PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πληροφορίες για "titanium exhaust valve "

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
outofspace 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2003, 12:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Πληροφορίες για "titanium exhaust valve " Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένας φίλος μου απο Αγγλία έστειλε ενα email που μου έλεγε πως θα μου στείλει σαν δώρο ένα εξάρτημα απο ενα 206 που τυχαίνει να βελτιώνουν τον τελευταίο καιρό(Δουλεύει σε οίκο αναβάθμισης αυτοκινήτων-WRC Projects κτλ κτλ)

Πιο συγκεκριμένα μου περιγράφη το εξάρτημα ως:
"a titanium exhaust valve out of a Peugeot BTCC engine"

Ξέρετε μήπως τι είναι γιατί έχω μπερδευτεί και δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω μαζί του για να τον ρωτήσω!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2003, 23:27:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πληροφορίες για "titanium exhaust valve " Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

outofspace έγραψε:
Ένας φίλος μου απο Αγγλία έστειλε ενα email που μου έλεγε πως θα μου στείλει σαν δώρο ένα εξάρτημα απο ενα 206 που τυχαίνει να βελτιώνουν τον τελευταίο καιρό(Δουλεύει σε οίκο αναβάθμισης αυτοκινήτων-WRC Projects κτλ κτλ)

Πιο συγκεκριμένα μου περιγράφη το εξάρτημα ως:
"a titanium exhaust valve out of a Peugeot BTCC engine"

Ξέρετε μήπως τι είναι γιατί έχω μπερδευτεί και δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω μαζί του για να τον ρωτήσω!!!!


Αυτή είναι βαλβίδα φτιγμένη από τιτάνιο.
Τα κυριότερα προτερήματά της είναι το μειωμένο βάρος και η αυξημένη μηχανική αντοχή
Στα παράπλευρα (πλην όμως σημαντικά) οφέλη εντάσσονται ο μικρότερος συντελεστής διαστολής που έχει το τιτάνιο σε σχέση με τον χάλυβα (δεν μιλάω για κάποιο εξεζητημένο κράμα χάλυβα).

Το μειωμένο βάρος και η αυξημένη μηχανική αποφέρουν πολλαπλά οφέλη.

1) Όσο πιο ελαφριά είναι μια βαλβίδα, τόσο μικρότερα αδρανειακά φορτία αυτή έχει. Συνεπώς, μπορεί αυτή η βαλβίδα να παλινδρομεί σε πολύ υψηλότερες στροφές απ' ό,τι μια κοινή βαλβίδα (φτιαγμένη από κράμα χάλυβα), χωρίς να αυξάνονται υπερβολικά οι σημειακές πιέσεις και φορτίσεις σε όλα τα παρελκόμενά της και στο σώμα της. Επίσης τα ελατήρια που απαιτεί για έλεγχο της κίνησής της είναι μαλακότερα μιας και, όπως είπαμε, η αδράνειά τους είναι μικρότερη (δεν υπάρχει κίνδυνος δηλαδή αυτή να αρχίσει να χοροπηδάει λόγω αδυναμίας των μαλακών ελατηρίων να ελέγξουν τις κινήσεις τους). Τα μαλακότερα ελατήρια καταναλώνουν και λιγότερη ενέργεια από τον εκκεντροφόρο (και συνεπώς από τον κινητήρα) για την συμπίεσή τους. Είναι ενέργεια που κλέβουν από τον κινητήρα προκειμένου να λειτουργήσουν. Δεν την επιστρέφουν ποτέ μιας και, κατά την απόσυμπίεσή τους, η ενέργεια που αποδίδουν καταναλώνεται σε τριβές.

2) Το γεγονός ότι οι βαλβίδες μας είναι ελαφρύτερες μας επιτρέπει την υιοθέτηση μιας πολύ "άγριας" ρύθμισης του χρονισμού των βαλβίδων, όχι κατά την χρονική διάρκεια που αυτές είναι ανοικτές (δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό, απλά αλλού είναι το προτέρημα), αλλά κατά την διάρκεια που αυτές κλείνουν και ανοίγουν.

Η κοινή βαλβίδα μπορεί απαιτεί αρκετό χρόνο για το κλείσιμό της και για το άνοιγμά της. Αυτές οι δύο διαδικασίες δεν μπορούν να γίνουν στιγμιαία, λόγω της αδράνειας. Αν δηλαδή τα έκκεντρα των εκκεντροφόρων ήταν τετράγωνα (και όχι στρογγυλεμένα) τότε οι βαλβίδες θα ταλαιπωρούνταν υπερβολικά από τα αδρανειακά φορτία τους μιας και θα ανοίγαν και θα κλείναν αστραπιαία. Μαζί με αυτές θα καταπονούνταν υπερβολικά και επικίνδυνα και όλα τα παρελκόμενά της και το λιπαντικό. Επιπρόσθετα και οι έδρες και οι βαλβίδες θα υπέφεραν κατά την στιγμή της βίαιης "προσγείωσης" των δεύτερων πάνω στις πρώτες (λόγω του αστραπιαίου κλεισίματος των βαλβίδων).

Στην πραγματικότητα η βαλβίδα μόνο στιγμιαία φτάνει το μέγιστο βύθισμά της. Όλος ο υπόλοιπος χρόνος που αυτή δραστηριοποιείται, αναλώνεται στην πορεία προς το μέγιστο βύθισμα, την ομαλή μεταστροφή της προς τον δρόμο της επιστροφής και την ομαλή προσγείωσή της πάνω στην έδρα, για λόγους, όπως είπαμε αντοχής. Εδώ πρέπει να επισημάνουμε πως η αντοχή ενός μετάλλου μειώνεται όσο η θερμοκρασία του αυξάνεται (και οι θερμοκρασίες μέσα στον θάλαμο καύσης είναι πολύ υψηλές...)

Αυτό δεν σημαίνει πως σε όλη την διάρκεια της πορείας της βαλβίδας δεν μπορεί να μπεί καύσιμο μίγμα μέσα στον θάλαμο καύσης (μιλάω για βαλβίδα εισαγωγής). Απλά φανταστείτε, αν η αυτή βαλβίδα ήταν για περισσότερο χρόνο τέρμα ανοικτή (μέσω άγριων εκκέντρων, πιο τρετραγωνισμένων), πόσο καλύτερη θα ήταν πλήρωση του κυλίνδρου με καύσιμο μίγμα. Αυτό βέβαια ισχύει μόνο στις υψηλές στροφές. Δεν θα αναλύσω τα περι χρονισμού των βαλβιδών καθότι αυτό είναι εκτός θέματος (Κάποια στιγμή πρέπει να μιλήσω και για τα συστήματα μεταβλητής βύθισης των βαλβιδών...)
Κατ' αναλογία έχουμε τα ίδια οφέλη με τις ελαφρύτερες και ανθεκτικότερες βαλβίδες εξαγωγής. Έτσι μπορούμε να τις "στείλουμε" (μέσω κατάλληλων εκκέντρων) γρηγορότερα στο τέρμα τους και έτσι τα καυσαέρια να μπορούν να φεύγουν πιο αβίαστα (μέσα από την ορθάνοικτη βαλβίδας εξαγωγής). Βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει πάντα να έχουμε ένα κύλινδρο καθαρό από καυσαέρια. Αυτό βοηθά μόνο στις υψηλές στροφές (κάποια στιγμή πρέπει να μιλήσω για τα συστήματα επανακυκλοφορίας καυσαερίων, την καύση πτωχών μιγμάτων, την στρωματοποιημένη καύση, την στοιχειομετρική καύση και άλλα πολλά...)

Όταν η βαλβίδα μας είναι από τιτάνιο (εννοείται από κράμα τιτανίου), λόγω μειωμένου βάρους και αυξημένης αντοχής, μπορούμε να "βιάσουμε" την επιστροφή και το άνοιγμά της, χωρίς εμφανιστουν τα προβλήματα των συμβατικών βαλβίδων.
Γενικά όσο πιο ελαφριά και ανθεκτική είναι αυτή, τόσο πιο πολύ μπορούμε να "βιάσουμε" τις ενδιάμεσες φάσεις της (το πήγαινε - έλα).

3) Το τιτάνιο έχει μεγαλύτερη μηχανική αντοχή. Συνεπώς μπορεί να "δουλέψει χωρίς πρόβλημα" σε υψηλές θερμοκρασίες και υψηλές ταχύτητες κίνησης ("αντέχει" δηλαδή την αδράνεια που "παράγει" κατά την κίνησή του σε στροφές υψηλότερες από αυτές που μια συμβατική βαλβίδα μπορεί να φτάσει...).
Εδώ οφείλω να ομολογήσω ότι δεν ξέρω τι θερμική αγωγιμότητα έχει το τιτάνιο. Γενικά πάντως μας βολεύει να έχουμε μεγάλη θερμική αγωγιμότητα. Έτσι η πλεονάζουσα θερμότητα (που δεν θα αξιοποηθεί ως έργο και θα φύγει στο περιβάλλον, μέσω ΚΑΙ των βαλβίδων) να μπορεί να φεύγει "άνετα", ώστε ο θάλαμος καύσης να είναι "δροσερός" και έτσι να μπορεί να "σηκώνει την υψηλή συμπίεση" που οι κατασκευαστές επιθυμούν να δώσουν στον κινητήρα, χωρίς αυτός να "κτυπάει πυράκια".


Ο μικρότερος συντελεστής θερμικής αγωγιμότητας (ΠΡΟΣΟΧΗ! δεν ξέρω κατά πόσο αυτό ισχύει, μιας και υπάρχουν εκατοντάδες βιομηχανικά κράματα χάλυβα που πιθανόν να έχουν μικρότερο συντελεστή) μας επιτρέπει να κατασκευάσουμε πολύ πιο σφικτές συναρμογές οδηγού βαλβίδας - βαλβίδας, με προφανή κέρδη στην μείωση των αναθυμιάσεων που παράγει ο κινητήρας. Το θέμα το έχω θίξει σε άλλη μου δημοσίευση που βρίσκεται στην θεματική ενότητα "Τεχνικές - Μηχανολογικές συζητήσεις" και συγκεριμένα στο topic "Βενζίνη 100 οκτανίων από την BP;".


Επίλογος - Μελλοντικές τεχνολογικές λύσεις
Οι εκκεντροφόροι, κατά την άποψή μου, είναι τελειωμένα χαρτιά!! Θα καταργηθούν!!! Shocked Shocked
Την θέση τους θα πάρουν
1) Περιστροφικές βαλβίδες (δυνατό χαρτί! /Coates International)
2) Δεσμοδρομικές βαλβίδες (μμμ!! έτσι κι' έτσι!! /Ducati Desmosedici)
3) Ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες (πολύ δυνατό χαρτί! /Lotus)
4) Ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες (καλούτσικό.../Siemens)

Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν ασύγκριτα πλεονεκτήματα σε σχέση με τους "ταπεινούς και καταφρονεμένους" εκκεντροφόρους.
Κάποια στιγμή θέλω να αρχίσω να γράφω εκτενώς για όλα αυτά...

Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:00:26, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
outofspace 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2003, 23:43:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Se iperefxaristo file mou!!!
poli oraia perigrafi!!!
se efxaristo kai pali!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2003, 23:46:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι θερμική αγωγιμότητα έχει το τιτάνιο άραγε?
Ρε Μήτσο θα μας τρελάνεις??? Question Question Έκανες ανάλυση άλφα άλφα εκεί κολλάς??

Ωραίος!! Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2003, 23:49:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Τι θερμική αγωγιμότητα έχει το τιτάνιο άραγε?
Ρε Μήτσο θα μας τρελάνεις??? Question Question Έκανες ανάλυση άλφα άλφα εκεί κολλάς??

Ωραίος!! Wink Wink


Κάτσε, δεν τελείωσα ακόμα... Razz Wink

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια... Embarassed Embarassed Embarassed


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:10:58, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2003, 23:52:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Τι θερμική αγωγιμότητα έχει το τιτάνιο άραγε?
Ρε Μήτσο θα μας τρελάνεις??? Question Question Έκανες ανάλυση άλφα άλφα εκεί κολλάς??

Ωραίος!! Wink Wink


Κάτσε δεν τελείωσα ακόμα... Razz Wink

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια... Embarassed Embarassed Embarassed

Περιμένουμε!
Άραγε πόσο κοστίζουν αυτές οι βαλβίδες? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:09:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Περιμένουμε!
Άραγε πόσο κοστίζουν αυτές οι βαλβίδες? Rolling eyes


Κοίτα όλα αυτά που είπα είναι λίγο θεωρητικά. Δυστυχώς έχω φτωχή πρακτική εμπειρία ώστε να εξατάσω κατά πόσο όλα αυτά έχουν σοβαρό αντίκρισμα στην πράξη.

Μια βαλβίδα τιτανίου από μόνη της (και μάλιστα μόνο εξαγωγής) δεν θα κάνει πολύ δουλειά. Θέλει να συνδυαστεί με άλλους οδηγούς βαλβίδων, άλλους εκκεντροφόρους (πιο άγριους), σύμφωνα με όσα έγραψα παραπάνω, αν στέκουν στην πράξη (θεωρητικά νομίζω ότι στέκουν μια χαρά)...

Συνεπώς πρέπει να μάθουμε την τιμή όλου του set.
Ενδέχεται να είναι πολύ ακριβό (τιτάνιο και καλά...)


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:16:12, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
outofspace 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:15:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έκανα ένα search στο Google και βρήκα κάποια site που αναφέρονται σε αυτές τις βαλβίδες!!!
Περισσότερη εφαρμογή έχει σε μηχανές τύπου Motorsport!!!
Κάπου βρήκα πως το εξάρτημα κάνει γύρω στα 100 USD!!!

Υ.Γ.:Έχω Focus οπότε ακόμα και να ήθελα να εκμεταλλευτώ το δώρο δεν θα μπορούσα!!!!
Anyway ο φίλος μου "έγραψε"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:18:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

outofspace έγραψε:
Έκανα ένα search στο Google και βρήκα κάποια site που αναφέρονται σε αυτές τις βαλβίδες!!!
Περισσότερη εφαρμογή έχει σε μηχανές τύπου Motorsport!!!
Κάπου βρήκα πως το εξάρτημα κάνει γύρω στα 100 USD!!!

Υ.Γ.:Έχω Focus οπότε ακόμα και να ήθελα να εκμεταλλευτώ το δώρο δεν θα μπορούσα!!!!
Anyway ο φίλος μου "έγραψε"


Τι προτερήματα διαφημίζουν τα site αυτά για τις συγκεκριμένες βαλβίδες;


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
outofspace 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:36:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

΄Δεν έχει λεπτομερή ανάλυση των πλεονεκτημάτων !!
π.χ.
"Honda's Variable Intake/Exhaust Management System (HVIX™) and Honda Titanium Exhaust Valve (HTEV™) manage intake and exhaust charges for maximum power, efficiency and rideability.
"
ή

"Honda's Variable Intake/Exhaust Management System (HVIX™) manages the intake and exhaust charges. An intake valve in tire airbox maintains a constant-velocity, variable volume flow of cool, fresh air to the PGM-Fl system. The unique Honda Titanium Exhaust Valve (HTEV™) located in the exhaust collector provides the scavenging and power benefits of a 180-degree exhaust collector design at 03000 rpm, and transitions exhaust flow to a 360degree collector design at 3000-7000 rpm, then combines 180-degree and 360degree configurations at engine speeds above 7000 rpm to maintain maximum power output.
"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 00:56:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

outofspace έγραψε:
΄Δεν έχει λεπτομερή ανάλυση των πλεονεκτημάτων !!
π.χ.
"Honda's Variable Intake/Exhaust Management System (HVIX™) and Honda Titanium Exhaust Valve (HTEV™) manage intake and exhaust charges for maximum power, efficiency and rideability.
"
ή

"Honda's Variable Intake/Exhaust Management System (HVIX™) manages the intake and exhaust charges. An intake valve in tire airbox maintains a constant-velocity, variable volume flow of cool, fresh air to the PGM-Fl system. The unique Honda Titanium Exhaust Valve (HTEV™) located in the exhaust collector provides the scavenging and power benefits of a 180-degree exhaust collector design at 03000 rpm, and transitions exhaust flow to a 360degree collector design at 3000-7000 rpm, then combines 180-degree and 360degree configurations at engine speeds above 7000 rpm to maintain maximum power output.
"


Μάλιστα. Μπορώ να πω, διαβάζοντάς τα, πως σχετίζονται εν μέρει με αυτά που έγραψα... Razz Razz Razz

Αν κατάλαβα καλά...(αυτά με τις μοίρες ομολογώ πως δεν τα πολυέπιασα)


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
outofspace 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 01:10:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φυσικά και έπεσες μέσα
Μόλις πετύχω τον φίλο μου online θα του ζητήσω να μου εξηγήσει με απλά λόγια τί διαφορά έχει αυτή η βαλβίδα με τις άλλες!

ΒTW τί σημαίνει
Peugeot BTCC engine
το ξέρω είμαι λίγο άσχετος
αλλά θα στρώσω όπως έστρωσα και με το focus!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Οκτ 2003, 14:50:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

outofspace έγραψε:
το ξέρω είμαι λίγο άσχετος
αλλά θα στρώσω όπως έστρωσα και με το focus!!!!


Μην ανυσηχείς...

Εδώ ισχύει το "κράτα με να σε κρατώ να ανεβούμε το βουνό..."
Wink Wink Wink


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
outofspace 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 02:25:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν το BTCC σημαίνει:
British Touring Car Championship
και ένα δείγμα απο μερικά Peugeot που τρέχουν εκεί είναι:
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 07:15:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ομολογία της χρονιάς! Ο Δημήτριος δεν ξέρει θερμική αγωγιμότητα έχει το τιτάνιο!! Laughing Από πού μπορείς να μάθεις κάτι τέτοιο; Τεχνολογία μετάλλων;

Τελικά πρέπει να αισθάνεσαι υπέροχα με αυτά που διδάσκεσαι στην μηχανολογία. Κάποια στιγμή όταν συναντηθούμε θα σε ρωτήσω για να μου πεις τί βιβλίο και από πού να αγοράσω. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Θεοδόσης 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 2002

Ένταξη: 07 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 15

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 16:59:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ ωραία ανάλυση Δημήτριε. Αυτό που γράφει μετά ο φίλος (Honda Titanium Exhaust Valve (HTEV™) ) βέβαια είναι προφανώς άλλο πράγμα. Αν κατάλαβα καλά είναι κάποιο σύστημα αντίστοιχο με το EXUP της YAMAHA. Δεν πρόκειται δηλαδή για βαλβίδα στην κυλινδροκεφαλή, αλλά στην εξάτμιση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 19 Οκτ 2003, 19:47:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Η ομολογία της χρονιάς! Ο Δημήτριος δεν ξέρει θερμική αγωγιμότητα έχει το τιτάνιο!! Laughing Από πού μπορείς να μάθεις κάτι τέτοιο; Τεχνολογία μετάλλων;

Τελικά πρέπει να αισθάνεσαι υπέροχα με αυτά που διδάσκεσαι στην μηχανολογία. Κάποια στιγμή όταν συναντηθούμε θα σε ρωτήσω για να μου πεις τί βιβλίο και από πού να αγοράσω. Wink


Σας ευχαριστώ και πάλι παιδια.
Απλά θέλω να πω πως στις σχολές μηχανολογίας πολύ λίγα πράγματα διδάσκονται που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο... Είναι ένα αχανές αντικείμενο σπουδών...

Απλά με τις γενικές μηχανολογικές γνώσεις που πέρνεις απο 'κει και με ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΨΑΞΙΜΟ, μπορεί να οδηγηθείς σε κάποια συμπεράσματα...
Αυτά τα "συμπεράσματα" πάντα με έτρωγαν (και φυσικά με τρώνε και τώρα) να τα ανακαλύψω... (ένας από τους κύριους λόγους που δίνω και κατατακτήριες εξατάσεις για το πολυτεχνείο)

Στοιχεία για τα μέταλλα, αμέταλλα, κράματα μετάλλων, κεραμικά υλικά και δεν συμμαζεύεται μπορεί κανείς να αντλήσει από την "επιστήμη και τεχνολογία υλικών". Σχετίζεται έντονα με την φυσική...
Πολλοί συγγραφείς επίσης εκδίδουν απλουστευμένα (για ανθρώπους που δεν είναι τόσο οικείοι με τις έννοιες του αντικειμένου, ή δεν έχουν ασχοληθεί) αλλά επιστημονικότατα συγγράματα που σχετίζονται με τα παραπάνω...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
outofspace 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 7

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 11:54:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν ο φίλος μου απο τη Mountune μου είπε πως το
titanium exhaust valve είναι:

"titanium has a density of 4.5g/cm3 whereas stainless
has density of 7.9g/cm3.
this means that titanium valves like the one out of
a racing BTCC touring engine is almost half the weight
so the valve springs can have reduced loads & valve
gear mass is less, hence engine is more
responsive (can rev quicker).
"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,5521s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on