Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lefteraki (lefteris) Μέλος

 peugeot 208 gti & peugeot 206
Ένταξη: 28 Ιούλ 2009 Δημοσιεύσεις: 129 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Μάϊ 2015, 23:12:17 Θέμα δημοσίευσης: pug 1100 βελτιωση |
|
|
καλησπερα παιδια.εχω ενα 106 1100 quiksilver 03 και θα ηθελα να μου πει καποιος αν εχει ασχοληθει με τη βελτιωση του ενλογο μοτερ.. δε ζηταμε τρελα πραματα ετσι.. πατινι ειναι απλα να παρει λιγουλακι παραπανω το καημενο..
ξεκαθαριζω δε μπαινω σε διαδικασια αλαγης μοτερ.. δε με ενδιαφερει καθολου η λυση αυτη.. αν θελω παραπανω γκαζια εχω να παιζω... αυτο θελω να φτιαξω..
εχω κανει 2 πραματακια να τα αναφερω κιολας.. εχω ξεκουφισει το καταλυτη απο μεσα πλεον ειναι αδειος και 2ρον εχω βγαλει το πνιχτη απο το φιλτροκουτο..
εχει ζωηρεψει η αληθεια ειναι..σκουπα να βαλω η ελευθερο φιλτρο μεσα?
να του βαλω κανα χταποδι κανα τελικο.. αποτι ειδα δεν εχει καποιο καζανακι απο κατω..καταλυτης πανω στη πολλαπλη και τελικο μονο..
για προγραμμα? δε νομιζω πως αξιζει.. εγω θελω βασικα χαμηλωμεσαια να παρει πιο πολυ...
επεισεις μπορει να μου πει καποιος αν ξερει αν εχει τα ιδια φρενα εμπρος με το ραλυ 1600..?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tzive (Λουκας) Τρελλαμένο μέλος

Citroen AX 1800cc Kit-Car + 207rallye
Ένταξη: 10 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 647 Τόπος: on tracks
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Μάϊ 2015, 00:41:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην το πειράζεις καθόλου...
Citroen AX 1,800cc
Fastest production car @ kartodromo 52.506
Megara Curcuit 1.07.642 και εχει ακομα ΠΟΛΥ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Μάϊ 2015, 01:02:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή έχω σχεδόν το ίδιο (3θ 1,1) ξέρω σίγουρα να σου πω ότι τα φρένα του είναι απλοί δίσκου 247mm x 10mm εμπρός και πίσω ταμπούρα . Του ραλύ νομίζω είναι ίδιας διαμέτρου αλλά αεριζόμενοι 247mm x 20mm. Όσο για βελτίωση δε νομίζω ότι αξίζει χρηματικά να ασχοληθείς. Λίγα θα κερδίσεις άσε που δεν έχει βγεί σχεδόν τίποτε για αυτό το μοτέρ. Επίσης παρόλο που είναι πατίνι είναι από τα καλά πατίνια.....
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Μάϊ 2015, 07:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πολύ ένα ελεύθερο φίλτρο. Ίσα ίσα να γλιτώσεις το κόστος των χάρτινων Δεν αξίζει κάτι άλλο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lefteraki (lefteris) Μέλος

 peugeot 208 gti & peugeot 206
Ένταξη: 28 Ιούλ 2009 Δημοσιεύσεις: 129 Τόπος: chania
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Μάϊ 2015, 16:17:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Επειδή έχω σχεδόν το ίδιο (3θ 1,1) ξέρω σίγουρα να σου πω ότι τα φρένα του είναι απλοί δίσκου 247mm x 10mm εμπρός και πίσω ταμπούρα . Του ραλύ νομίζω είναι ίδιας διαμέτρου αλλά αεριζόμενοι 247mm x 20mm. Όσο για βελτίωση δε νομίζω ότι αξίζει χρηματικά να ασχοληθείς. Λίγα θα κερδίσεις άσε που δεν έχει βγεί σχεδόν τίποτε για αυτό το μοτέρ. Επίσης παρόλο που είναι πατίνι είναι από τα καλά πατίνια..... |
καλα ναι δε παω να του βαλω τα οσα.. παραγγειλα ενα φιλτρακι για το κουτι μεσα.. εχω ειδη βγαλει το πνιχτη..αντε και κανα τελικο εξατμισης.. ισως...
θα του βαλω σταντε αξονα πισω και εμπρος φρενα απο ραλυ φοραει ειδη ελατηρεια 3.5 eibach και θα βαλω αμορτισερακια σκληροτερα.. για καγιαμπα με βλεπω.. εως εκει.. δε παω για κατι αλλο.. ισα ισα να ζωντανεψει θελω οχι κατι τραγικο..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|