Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
reselie (Τασος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1.6 GTI (8/2003)
Ένταξη: 07 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 635 Τόπος: Aθηνα / Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Οκτ 2009, 09:48:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stef80 έγραψε: |
Απ'ότι θυμάμαι από την Φυσική (πάνε και 17 χρόνια από τότε!!) η αντίσταση των αγωγών μετράται με Ωμ.Αμπερ γιατί να έγραφε;Δεν είμαι σίγουρος,όταν πάω ξανά,θα τα κοιτάξω. |
Δεν παιζει τοσο ρολο η αντισταση σε αυτη την περιπτωση αλλα Ποση Ενταση ρευματος (Α) μπορουν να αντεξουν τα καλωδια χωρις να λιωσουν/υπερθερμανθουν με οτι συνεπαγεται αυτο.οσο περισσοτερα αμπερ τοσο μεγαλυτερη θερμοκρασια ανεβαζουν τα καλωδια.γιαυτο χρειαζοντε χοντροτερα καλωδια με μικρη αντισταση για να μην υπερθερμανθουν
Παράθεση: | Έχοντας υπόψη τα ελεύθερα ηλεκτρόνια, το φαινόμενο του ηλεκτρικού ρεύματος καθώς και τα περί αγωγών εύκολα προκύπτει το συμπέρασμα ότι η ποσότητα των ηλεκτρονίων που μεταφέρεται μέσω ενός αγωγού (εν προκειμένω η ένταση ηλεκτρικού ρεύματος), εξαρτάται τόσο από τη σύνθεση των ατόμων του αγωγού (πολλά ή λίγα ελεύθερα ηλεκτρόνια) όσο και από το μέγεθος της ασκούμενης δύναμης (αν υφίσταται π.χ. της μπαταρίας).
Έτσι ποσότητα περίπου 6 πεντακισεκατομμυρίων ηλεκτρονίων (που ορίσθηκε ως ένα Κουλόμπ Q) διερχόμενη από κάποιο σημείο ενός αγωγού σε χρόνο ενός δευτερολέπτου ονομάζεται Αμπέρ. Συνεπώς όταν λέγεται ηλεκτρικό ρεύμα έντασης 1 Α τούτο σημαίνει πως μέσα στο ηλεκτρικό κύκλωμα πραγματοποιείται μεταφορά ηλεκτρονίων 1 Q ανά δευτερόλεπτο. 1 Α = 1Q/sec. |
Σορρυ που το ξεθαψα,ελπιζω να ελυσα την απορια [/quote]
θα μου κλασεις την μιση θεσσαλια σε στρουγκες τιμονιερη της φακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Αύγ 2014, 00:13:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχουμε συμδέσει τα καλώδια σε 207 cc 1.4 που έχει μείνει από μπαταρία εδώ και πολύυυυ καιρό (ο φίλος ιδιοκτήτης του λείπει εξωτερικό κανα χρόνο τώρα και είχε ξεχάσει ν'αποσυνδέσει τους πόλους) και γυρίζοντας το κλειδί αντί να δίνει στη μίζα και να πάρει μπροστά, ακούγεται από το χώρο του κινητήρα ένα δυνατό ρελεδίστικο "τακ-τακ-τακ-τακ-τακ...." (ανά μισό δευτερόλεπτο περίπου το κάθε "τακ"). Τι πσίζει?
Θα υπέθετα ότι λόγω κακών καλωδίων (τα συγκεκριμένα ήταν πολύ εύκαμπτα εκεί που ενώνονται με τα κροκοδειλάκια στις άκρες και αρκετά οξεδιωμένα) δε μπορεί να δώσει όσο ρεύμα χρειάζεται στη μίζα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Αύγ 2014, 00:27:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Έχουμε συμδέσει τα καλώδια σε 207 cc 1.4 που έχει μείνει από μπαταρία εδώ και πολύυυυ καιρό (ο φίλος ιδιοκτήτης του λείπει εξωτερικό κανα χρόνο τώρα και είχε ξεχάσει ν'αποσυνδέσει τους πόλους) και γυρίζοντας το κλειδί αντί να δίνει στη μίζα και να πάρει μπροστά, ακούγεται από το χώρο του κινητήρα ένα δυνατό ρελεδίστικο "τακ-τακ-τακ-τακ-τακ...." (ανά μισό δευτερόλεπτο περίπου το κάθε "τακ"). Τι πσίζει?
Θα υπέθετα ότι λόγω κακών καλωδίων (τα συγκεκριμένα ήταν πολύ εύκαμπτα εκεί που ενώνονται με τα κροκοδειλάκια στις άκρες και αρκετά οξεδιωμένα) δε μπορεί να δώσει όσο ρεύμα χρειάζεται στη μίζα....
 |
Ναι αν ειναι μαπα τα καλωδια το ξεχνας,το καλυτερο ειναι να την πας για φορτιση ομως γιατι μια νεκρη μπαταρια και εμπος να παρει με καλωδια δε μπορει να την κανει καλα το δυναμο,μιας και η λειτουργεια του ειναι συντηρηση και οχι απο την αρχη φορτιση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Αύγ 2014, 02:41:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα πάω αύριο με τα δικά μου καλώδια που είναι καλά, να δούμε.
Και να την πάρω να τη βάλω για φόρτιση (έχω φορτιστή σπίτι) αν έχει πέσει στα π.χ. 2-3 volt η τάση της κατά πάσα πιθανότητα δε σώζεται - θα χρειαστεί αλλαγή.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Αύγ 2014, 16:52:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μπαταρία αλλάχτηκε σήμερα με μια λίγο καλύτερη (ίδια cold cranking amps, λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα, 64 αντί 60Ah).
Το αμάξι πήρε μπροστά με την πρώτη μιζιά, παρά τον 1 χρόνο ακινησίας, αλλά έσβησε μετά από λίγα δευτερόλεπτα διότι η αντλία του δεν έδινε καύσιμο.
Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το imobilizer/συναγερμό (εργοστασιακά) και το ότι δεν έχω το "κανονικό" κλειδί (το οποίο κάπου το έχει καταχωνιάσει ο φίλος που έρχεται μεθαύριο από ΗΠΑ για διακοπές) αλλά το βοηθητικό, ή έχει κολλήσει η αντλία...
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2014, 00:11:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά πάμε για αντλία, ούτε ακούγεται να δουλεύει (η ασφάλεια της είναι ΟΚ) ούτε στέλνει βενζίνη (επίσης κολλημένη είναι και η αντλία του μηχανισμού πλυσίματος τζαμιών - ούτε προσπαθεί ούτε τίποτα, σαν να μην υπάρχει).
Αυτά με 1 χρόνο ακινησίας σε αμάξι 3 ετών.....
Είχε κολλήσει και το φλοτερ κι έδειχνε βενζίνη κάτω-κάτω, μετά από δύο 5λιτρα μπιτόνια ξεκόλλησε και δείχνει 1/4.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|