Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
murcielago650 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Φεβ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2014, 14:10:49 Θέμα δημοσίευσης: 207 cc 1.6 120hp |
|
|
Καλησπερα σε ολους και απο εμενα.Πορκειται πιθανοτατα αν πανε ολα καλα αυριο που θα γινει ελεγχος απο συνεργειο σε ενα 207 cc να γινω κατοχος του.Το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο του 2009 το πρωτο και οχι το facelift.
Απο κατοχους αλλα και οσους αλλους ξερουν,τι με συμβουλευετε να προσεξω στο αμαξι?Στην βολτα που το εκανα δεν παρατηρησα κατι ασχημο,ουτε τριγμους ουτε κατι αλλο παραξενο.Φαινεται καθαρο το αμαξι γενικα και οχι ταλαιπωρημενο.Εχει 80000 χλμ περιπου.
Σας ευχαριστω πολυ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2014, 14:35:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να κανεις το σταυρο σου
να φιλησεις σταυρωτα τα λεφτακια σου
και να του ριξεις ενα μπουκαλακι αγιασμο
τα 120αρι το μοτερ στα 207 εκεινης της εποχης παιζει να ηταν το πιο αναξιοπιστο μοτερ που παρασκευασε ποτε η πεζο... ειναι να μη σου κατσει.
καλο θα ηταν να δεις που εχει κανει τα σερβις εντος εγγυησης και να ψαξεις να δεις τι ειχε αλλαχτει τοτε... (συνηθως τα χοντρα τα βγαζανε τα πρωτα 1-2 χρονια. ειτε τα διορθωναν ειτε τα επεστρεφαν πισω στη γαλλια ολοκληρα τα αμαξια!!!!!!!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2014, 14:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λεφτα? εξοπλισμο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
murcielago650 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Φεβ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2014, 14:47:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιπου 7000 και ειναι η πιο πλουσια εκδοση.Χαρτια απο σερβις αλλα και το τι εχει αλλαχτει θα τα δω ολα αυριο στο συνεργειο.
Δλδ προτεινετε να το αποφυγω το συγκεκριμενο μοντελο?
Ειμαι μεταξυ αυτου και του megane cc 1.6 του 2006 το οποιο και αυτο το εχω βρει αλλα ειπα αν εινια καλο το 207 να προτιμησω αυτο...
Η αληθεια ειναι οτι εχω ενα c3 1.6 110hp του 2003 και τουλαχιστον μηχανικα που ειναι ουσιαστικα ο αμεσως προηγουμενος κινητηρας απο αυτον του 207 δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα τοσα χρονια τωρα και εχει 160000.Το τελευταιο πραγμα που θελουμε ειναι ενα αμαξι με προβληματα τωρα.....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2014, 15:28:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
C3 MAKRYA
θα εισαι με τα κουβαδακια...
το μεγκαν ειναι αμαξαρα αλλα πιο παλιο απο το 207 και πολυ βαρυ. καιει τα αντερα του και δε παει βημα. ειδικα αν ειναι το φουλ με τα 17αρια κοπαναει ασχημα...
αν θες ντε και καλα 207 καλυτερα κοιτα τα τουμπατα (που καταντησαμε...) με 7,5-8,0 βρισκεις πολυ καλα. πουλιεται και εδω ενα νομιζω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!


 Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2014, 21:17:22 Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 cc 1.6 120hp |
|
|
murcielago650 έγραψε: | Καλησπερα σε ολους και απο εμενα.Πορκειται πιθανοτατα αν πανε ολα καλα αυριο που θα γινει ελεγχος απο συνεργειο σε ενα 207 cc να γινω κατοχος του.Το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο του 2009 το πρωτο και οχι το facelift.
Απο κατοχους αλλα και οσους αλλους ξερουν,τι με συμβουλευετε να προσεξω στο αμαξι?Στην βολτα που το εκανα δεν παρατηρησα κατι ασχημο,ουτε τριγμους ουτε κατι αλλο παραξενο.Φαινεται καθαρο το αμαξι γενικα και οχι ταλαιπωρημενο.Εχει 80000 χλμ περιπου.
Σας ευχαριστω πολυ. |
οι τριγμοί δεν είναι ντε κ καλα πρόβλημα, κινητό μέρος είναι λογικό είναι να ακουστεί κ κάποιος ήχος. Επίσης το μόνο σωστό πού είπε ο Τάκης είναι αν σε παίρνει κοίτα με THP κινητήρα, για τα κιλά του cc είναι πολύ καλύτερη λύση. Κατά τ άλλα είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις σε cabrio coupe, για ν απαντησω κ στο Τάκη. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
murcielago650 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Φεβ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2014, 03:13:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοεις μακρια απο c3?c3 εχω 11 χρονια,δεν θελω να παρω.απλα το ανεφερα γτ μηχανικα ειναι αψογο και ειναι ο προηγουμενος κινητηρας απο αυτον του 207.
Για το 207 τωρα δυστυχως δεν μπορω να παω παραπανω απο 6000 6500 €.θα δουμε κ αυτο που βρηκα παλι στα παζαρια θα καταληξουμε...
Τι προβληματα βγαζει γενικα?
Οσο για το megane εχω βρει καποιο του 2006 σε πολυ καλη τιμη το facelift με τις 17αρες και full extra αλλα το σκεφτομαι.η αληθεια ειναι οτι το θελα απο καιρο το 207 και μαυτα που μου λετε με κανετε να το ψιλοφοβαμαι...
Κ οντως δεν υπαρχει κατι αλλο σε αυτα τα χρηματα...
Κ επισης το turbo δεν το θελω γτ θα καιει πολυ.σκεφτομαι να βαλω κ γκαζι με το που το παρω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2014, 12:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλαμε για c3 pluriel to cabrio που μπαζει απο παντου η οροφη.
τωρα αν σκεφτεσαι να παρεις 207 και να βαλεις γκαζι ΑΠΛΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ.
παρε το μεγκαν που ειναι σκυλι το 16αρι με τα 115αλογα. δε παει βημα
καιει παραπανω αλλα δεν εχει θεματα με υγραεριο. ειναι βεβαια 1 γενια πισω σε ποιοτητα μεσα και αισθητικη και κοπαναει αναρτηση αλλα ειναι πιο αξιοπιστο απο 207 και απο οσο βλεπω δε σκαμπαζεις πολλα απο τεχνικες βλαβες χρονισματα μπεκ βενζινες κλπ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
murcielago650 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Φεβ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2014, 12:42:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε συ το pluriel ουτε καν το συζηταμε...
Γενικα απο μηχανικα θεματα δεν εχω ασχοληθει...
Απο αποψη επιδοσεων δεν με πολυνοιαζει,αλλωστε γιαυτο θελω και τα 120 κ οχι 150 αλογα.το megane μαρεσει επισης επειδη στην οροφη εζει τζαμι αντι για λαμαρινα αλλα κ παλι οντως δεν ειναι τοσο ποιοτικο αλλα ουτε κ τοσο ομορφο μεσα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2014, 12:44:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
murcielago650 έγραψε: |
Κ επισης το turbo δεν το θελω γτ θα καιει πολυ.σκεφτομαι να βαλω κ γκαζι με το που το παρω... |
Έχουμε φτάσει 14 και ακόμα προσπαθούμε να εξηγήσουμε τα αυτονόητα...
Άρε αθάνατε Έλληνα 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
murcielago650 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Φεβ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2014, 14:32:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | murcielago650 έγραψε: |
Κ επισης το turbo δεν το θελω γτ θα καιει πολυ.σκεφτομαι να βαλω κ γκαζι με το που το παρω... |
Έχουμε φτάσει 14 και ακόμα προσπαθούμε να εξηγήσουμε τα αυτονόητα...
Άρε αθάνατε Έλληνα  |
Τι εννοεις ακριβως?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 00:08:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοεί Παναγιώτη μου ότι ο τρόπος σκέψης σου είναι εντελώς λανθασμένος.
Θέλεις να πάρεις με 6000Ε ένα αυτοκίνητο τελευταίας γενιάς με άμεσο ψεκασμό και όλα τα περίπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα που υπάρχουν, που καινούργιο κόστισε 20-25 χιλιάδες ευρώ και να του βάλεις υγραέριο για να κάνεις τις βόλτες σου με ανοιχτή οροφή.
Συγγνώμη, δεν σε ξέρω, αλλά και τσάμπα και μάγκας δεν γίνεται σε αυτό τον κόσμο. Αν θες αυτή τη συνταγή, πάρε ένα 206cc που μπορεί να στην εκπληρώσει και θα είναι φτηνο και εύκολο στη συντήρηση.
Διαφορετικά γιατί είσαι φτηνός; Ειλικρινά πιστεύεις ότι θα κάνεις ποτέ απόσβεση με το αέριο; Απόσβεση κάνεις επειδή αγοράζεις ένα αυτοκίνητο στο 1/3 της αρχικής τιμής του.
Αφενός το υγραέριο το ξεχνάς σε οποιοδήποτε 207, είτε ατμοσφαιρικό είτε turbo γιατί είναι κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Αφετέρου με 120 άλογα και 1500 κιλά που είναι το CC, καλό είναι να τους ζητήσεις να σου ανοίξουν ένα τετράγωνο στο πάτωμα κάτω από τα πόδια σου για να βοηθάς κι εσύ λίγο στις ανηφόρες όπως ο Fred Flinstone.
Το αστείο στην όλη υπόθεση ειναι ότι τα turbo καίνε αρκετά λιγότερο από τα ατμοσφαιρικά 207 και έχουν απείρως λιγότερα προβλήματα. Αλλά αυτό ο μέσος αγοραστής δεν το καταλαβαίνει...
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, πριν από μερικά χρόνια ήμουν στο ίδιο δίλημμα - 207 CC ατμοσφαιρικό ή Turbo. Επέλεξα το δεύτερο αν και ήταν αρκετά ακριβότερο και δεν το μετάνοιωσα ποτέ. Εξακολουθώ να το έχω, το πουλάω, αλλά δεν πρόκειται να το δώσω τσάμπα σε κανέναν που θέλει να κάνει τον μάγκα με μηδενικό κόστος.
Η οροφή ανοίγει και κάτι μου λέει ότι θα γίνει μια ωραιότατη Turbo-ζαρντινιέρα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
murcielago650 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Φεβ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 02:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχην δεν ειρωνευτηκα κανεναν.ενω καποιος το εκανε.
Δευτερον αν ηξερα τι παιζει με το ατμοσφαιρικο κ με το τουρμπο νομιζω δεν θα καναμε αυτη την κουβεντα τωρα αλλα θα γνωριζα απο μονος μου και δεν θα ανοιγα θεμα στο forum...γιαυτο ειμαι εδω,ψαχνω ενα αμαξι και ρωταω εδω "αν θελει" προσεξε αν θελει καποιος που ξερει να μου πει 2 βασικα πραγματα για να μην ειμαι ασχετος.δεν αναγκασα κανεναν να μου απαντησει με το ζορι κ προφανως δεν ζητησα ειρωνειες...
Κατα τριτον αυτο που λες με την τιμη ειναι ασχετο,ενα πχ η προηγουμενη bmw m3 που εδω κ 2 χρονια μεταχειρισμενη τη βρισκεις 10000 ενω εκανε 10πλασια τιμη καινουρια.οι καιροι ειναι δυσκολοι κ οι τιμες εχουν πεσει.
Τελος δεν εκανα ποτε το μαγκα,ειμαι πολυ ευγενικος απο το πρωτο μνμ που δημοσιευσα κ δεν καυχηθηκα για τπτ.
Απαντησεις ζηταω κ τπτ αλλο.
Οσο για το γκαζι ναι περιμενω να κανω αποσβεση οπως εχω κανει κ στο δικο μου εδω κ 3 χρονια τωρα και συνεχιζω ακομα να εχω κερδος σε καθε χλμ που κανω.δεν ξερω αν αλλαζει στον κινητηρα του 207 αλλα κ αυτο μπορεις αν θες κ ξερεις να μου το εξηγησεις ομορφα...
Οπως κ να εχει ξερω οτι το 207 ειναι βαρυ,πανω απο 1300 κιλα οποτε οντως θα του ταιριαζουν πιο πολυ τα 150 αλογα.ειλικρινα δεν ξερω απο θεμα καταναλωσης αν οντως ειναι πιο χαμηλη στο τουρμπο,αναφερομαι στην εντος πολης κυριως καθως ταξιδι θα παω 1 το χρονο κ αν πλεον...
Απλα θυμαμαι οτι στο corsa 150hp τουρμπο που ειχα μπει καποιες φορες εκαιγε πανω απο 12 συνεχεια.οποτε ο φοβος μου εχει μεινει απο εκει.
Γενικα οδηγαω πολυ συντηρητικα,οποτε οσο το δυνατον θελω μικροτερη καταναλωση.
Κ μια ακομα ερωτηση,πως κ το τουρμπο βγαζει λιγοτερα προβληματα?ουσιαστικα ο ιδιος κινητηρας δεν ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 08:51:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γρήγορες απαντήσεις σε όλα τα θέματα που έθεσες:
1) Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι εντελώς διαφορετικός από τον κινητήρα turbo. Η βασική του διαφορά δομικά έχει να κάνει με τα σωθικά του και με το ότι η κεφαλή έχει σύστημα μεταβλητού βυθίσματος βαλβίδων.
Δυστυχώς από την αρχή είχαν πολλά προβλήματα και λόγω της αυξημένης πολυπλοκότητάς τους το να ανοίξεις το καπάκι και να το ξαναβάλεις σωστά στη θέση του είναι άθλος.
Και ο τουρμποκινητήρας έχει τα δικά του θέματα αλλά είναι φτηνά και εύκολα στην λύση τους.
2) Τα 207 είναι συνήθως από 1200κιλά εως 1250κιλά. Το CC είναι +300 κιλά λόγω του μηχανισμού οροφής, των ενισχύσεων στο σασί και των βαρυδιών που έχει πίσω από τον προφυλακτήρα για καλή κατανομή βάρους.
Η τεράστια διαφορά που θα δεις στο δρόμο είναι στη ροπή γιατί ο 120άρης βγάζει οριακά 16 κιλά ενώ ο 150άρης βγάζει 25κιλά εντελώς εργοστασιακός. Καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει αν πας να ανέβεις κανένα Λυκαβηττό.
3) Επειδή είναι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, η μόνη περίπτωση να δεις 12λ/100χλμ είναι σε παρατεταμένη γρήγορη οδήγηση. Δύσκολα θα καταφέρεις να κάψεις περισσότερο από ό,τι το Corsa, το οποίο καίει άνετα 15λ/100 και περισσότερο αν αρχίσεις να το πιέζεις.
Ακόμη και να βρεις κιτ υγραερίου πάντως (που δεν υπάρχουν), δε σου συνιστώ να το βάλεις για κανένα λόγο. Γιατί θα δώσεις 1000Ε τουλάχιστον για αρχική εγκατάσταση, η κατανάλωσή σου θα αυξηθεί κατά 15% λόγω καυσίμου και σε τρία χρόνια δεν θα έχεις μοτερ.
Αν κάνεις όντως πολλά χιλιόμετρα και είναι το πρόβλημά σου η κατανάλωση τότε προσανατολίσου σε άλλο αυτοκίνητο καλύτερα.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 10:02:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
murcielago650 έγραψε: |
Κατα τριτον αυτο που λες με την τιμη ειναι ασχετο,ενα πχ η προηγουμενη bmw m3 που εδω κ 2 χρονια μεταχειρισμενη τη βρισκεις 10000 ενω εκανε 10πλασια τιμη καινουρια.οι καιροι ειναι δυσκολοι κ οι τιμες εχουν πεσει. |
γι αυτο τα περισσοτερα Μ3 ειναι μπουρ..λα πλεον 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 10:40:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη αρπαζεσαι γιατι οι ερωτησεις σου ειναι απαντημενες στο φορουμ.
και τοπικ για τις αποτυχημενες προσπαθειες σε 207 και υγραεριο υπαρχει
και τοπικ για τα προβληματα του 120αριου του μοτερ
και τοπικ για το καμπριο και τα ελαχιστα προβληματα περα μηχανης που βγαζει.
Αρα υπο αλλες προυποθεσεις θα επρεπε να σου πουμε να διαβασεις αυτα τα τοπικ και μετα να ρωτησεις κατι νεο αν εχεις... Οπως βλεπεις ομως ασχοληθηκαν ολοι μαζι σου. Η ειρωνεια αν υπαρχει ειναι οτι ρωτας χιλιοειπωμενα πραγματα χωρις να μπεις στο κοπο να ψαξεις τπτ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
murcielago650 (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Φεβ 2014 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 13:10:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Γρήγορες απαντήσεις σε όλα τα θέματα που έθεσες:
1) Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι εντελώς διαφορετικός από τον κινητήρα turbo. Η βασική του διαφορά δομικά έχει να κάνει με τα σωθικά του και με το ότι η κεφαλή έχει σύστημα μεταβλητού βυθίσματος βαλβίδων.
Δυστυχώς από την αρχή είχαν πολλά προβλήματα και λόγω της αυξημένης πολυπλοκότητάς τους το να ανοίξεις το καπάκι και να το ξαναβάλεις σωστά στη θέση του είναι άθλος.
Και ο τουρμποκινητήρας έχει τα δικά του θέματα αλλά είναι φτηνά και εύκολα στην λύση τους.
2) Τα 207 είναι συνήθως από 1200κιλά εως 1250κιλά. Το CC είναι +300 κιλά λόγω του μηχανισμού οροφής, των ενισχύσεων στο σασί και των βαρυδιών που έχει πίσω από τον προφυλακτήρα για καλή κατανομή βάρους.
Η τεράστια διαφορά που θα δεις στο δρόμο είναι στη ροπή γιατί ο 120άρης βγάζει οριακά 16 κιλά ενώ ο 150άρης βγάζει 25κιλά εντελώς εργοστασιακός. Καταλαβαίνεις τι έχει να γίνει αν πας να ανέβεις κανένα Λυκαβηττό.
3) Επειδή είναι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, η μόνη περίπτωση να δεις 12λ/100χλμ είναι σε παρατεταμένη γρήγορη οδήγηση. Δύσκολα θα καταφέρεις να κάψεις περισσότερο από ό,τι το Corsa, το οποίο καίει άνετα 15λ/100 και περισσότερο αν αρχίσεις να το πιέζεις.
Ακόμη και να βρεις κιτ υγραερίου πάντως (που δεν υπάρχουν), δε σου συνιστώ να το βάλεις για κανένα λόγο. Γιατί θα δώσεις 1000Ε τουλάχιστον για αρχική εγκατάσταση, η κατανάλωσή σου θα αυξηθεί κατά 15% λόγω καυσίμου και σε τρία χρόνια δεν θα έχεις μοτερ.
Αν κάνεις όντως πολλά χιλιόμετρα και είναι το πρόβλημά σου η κατανάλωση τότε προσανατολίσου σε άλλο αυτοκίνητο καλύτερα. |
Ευχαριστω για τις απαντησεις.
Καθως κ τους υπολοιπους που βοηθησαν.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2014, 19:44:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
Αφενός το υγραέριο το ξεχνάς σε οποιοδήποτε 207, είτε ατμοσφαιρικό είτε turbo γιατί είναι κινητήρες άμεσου ψεκασμού. |
O ατμοσφαιρικός έχει έμμεσο ψεκασμό.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|