PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Χειρόφρενο ... απορίες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
deppy (Δέσποινα)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 30 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 41

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 08:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Χειρόφρενο ... απορίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω παρατηρήσει, κατά τη γνώμη μου, μια περίεργη συμπεριφορά στο χειρόφρενο. Καταρχήν για να πιάσει σε κατηφόρα πρέπει να το τραβήξω μέχρι τη τελευταία σκάλα - κάποιες φορές φοβάμαι μην σπάσει με τη δύναμη που το τραβάω-, ενώ σε άλλα αυτοκίνητα εχω παρατηρήσει οτι κατι τετοιο δεν ειναι απαραιτητο και το χειροφρενο πιανει και σε ενδιάμεσες σκαλες. Αυτό το προβλημα με εχει φοβησει τοσο πολύ που αποφευγω να σταθμευω το αυτοκινητο σε κατηφορικους δρομους. Το δευτερο που με προβληματιζει είναι οτι όταν το χειροφρενο ειναι κατεβασμενο, είναι πολύ χαλαρο και μαλιστα μπορω με μεγαλη ευκολια να το κινω πανω-κατω. Ειναι συνηθισμενη αυτη η συμπεριφορα ή μηπως το χειροφρενο εχει καποιο προβλημα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nik7 (Νικολάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)

Ένταξη: 18 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 08:17:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

na min se fovizei ... an fovase poli na pas stin peugeot kai na tous peis na sto sfiksoun ligo... den nomizo oti tha sou zitisoun kan ergatika....

oso gia tis anifores na min fovase an vazeis kai taxitita afou sviseis to aftokinito.... an ise me tin mouri se anifora tote tha vazeis proti an ise se katifora tha vazeis opisthen.... diladi tin anapodi taxitita apo ekei pou tha exei tin tasi to aftokinito na paei.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 09:10:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμφωνώ, μάλλον χρειάζεται λίγο δέσιμο το χειρόφρενο.......
Μήπως ...παίζεις μαζί του στις στροφές;;; Twisted evil Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
deppy (Δέσποινα)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 30 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 41

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 11:08:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειμαι νεα οδηγος. Δεν κανω τετοια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 13:12:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

deppy έγραψε:
Ειμαι νεα οδηγος. Δεν κανω τετοια...


...και έχεις 16βάλβιδο 206 (προφανώς 1600.....);;;;;;;;
Μπράαααααβοοοοο.......;;;;;!!!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 13:32:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Deppy μην ανησυχείς!!! Είναι που έχεις δισκόφρενα πίσω!!!

Έχει τελείως διαφορετική αίσθηση το χειρόφρενο εάν έχεις ταμπούρα και αν έχεις δισκόφρενα!!! Το έψαξα, γιατί στην αρχή και εγώ παραξενεύτηκα.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
deppy (Δέσποινα)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 30 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 41

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 16:24:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα υποτιθεται οτι θα επρεπε να εχει καλυτερη συμπεριφορα λογω της υπαρξης δισκοφρενων. Εδω φαινεται να ισχυει το αντιθετο.
Αυτο που ανεφερα σε προηγουμενο μηνυμα για το χειροφρενο το εχω παρατηρησει σε μοντελο αλλης εταιριας(seat) με δισκοφρενα πισω.

Παντως εξακολουθει να μου κανει εντυπωση το ολο θεμα.

Ειμαι η μονη που το εχει παρατηρησει?? Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
deppy (Δέσποινα)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 206 1.6 (16V) XS (2003)

Ένταξη: 30 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 41

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 16:34:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
deppy έγραψε:
Ειμαι νεα οδηγος. Δεν κανω τετοια...


...και έχεις 16βάλβιδο 206 (προφανώς 1600.....);;;;;;;;
Μπράαααααβοοοοο.......;;;;;!!!!!



Σωστα το μαντεψες... ενα συμπαθητικο γαλαζιο 1,6 XS, το οποιο ταλαιπωρειται που και που λογω της απειριας μου. Αλλα που θα μου παει, θα διορθωθω και τοτε ποιος μας πιανει!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Skopeliths (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) 5D μοντέλο 2000

Ένταξη: 05 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 55
Τόπος: ΑΘΗΝΑ-Ν.ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 17:18:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα και έχω ταμπούρα πίσω!Για να πιάσει πρέπει να το σηκώσεις μέχρι το τέλος!Και μου τη δίνει γιατί είναι πολύ ψηλά...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 17:54:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου deppy.Εγώ ζήτησα στο συνεργείο να μου το ρυθμίσουν όπως θέλω!Έτσι και έγινε και τώρα πιάνει πιο καλά!
Μένω σε ανηφορικό μέρος και το είχα πρόβλημα αυτό!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2003, 20:08:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενα σφιξιματακι θελει το χειροφρενο (μαζεμα του συρματοσχοινου) και θα αποκτησει σφικτη αισθηση.
παντως οσο περισσοτερο το τραβαει κανεις και το σηκωνει ολο και πιο ψηλα, τοσο το ξεχαρβαλωνει...
ενα σφιξιματακι και θα ειναι οκ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 02:04:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το χειρόφρενο ρυθμίζεται αλλά όπως και να έχει στα αυτοκίνητα με ταμπούρα πίσω είναι πάντα σαφώς δυνατότερο και αμεσότερο από ότι με δισκόφρενα. Γι αυτό άλλωστε στα αγωνιστικά βάζουν υδραυλικό χειρόφρενο. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2011, 03:43:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ό,τι λέει η Deppy πάνω πάνω. Έγω το ίδιο θέμα (βέβαια εγώ έχω ταμπούρα πίσω). Το αμάξι έχει κάνει 80.000χλμ περίπου.

Και συγκεκριμένα, γύρισα πριν λίγο και βρήκα πάρκινγκ σε ανηφόρα. Μόλις πάρκαρα και σήκωσα χειρόφρενο, είδα ότι το αμάξι γλιστρούσε ελαφρά πίσω. Χρειάστηκε να βάλω πρώτη (με σβηστή μηχανή εννοείται) και δεν έφευγε, ωστόσο είπα να μην το ρισκάρω και συνέχισα να ψάχνω πάρκινγκ κι ας βρίσκεις πολύ δύσκολα τέτοια ώρα.

Προφανώς θέλει σφίξιμο και το νιώθω κι εγώ γιατί το σηκώνω ψηλά για να πιάσει ακόμη και σε πιο επίπεδους δρόμους. Να το πάω να το σφίξω σε καμιά αντιπροσωπεία; Χρόνος και κόστος; Κάποιος είπε εργατικά λογικά δε θα πάρουν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις σε τέτοιες εποχές πόσο τσίπικες έχουν γίνει οι αντιπροσωπείες.

Ερώτηση 2: άλλαξα τακάκια μπροστά και τάπες πίσω κατά τον Απρίλιο (και υγρά φρένων εννοείται). Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα, πώς τη στιγμή που κατεβάζω το χειρόφρενο για να ξεκινήσω και κυρίως αν το αμάξι είναι σε κατηφόρα, ότι ακούγεται από πίσω (πιθανώς δεξιά), ένα ντουπ έντονο λες και τη στιγμή που λύνει το χειρόφρενο θα τα ξηλώσει όλα και θα φύγουν κι οι ρόδες μαζί. Παίζει να είναι κάτι ή επειδή δένει σχετικά ψηλά το κάνει αυτό; Και τη στιγμή που ξεκινάω, νιώθω την πίσω ρόδα στα πρώτα 3 μέτρα (όχι παραπέρα), λες και ταλαντεύεται, αλλά παίζει να είναι και ιδέα μου γιατί στην πορεία δε συμβαίνει κάτι. Ιούνιο-Ιούλιο που'χα πάει το αμάξι στον αμορτισερά απλά για μια μέτρηση πριν τις διακοπές, το βρήκε σε άριστη κατάσταση και ο άξονας δεν είχε κανένα πρόβλημα.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Manos206 
Moderator
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 02 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 860
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2011, 12:58:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πηγαινε και σφιξε το στην αντιπροσωπεια. Ειναι υποθεση 5-10 λεπτων. Εγω οταν το πηρα ο προηγουμενος το ειχε σε φαση που μπορουσες να το χρησιμοποιησεις και σαν τεμπελη οταν ηταν τραβηγμενο Razz πηγα στην αντιπροσωπεια και το ρυθμισα στα 2 κλικ κοκαλο Wink


http://www.facebook.com/sarakinikorooms
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2011, 22:23:36    Θέμα δημοσίευσης: Re: Χειρόφρενο ... απορίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

deppy έγραψε:
Έχω παρατηρήσει, κατά τη γνώμη μου, μια περίεργη συμπεριφορά στο χειρόφρενο. Καταρχήν για να πιάσει σε κατηφόρα πρέπει να το τραβήξω μέχρι τη τελευταία σκάλα - κάποιες φορές φοβάμαι μην σπάσει με τη δύναμη που το τραβάω-, ενώ σε άλλα αυτοκίνητα εχω παρατηρήσει οτι κατι τετοιο δεν ειναι απαραιτητο και το χειροφρενο πιανει και σε ενδιάμεσες σκαλες. Αυτό το προβλημα με εχει φοβησει τοσο πολύ που αποφευγω να σταθμευω το αυτοκινητο σε κατηφορικους δρομους. Το δευτερο που με προβληματιζει είναι οτι όταν το χειροφρενο ειναι κατεβασμενο, είναι πολύ χαλαρο και μαλιστα μπορω με μεγαλη ευκολια να το κινω πανω-κατω. Ειναι συνηθισμενη αυτη η συμπεριφορα ή μηπως το χειροφρενο εχει καποιο προβλημα?

Είναι υπόθεση πέντε λεπτών άδικα ταλαιπωρείσαι


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Δεκ 2011, 02:13:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: Χειρόφρενο ... απορίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

action_peugeot έγραψε:
deppy έγραψε:
Έχω παρατηρήσει, κατά τη γνώμη μου, μια περίεργη συμπεριφορά στο χειρόφρενο. Καταρχήν για να πιάσει σε κατηφόρα πρέπει να το τραβήξω μέχρι τη τελευταία σκάλα - κάποιες φορές φοβάμαι μην σπάσει με τη δύναμη που το τραβάω-, ενώ σε άλλα αυτοκίνητα εχω παρατηρήσει οτι κατι τετοιο δεν ειναι απαραιτητο και το χειροφρενο πιανει και σε ενδιάμεσες σκαλες. Αυτό το προβλημα με εχει φοβησει τοσο πολύ που αποφευγω να σταθμευω το αυτοκινητο σε κατηφορικους δρομους. Το δευτερο που με προβληματιζει είναι οτι όταν το χειροφρενο ειναι κατεβασμενο, είναι πολύ χαλαρο και μαλιστα μπορω με μεγαλη ευκολια να το κινω πανω-κατω. Ειναι συνηθισμενη αυτη η συμπεριφορα ή μηπως το χειροφρενο εχει καποιο προβλημα?

Είναι υπόθεση πέντε λεπτών άδικα ταλαιπωρείσαι


Η πιο αργοπορημένη απάντηση ever! Laughing Laughing

Πιθανότατα θα'χει αλλάξει και αμάξι μέχρι τώρα. Very happy

No offence, right? Wink


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Δεκ 2011, 09:13:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

a)Βγάζεις τη βίδα τόρξ πίσω απο το πλαστικό που καλύπτει το χειρόφρενο..
b)βγάζεις το πλαστικό,
c)σφίγγεις το παξιμάδι στη διχάλα που κρατάει τα συρματόσχοινα εώς να τεντώσει ελάχιστα(να μην έχει μπόσικα) αλλα ταυτόχρονα να μη τραβάει τα σύρματα.
d)βάζεις πίσω το πλαστικό
e)σφίγγεις τη βίδα τόρξ
DONE!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Δεκ 2011, 16:04:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Ό,τι λέει η Deppy πάνω πάνω. Έγω το ίδιο θέμα (βέβαια εγώ έχω ταμπούρα πίσω). Το αμάξι έχει κάνει 80.000χλμ περίπου.

Και συγκεκριμένα, γύρισα πριν λίγο και βρήκα πάρκινγκ σε ανηφόρα. Μόλις πάρκαρα και σήκωσα χειρόφρενο, είδα ότι το αμάξι γλιστρούσε ελαφρά πίσω. Χρειάστηκε να βάλω πρώτη (με σβηστή μηχανή εννοείται) και δεν έφευγε, ωστόσο είπα να μην το ρισκάρω και συνέχισα να ψάχνω πάρκινγκ κι ας βρίσκεις πολύ δύσκολα τέτοια ώρα.

Προφανώς θέλει σφίξιμο και το νιώθω κι εγώ γιατί το σηκώνω ψηλά για να πιάσει ακόμη και σε πιο επίπεδους δρόμους. Να το πάω να το σφίξω σε καμιά αντιπροσωπεία; Χρόνος και κόστος; Κάποιος είπε εργατικά λογικά δε θα πάρουν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις σε τέτοιες εποχές πόσο τσίπικες έχουν γίνει οι αντιπροσωπείες.

Ερώτηση 2: άλλαξα τακάκια μπροστά και τάπες πίσω κατά τον Απρίλιο (και υγρά φρένων εννοείται). Τον τελευταίο μήνα παρατήρησα, πώς τη στιγμή που κατεβάζω το χειρόφρενο για να ξεκινήσω και κυρίως αν το αμάξι είναι σε κατηφόρα, ότι ακούγεται από πίσω (πιθανώς δεξιά), ένα ντουπ έντονο λες και τη στιγμή που λύνει το χειρόφρενο θα τα ξηλώσει όλα και θα φύγουν κι οι ρόδες μαζί. Παίζει να είναι κάτι ή επειδή δένει σχετικά ψηλά το κάνει αυτό; Και τη στιγμή που ξεκινάω, νιώθω την πίσω ρόδα στα πρώτα 3 μέτρα (όχι παραπέρα), λες και ταλαντεύεται, αλλά παίζει να είναι και ιδέα μου γιατί στην πορεία δε συμβαίνει κάτι. Ιούνιο-Ιούλιο που'χα πάει το αμάξι στον αμορτισερά απλά για μια μέτρηση πριν τις διακοπές, το βρήκε σε άριστη κατάσταση και ο άξονας δεν είχε κανένα πρόβλημα.


Το χειρόφρενο το'σφιξα σε 5', οκ.

Όταν ρώτησα για το ντουπ απ'τα δεξιά, μου λένε δεν ξέρω, ίσως πρέπει να τους το πάω να το σηκώσουν και να το "καθαρίσουν". Δεν κατάλαβα ακριβώς, αλλά από κόστος, πόσο περίπου να περιμένω;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Δεκ 2011, 22:30:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρέπει να έχεις διαρροή από τα κυλινδράκια των φρένων για ρίξε μια ματιά


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Δεκ 2011, 02:47:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

action_peugeot έγραψε:
Πρέπει να έχεις διαρροή από τα κυλινδράκια των φρένων για ρίξε μια ματιά


Διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει, το παρατήρησα ίσως τον τελευταίο μήνα ίσως, όπου κυρίως σε κατηφόρα-ανηφόρα, μόνο όταν κατεβάζω το χειρόφρενο, ακούγεται αυτό και έπειτα τίποτα. Θα το κοιτάξω αν είναι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2851s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on