ τα πλαίσια είναι καλά (δεν θα παίρνανε και 4 αστέρια άλλωστε), η συναρμογή των πλαστικών πάνω τους είναι του κώλου...

Η λύση όμως, που θα εφαρμοστεί σε πολύ λίγα χρόνια, λέγεται "Αφρώδες αλουμίνιο"! Θα μπαίνει εκεί που θα χρειάζονται ζώνες απορρόφησης ενέργειας (για παθητική ασφάλεια), καθώς και εκεί όπου απαιτείται απομόνωση τριγμών και άλλων παρασίτων!!!!


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 15:28:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος Cheers είχα διαβάσει και σε άλλα σου posts το ανηλεές κυνήγι των τριγμών σου Razz Τελικά θα έπρεπε να σου δίνουν δώρο 10 μέτρα λαστιχάκι κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου μου φαίνεται Rolling eyes
Μάλλον θα ακολουθήσω το δρόμο σου σε λίγο καιρό.

Volvos ναι αυτά τα άσπρα πλαστικά πρέπει να κάνουν τον θόρυβο. Στην Corolla που είχα πριν, 10ετίας, παρόμοιος θόρυβος γινόταν από το πίσω σύστημα των αναρτήσεων, γι' αυτό ανησύχησα μήπως είναι κάτι πιο σοβαρό.

netblaster, το δικό μου είναι και κλειστό και 3θυρο, οπότε υπολόγιζα να μην έχω τέτοια φαινόμενα, τουλάχιστον στην αρχή. Φαντάζομαι τι πανυγήρι θα γίνεται σε ένα 205 του '93 Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 00:06:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dio78 έγραψε:
Δημήτριος Cheers είχα διαβάσει και σε άλλα σου posts το ανηλεές κυνήγι των τριγμών σου Razz Τελικά θα έπρεπε να σου δίνουν δώρο 10 μέτρα λαστιχάκι κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου μου φαίνεται Rolling eyes
Μάλλον θα ακολουθήσω το δρόμο σου σε λίγο καιρό.

netblaster, το δικό μου είναι και κλειστό και 3θυρο, οπότε υπολόγιζα να μην έχω τέτοια φαινόμενα, τουλάχιστον στην αρχή. Φαντάζομαι τι πανυγήρι θα γίνεται σε ένα 205 του '93 Razz


Πάντως υπολογίζω ότι ξόδεψα περί τα δύο μέτρα λάστιχο (συμπεριλαμβάνεται και η φύρα)...

Όσο για το 205... Κουδουνίστρα made in France... Wink Wink Rolling eyes


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 12:03:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα με το 205 cabrio ειναι οτι δεν ειναι 100% made in France!!! Εχει και μια σχεση με Ιταλια μερια (αφου φερει το μεγαλο ονομα του Pininfarina), αποπου εχει κληρονομησει και επιπλεον τριγμους!!! Laughing Laughing


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
vasil80 (Βασιλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 3008 1.6 thp (2011)

Ένταξη: 01 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:56:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν ειχα ενα Clio...ποοοοοολλοι τριγμοι..
Μολις πηρα το 3008 οταν ανεβαινα κανα σαμαρακι,σε καμμια λακουβα να σου παλι τριγμοι στις πορτες...στο Clio,ειχα λυσει πορτες,ειχα βαλει πισσοχαρτα για συντονισμο κτλ....εδω ξενερωσα,ΑΛΛΑ

Με λιγο ψαξιμο ειδα οτι φταινε τα λαστιχα περιμετρικα των πορτων. Δοκιμασα ενα προιον της WURTH που ειναι γι αυτο το λογο (σπρει σιλικονης δοκιμασα ,δεν κανει καμμια δουλεια..) το περασα ενα χερι και τερμα οι τριγμοι απο τις πορτες!!! Νομιζα οτι ειναι απο μαλακο πλαισιο ή κατι μεσα στην πορτα...οποτε οποιος εχει τριγμους που μοιαζουν με τον δικο μου, παρτε καποιο προιον που εναι για τα λαστιχα αυτα (κατω απο 10 ευρω) και οπου υπαρχει λαστιχο πανω στην πορτα και στο πλαισιο οπου κουμπωνει η πορτα,βαλτε και θα ησυχασουν τα αυτακια σας....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2942s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on