PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

αλλαγη λαδιων κινητηρα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
petros207 (ΠΕΤΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 98hp 08'

Ένταξη: 31 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2015, 17:15:49    Θέμα δημοσίευσης: αλλαγη λαδιων κινητηρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ!
8Α ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΜΟΥ(ΒΑΣΙΚΑ 8Α ΕΛΕΓΑ).ΕΧΩ ΕΝΑ 207 1.4 95hp 08' ΜΕ 130000 ΧΛΜ.. ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΨΙΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΛΑΔΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ..ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΛΑΔΙΑ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΖΩ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Ιαν 2015, 19:34:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχει υποψια σε αυτα τα θεματα.Ανοιγεις καπω μετρας τα λαδια και βλεπεις..Τι λαδια εβαζες μεχρι τωρα και καθε ποτε τα αλλαζες? Για τι καταναλωση λαδιου μιλαμε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petros207 (ΠΕΤΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 98hp 08'

Ένταξη: 31 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 16:13:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΒΑΖΑ ΤΑ TOTAL 5W-30!!ΕΚΕΙ ΣΤΑ 5000 ΧΛΜ ΜΟΥ ΕΩΓΑΖΕ ΤΟ CHECK ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΣΥΑΘΜΗ ΛΑΔΙΩΝ.. ΤΩΡΑ ΕΩΑΛΑ ΤΑ GASTROL 20W-40 ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ 5000-6000 ΧΛΜ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
petros207 (ΠΕΤΡΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 1.4 98hp 08'

Ένταξη: 31 Ιαν 2015
Δημοσιεύσεις: 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 16:14:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΔΙΟΡΘΩΝΩ GASTROL 10W-40!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 18:05:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://totalengineoils.com/quartz-9000-energy-5w40/

Aν και κανονικα παιζεις σε 0w30 5w30

http://prntscr.com/61slax
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2015, 19:25:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα,οταν αναβει ενδειξη στο καντραν λειπει περιπου 1 λιτρο. Οποτε για τα χιλιομετρα που εχεις κανει δεν ειναι μεγαλη καταναλωση το 1 λιτρο ανα 5000 χλμ. Το 10/40 παντως δεν συστηνεται. Οπως σου εδειξε και ο φιλος παραπανω καλυτερα να πας σε 5/40 που ειναι και συνθετικα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 19:14:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά να ρωτήσω.Όταν το λάδι είναι ανάμεσα στις μπίλιες του δείκτη πόσο περίπου είναι σε λτρ,και όταν είναι πάνω απο την δεύτερη πόσο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 19:19:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο μπίλια σε μπίλια είναι ~ 1λ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2015, 10:11:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθε σπειρα του δεικτη (αναμεσα απο τις 2 μπιλιες) ειναι 50 ml
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
referravag (Βαγγέλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.4 VTi 95PS (2008)

Ένταξη: 18 Μάρ 2015
Δημοσιεύσεις: 79

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Μάρ 2015, 03:57:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα και από εμένα! Νέο μέλος κι εγώ! Γράφω στο παρόν θέμα για να μην ανοίγω καινούριο μιας και αντιμετωπίζω κι εγώ παρόμοιο θέμα με τον συμφορουμίτη που το ξεκίνησε.

Peugeot 207 1.4 95PS του 2008 όπως και του φίλου Πέτρου με 117.000χλμ της κοπέλας μου. Άναψε πρόσφατα η ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού. Δεν του έδωσε σημασία και την επόμενη μέρα της ξανά άναψε. Για να μην τα πολυλογώ, το προλάβαμε στο τσακ το μοτερ καθώς είχε ανεβάσει θερμοκρασία και μύριζε λιγάκι κάπως... Βρεθήκαμε σε πάρκινγκ και του συμπλήρωσα λάδι. Χρειάστηκε 1.5+λίτρο λάδι συμπλήρωμα σε διάστημα 6.000χλμ απο την τελευταία αλλαγή... Όλα οκ προς το παρόν και το τσεκάρω εβδομαδιαία.

Γενικά το μοτέρ έκαιγε από καινούριο λίγο λάδι αλλά με την πάροδο του χρόνου και των χιλιομέτρων έχει αυξηθεί η κατανάλωσή του. Σκεφτόμουν στην επόμενη αλλαγή να αλλάξουμε λάδια από Total INEO ECS 5W30 σε Liqui Moly Top Tec 4300 (5W30) μαζί με το πρόσθετο Oil Smoke Stop της ίδιας εταιρείας, καθώς παρόμοιο συνδιασμό είχε κάνει και ο πατέρας μου παλαιότερα στο Mondeo του που του έκαιγε τρελά λάδια (1L/1000χλμ) και είχε δει τρομερή μείωση στην κατανάλωση λαδιού. Tα Liqui Moly ήταν τα μόνα που δεν του έκαιγε... Βέβαια ο φίλος android προτείνει αλλαγή σε 5W40. Τι από τα δύο πιστεύετε ότι είναι καλύτερο να κάνουμε;

Μήπως να δοκιμάζαμε αρχικά 5W30 με το oil smoke stop και αν δούμε ότι συνεχίζει να τα καίει με τον ίδιο ρυθμό να αλλάζαμε τότε σε 5W40 μαζί με το ίδιο πρόσθετο λαδιού; Ο μηχανικός μου (εκτός Peugeot) μου είπε ότι το συγκεκριμένο μοτέρ (8FS) χάνει λάδι από τους οδηγούς των βαλβίδων και σκέφτηκα αυτό το πρόσθετο μιας και στην περιγραφή του λέει ότι προτείνεται για αυτοκίνητα που καίνε λάδι από τα δακτυλίδια των πιστονιών και τους οδηγούς των βαλβίδων... Βέβαια δεν μου απάντησε όταν τον ρώτησα μήπως να χρησιμοποιούσαμε αυτό το πρόσθετο (γιατί είχε τσαντιστεί λιγάκι που δεν του πήγα το αυτοκίνητο από εκεί και είχε λιγάκι στις σφιχτές του)... Γι' αυτό και ρωτάω εδώ.

Οποιαδήποτε συμβουλή θα ήταν πολύτιμη! Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0862s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on