PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

peugeot 106 quiksilver και δακρυα λαδιου

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 01:56:47    Θέμα δημοσίευσης: peugeot 106 quiksilver και δακρυα λαδιου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα παιδια.μπορει να γραφω και βλακεια αλλα με εχει λουσει κρυος ιδρωτας.
ανοιξα την ταπα του νερου και το παραφλου απο πρασινο εχει γινει μπεζ σαν αυτο που βαζεις νερο σε αδειο ποτηρι με καφε.
το ανακατεψα λιγο και απο κατω ηταν πρασινοπο ακομα
δεν ειδα ανεβασμενες θερμοκρασιες ουτε αναψε λαμπακι...
παιζει να ειναι μονο βρωμια?το αμαξι δουλευει κανονικα και πισω δεν βγαζω καθολου καπνο.
τι μπορει να φταει?
δεν εχει παντως αυτο που λενε την μαγιονεζα εβαλα μεσα ενα καλαμακι προσπαθουσα να δω αν κολαει στο χερι μου το υγρο η αν γλιστραει καλυτερα για λαδι αλλα δεν παρατηρησησα κατι τετοιο....
να το βαλω μπρος με ανοιχτη ταπα να δω τι γινεται?




Έχει επεξεργασθεί από τον/την thodwrhs στις Δευ 08 Ιούλ 2013, 22:46:55, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 04:04:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα υγρα ψυγειου θελουνε επειγοντως αλλαγη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
superbike1977 (Antonis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 16V (2001)

Ένταξη: 20 Φεβ 2013
Δημοσιεύσεις: 26

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 11:17:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαξε υγρα και θα ειναι ολα καλα.Μην ανησυχεις.Βρωμιζουν αν τα εχεις πολυ καιρο.Ειναι φυσιολογικο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 11:27:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν τα εχω πολυ .ιανουαριο τα αλλαξα με valeo κιολας


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
marios_207_GT (Μάριος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 GT STOCK

Ένταξη: 03 Ιούλ 2011
Δημοσιεύσεις: 788
Τόπος: Περιστέρι, Αττική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 13:50:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε μου ειχα ακριβως το ιδιο πραγμα στο 207, το εχω αλλαξει ολο το παραφλου εδω και 20.000χμ και ειναι ολα ενταξει, μπορει κανας μηχανικος σε κανα σερβις να συμπληρωσε με αλλο χρωμα και να αλλαξε, δεν ξερω παντος μην αγχωνεσαι εχω δει 2-3 207 με τετοιο πραγμα, μπορει και στο 106 να ειναι το ιδιο.


Μάριος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Ιούν 2013, 20:43:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marios_207_GT έγραψε:
φιλε μου ειχα ακριβως το ιδιο πραγμα στο 207, το εχω αλλαξει ολο το παραφλου εδω και 20.000χμ και ειναι ολα ενταξει, μπορει κανας μηχανικος σε κανα σερβις να συμπληρωσε με αλλο χρωμα και να αλλαξε, δεν ξερω παντος μην αγχωνεσαι εχω δει 2-3 207 με τετοιο πραγμα, μπορει και στο 106 να ειναι το ιδιο.


ελα δικιο ειχεσ πηγα συνεργειο τελικα βρωμια ειναι ειναι και 12 ετων αμαξι μου λεει ο μηχανικος το δικο σου,αν βαρεσει φλατζα θα σκισω τα πτυχια μου... ουτε το σκιζεις ουτε το αφηνεις χωρις σερβις.ευχαριστω για τις απαντησεις σας τελικα οταν ανοιξαμε την ταπα ελαφρως ζεστο φευγει η θολουρα απο ψηλα και απο κατω κανονικα πρασινο.ησυχασα μια και καλη.. Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Ιούλ 2013, 22:49:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΡΟΠΟΠΟΙΩ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΩ ΝΕΟ ΘΕΜΑ!!!!
λοιπον μπροστα στο μοτερ 1.1 62hp δακρυζει λαδακι εκει εχει μια μικρη φλαντζα εκει που κανονικα πρεπει να μπαινει ψυγειο λαδιου.
στο καρτερ απο κατω.
και δακρυζει λιγο στο σασμαν.
λεω τωρα που εχω καποια χρηματα στην ακρη και αμαξι οπως πανε τα πραγματα δεν προκειται να αλλαξω να τα διορθωσω λιγο.
αξιζει τον κοπο; στο σασμαν μπαινει φλαντζα μηπως ενδιαμεσα εκει που ακουμπαει με το μοτερ?η προερχεται απο αλλου το λαδι αυτο;
εχει κανει κανεις αυτες τις αλλαγες?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sNicaKoS (Σοφοκλής)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 106 1.6 (8v) rallye 1998

Ένταξη: 05 Σεπ 2011
Δημοσιεύσεις: 56
Τόπος: Καβάλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιούλ 2013, 17:51:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άμα δακρύζει λάδι από εκεί φίλε μου είναι η τσιμούχα του στροφάλου..δεν έχει τπτ να στεγανοποιήσει η φλάντζα εκεί πέρα!το μόνο που υπάρχει είναι βολάν δισκό κ πλατό..αν είναι τσιμούχα πάντως πρέπει να κατεβεί σασμάν γ να αλλαχτεί κ θα σου ζητήσουν αρκετά χρήματα γ εργασία..άμα δεν χάνει πολύ άστο γ την επόμενη αλλαγή δίσκο πλατό..


106
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2013, 06:25:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sNicaKoS έγραψε:
άμα δακρύζει λάδι από εκεί φίλε μου είναι η τσιμούχα του στροφάλου..δεν έχει τπτ να στεγανοποιήσει η φλάντζα εκεί πέρα!το μόνο που υπάρχει είναι βολάν δισκό κ πλατό..αν είναι τσιμούχα πάντως πρέπει να κατεβεί σασμάν γ να αλλαχτεί κ θα σου ζητήσουν αρκετά χρήματα γ εργασία..άμα δεν χάνει πολύ άστο γ την επόμενη αλλαγή δίσκο πλατό..

οκ ειναι πεταμενα λεφτα.στην επομενη αλλαγη δισκου.ευχαριστω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιούλ 2013, 09:11:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

thodwrhs έγραψε:
οκ ειναι πεταμενα λεφτα.στην επομενη αλλαγη δισκου.ευχαριστω.

+1

Eνδεχομένως να είναι και βαλβολίνη αλλά και πάλι απαιτείται κατέβασμα, οπότε άστο για όταν....


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0985s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on