Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 18:27:16 Θέμα δημοσίευσης: 207 THP - Κοκκινισμένη τουρμπίνα |
|
|
Καλησπέρα παιδιά!
Δεν βρήκα κάποιο ανάλογο θέμα, γρήγορη ερώτηση.
Ίσως να το πρόσεξα πρώτη φορά μετά από 6,5 χρόνια, αλλά είναι λογικό μετά από πορεία με 150-160χαω για 10-15 λεπτά και νορμάλ επιταχύνσεις, να είναι εντελώς κόκκινη η τουρμπίνα? Άνοιξα το καπώ σχεδόν αμέσως για κάτι άλλο και ήταν σκοτεινά και επαθα πλάκα... Εννοω να φωτίζει όλη η τουρμπίνα πίσω απο τη θερμοασπίδα... Η δευτερη αντλία δουλευε φυσικά που ψύχει μετά το σβήσημο του κινητήρα (αν πρέπει).
Θερμοκρασίες νερού, λαδιού κανονικές, συμπεριφορά αμαξιού κανονική, κανένα λαμπάκι, κανένα σφάλμα στην OBDII. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 18:47:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
\Με 150-160 θα πήγαινες με >=4000 ρπμ λογικά οπότε φυσιολογικό είναι , πόσο μάλλον αν έκανες κανα 2 3 ψιλοεπιταχύνσεις.. Αν είσαι και με τη μαμά εξάτμιση/καταλύτη τότε είναι απολύτως φυσιολογικό
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
puglover Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 18:50:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι λογικο ειναι γιατι ειναι ρυθμισμενο να δουλευει στεγνο για να περναει τις νορμες των καυσαεριων και για μειωση καταναλωσης.Στεγνο μιγμα=υψηλο πυρομετρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 19:20:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι οι στροφες ειναι 4000-4500 και ειμαι με τα μαμα.
Ευχαριστώ για τις απαντησεις (και τον καθησυχασμό!)!
Δηλαδή οταν κανω πορεια σε ταξίδι με 180+, φανταζομαι πως θα ειναι!
Ευτυχώς δεν το ειχα δει οταν το πρωτοπηρα, να φρικάρω από νωρις νωρίς!
Εντυπωσιάστηκα πάντως...! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 19:24:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά μη παίρνεις και φόρα, δεν είναι και καλό να δουλεύει στο θεό πυρόμετρο , γενικά μαμά τελείως μοτέρ έχει 'λιγο' θέμα να πηγαίνεις με 180 ταξίδι!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 19:45:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακομα και οταν η πιεση είναι στο 1 και κατι ψιλά;
Τα μισά τουλάχιστον χλμ απο τα 66Κ, τα εχει κανει ετσι, δλδ στα ταξίδια (πορεία ευθεία εννοώ) σίγουρα στα 160 με 180+. ΟΚ, εννοειται οτι παιζουμε και λίγο με το γκαζι, αφού δεν εχω cruise control, αλλα ποτε δεν ανεβασε θερμοκρασίες πανω απο τα εντελώς φυσιολογικά, όπως και η θερμορασία εισαγωγής ήταν παντα στο +2 απο την εξωτερικη (ταξίδια όλες τις εποχές).
Από ODBII δεν βλέπω πυρόμετρο φαντάζομαι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 23:58:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν με το καλό την κατεβάσεις, ρίξε μια ματιά μέσα στο μαντέμι και θα καταλάβεις τί προκαλούν οι κύκλοι θερμικής κόπωσης στον χυτοσίδηρο.
Τουλάχιστον πήγαινε βγάλε τον προκαταλύτη σου να ελευθερωθεί λίγο το θέμα πριν διαλυθεί κάτι από όλα αυτά.
Είσαι ήρωας πάντως που πηγαίνεις με 180 ταξίδι. Μετά τα 170 που έρχονται σχετικά γρήγορα με το μαμά πρόγραμμα, θέλει υπομονή και χρόνο για να ανεβάσεις κι άλλο.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
El_Griego (Δημήτρης) Νέος χρήστης

207 1.6Τ Rallye (Aug '08)
Ένταξη: 18 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 99 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Ιαν 2015, 10:20:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η αληθεια ειναι οτι με τη 100αρα που βαζω απο πάντα και τις τιμες που επαιζαν τα τελευταια χρονια, αμα τα επιανα δεν επαιζε να κοψω παρα μονο σε αλλαγη δρομου και τουνελ!
Έχω βγαλει προκαταλυτη προσφατα (6 μηνες) μετα και το σερβις/αμμοβολη στην τουρμπινα. Δεν είχε καμία φθορά οποτε θεωρω ή οτι γενικα προσεχω στα ζεστάματα/κρυωματα ή οτι δεν ειμαι τοσο καγκουρας οσο αφησα να εννοηθει (και απλα το νομιζω μονος μου! ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George S (Γιωργος) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 rc
Ένταξη: 19 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: Τριπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 14:07:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ιδιο πρόβλημα υπαρχει σε μαμα 207 αρ-σι salex? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 14:18:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι..
Μόνο στα big turbo είναι μικρότερο το πρόβλημα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George S (Γιωργος) Μόλις έγραψα

Peugeot 207 rc
Ένταξη: 19 Νοέ 2014 Δημοσιεύσεις: 49 Τόπος: Τριπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 15:07:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ ευχαριστω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|