Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2003, 23:56:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | netblaster έγραψε: | Το εγραψα και σε αλλο Forum αλλα θα το ξαναγραψω...Εχουμε ΓΑΛΛΙΚΑ αυτοκινητα!!! Οσο για την ακαμψια ειναι μεγαλη η ιστορια...Τα 106 εχουν πολυ καλο "δεσιμο" για το μεγεθος τους και τα 206 θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα...Παντως προβλημα δεν εχει κανενα απο τα δυο... |
Σε άλλο τόπικ εννοείς!  |
Ω ναι...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Φεβ 2004, 14:32:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν παρακολουθώντας αυτό το topic έμαθα τα εξής :το 106 είναι πιο ακαμπτο απ'το 206, τα crash tests δεν αποδεικνύουν την στιβαρότητα ενος αμαξώματος, οι ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης οπου αναρτώνται τα συστήματα ανάρτησης είναι ευκαμπτα αλλά η συμπεριφορά του οχήματος μπορεί να δείχνει άκαμπτη αίσθηση,οι περισσότερες ενισχύσεις στη δομή ενός αμαξώματος το καθιστούν λιγότερο συμπαγές σύμφωνα με κάποιο νόμο της φυσικής .........Και αναρωτιέμαι:Γιατί άραγε ο Καβαθάς όταν εξετάζει την ακαμψία δεν αναφέρεται στην καμπίνα μόνο,παρα εξετάζει τη συμπεριφορά της μούρης και της ουράς;Και όπως και να έχει το πράγμα :: Ένα αυτοκίνητο με άκαμπτη καμπίνα, και ένα άλλο με το πάτωμα του 106 με πιο άκαμπτη καμπίνα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Φεβ 2004, 22:32:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρίξω μια ιδεα για τεστ ακαμψιας....
Ανεβάστε τον μπροστα αριστερο τροχό σε ραμπα ουτως ώστε να σηκωθεί ο πισινός στον αερα... (θέλει μεγάλη και απότομη ράμπα)
Οι έχοντες 206 θα μπορούνε να ανοιξούν και να κλείσουν την πόρτα του οδήγου κανονικά με μια αλλαγή στον "ηχο" της πόρτας και ενδεχωμένως ενα ψιλοσκάλωμα στην ασφάλεια... αλλα θα κλείνει..
Οι κατοχοι 106 να κάνουν το ιδιο εννοείτε χωρίς μπαρες κτλ κτλ.. θα ανοίξουν την πορτα.. αμα την κλείσουν όμως εμενα να με χέσετε
Συγνώμη που το λέω έτσι χύμα αλλα ετσι είναι ακριβώς
Αν μπορεί καποιος να βρεί την ακαμψία των 2 πλασίων.. ενημερωτικά μετρίεται σε Ν/deg Newton δύναμης ανά μοιρα στρέβλωσης..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Φεβ 2004, 15:18:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έχω κάνει αυτό που λέει ο Νίκος και είναι έτσι ακριβώς!!!Γέλια είχε όταν δεν μπορούσε ένας φίλος να κλείσει την πόρτα του GOLF!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2004, 20:05:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | Λοιπόν παρακολουθώντας αυτό το topic έμαθα τα εξής :το 106 είναι πιο ακαμπτο απ'το 206, τα crash tests δεν αποδεικνύουν την στιβαρότητα ενος αμαξώματος, οι ζώνες προγραμματισμένης παραμόρφωσης οπου αναρτώνται τα συστήματα ανάρτησης είναι ευκαμπτα αλλά η συμπεριφορά του οχήματος μπορεί να δείχνει άκαμπτη αίσθηση,οι περισσότερες ενισχύσεις στη δομή ενός αμαξώματος το καθιστούν λιγότερο συμπαγές σύμφωνα με κάποιο νόμο της φυσικής .........Και αναρωτιέμαι:Γιατί άραγε ο Καβαθάς όταν εξετάζει την ακαμψία δεν αναφέρεται στην καμπίνα μόνο,παρα εξετάζει τη συμπεριφορά της μούρης και της ουράς;Και όπως και να έχει το πράγμα ::[img] |
Δεν έπιασα τον συλλογισμό σου...
Ενέχουν ειρωνεία αυτά που λές ή όχι; (μάλλον ενέχουν)
Το λέω αυτό γιατί δεν καταλήξαμε σε κανένα από τα συμπέρασμα που περιγράφεις...
Εγώ πάντως κατέληξα στα σχεδόν αντίθετα συμπεράσματα...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
1.1 i love you (Γιάννης) Δραστήριο μέλος

C3 1.6 Elegance
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 233 Τόπος: Πόρτο-Ράφτη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2004, 21:43:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειρωνία μάλλον πείραγμα προς τα παιδιά που εξέφρασαν την άποψη περί μεγαλύτερης ακαμψίας του 106 από του 206. (ΝΙΚΟ που είσαι;πέφτουν ντομάτες!!) μήπως να έριχνες μια ματιά από την αρχή της ενότητας να τα διαπιστώσεις;; και δεν έβγαλα συμπεράσματα, για κοίτα τι έγραψα... ''έμαθα'' αναφέρω, όχι συμπέρανα... με χιούμορ το αντιμετώπισα, όχι ειρωνεία. Αλλωστε τα παλαιότερα μέλη του club ξέρουν πολύ καλά αν είμαι ειρωνικός η όχι.Μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς,η ζωή είναι μικρή  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Φεβ 2004, 22:08:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1.1 i love you έγραψε: | Μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς,η ζωή είναι μικρή  |
Ευχαριστώ για το κήρυγμα!!! Θα το 'χω στα υπ' όψην!
Όσο για τον όρο "ειρωνικός" μάλλον λάθος δικό μου ήταν. Εννοούσα αστειευόμενος, ή περιπαικτικός με την καλή έννοια...
Και την ερώτηση στην έκανα έτσι, "just in case"... Μην με παρεξηγείς!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:07:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | Να ρίξω μια ιδεα για τεστ ακαμψιας....
Ανεβάστε τον μπροστα αριστερο τροχό σε ραμπα ουτως ώστε να σηκωθεί ο πισινός στον αερα... (θέλει μεγάλη και απότομη ράμπα)
Οι έχοντες 206 θα μπορούνε να ανοιξούν και να κλείσουν την πόρτα του οδήγου κανονικά με μια αλλαγή στον "ηχο" της πόρτας και ενδεχωμένως ενα ψιλοσκάλωμα στην ασφάλεια... αλλα θα κλείνει..
Οι κατοχοι 106 να κάνουν το ιδιο εννοείτε χωρίς μπαρες κτλ κτλ.. θα ανοίξουν την πορτα.. αμα την κλείσουν όμως εμενα να με χέσετε
Συγνώμη που το λέω έτσι χύμα αλλα ετσι είναι ακριβώς
Αν μπορεί καποιος να βρεί την ακαμψία των 2 πλασίων.. ενημερωτικά μετρίεται σε Ν/deg Newton δύναμης ανά μοιρα στρέβλωσης.. |
Το εν λόγω πείραμα έγινε κατα λάθος με τον αριστερο πίσω τροχό στον αέρα ............
Πόρτες οδηγού -συνοδηγού-πορτ μπαγκάζ ανοιγόκλειναν χωρίς πρόβλημα .
Εβαλε και νερό στους υαλοκαθαριστήρες
Μια ταλάντωση μόνο όταν έκατσε στην θέση του συνοδηγού αυτός που τα έκανε όλα αυτά .....Εγώ παρακαλουθούσα και απο κάποιο σημείο και μετά γέλαγα..  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Φεβ 2004, 16:41:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν χάνω ευκαιρία να αξιολογώ την ακαμψία του αυτοκινήτου...
Μια φορά το πήγα για ζυγοστάθμιση. Επειδή οι ζάντες μου δεν μπαίνουν στο μηχάνημα (λείπει η κεντρική οπή του ακραξονίου) ο μάστορας έκανε το εξής :
1) Σήκωσε το αυτοκίνητο στον αέρα, μέσω του κλασικού ανυψωτήρα.
2) Έβαλε κάτω από τον τροχό που ήθελε να ζυγοσταθμίσει ένα τρίποδο, ώστε αυτό να ακουμπήσει, κατά την κάθοδο του αυτοκινήτου, στο ημιαξόνιό του (ή κάπου εκεί τέλος πάντων).
3) Άφησε το αυτοκίνητο να κατέβει τελείως κάτω. Βέβαια μόνο οι δύο απέναντι τροχοί πατήσαν στο έδαφος, αφού οι τροχοί στην πλευρά που βρισκόνταν το τρίποδο ήταν στον αέρα, ανεξάρτητα από το αν αυτό ήταν στον μπροστά ή τον πίσω τροχό. Το τρίποδο είχε ύψος περίπου μισού μέτρου. Έτσι οι διαδρομές των αναρτήσεων από την πλευρά που βρίσκονταν το τρίποδο εξαντλούνταν, με αποτέλεσμα να είναι οι τροχοί αυτοί στον αέρα.
4) Μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο για να το θέσει σε λειτουργία, ώστε να κινείται ο μπροστινός τροχός που ήταν στον αέρα (ελλείψει μπλοκέ διαφορικού) και έτσι να τον ζυγοσταθμίσει. Ο άλλος μάστορας έκανε την ζυγοστάθμιση.
Υπό αυτές τις συνθήκες το πορτ-παγκάζ ανοιγόκλεινε χωρίς πρόβλημα. Οι πόρτες οδηγού-συνοδηγού, ενώ ανοιγόκλειναν χωρίς κώλυμα, σκάλωναν λιγάκι όταν συνατούσαν την κλειδαριά της κάσας. Το "πείραμα" το έκανα για κάθε θέση του τριπόδου!
Έτσι, έτσι...
Θα επαναλάβω όμως και κάτι που έγραψα και προηγούμενα στο ίδιο topic (για να μην λένε μερικοί-μερικοί ότι δεν παρακολουθώ τις προηγούμενες δημοσιεύσεις ).
1) Δεν υπάρχει τελείως απαραμόρφωτος φορέας, είτε αυτός υπόκειται σε δυναμικά φορτία (όπως ένα πλαίσιο αυτοκινήτου ή μια άτρακτος αεροπλάνου) είτε σε στατικά φορτία (όπως ο σκελετός μιας οικοδομής, αν εξαιρέσουμε τον σεισμό).
2) Η (ελεγχόμενη) ελαστικότητα ενός φορέα μπορεί να είναι επιθυμητή και να συνδράμει στην αρτιότερη συμπεριφορά του έναντι καποιων καταστάσεων.
3) Η μελέτη ενός πολύπλοκου φορέα (π.χ. πλαίσιο αυτοκινήτου) γίνεται με προγράμματα σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων), αφού η συμπεριφορά του είναι εξαιρετικά πολύπλοκη.
Συνεπώς δεν μπορούμε να αποφανθούμε για την συμπεριφορά ενός τέτοιου πλαισίου, βλέποντας μόνο την επιμέρους διαμόρφωσή που αυτό μπορεί να έχει (π.χ. νεύρο σε κάποιο σημείο ή ύπαρξη γέφυρας), αλλά πρέπει να το δούμε ως σύνολο!
Βέβαια, αν θέλουμε να ενισχύσουμε π.χ. τους μπροστινούς θόλους, θα πρέπει να κάνουμε κάτι (π.χ. θα προσθέσουμε υλικό) σε εκείνη την περιοχή και όχι αλλού. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως το πλαίσιο δεν αντιμετωπίζεται ως σύνολο, αφού θα επηρεαστεί η συμπεριφορά του συνολικά.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ROLAND GARROS (PARIS) Μέλος

Renault Megane CC (έπαθα και έμαθα)
Ένταξη: 12 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 185 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Μάρ 2004, 12:51:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KALA MAS DOULEUETE? exw ena 206cc roland garros twn 21800euro kai trizei apo to prwto xiliometro...afhste to dh8en sxolio ths dakar ae pou me parotrine na parw gia tous pollous trigmous mia silikoni na bazw sta para8ura ka8e ligo....
to gegonos oti xalase h orofh thn trith mera to eipa? a afhste na to dhmiourgisw san 8ema...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Μάρ 2004, 01:43:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην ξεχνάς όμως οτι εισαι CC σου λείπει η σταθερή οροφή που είναι ενα απο τα ποιο σημαντικά κομμάτια στην ακαμψια ενός οχήματος... μην παραπονιέσαι φιλτατε.. και το SAAB 9-3 Convertible Aero που είχα για λίγο καιρό έτριζε... και κόστιζε 50,000 ευρώπουλα...
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Μάρ 2004, 08:07:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ανοικτό αυτοκίνητο που να μην έχει τριγμούς όσα ευρα κι αν κοστίζει !!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:10:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αυτοκίνητο το παρκάρω σπίτι σε υπόγειο γκαράζ. Μετά τα πρώτα 200χλμ., άρχισα να ακούω θορύβους, σαν υλικό υπό τάση (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) κατά την άνοδο και κάθοδο από τη ράμπα, ειδικά όταν ήταν υπό γωνία (πρώτα ο ένας τροχός και μετά ο άλλος δηλαδή), σα να πιέζεται το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κατά το διαμήκη άξονα. Τώρα, στα 1000χλμ. το αυτοκίνητο μου φαίνεται όλο και πιο εύκαμπτο, κάνει ανατριχιαστικά "τακ" από τις πόρτες μέχρι το πίσω μέρος, κατά την εκκίνηση από στάση, την επιβράδυνση, ακόμα και τη στροφή όταν οι τροχοί έχουν διαφορετικό ύψος (π.χ. ανηφόρες ή κατηφόρες που καταλήγουν σε ευθεία). Να αρχίσω να ανησυχώ ότι έχω ένα αυτοκίνητο-πλαστελίνη; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:38:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
xaxaxaxa ακριβως το ιδιο με τη ραμπα εχω και εγω οταν ανεβαινουν οι τρεις ροδες ακουω απο τη μεριαπου ειναι στον αερα κρακκκκκκ κρααααααακ αααααχ μανα μου...
το εχω εντοπισει στις πισω πλαινες επενδυσεις στα πανω ασπρα κομματια νομιζω...
κανεις που να εχει βρει λυση????
το να το ξηλωσω και να ριχνω απλα δεξια αριστερα σπρευ σιλικονης δε μου παει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2004, 01:44:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου να χαιρεσαι για το αμαξι που εχεις!!! Αν θες να σε παω βολτα με το 205 μου (11χρονων 123.000km) να νιωσεις τι σημαινει στρεβλωση!!! Το cc ειναι ακομα καλυτερο και απο το 306 cabriolet!!! Αλλα ενταξει...δεν εχει την ακαμψια ενος κλειστου, οπως και να το κανουμε!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Σεπ 2004, 19:54:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακούστε φίλοι μου την συγκλονιστική ιστορία ενός εξολοθρευτή τριγμών!!!...
Μια φορά και έναν καιρό...
στο αυτοκίνητό μου τρίζανε σχεδόν τα πάντα!
Αφού απήβδησα από την πολύ πρόχειρη συναρμογή των πλαστικών, προέβην στο εξής:
Χρησιμοποίησα αυτοκόλλητο λαστιχάκι (από κατάστημα με υλικά οικοδομών), που το αγοράζεις με το μέτρο.
1) Αφαίρεσα δύο πλαστικά panels από το ταμπλώ (το καπάκι της ασφαλειοθήκης και το panel στο οποίο εδράζεται ο ροοστάτης, ο διακόπτης ρύθμισης της δέσμης φωτών και το κλειδί για τον αερόσακο του συνοδηγού), καθώς τις ταπετσαρίες από τις πόρτες και έβαλα καθ' όλο το μήκος των συναρμογών αυτό το λαστιχάκι. Μετά τα ξαναέβαλα στην θέση τους όλα και πλέον ησύχασα (από αυτές τις πηγές τριγμών)!!!
2) Επίσης τέτοιο λάστιχο έβαλα και σε διάφορα πλαστικά που ακουμπούσαν στο πλαίσιο έτσι, χωρίς καν μια βίδα να τα κρατάει!!! Αυτό συνέβη με τα πλαστικά που διατρέχουν το τούνελ του πλαισίου (αυτό στην μέση, όπου είναι και ο λεβιές). Κάτω λοιπόν από την θήκη για μικροαντικείμενα (μιλώ για την θηκούλα που είναι μπροστά από τον λεβιέ) υπάρχει κάτι σαν μεταλλικός σωλήνας τοποθετημένος κατά πλάτος. Εκεί πάνω ακουμπάει το πλαστικό του ταμπλώ. Πρέπει να παρεμβάλετε ένα λαστιχάκι και εκεί...
3) Το ίδιο έκανα και διάφορες περιπτώσεις όπου πλαστικό ακουμπούσε με πλαστικό και διαπιστώθηκε ότι δημιουργούνταν πρόβλημα Αυτό έγινε στην πίσω θήκη της κάθε ταπετσαρίας πόρτας. Ξέρετε, εκείνη την μουλωχτή θήκη που δεν πολυφαίνεται! Στο εσωτερικό της τα κάθετα πλαστικά ακουμπάνε στο κυρίως σώμα της ταπετσαρίας και παράγουν βδελυρούς θορύβους!!! Λαστιχάκι και εκεί!!!
4) Τέλος λαστιχάκι έβαλα και στα σημεία που δένουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, ώστε να μην έχουν τζόγους στο κούμπωμα.
Λαστιχάκι και άγιος ο Θεός!!
Βέβαια για να βρω όλα τα σημεία τριγμού μου πήρε πολύ καιρό και πολλές φορές έκανα τον Σέρλοκ Χολμς για να τα βρώ...
Ακόμα υπολείπονται λίγα σημεία (κάπου στις ζώνες ή στα παράθυρα), αλλά που θα μου πάνε τα γ@μημένα!!! Έτσι και τα βρω... Πάντως έχω αντιμετωπίσει το πρόβλημα στο 80% περίπου.
Ευτυχώς τριγμούς από αναρτήσεις κ.τ.λ. δεν έχω. Αλλά αν αποκτήσω θα βάλω λαστιχάκι!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) κανένα πλαισίο αυτοκινήτου και γενικότερα φορέας δεν είναι άκαμπτος. Έτσι ό,τι ταλαντώσεις παράγονται από τις μικροστρεβλώσεις του πλαισίου, μεταφέρονται στα πλαστικά, τα οποία ανάλογα με την ιδιοσυχνότητά τους ταλαντώνονται μέχρι το πλαίσιο να αποσβέσει αυτήν την αρχική ταλάντωση.
Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί με το να στηρίζουν καλύτερα τα πλαστικά πάνω στο πλαίσιο. Έτσι δεν θα γίνονταν αντιληπτές οι ταλαντώσεις του πλαισίου που παράγονται από τις μικρο-στρεβλώσεις του. Κάτι τέτοιο όμως (δηλαδή καλύτερη συναρμογή) απ' ό,τι φαίνεται δεν γίνεται για λόγους κόστους.
Δηλαδή ενώ τα πλαίσια είναι καλά (δεν θα παίρνανε και 4 αστέρια άλλωστε), η συναρμογή των πλαστικών πάνω τους είναι του κώλου...
Η λύση όμως, που θα εφαρμοστεί σε πολύ λίγα χρόνια, λέγεται "Αφρώδες αλουμίνιο"! Θα μπαίνει εκεί που θα χρειάζονται ζώνες απορρόφησης ενέργειας (για παθητική ασφάλεια), καθώς και εκεί όπου απαιτείται απομόνωση τριγμών και άλλων παρασίτων!!!!
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Σεπ 2004, 15:28:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος είχα διαβάσει και σε άλλα σου posts το ανηλεές κυνήγι των τριγμών σου Τελικά θα έπρεπε να σου δίνουν δώρο 10 μέτρα λαστιχάκι κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου μου φαίνεται
Μάλλον θα ακολουθήσω το δρόμο σου σε λίγο καιρό.
Volvos ναι αυτά τα άσπρα πλαστικά πρέπει να κάνουν τον θόρυβο. Στην Corolla που είχα πριν, 10ετίας, παρόμοιος θόρυβος γινόταν από το πίσω σύστημα των αναρτήσεων, γι' αυτό ανησύχησα μήπως είναι κάτι πιο σοβαρό.
netblaster, το δικό μου είναι και κλειστό και 3θυρο, οπότε υπολόγιζα να μην έχω τέτοια φαινόμενα, τουλάχιστον στην αρχή. Φαντάζομαι τι πανυγήρι θα γίνεται σε ένα 205 του '93  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 00:06:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dio78 έγραψε: | Δημήτριος είχα διαβάσει και σε άλλα σου posts το ανηλεές κυνήγι των τριγμών σου Τελικά θα έπρεπε να σου δίνουν δώρο 10 μέτρα λαστιχάκι κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου μου φαίνεται
Μάλλον θα ακολουθήσω το δρόμο σου σε λίγο καιρό.
netblaster, το δικό μου είναι και κλειστό και 3θυρο, οπότε υπολόγιζα να μην έχω τέτοια φαινόμενα, τουλάχιστον στην αρχή. Φαντάζομαι τι πανυγήρι θα γίνεται σε ένα 205 του '93  |
Πάντως υπολογίζω ότι ξόδεψα περί τα δύο μέτρα λάστιχο (συμπεριλαμβάνεται και η φύρα)...
Όσο για το 205... Κουδουνίστρα made in France... 
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 28 Σεπ 2004, 12:03:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θεμα με το 205 cabrio ειναι οτι δεν ειναι 100% made in France!!! Εχει και μια σχεση με Ιταλια μερια (αφου φερει το μεγαλο ονομα του Pininfarina), αποπου εχει κληρονομησει και επιπλεον τριγμους!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasil80 (Βασιλης) Μέλος

Peugeot 3008 1.6 thp (2011)
Ένταξη: 01 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:56:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν ειχα ενα Clio...ποοοοοολλοι τριγμοι..
Μολις πηρα το 3008 οταν ανεβαινα κανα σαμαρακι,σε καμμια λακουβα να σου παλι τριγμοι στις πορτες...στο Clio,ειχα λυσει πορτες,ειχα βαλει πισσοχαρτα για συντονισμο κτλ....εδω ξενερωσα,ΑΛΛΑ
Με λιγο ψαξιμο ειδα οτι φταινε τα λαστιχα περιμετρικα των πορτων. Δοκιμασα ενα προιον της WURTH που ειναι γι αυτο το λογο (σπρει σιλικονης δοκιμασα ,δεν κανει καμμια δουλεια..) το περασα ενα χερι και τερμα οι τριγμοι απο τις πορτες!!! Νομιζα οτι ειναι απο μαλακο πλαισιο ή κατι μεσα στην πορτα...οποτε οποιος εχει τριγμους που μοιαζουν με τον δικο μου, παρτε καποιο προιον που εναι για τα λαστιχα αυτα (κατω απο 10 ευρω) και οπου υπαρχει λαστιχο πανω στην πορτα και στο πλαισιο οπου κουμπωνει η πορτα,βαλτε και θα ησυχασουν τα αυτακια σας.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|