PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Βελτίωση της ανάρτησης στο 206 RC (μόνο)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Αύγ 2013, 16:21:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω για τις προτασεις, τις οποιες βεβαια, μη εχοντας "καβαλησει" για να κρινω απο πρωτο χερι, ειναι αρκετα δυσκολο να αξιολογησω ως προς το ποσο βελτιωνουν και τι θυσιαζουν, οποτε θα χρειαστει να τις ψαξω κι αλλο.

Πινακακι με τις δοκιμασμενες "λυσεις" (καλες η κακες) και τα συν/πλην καθε μιας σε σχεση με μαμα αναρτηση (ποσο πιο σφιχτη σε γενικες γραμμες, ποσο καταπινει η ποσο κοπαναει, κλπ) δεν εχω πετυχει καπου, ειτε εδω ειτε σε ξενο forum (ισως και λογω ελειψης χρονου για ψαξιμο)...

Να ρωτησω ομως οσους εχουν αποψη και το εχουν ψαξει αρκετα: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην και λεγαμε οτι θελουμε να βαλουμε μια αναρτηση που να τα κανει ολα απο λιγο εως αισθητα καλυτερα απο τη μαμα (ξερω οτι σε πολλους κατι τετοιο ακουγεται "καπως" και δεν τους πειραζει π.χ. να χασουν αρκετα σε "ανεση" για να γινει "τραπεζι", αλλα το λεω με τη λογικη οτι η μαμα αναρτηση δεν ειναι παρα ενας αρκετα καλος και κυριως οικονομικος συμβιβασμος γενικης χρησεως, που μπορει να βελτιωθει παντου), τι επιλογες θα ειχαμε για σετ αμορτισερ-ελατηρια (/ ραβδους πισω)? Καστομια του στυλ πχ αναρτηση Μανθου η Παναγιωτη? Κατι ετοιμο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Αύγ 2013, 17:52:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nido έγραψε:
: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην

proflex ohlins


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Αύγ 2013, 19:34:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
nido έγραψε:
: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην

proflex ohlins

Δεν νομίζω ότι κάποιος "μη συνιδοποιημένος" και δεν το λέω με κακία αυτούς τους καιρούς θα προχωρίσει σε αγορά τέτοιου κόστους και για τέτοιο κόστος επισκευής. Το κακό με το 206 είναι ότι η PS δεν έχει ανάρτηση πρώτης βελτίωσης σαν την routier του 106.Αντίθετα η routier που δείνει για το 206 είναι επιπέδου miniGrA. Αν είναι η πρώτη σου βελτιωτική ανάρτηση είναι δύσκολα τα πράγματα. Αν όχι τότε υπάρχουν εταιρία με καλούτσικα προιόντα σαν την Gaz,viarouge,avo. Αλλά πρώτα πρέπει να δοκιμάσεις κάποια τέτοια ώστε μετά όταν βάλεις PS να δεις πως πρέπει να είναι η ανάρτηση σεταρισμένη για το 206.

@λεφ : Έχεις δοκιμάσει φυσίγγια της CS 41mm?


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Αύγ 2013, 20:30:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
Lef205 έγραψε:
nido έγραψε:
: Αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην

proflex ohlins

Δεν νομίζω ότι κάποιος "μη συνιδοποιημένος" και δεν το λέω με κακία αυτούς τους καιρούς θα προχωρίσει σε αγορά τέτοιου κόστους και για τέτοιο κόστος επισκευής.

Mα το εγραψα γιατι ειπε "αν ξεχνουσαμε το κοστος προς στιγμην", στα υπολοιπα συμφωνω απολυτα μαζι σου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2013, 13:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Auto pou thes το εχει αρης ghost dog sto amaksimtou
Bilstein, stock sprngs, quaife, akra peugeot sport,
An eixe k rabdous piso.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2013, 18:10:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

En ολιγοις ελαυητια δεν αλλαζεις εκτος αν βρεις ρυθμιζομενη με 200 λιμπρες και χαμηλωμα ενα ποντο απο οσο εισαι......

Μπιλσταιν ειναι πανακριβα. Θα προτεινα ειτε κυρλακιτση καλαμια με πιατελο ενα ποντο κατω κ λιγο στραβωμα. Θα σου ζητησει 600. Με μαμα ελατηρια...

Η μια αλλη ιδεα ειναι παραγγελια γκαζ αμορτισερ για μαμα ελατηρια με πιο κοντη διαδρομη και πιο κατω πιατελο αν χωραει απο ροδα θολο...

Παντως οτι κ να κανεις θες
Μαμα ελατηριο
Μπλοκε
Καμπερ
Ραβδους
Σκληρο ριμπαουντ αμορτισερ

Γραφω απο κινητο παρε τηλ για υπολοιπα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2013, 18:21:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

En ολιγοις ελαυητια δεν αλλαζεις εκτος αν βρεις ρυθμιζομενη με 200 λιμπρες και χαμηλωμα ενα ποντο απο οσο εισαι......

Μπιλσταιν ειναι πανακριβα. Θα προτεινα ειτε κυρλακιτση καλαμια με πιατελο ενα ποντο κατω κ λιγο στραβωμα. Θα σου ζητησει 600. Με μαμα ελατηρια...

Η μια αλλη ιδεα ειναι παραγγελια γκαζ αμορτισερ για μαμα ελατηρια με πιο κοντη διαδρομη και πιο κατω πιατελο αν χωραει απο ροδα θολο...

Παντως οτι κ να κανεις θες
Μαμα ελατηριο
Μπλοκε
Καμπερ
Ραβδους
Σκληρο ριμπαουντ αμορτισερ

Γραφω απο κινητο παρε τηλ για υπολοιπα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Σεπ 2013, 19:54:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

Παντως οτι κ να κανεις θες
Μαμα ελατηριο
Μπλοκε
Καμπερ
Ραβδους
Σκληρο ριμπαουντ αμορτισερ

Θενκς Παναγιώτη
- Μπλοκέ έχει μπει εδω και καιρό (ήταν must)
- Άκρα για καμπερωμα -κυρίως για βελτίωση τιμονιού- θα παραγγελθούν (κανα 300άρι είχαν θυμάμαι?.....)
- Ράβδοι πίσω επίσης, αν και δεν το έχω μαντρώσει ακόμα αν θα πάω στο πιο ήπιο 21 ή σε 22
- Αμορτισέρ από bilstein ποια λες ότι είναι υπερβολικά ακριβά?
Βασικά ΑΝ δουλεύουν όπως θέλω (=το κρατάνε καλύτερα από μαμά χωρίς να κοπανάει σε μπαλώματα των κωλόδρομων) θεωρώ ότι είναι ΟΚ, και για το συγκεκριμένο αμάξι δε με χαλάει να ξοδέψω το κάτι παραπάνω αν καταφέρω να πετύχω τη βελτίωση που θέλω, μια και από τότε που το πήρα απλά ξεζουμίζω τη μαμα χωρίς έξοδα (πέρα από μια αλλαγή με φρέσκα αμορτισέρ εμπρός-πίσω). Άλλες εναλλακτικές επίσης παίζουν, gaz κλπ, ΑΛΛΑ αν δε σιγουρευτώ πως δουλεύει καθε μια σε σχέση με μαμίσια δεν θα προχωρήσω.
- Ελατήρια θέλω να ταιριάξουν όσο πιο σωστά γίνεται με ό,τι αμορτισέρ μπει, και δε με χαλάει ν'αλλάξω τα μαμά για κάτι πιο "σωστό" για τις ανάγκες μου. Θέλω όμως εάν μείνω με αυτά και πρόκειται ν' αλλάξω το λόγο "σκληρότητα αμορτισέρ σε bound & σε rebound vs σκληρότητα ελατηρίου" σε κάτι άλλο από αυτό που επέλεξε ο Γάλλος, να ξέρω ΑΚΡΙΒΩΣ τι κάνω και γιατί και π.χ. πόσο παραπάνω ζορίζω τα αμορτισέρ που θα μπουν (που μπορεί να ήθελαν πιο σκληρό ελατήριο για να μην τα κλάσουν πριν την ώρα τους).

Θα σε πάρω αν είναι να τα πούμε, είμαστε και μακριά ρε γμτ (πάνω από 5 λεπτά με ποδήλατο Laughing )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 09:18:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nικο τσεκαρε και αυτα:
http://www.kamracing.co.uk/car-tuning/peugeot/peugeot-206/suspension/coilover-kits/peugeot-206-bilstein-b14-coilover-kit.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 09:58:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Auto pou thes το εχει αρης ghost dog sto amaksimtou
Bilstein, stock sprngs, quaife, akra peugeot sport,
An eixe k rabdous piso.....



Τακη, ραβδους (21mm) λεω να χτυπησω στις "εκπτωσεις" της PS....! Wink
(Οπως και να στειλω τα bilstein στον κυρλα/τση για να "δωσει" λιγο ριμπαουντ στο rebuilt)


Νικο, το αμαξι με ολα αυτο που φοραω εχει γινει η μερα με τη νυχτα.....
Για να σου δωσω μια εικονα:
Θετικα: δε βγαζει πια μουτρα!!!!!!!!!!!!,
τα bilstein ειναι μια ιδεα πιο σκληρα απο τα μαμα και με καλυτερο ριμπαουντ (θελει κι'αλλο ομως!), και σου αποπνεει μια καλυτερη αισθηση στο τιμονι
Δεν εχει χασει ιχνος ανεσης
Αρνητικα: Θα ηθελα λιγο πιο αμεσο τιμονι και καλυτερο ελεγχο σε αποτομες αλλαγες με πολλα!!
ομως δεν ξερω σε τι βαθμο θα ικανοποιει τα 2 απο τα κριτηρια που εθεσες


1) "λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ"

Θα ηθελα και'γω κατι παραπανω .......θεωρω πως ειναι μονοδρομος μια coilover με ελατηρια περιπου 200 λιμπρων


2) "ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max) "
Με τη λυση που εχω εφαρμοσει το αμαξι δεν εχει χαμηλωσει.....!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teo206GT (Θοδωρης)
Μέλος
Μέλος


peugeot 206 GT (2000) peugeot 207 rallye

Ένταξη: 01 Μάϊ 2011
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καισαριανη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 10:26:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Nικο τσεκαρε και αυτα:
http://www.kamracing.co.uk/car-tuning/peugeot/peugeot-206/suspension/coilover-kits/peugeot-206-bilstein-b14-coilover-kit.html

Τοσο φτηνη pss. Πολυ καλη επιλογη. Κ εγω εκει θα παω μετα αφου δεν υπαρχουν 6000-7000 για ohlins. Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 11:03:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ari το προβλημα στα πολλα σου δημιουργειται απο πισω.
αν βαλεις ραβδους και βιδωσει ο κωλος θα νιωθεις
τρομερη ασφαλεια να πιεσεις σε αλλαγες πορειας με 200+-

ποιο ειναι ακριβως το σεταπ σου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 15:57:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φαντάζομαι πίσω άξονα θα έχει κι αυτό (το RC) λαστιχένια σινεμπλόκ... Rolling eyes

Οπότε βάλτε και την αντικατάστασή τους με μεταλλικά στη λίστα Wink

(ask MEM φορ μορ...)


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 16:04:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε νομιζω οτι ο νικος θελει κραδασμους και περιεργα γκαπα γκουπα....
Επισης αν οδηγησεις rc και δεις ποσο δεμενος ειναι ο κωλος του ισως και
να μη χρειαζονται τελικα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 17:34:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Φαντάζομαι πίσω άξονα θα έχει κι αυτό (το RC) λαστιχένια σινεμπλόκ... Rolling eyes

Οπότε βάλτε και την αντικατάστασή τους με μεταλλικά στη λίστα Wink

(ask MEM φορ μορ...)

Να προσθέσω στα παραπάνω και μετατροπή των κοντρών με ρουλεμανάτα άκρα. Τα silent block είναι must.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 18:08:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ghost Dog έγραψε:

Νικο, το αμαξι με ολα αυτο που φοραω εχει γινει η μερα με τη νυχτα.....
Για να σου δωσω μια εικονα:
Θετικα: δε βγαζει πια μουτρα!!!!!!!!!!!!,
τα bilstein ειναι μια ιδεα πιο σκληρα απο τα μαμα και με καλυτερο ριμπαουντ (θελει κι'αλλο ομως!), και σου αποπνεει μια καλυτερη αισθηση στο τιμονι
Δεν εχει χασει ιχνος ανεσης
Αρνητικα: Θα ηθελα λιγο πιο αμεσο τιμονι και καλυτερο ελεγχο σε αποτομες αλλαγες με πολλα!!
ομως δεν ξερω σε τι βαθμο θα ικανοποιει τα 2 απο τα κριτηρια που εθεσες

1) "λίγο καλύτερος ελεγχος αμαξώματος σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης με πολλά στο κοντέρ"

Θα ηθελα και'γω κατι παραπανω .......θεωρω πως ειναι μονοδρομος μια coilover με ελατηρια περιπου 200 λιμπρων

2) "ελάχιστο χαμήλωμα του κέντρου βάρους (20-25mm max) "
Με τη λυση που εχω εφαρμοσει το αμαξι δεν εχει χαμηλωσει.....!


Άρη Β6 φοράς εσύ αν θυμάμαι καλά? (+ακραξόνια +Quaife +ψαλίδια?)
Σε αρκετά παρόμοιο σέταπ με το δικό σου στοχεύω, ίσως με κόιλοβερ (αν βρω άκρη) και με λίγο παχύτερες ράβδους πίσω.


Η B14 που παρέθεσε ο Σπύρος πιο πάνω στα ~700 ευρώ+μεταφορικά είναι αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση, εκτός του ότι δεν παίζει για εμένα το 'στανταρ' χαμήλωμα που αναφέρει (-35-45mm).


Περί πίσω άξονα... Ίσως επειδή το RC έχει τις εγκάρσιες ράβδους για να μην "κουρδίζουν" δεξιά-αριστερά οι υστερούντες υπό πίεση να έχει λιγότερη ανάγκη από μεταλλικά σινεμπλόκ (όχι ότι δε θα υπάρξει κέρδος κι από εκεί, αλλά ίσως είναι το "κερασάκι").

Την Β12 που είχα αναφέρει πιο πάνω την έχει δουλέψει κανείς?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Σεπ 2013, 19:26:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Β14 εχει το πλεονεκτημα οτι ειναι ετοιμη.
Τη βαζεις και οταν λιωσει πας για ριμπιλτ κυρλαγκιτση, και παιζεις οπως θες.
Επισης αλλαζεις και ελατηρια αν δεν ικανοποιει το σεταπ.
Για το χαμηλωμα ισως το 35-45 να ειναι το τελικο. αυτο θελει διευκρινηση.
Εγω το αποφασισα:
Θα παω στα ρουτιερ με αλλαγη ελατηριων.
Θα βαλω 20ρια των 225 λμπ, και αν δουλεψει ο συνδυασμος παω και για ριμπιλτ παραμυθια!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Σεπ 2013, 18:04:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Εγω το αποφασισα:
Θα παω στα ρουτιερ με αλλαγη ελατηριων.
Θα βαλω 20ρια των 225 λμπ, και αν δουλεψει ο συνδυασμος παω και για ριμπιλτ παραμυθια!

Thumb right Thumb right Thumb right
Δεν πρόκειτε να βρούμε πουθενά αλλού τέτοια ανάρτηση με αυτά τα λεφτά.


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1827s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on