Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nightmare (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μέλος

 Peugeot 207 Rallye (2009)
Ένταξη: 09 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 13:49:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο,δεν ειμαι εναντιον στο να κανεις σερβις σε μικρα χρονικα διαστηματα.
ειμαι εναντιον στο οτι ο καταναλωτης πρεπει να μην ακολουθησει τις οδηγιες του κατασκευαστη αν θελει να εχει ενα αυτοκινητο που "τσουλαει".
κ μιλαω παντα για μαμα αυτοκινητα.αν εγω ή ο χ ή ο ψ θελει να το βελτιωσει φυσικα κ θα πρεπει μονος του να μαθει για την σωστη συντηρηση του αυτοκινητου.
ναι,εγω...μην νομιζεις οτι ειναι καποια Hi-tech με hd αναλυση.μια απλη usb καμερα ειναι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 14:38:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ φωνάζω για να καταλάβετε ότι δεν είστε στη δεκαετία του 90 που τα αυτοκίνητα έβγαζαν 20 χρόνια χρήσης. Επιμένω σε αυτό γιατί έχουμε επικεντρωθεί στην κακή Peugeot και το κακό 207.
Γιώργο, αυτό που δεν καταλαβαίνεις σαν καταναλωτής είναι ότι ο κάθε κατασκευαστής έχει συμφέρον να σου δώσει ένα αυτοκίνητο που θα χαλάσει σε 5 χρόνια ή 100.000χλμ. Για αυτό και σχεδιάζει το προιόν και τις υπηρεσίες του ωστε να λειτουργήσει έτσι.
Δεν τον ενδιαφέρει τον κατασκευαστή αν θα αλλάξεις κάθε 40.000χλμ μπουζί ή όχι. Σου το προτείνει αλλά δεν είναι υπεύθυνος για το τί θα συμβεί. Ίσως να αντέξουν, ίσως όχι. Εγγύηση από λιωμένο μπουζί δεν πρόκειται να σου δώσει κανένας γιατί τα μπουζί θεωρούνται αναλώσιμα περιφερειακά.
Ούτε και τα λάδια που μπορεί να καις τον ενδιαφέρουν γιατί από τις στατιστικές έρευνες που έχουν κάνει ήδη γνωρίζουν ότι 90% των αυτοκινήτων θα έχει βγει από την εγγύηση μέχρι να διαπιστωθεί αν κάτι πηγαίνει στραβά.
Άρα λεφτά ή εγγύηση δεν πρόκειται να παρεις αν δεν θέλει να σου δώσει.
Μαμά αυτοκίνητο ή όχι, ο κατασκευαστής θέλει να σου ξαναπάρει λεφτά.
Αυτό είναι δεδομένο γιατί τα αυτοκίνητα είναι προιόντα με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης, είτε αγοράσεις 207 είτε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της αγοράς.
Αν θέλεις μαθαίνεις και πέντε πράγματα παραπάνω για να γλυτώσεις τα κερατιάτικα. Διαφορετικά το πουλάς και αγοράζεις καινούργιο ελπίζοντας ότι στο επόμενο δεν θα συμβούν τα ίδια. Που δυστυχώς αυτή είναι ουτοπική σκέψη γιατί με το που θα πλησιάζεις την πενταετία πάντοτε κάτι θα πηγαίνει στραβά και ΔΕΝ θα έχεις εγγύηση.
Παραδείγματα; Άπειρα. Υπάρχουν εξαιρέσεις; Ελάχιστες γιατί ο νόμος των πιθανοτήτων εφαρμόζεται σε ολους μας ανεξαιρέτως.
Τώρα αν θέλεις το κρατάς μαμά με 150 ψωροίππους και εύχεσαι για το καλύτερο. Διαφορετικά του τραβάς ένα turbo kit που του διπλασιάζει την ισχύ και το απολαμβάνεις όσο περισσότερο μπορείς σε επίπεδα ισχύος που δε θα μπορούσες να αγοράσεις σε κανένα άλλο αυτοκίνητο. Ή έστω ένα πρόγραμμα και τα τζάρτζαλα που το συνοδεύουν.
Τα αυτοκίνητα κάνουν απόσβεση στη χρήση τους μόνο με την χαρά που μας δίνουν όταν τα οδηγούμε. Όλα τα άλλα είναι στο μυαλό μας γιατί ο κουμπαράς αδειάζει όσο περνάει ο χρόνος.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nightmare (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μέλος

 Peugeot 207 Rallye (2009)
Ένταξη: 09 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 15:06:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο,το οτι φωναζεις ηταν σχημα λογου.το αναφερω απλως για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.
συμφωνω μαζι σου σε αυτα που λες.
λογικα ειναι η εκαστοτε επιχειρηση να επιθυμει να εχει κερδος.
το θεμα ειναι οτι με τον τροπου που προσπαθουν να τον πετυχουν ειναι τελειως λαθος.δεν υπαρχει καμια στρατηγικη επιχειρησεων,καμια θεωρια marketing που να λεει "κατεστρεψε το προιον σου,κατεστρεψε το ονομα της επιχειρησης σου για να βγαλεις κερδος".
εγω δεχομαι οτι πλεον τα αυτοκινητα εχουν μικρη διαρκεια ζωης κ ουσιαστικα θεωρουνται "αναλωσιμα".
δυστυχως ή ευτυχως δεν μπορουμε ολοι να διανυουμε 100.000χλμ μεσα σε δυο χρονια για να μας καλυπτει η εγγυηση.
το αν υπαρχουν οι εξαιρεσεις το αφηνουμε προς διερευνηση.συγγνωμη παντως θα υπαρχουν!σιγουρα υπαρχουν εταιριες που μπορει αρχικα να τις πληρωνεις αδρα που φαινομενικα αξιζει λιγοτερα αλλα στο τελος σε αποζημιωνουν με την ποιοτητα τους κ την σωστη συμπεριφορα τους.
οσον αφορα την χαρα, χωρις αλλα εγω δεν νιωθω να μου προσφερει καμια χαρα ενα αυτοκινητο για το οποιο φοβαμαι ποτε θα σπασει.
το ταπεινο saxo Που ειχα ναι το ευχαριστιομουν χωρις να με νοιαζει αν ειναι κρυο αν ειναι ζεστο κτλ.
anyway...
απο τα λεγομενα σου ομως μπορει καποιος να συμπερανει οτι το αμαξι δεν ειναι αξιοπιστο.πολυ απλα γιατι δεν θελει ο κατασκευαστης να ειναι.
το οτι δωσαμε καποια χρηματα δεν σημαινει οτι πρεπει να το βγαλουμε κ αξιοπιστο κ κορυφαια επιλογη.σε καποιους τομεις ειναι καλο σε καποιους αλλους ομως υστερει.
αυτη ειναι η κατασταση,ετσι εχουν τα πραγματα!!
τελος,ενα μοτερ δεν γινεται αξιοπιστο απο τον χρηστη αλλα απο τον κατασκευαστη.ο χρηστης το μονο που μπορει να κανει ειναι απλως να παρατεινει την διαρκεια ζωης του(ή αντιστοιχα να την μικρυνει). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 16:31:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: |
Τώρα αν θέλεις το κρατάς μαμά με 150 ψωροίππους και εύχεσαι για το καλύτερο. Διαφορετικά του τραβάς ένα turbo kit που του διπλασιάζει την ισχύ και το απολαμβάνεις όσο περισσότερο μπορείς σε επίπεδα ισχύος που δε θα μπορούσες να αγοράσεις σε κανένα άλλο αυτοκίνητο. Ή έστω ένα πρόγραμμα και τα τζάρτζαλα που το συνοδεύουν.
Τα αυτοκίνητα κάνουν απόσβεση στη χρήση τους μόνο με την χαρά που μας δίνουν όταν τα οδηγούμε. Όλα τα άλλα είναι στο μυαλό μας γιατί ο κουμπαράς αδειάζει όσο περνάει ο χρόνος. |
Poso δικιο μπορει να χεις
Να βαλω + απειρο?
Απολαυστε το παιδια..βελτιωστε το και απολαυστε το μεχρι να γεννησει μπιελακια γιατι ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 16:51:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: |
Διαβασε καλα τι γραφω...οταν λεω ποτεντιαλ λεω πολλα αλογατα...δλδ 500+ ...τα 300 που εχουμε εμεις ειναι απλα παιδικα...
Εαν εσυ νομιζεις οτι με οπεν ντεκ κορμο θα βγαλεις 400+ δλδ 2+ bar πιεση και οτι θα αντεξει για καιρο κανεις λαθος...!(και μιλαμε για πραγματικα 400 αλογα..οχι 400 και στην πραξη 330...)
Λυσεις υπαρχουν πολλες..το θεμα ειναι οτι βαζεις ενα ακομα ρισκο στο κεφάλι σου.... |
Απο ποτε τα 300 αλογα ειναι παιδικα ρε Κωστα?Θα μας παρουν με τις πετρες Μην εισαι απληστος.
Και πες μου 16αρι κινητηρα που να φτανει σε αυτη την ιπποδυναμη χωρις την αλλαγη πολλων περιφερειακων και με κλειστο το μοτερ.Για να ξερουμε τι λεμε δλδ.Ενας ιδιοκτητης που θελει να κανει γρηγορο αμαξι με πανω απο 500 αλογα και αξιοπιστα οπως λες,δεν θα παρει 16αρι,οτι κορμο και αν εχει.
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
saikoe_39 (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 207
Ένταξη: 27 Απρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1008 Τόπος: Στο στόκολο.!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 20:19:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: |
Διαβασε καλα τι γραφω...οταν λεω ποτεντιαλ λεω πολλα αλογατα...δλδ 500+ ...τα 300 που εχουμε εμεις ειναι απλα παιδικα...
Εαν εσυ νομιζεις οτι με οπεν ντεκ κορμο θα βγαλεις 400+ δλδ 2+ bar πιεση και οτι θα αντεξει για καιρο κανεις λαθος...!(και μιλαμε για πραγματικα 400 αλογα..οχι 400 και στην πραξη 330...)
Λυσεις υπαρχουν πολλες..το θεμα ειναι οτι βαζεις ενα ακομα ρισκο στο κεφάλι σου.... |
Απο ποτε τα 300 αλογα ειναι παιδικα ρε Κωστα?Θα μας παρουν με τις πετρες Μην εισαι απληστος.
Και πες μου 16αρι κινητηρα που να φτανει σε αυτη την ιπποδυναμη χωρις την αλλαγη πολλων περιφερειακων και με κλειστο το μοτερ.Για να ξερουμε τι λεμε δλδ.Ενας ιδιοκτητης που θελει να κανει γρηγορο αμαξι με πανω απο 500 αλογα και αξιοπιστα οπως λες,δεν θα παρει 16αρι,οτι κορμο και αν εχει. |
φιλε...ειναι απλο...δεν ειναι VAG..δεν ειναι 20vt..!!!!
Δεν ειμαι απληστος...απλα απαντησα σε αυτο που εγραφες πιο πισω..!..
Και τελος να πω..οτι το δικο μου...εκτος απο χρονισμα δεν μου εχει εμφανίσει τιποτα αλλο..!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιαν 2014, 22:02:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κ 20vt δεν ξαναβγαίνει ουτε τα tfsi είναι 20vt κ ναι μπορεί να είναι καλύτερα απο τα thp αλλά κ αυτά σπάνε ακόμη κ μαμά κ κανουν τα 2πλα λεφτά σε σχέση με τα δικά μας σαν καινούργια.. Φίλος μ σε leon cupra tfsi έχει αλλάξει 3 μοτέρ με k04 μαμα κ το 3ο μοτέρ του που του βγήκε καλό καίει φουλ λάδι όπως κ τα δικά μας. Και με άλα προβλήματα με πεταλούδες που σπάνε για πλάκα ( έχει αλλάξει 4 σε 1 χρόνο) με μαμα δισκο πλατό με σαζμαν κ όλα αυτά με μαμα τούρμπο κ με συντήρηση σχολαστική κ στο 1/3 απο οτι λέει το βιβλιαράκι..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Samer (SAM) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207GT GTX
Ένταξη: 04 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 573
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2014, 00:53:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N207r έγραψε: | Κ 20vt δεν ξαναβγαίνει ουτε τα tfsi είναι 20vt κ ναι μπορεί να είναι καλύτερα απο τα thp αλλά κ αυτά σπάνε ακόμη κ μαμά κ κανουν τα 2πλα λεφτά σε σχέση με τα δικά μας σαν καινούργια.. Φίλος μ σε leon cupra tfsi έχει αλλάξει 3 μοτέρ με k04 μαμα κ το 3ο μοτέρ του που του βγήκε καλό καίει φουλ λάδι όπως κ τα δικά μας. Και με άλα προβλήματα με πεταλούδες που σπάνε για πλάκα ( έχει αλλάξει 4 σε 1 χρόνο) με μαμα δισκο πλατό με σαζμαν κ όλα αυτά με μαμα τούρμπο κ με συντήρηση σχολαστική κ στο 1/3 απο οτι λέει το βιβλιαράκι.. |
Αυτος λογικα αντι να βαλει 6η βαζει οπισθεν 
"I wish I could see things from your point of view, unfortunately i can't stick my head that far up my ass"!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!

 e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Φεβ 2014, 12:17:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
saikoe_39 έγραψε: | recife_rallye έγραψε: | saikoe_39 έγραψε: |
Διαβασε καλα τι γραφω...οταν λεω ποτεντιαλ λεω πολλα αλογατα...δλδ 500+ ...τα 300 που εχουμε εμεις ειναι απλα παιδικα...
Εαν εσυ νομιζεις οτι με οπεν ντεκ κορμο θα βγαλεις 400+ δλδ 2+ bar πιεση και οτι θα αντεξει για καιρο κανεις λαθος...!(και μιλαμε για πραγματικα 400 αλογα..οχι 400 και στην πραξη 330...)
Λυσεις υπαρχουν πολλες..το θεμα ειναι οτι βαζεις ενα ακομα ρισκο στο κεφάλι σου.... |
Απο ποτε τα 300 αλογα ειναι παιδικα ρε Κωστα?Θα μας παρουν με τις πετρες Μην εισαι απληστος.
Και πες μου 16αρι κινητηρα που να φτανει σε αυτη την ιπποδυναμη χωρις την αλλαγη πολλων περιφερειακων και με κλειστο το μοτερ.Για να ξερουμε τι λεμε δλδ.Ενας ιδιοκτητης που θελει να κανει γρηγορο αμαξι με πανω απο 500 αλογα και αξιοπιστα οπως λες,δεν θα παρει 16αρι,οτι κορμο και αν εχει. |
φιλε...ειναι απλο...δεν ειναι VAG..δεν ειναι 20vt..!!!!
Δεν ειμαι απληστος...απλα απαντησα σε αυτο που εγραφες πιο πισω..!..
Και τελος να πω..οτι το δικο μου...εκτος απο χρονισμα δεν μου εχει εμφανίσει τιποτα αλλο..!! |
Μαλλον εσυ δεν διαβασες τι εγραψα εγω..
Ειπα μετα τον 20vt και σε σχεση παντα με τα κυβικα του.
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|