PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

WRC - Διάφορα Νέα για το Πρωτάθλημα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2013, 23:22:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Loeb παλι εκανε τα μαγικα του στο Μοντε.....απαντησε με τον καλητερο τροπο σε οσους πιστευαν οτι θα τον κοντραριζαν , ο οποιος εκτος οτι το γνωριζει το Μοντε με κλειστα ματια δεν υπολογισαν οτι φετος οπου τρεξει δεν θα εχει κανενα απολυτος ανχος μια και δεν θα κυνηγαει πρωταθλημα αυτοματος αυτο του δινει περισσοτερη ταχυτητα.
Με απογοητευσε ο Λατβαλα διοτι φαινεται λιγος για μεγαλες ομαδες οπως η vw, ford τον κυριευει το ανχος και τον οδηγει στην εξοδο.
Προσωπικα ο νεος πρωταθλητης θα ειναι ο Οζιε.
Μονο θετικα θα ελεγα την πρωτη εμφανιση του polo μου θυμισε την citroen οπου ηταν ανταγωνιστικη απο τους πρωτους αγωνε ςσε οποιο νεο αγωνιστικο παρουσιαζε, ετσι και εδω φαινεται η δουλεια του μεγαλου Καρλος Σαϊνθ.
Παντος θα δουμε πιστευω καλο πρωταθλημα φετος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2013, 03:33:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

B.M-SPORT έγραψε:
δεν υπολογισαν οτι φετος οπου τρεξει δεν θα εχει κανενα απολυτος ανχος μια και δεν θα κυνηγαει πρωταθλημα αυτοματος αυτο του δινει περισσοτερη ταχυτητα.

Συμφωνω απολυτα!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
nikou 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 14 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2013, 15:32:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sweden Rally 2013 Day 1 Highlights VIDEO

http://www.peritroxon.gr/agones/5280...y-1-highlights

Sweden Rally 2013 Day 2 Highlights VIDEO

http://www.peritroxon.gr/agones/5285...y-2-highlights

Sweden Rally 2013 Day 3 Highlights VIDEO

http://www.peritroxon.gr/agones/5292...y-3-highlights
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2013, 17:09:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διόρθωσε τα link ψηλέ Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikou 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 14 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2013, 17:40:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oups Embarassed Embarassed

Sweden Rally 2013 Day 1 Highlights VIDEO

http://www.peritroxon.gr/agones/5280-video-sweden-rally-2013-day-1-highlights

Sweden Rally 2013 Day 2 Highlights VIDEO

http://www.peritroxon.gr/agones/5285-video-sweden-rally-2013-day-2-highlights

Sweden Rally 2013 Day 3 Highlights VIDEO
http://www.peritroxon.gr/agones/5292-video-sweden-rally-2013-day-3-highlights

Twra einai OK ! ! Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikou 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 14 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 11:56:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sweden Rally 2013 Highlights VIDEO


Ο Sebastien Ogier και η VW άρχισαν να δείχνουν για τα καλά τα κοφτερά τους δόντια, πετυχαίνοντας στη Σουηδία την πρώτη τους νίκη στο θεσμό του WRC. Με τον τρόπο αυτό απάντησαν σε όσους πίστεψαν πως η δεύτερη θέση της γενικής στο ράλλυ του Μόντε Κάρλο ήταν τυχαία, βάζοντας παράλληλα σοβαρή υποψηφιότητα για τον φετινό τίτλο.

http://www.peritroxon.gr/agones/5355-video-sweden-rally-2013-highlights
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Μάρ 2013, 12:39:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.speedhunters.com/2013/03/wrc-leon/ Twisted evil Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 17:17:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kyries mouuuu

δυο χαρακτηριστες φωτο απο τις νεες τασεις στα κλουβια...

http://www.rallysales.eu/wp-content/uploads/2012/04/208131-500x333.jpg

δε σταυρωνουμε πλαινες χιαστες και τη καθετη τη παμε μεχρι το πατωμα στραβη για να μη κοψουμε πλαινη μπαρα... εδω χωραει συζητηση τι ειναι καλυτερο? αυτο ή το αμερικανικο στυλ με τις δυο παραλληλες μπαρες και τις καθετες ενισχυσεις...


και

http://www.motori.gr/sites/default/files/styles/large800x600/public/newsartmoreimages/cla%20f2.jpg?itok=Y4M7SI0k

http://www.racecar-engineering.com/wp-content/gallery/citroen-ds3-xl/zupds3xl0.jpg

http://3d-car-shows.com/wp-content/uploads/cache/2012/05/Peugeot_208_R2_Rally_car_rear/1635303224.jpg

πλεον παρατηρω οτι αλλαζουνε τα φωτα στις ενισχυσεις στο κεντρικο Π -διαγωνιες οριζοντιες τα παντα ολα-
και απλα ενισχυουμε με 2 διαγωνιες τη στηριξη του απο πισω τις οποιες τις πανε προς το κεντρο του ουρανου και απο εκει φευγουν δυο οριζοντιες πανω απο κεφαλια και οχι μια διαγωνια!

τα πιο παλια κλουβια δινανε πιο πολυ σημασια στη στηριξη και ενισχυση των πισω διαγωνιων...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Κυρ 06 Απρ 2014, 11:18:40, 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 17:36:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διόρθωσε τα λινκ.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2014, 11:15:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιξντ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2014, 15:19:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nass @4T εγραψε:

RRC και R5 πρέπει να είναι περίπου στα ίδια ή ίσως λίγο ταχύτερα τα RRC και τα 2 σαφώς ταχύτερα πλέον από τα S2000 όπως είδαμε στο πρόσφατο Ακρόπολις.

Εχουν πρακτικά ίδιο σασί και κινητήρα 1.6T, από εκεί και πέρα:

RRC:
- Περιοριστής 30 mm --> Μικρότερη ροπή από R5
+ Βάρος 1200 Kg
+ Κινητήρας ελεύθερος (Global Racing Engine αν και μερικοί διάλεξαν σαν βάση κινητήρα παραγωγής πχ. Ford 1.6T EcoBoost)
+ Κόφτης 8500 rpm
+ Πλην αεροδυναμικού "πακέτου", 6πίστονων/υδρόψυκτων φρένων και βολάν, κατά τα λοιπά είναι ένα WRC με μικρότερη δύναμη/ροπή. Πχ. το αυτοκίνητο του Bouffier στο Ακρόπολις ήταν πρώην WRC (του Hirvonen) "γδυμένο"
- Λόγω των παραπάνω, κόστος πολύ κοντά σε αυτό του WRC κάπου €300Κ

R5:
+ Περιοριστής 32 mm
- Βάρος 1230 Kg
- Κινητήρας και πολλά μηχανικά μέρη από μοντέλο παραγωγής (πχ. του Fiesta είναι πρακτικά ο κινητήρας του δίλιτρου Mondeo με Turbo και αλλαγή κυβισμού στα 1.6)
- Κόφτης 7500 rpm --> Λιγότερη δύναμη από RRC
- Περιορισμοί σε αριθμό και σχεδίαση αναρτήσεων
- Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Διεθνείς Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Σελίδα 10 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1218s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on