Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kostasvti (kost@s) Φανατικό μέλος
Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 25 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 316 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2013, 09:33:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγώ στα 5.000 χλμ είχα αλλάξει τα πρώτα λάδια. Νομίζω τα 1.700 είναι λίγο υπερβολή. Παρόλα αυτά όπως προείπαν τα παιδιά πάρε καλά λάδια 0-30 total quartz 9000 και φίλτρο και πήγαινε να στα αλλάξουνε από πάνω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2013, 12:38:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα, πηρα σημερα στην πεζο και ετυχε να μιλησω και με τον αντιπροσωπο που μου το πουλησε.
του ειπα για αλλαγη και λεει οτι το καθορισμενο ειναι στα 10000 που ειναι και το 1ο σερβις...αλλα μου ειπε οτι αν θελω τυπικα θα μου προτινε και αυτος για μια αλλαγη στις 5000 χιλιομετρα...οπως μου ειχε πει και τοτε που το πηρα.. λεω να τον ακουσω.. γιατι και γω θεωρω λιγο νωρις να τα αλλαξω και υπερβολικο....στα 5000 χλμ ειναι μια χαρα πιστευω και δεν ειναι και κακο...τι λετε και σεις? σεβαστη καθε γνωμη! ευχαριστω προκαταβολικα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2013, 12:46:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagos έγραψε: | Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος. |
oso exeis ayta ta ladia mesa tha pigaineis kyria. αν θες να τα κρατησεις 5κ
δικο σου θεμα αλλα μεχρι τοτε ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2013, 12:52:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | bagos έγραψε: | Τα πρωτα λαδια που μπαινουν απο το εργοστασιο,ειναι ειδικα,για το στρωσιμο,οποτε,κατα την γνωμη μου,μη βιαστεις να τα αλλαξεις.οσο για τα ρινισματα,ουτε να το σκεφτεσαι,αν υπηρχε εστω κ η υπονια οτι υπαρχουν,ηδη θα ειχε γινει ζημια,οποτε ολα αυτα ειναι μυθος. |
oso exeis ayta ta ladia mesa tha pigaineis kyria. αν θες να τα κρατησεις 5κ
δικο σου θεμα αλλα μεχρι τοτε ΞΕΧΝΑ ΤΑ ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ. |
ο αντιπροσωπος που τον ρωτησα μου ειπε οτι ηδη θα επρεπε να μην με νοιαζει και να το σκιζω...(κατι που δεν εχω κανει ακομα). τι θα παθει δηλαδη με αυτα τα λαδια? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2013, 12:53:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tpt apolytos
skisto afoba. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Σεπ 2013, 12:55:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης υπαρχουν 2-3 τοπικ που αφορουν ακριβως πως στρωνεται ενα μοτερ και τι πρεπει να προσεχεις.
αν θες διαβασε τα
αν θες ακου τον αντιπροσωπο που λογικα πριν την αντιπροσωπεια ειχε μπουρδελο, μαναβικο, καταστημα με εσωρουχα ποιος ξερει.....
αυτο κλειδωνεται δεν εχει κανενα νοημα υπαρξης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|