Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Αύγ 2012, 11:05:20 Θέμα δημοσίευσης: Τοποθέτηση Bilstein PSS9 σε Rallye 1.6 8V |
|
|
Το ραλλάκι του μικρού γιού ήθελε δίσκους και αμορτισέρ, έτσι ο μικρός έριξε την ιδέα να αφαιρέσουμε την ανάρτηση της Bilstein PSS9 ( τα φυσίγγια ) από το Clio που ετοιμάζει για track-day και που θα αργήσει ακόμα να ολοκληρωθεί και να την βάλουμε στα γόνατα του ραλλύ με τις απαραίτητες φυσικά μετατροπές, αλλά χωρίς να καταστρέψουμε τίποτα από τα φτιαχτά γόνατα του Clio, ώστε όταν έρθει η ώρα του Clio να μπορεί να τα τοποθετήσει πάλι στη θέση τους, δηλαδή να φτιάχναμε plug-in 2 σετ αναρτήσεων με τα ίδια φυσίγγια.
Όσο για τους δίσκους, φτιάξαμε 4 καμπανάτους για εμπρός - πίσω βάζοντας τακάκια Ferodo Τhermoquite που είναι πολύ ικανοποιητικά για καθημερινή χρήση, και να φωτογραφικά το αποτέλεσμα σε 18 φωτό.
Tα τοποθετήσαμε χτές βράδυ, σήμερα ταξιδεύει για Άρτα, στο τηλέφωνο μου είπε χαριτολογώντας ότι έχει γίνει από άνεση σαν μεγάλο Citroen, καταπίνει τις λακκούβες χωρίς να κοπανάει και χωρίς να γέρνει στις στροφές. Το ύψος του αυτοκινήτου είναι το μαμά χωρίς χαμηλώματα και αηδίες, οπότε μάλλον πέτυχε το πείραμα και άξοιζε ο κόπος, αυτή είναι και η χάρη των καλών coil-over αναρτήσεων με 2 ελατήρια.
hosting images
upload picture
upload photo
upload images
free image hosting
free image hosting
img upload
img upload
upload images
upload pictures
upload picture
upload images
upload images
upload picture
img upload
image hosting
upload pictures
image host |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος
Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 18:22:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ καλη δουλεια Παναγιωτη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 18:49:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Βασίλη.
Και μια απορία μήπως ξέρεις.
Γιατί δεν αλλάζουν οι ημερομηνίες στα πόστ και όλα έχουν πάντα την ίδια ?
13.11.2011
Έχει επεξεργασθεί από τον/την 21 quadra στις Κυρ 12 Αύγ 2012, 20:02:21, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος
Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Αύγ 2012, 19:18:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν το ξερω αυτο με τις ημερομηνιες στα ποστ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kp61 Νέος χρήστης
205, 206, 207...
Ένταξη: 06 Απρ 2012 Δημοσιεύσεις: 96
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2012, 00:46:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μαστορα μου, φωτισε με σε παρακαλω, τι ειναι οι καμπανατοι δισκοι? σε τι διαφερουν απ τους αλλους?
σ ευχαριστω
σαλουτ μουα λε πλαταν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
21 quadra (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 106 1.6 (8V)
Ένταξη: 13 Οκτ 2011 Δημοσιεύσεις: 93 Τόπος: Mεταμόρφωση
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2012, 01:44:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες εδώ, νομίζω ότι το είχα βάλει και παλαιότερα.
Οι δίσκοι, αν ζεσταθούν υπερβολικά μετάαπό δυνατά φρεναρίσματα και κρυώσουν απότομα ( δεν χρειάζεται να βραχούν όπως νομίζουν πολλοί ) αρκεί από τους 400-500 βαθμούς να κρυώσουν 100 βαθμούς απότομα απλά και μόνο αφήνοντας το φρένο ώστε ο αέρας να κάνει την δουλειά του, δηλαδή να ψύξει τους δίσκους, αν αυτό συμβεί 2-3 φορές τότε οι δίσκοι στραβώνουν, όσο μεγαλύτεροι είναι τόσο ευκολότερα στραβώνουν, όσο παχύτεροι είναι τόσο δυσκολότερα στραβώνουν αφού έχουν μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα.
Παράδειγμα ακραίο μεν αλλά ενδεικτικό.
Οι δίσκοι του Renault 21 turbo έχουν διάσταση 285Χ21mm
Οι δίσκοι του Nissan Skyline έχουν διάσταση 280Χ30, του R21 σε 4-5 δυνατά φρεναρίσματα έχουν στραβώσει και ραγίσει, του Skyline δεν παθαίνουν τίποτα.
Το κλειδί εδώ είναι η θερμοκρασία, δηλαδή το περιθώριο της θερμοκρασίας που έχουν τα υλικά όταν θερμαίνονται και ψύχονται χωρίς να μεταβάλλονται οι ιδιότητες τους, εδώ στους δίσκους και στα πλατό, το υλικό είναι το φαιό μαντέμι.
Αν ένα υλικό, οι μαντεμένιοι μας δίσκοι εν προκειμένω, λειτουργήσουν έξω από θερμοκρασιακά όρια της αντοχής τους, έχουμε παραμορφώσεις και ραγίσματα, η θερμοκρασία αντωχής τους ποικίλει ανάλογα με τις διαστάσεις τους, το πάχος τους και το θερμοκρασιακό τους φορτίο.
Το πρόβλημα του στραβώματος και του ραγίσματος των δίσκων, καθώς και της υπερθέρμανσης των υγρών των φρένων έρχεται να λύσουν οι αλουμινένιες καμπάνες αφού επιτρέπουν την διαστολή και συστολή των θερμών δίσκων προς όλες τις κατευθύνσεις ισόποσα, και δεν επιτρέπουν το στράβωμα τους λόγω ακριβώς της έλλειψης του μαντεμένιου κέντρου.
Το οποίο μαντεμένιο κέντρο όντας άκαμπτο, δεν επιτρέπει στην εξωτερική πλευρά του δίσκου που έχει διασταλεί περισσότερο από ότι στο κέντρο του από την υπερβάλλουσα θερμοκρασία, να επανέλθει στις αρχικές του διαστάσεις, σε αντίθεση με την αλουμινένια καμπάνα που επιτρέπει στον δίσκο να επανέλθει τελείως στις διαστάσεις του αφού η σύνδεση της καμπάνας με τον δίσκο έχει ελαστικότητες λόγω της σύνδεσης, αλλά και του λόγω του διαφορετικού βαθμού διαστολής / συστολής που έχει το αλουμίνιο σε σχέση με το μαντέμι, με αποτέλεσμα να μη στραβώνει ο δίσκος, και αφού δεν στραβώνει δεν ραγίζει γιατί δεν συσσωρεύει τάσεις.
Ταυτόχρονα η αλουμινένια καμπάνα διατηρεί τον δίσκο σε χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας λειτουργώντας σαν θερμοασπίδα αφού αποβάλλει ταχύτερα τη θερμοκρασία, άρα ο δίσκος αναπτύσσει χαμηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας και έτσι η χαμηλότερη θερμοκρασία του δίσκου που θα περάσει στα έμβολα της δαγκάνας δεν θα βράσει τα υγρά.
Επίσης διατηρεί σε χαμηλότερη θερμοκρασία και τα ρουλεμάν των άκρων μην υπερθερμαίνοντας το γράσο τους ώστε αυτό να διατηρήσει χαμηλότερο ιξώδες και έτσι να μη διαφύγει μια ποσότητα του έξω από το ρουλεμάν, επίσης διατηρώντας πιο σφιχτό το γράσο λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας του, υπάρχει καλύτερη προστασία από τα υψηλά φορτία που δέχεται το ρουλεμάν στις απαιτητικές στροφές του αυτοκινήτου σε μια γρήγορη διαδρομή, σε ένα αγώνα ή σε κάποιο Track-Day.
Όλα αυτά τα χαριτωμένα συμβαίνουν όταν ζητάμε από το αυτοκίνητο μας να υπερβεί τη συνήθη του χρήση, για στην απλή καθημερινή του χρήση, ένα σετ τακάκια λίγο καλύτερα από τα μαμά, ένα σετ σωληνάκια υψηλής και φρέσκα υγρά DOT 5.1 ή πολύ καλής ποιότητας DOT 4.0 είναι υπεραρκετά σε όλες τις περιπτώσεις, αρκεί να μη χρειαστεί φρενάρισμα πανικού στην Εθνική οδό με πάνω από 160 χλμ. γιατί το πιθανότερο είναι να μείνουμε από φρένα, ειδικά αν έχουμε πολύ φαγωμένα τακάκια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PANOSBR (ΠΑΝΟΣ) Μέλος
Ένταξη: 31 Αύγ 2009 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: ΤΡΙΠΟΛΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2012, 20:46:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κυρ Παναγιωτη,σε τι ποσο προσδιοριζεις το κοστος για την κατασκευη ενος σετ καμπανατων δισκων(στην διασταση του ραλλυε) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούλ 2015, 13:54:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κυριε Παναγιωτη,
Μου εδωσε ενας φιλος ακρα με καμπερ,αλλα τα αμορτισερ μου δε χωρανε να μπουν λογω διαμετρου,οποτε σκεφτομαι να κανω κι εγω το ιδιο με σας...
Τα αμορτισερ μου ειναι 40mm upside down και η συνολικη διαμετρος(φυσιγγιο) ειναι περιπου 43mm.
Εχω βεβαια,καποιες αποριες:
Το ertasetal σαν υλικο χρειαζεται γρασσο;
Θα ηταν καλη ιδεα να βαλω στην κορυφη ενα κουζινετο απο μπρουτζο για τα πλευρικα φορτια;
Το "ποτηρι" πρεπει να ειναι απαραιτητως απο ατσαλι;
Για τα κουζινετα,τι αλλη εναλλακτικη υπαρχει απο υλικο;
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|