PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο ΚΙΑ cee'd...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2014, 23:50:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mathanas έγραψε:
Ενω οταν καποιος εδινε 23 χιλιαρικα για να παρει το μπουρδελο 207 rc με το διαμαντι THP (τον οποιο δοκιμαζε πανω του η bww) και το μισο καιρο ηταν στο συνεργειο για να ελεγχει το χρονισμα δε ντρεποτανε να το πει ???? Οτι εδωσε 23 χιλιαρικα για να παρει PEUGEOT supermini με ημιακαμπτο ????


Με ημιάκαμπτο αλλά φτιαγμένο στη Γαλλία. Με κινητήρα γαλλογερμανικό που έχει εξελιχθεί στην Αυστρία, μπλοκ φτιαγμένο στη Γαλλία, έμβολα και διωστήρες MAHLE από τη Γερμανία, τουρμπίνα ΚΚΚ από την Γερμανία, ηλεκτρικά από την ίδια την Bosch φτιαγμένα στην Ευρώπη όπως και το μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου.

Τώρα να έρχονται οι Κορεάτες με ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ένας θεός ξέρει που (αλλά συναρμολογημένες λαμαρίνες στην Ευρώπη για να μη χρειάζεται να πληρώσει φόρο εισαγωγής) δεν έχει το ίδιο κόστος. Ποτέ δεν είχε.

Για αυτό λέω αι σιχτίρ. Φύκια για μεταξωτές κορδέλες πακεταρισμένα σε ένα καύκαλο σπορτίφ από μια εταιρεία που δεν έχει ιδέα πώς φτιάχνονται τα γρήγορα supermini. Μακάρι να πάει καλά, αλλά με τέτοια τιμή δεν το βλέπω.


Υ.Γ.
Ένας καλομελετημένος ημιάκαμπτος άξονας είναι χίλιες φορές καλύτερος από έναν πρόχειρα στημένο πίσω άξονα με multilink. Η τεχνολογία από μόνη της δεν δίνει πλεονέκτημα αν δε συμβαδίζει με αντίστοιχη μελέτη.
Και τα Corvette έχουν σούστες πίσω αλλά για δες πως στρίβουν σε πίστα...


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2014, 01:16:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
mathanas έγραψε:
Ενω οταν καποιος εδινε 23 χιλιαρικα για να παρει το μπουρδελο 207 rc με το διαμαντι THP (τον οποιο δοκιμαζε πανω του η bww) και το μισο καιρο ηταν στο συνεργειο για να ελεγχει το χρονισμα δε ντρεποτανε να το πει ???? Οτι εδωσε 23 χιλιαρικα για να παρει PEUGEOT supermini με ημιακαμπτο ????


Με ημιάκαμπτο αλλά φτιαγμένο στη Γαλλία. Με κινητήρα γαλλογερμανικό που έχει εξελιχθεί στην Αυστρία, μπλοκ φτιαγμένο στη Γαλλία, έμβολα και διωστήρες MAHLE από τη Γερμανία, τουρμπίνα ΚΚΚ από την Γερμανία, ηλεκτρικά από την ίδια την Bosch φτιαγμένα στην Ευρώπη όπως και το μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου.

Τώρα να έρχονται οι Κορεάτες με ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ένας θεός ξέρει που (αλλά συναρμολογημένες λαμαρίνες στην Ευρώπη για να μη χρειάζεται να πληρώσει φόρο εισαγωγής) δεν έχει το ίδιο κόστος. Ποτέ δεν είχε.

Για αυτό λέω αι σιχτίρ. Φύκια για μεταξωτές κορδέλες πακεταρισμένα σε ένα καύκαλο σπορτίφ από μια εταιρεία που δεν έχει ιδέα πώς φτιάχνονται τα γρήγορα supermini. Μακάρι να πάει καλά, αλλά με τέτοια τιμή δεν το βλέπω.


Υ.Γ.
Ένας καλομελετημένος ημιάκαμπτος άξονας είναι χίλιες φορές καλύτερος από έναν πρόχειρα στημένο πίσω άξονα με multilink. Η τεχνολογία από μόνη της δεν δίνει πλεονέκτημα αν δε συμβαδίζει με αντίστοιχη μελέτη.
Και τα Corvette έχουν σούστες πίσω αλλά για δες πως στρίβουν σε πίστα...


Σούστα έχουν πίσω (μία εγκάρσια) και μπροστά και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τις διαμήκης σούστες που είχανε τα κάρα και φυσικά έχεις δίκιο για τα περί της πίστας. Laughing Cool

Κατά τα άλλα, +1 για τα περί ημιάκαμπτου κλπ, ο τύπος από μόνος του δεν λέει τίποτα απολύτως, βλ. προηγούμενα ceed/i30. Μπουρδέλα.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2014, 11:11:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ξελιγωσατε το θεμα. λες και τη νοιαζει τη κια αν θα παρει κανεις το 1.6Τ...απο αυτο περιμενει να πουλησει σαν εταιρεια.
ειναι δυνατο να καθεστε να ασχοληστε με το κια σιντ και να κρινετε το αμαξι απο μια καφρικη εκδοση που εβγαλε απλα και μονο για τα ματια του κοσμου?


μπουρδελο το κια...
α ναι για πες ρε κωστα να μαθουμε και εμεις.
γιατι εγω 2 ταξιδια που εχω κανει με kia ceed 1.4 109ps του 2007, μπορω να πω οτι ηταν εξισου καλο (για να μη πω καλυτερο και αρχισουμε) απο το 307 της αδερφης μου.

Επισης το παιδι το πηρε το 2007 με 14100 εκανε σερβις καθε 20000χλμ με το ζορι και το εδωσε πριν μερικους μηνες μετα απο 160000χλμ sta 5500ευρω και ολα αυτα τα χρονια δεν εκανε κιχ.
Επισης εχει και παραπανω παθητικη ασφαλεια απο το 307 της αδερφης μου που το αγορασε το 2010 μεταχειρα στα 6000 και εχει βγαλει τα προβληματακια του παρολο που ειχε 30000χλμ!!!

υ.γ. ενας καλομελετημενος ημιακαμπτος οτι και να κανεις θα ειναι ημιακαμπτος. μια ανεξαρτητη αναρτηση οτι και να εχει απο το εργοστασιο θα ειναι ανεξαρτητη αναρτηση που με σωστο ψαξιμο γαμαει και δερνει. βλεπε σιβικ eg....

υ.γ. ποιος ο λογος να συγκρινεις το κια με το 207 και οχι με το 308?
για πεστε μου ποιος θα παει να δωσει +8 να αγορασει το 175αρι για να κοπανιεται οταν παταει κερμα να σπινιαρει 3η στη πετρου ραλλη και να εχει ενα γαλλογερμανικο μοτερ που σπαει για πλακα μπροστα σε ενα κορεατικο μοτερ αν δεν εισαι μηχανικος με το διαγνωστικο στο χερι. βασικα κανεις τρελλος δε θα παρει καμια απο τις δυο μπουρουχες αλλα απορω με το κολλημα σας να συγκρινετε το 207 με ολο το πλανητη.

υ.γ.2 στελιο η ιντελ φτιαχνει τα τσιπακια της σε ενα εργοστασιο κινα και τα πουλαει παντου. δε σε ειδα να πας να παρει τουρμπο χ υπολογιστη επειδη εχει το ιδιο τσιπακι.

υ.γ.3 και ο ολυμπιακος επι μια δεκαετια το 90 αγοραζε τους καλυτερους παιχτες αλλα ειχε μπουρδελο ομαδα...τα καλα υλικα θα κανουν μια τρυπα στο νερο αν δε ξερεις να τα μαγειρευεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2014, 12:14:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για αμάξι με πολλαπλούς χάλι μαύρο ήταν, ειδικά το i30. Πλεύσεις, υποστροφή, ασάφεια. Το 307 ποτέ δεν ήταν κορυφαίο στο δρόμο για να το χρησιμοποιήσω ως αναφορά. Το megane 3 είναι εξαιρετικό στο δρόμο κι ας έχει ημιάκαμπτο. Το proceed δεν ήταν με τίποτα καλύτερο στο δρόμο.

Ένας καλομελετημένος (= λεφτά) ημιακαμπτος (και φυσικά αναφερόμαστε σε όλο το σύστημα της ανάρτησης) θα είναι πολύ καλύτερος από μια πολλαπλών στην οποία δεν έχουν πέσει λεφτά.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2014, 12:22:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ λέω το αντίθετο - θα το αγοράσω αλλά στη σωστή τιμή!

Δε με πειράζει αν η Intel φτιάχνει τα τσιπάκια της στην Κίνα, αλλά αν έχω επιλογή να αγοράσω από το Ευρωπαικό της εργοστάσιο, έστω και λίγο ακριβότερα, θα το κάνω.

Για 308 δεν μου φέρνει όμως, μάλλον λίγο μικρότερο πρέπει να είναι σε διαστάσεις. Πιο πολύ γκολφίζει.
Έβλεπα και ένα Ford Fiesta από τα τελευταία με το οποίο το ΚΙΑ είναι σαν δύο σταγόνες νερό, ειδικά στο προφίλ. Αλλά μόλις πλησίασα και το είδα από κοντά... Mon dieu, τί μπουρούχα!
Πάει το χάσαμε τελείως.
Το ΚΙΑ δείχνει να είναι μια κούκλα και στο εσωτερικό πολύ όμορφο επίσης. Μακάρι να έρθει και σε λογική τιμή για να έχει ελπίδες.

Βέβαια αν ερχόταν κατευθείαν από την Κορέα και δεν το έφτιαχναν εδώ, θα πλήρωνε ένα 25% φόρο για να μπει στην Ευρωπαική Ένωση. Τώρα που θα το φτιάχνουν στην Τσεχία δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Για αυτό λέω, τουλάχιστον να ξέρουμε τί πληρώνουμε. Όχι επειδή η συναρμολόγηση έγινε εδώ, πάλι από ρομπότ, να πληρώσω και όλα τα υπόλοιπα σε τιμές Ευρώπης. Που είναι το εργατικό κόστος όταν η γραμμή παραγωγής είναι εντελώς μηχανοκίνητη και αυτοματοποιημένη;

Αι σιχτίρ ξανά δηλαδή.

Κακά τα ψέμματα, αν δεν σου αρέσει το καύκαλο και το εσωτερικό, ό,τι και να έχει από κάτω δεν έχει καμία σημασία. Είτε έχει αερανάρτηση είτε σούστες από κάρο.



Υ.Γ. Ο Ολυμπιακός αγόραζε ό,τι έβρισκε μπροστά του ελπίζοντας να φτιάξει ομάδα. Τελικά τη βρήκε την άκρη και ας μην είχε καμία σχέση με την ομάδα... (κι εγώ ολυμπιακός είμαι αλλά κάποια πράγματα κάνουν μπαμ)


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2014, 18:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Vini έγραψε:


Εγώ αν ήμουν 15 χρόνια νεώτερος και είχε 17000euro θα το σκεφτόμουν σοβαρά να το πάρω για 3 με 4 χρόνια, άντε το πολύ για 5. Και μετά πούλημα..

Όπως άλλωστε και έκανα με τις κουπεδιές που είχα της Hyundai... Laughing


Έτσι από απορία, για ποιόν λόγο θα έβαζες τόσο περιορισμένο ορίζοντα κτήσης; Θα το βαριόσουν;


Εγώ βασικά είμαι επηρεασμένος πολύ από τα Κορεάτικα που πέρασαν από το γκαράζ μου.

Και αν κρίνω από τις δύο κουπεδιές, όσο χαιρόμουν να τα βλέπω, να τα φωτογραφίζω και να τα καμαρώνω, άλλο τόσο είχα άγχος όταν τα έβγαζα στο δρόμο ή όταν έψαχνα να παρκάρω. Μιλάμε για πολύ άγχος... Laughing

Τόσο που π.χ. το 1999 που είχα το πρώτο κουπέ πήγα και αγόρασα και το Yugo για να κυκλοφορώ... εντός Αθηνών και τελικά με το Yugo κυκλοφορούσα και εκτός Αθηνών... Laughing

Όλη αυτή η κατάσταση τελικά με κούραζε και τελικά δεν τα ευχαριστιόμουν.
Το ίδιο έπαθα και με το ASTRA. Άγχος.

Με το 206 δεν το είχα αυτό το πρόβλημα, ούτε με το Switft, Fiesta, Yugo, Pajero Pinin.

Και εννοείται ότι δεν το έχω ούτε με το 207 που είναι άκρως αγχολυτικό.
Με έχει ενθουσιάσει (παρόλο που δεν το κυκλοφορώ πολύ λόγω σκούτερ).
Δεν με κουράζει, δεν με προβληματίζει και για αυτό ήδη διανύω τον 5ο χρόνο και από ότι βλέπω δεν νομίζω να το αποχωριστώ... Smile

Για αυτό το λόγο και το συγκεκριμένο Ceed δεν πρόκειται να το αγόραζα.
Αν έμενα σε κάποια άλλη χώρα ίσως να το αγόραζα. Στο Ελλαδιστάν και ιδιαίτερα στο Αθηνιστάν με τίποτα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 11:24:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Για αμάξι με πολλαπλούς χάλι μαύρο ήταν, ειδικά το i30. Πλεύσεις, υποστροφή, ασάφεια. Το 307 ποτέ δεν ήταν κορυφαίο στο δρόμο για να το χρησιμοποιήσω ως αναφορά. Το megane 3 είναι εξαιρετικό στο δρόμο κι ας έχει ημιάκαμπτο. Το proceed δεν ήταν με τίποτα καλύτερο στο δρόμο.

Ένας καλομελετημένος (= λεφτά) ημιακαμπτος (και φυσικά αναφερόμαστε σε όλο το σύστημα της ανάρτησης) θα είναι πολύ καλύτερος από μια πολλαπλών στην οποία δεν έχουν πέσει λεφτά.



χαλι μαυρο το i30???????????
για ποιον????????
για το καυλωμενο που δε μπορει να παρει σοβαρο αμαξι και βουταει του πατερα του?
για αυτον που προσπαθει να τα συνδιασει ολα σε ενα?
δεκτο.
αλλα ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΙΑ?

παιρνετε ναρκωτικα??????
i30 θα παρει ο παππους μου και η θεια μου που θελουν ενα αμαξι για να πανε στη δουλεια τους. γι ααυτο το πραμα ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟ. δε προκειται να καταλαβουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ απο ενα π.χ γκολφ αφου εχουν και esp και θα περασουν μερικα ξενοιαστα χρονια οδηγωντας.
ΑΥΤΟ ειναι το κοινο της κια και για αυτο το λογο εγιναν θρυλος αυτα τα αυτοκινητα...

αν δε το καταλαβαινετε νταξ τι να πω.


το οτι εβγαλε ενα κραχτη 1.6τ για να δοκιμασει νεα μοτερ και πραγματα δε καθιστα τη κια σπορ εταιρεια και αντιπαλο για μια τζουλιετα.
δε νομιζω οτι δηλωσε καν κατι τετοιο η κια. η μεγαλη επιτυχια της ειναι οτι καθεστε και ασχολειστε μαζι της και θα ξανασχοληθειτε οταν κατσει διπλα στο κια σπορτ ή πως το λενε μια τζουλιετα και φαει μια κολωνιτσα στο φαναρι και μπαινουν και το γραφουν εδω οι γνωστες με τα 207.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SERSEGI (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 15 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 263

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2014, 14:45:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1000...


Garage man...

http://www.karabalisracing.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ironman02 (Giorgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 1.6T Rallye (2009)

Ένταξη: 29 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 1284
Τόπος: Λονδίνο, Αγγλία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2014, 17:32:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως για ένα καινούργιο μοτέρ γνώμη μου είναι ότι πάντα υπάρχει ρίσκο για παιδικές ασθένειες, αλλά δε μπορείς να προδιαγράψεις ότι θα έχει προβλήματα και να μην το πάρεις γι'αυτό το λόγο. Μπορεί να είναι και αστέρι. Ίσα ίσα που αυτό έχει και 7 χρόνια εγγύηση. Όχι 2 σαν τα δικά μας.... 7 χρόνια είναι πολλά πάντως!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2045s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on