Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 17:21:20 Θέμα δημοσίευσης: Λαδια και σπασμενο σολινακι |
|
|
καταρχην καλησπερα μεχρι στιγμης νομιζα οτι το οπλο μου εκαιγε λαδια αλλα τωρα εχω καπως μπερδευτη. λοιπον αρχικος πιγα παλι να δω με την σταθμη ου λαδιου τη γινετε και οπως κοιταγα ειδα ψηλο κομενο το σοληνακι που φευγει απο το ψευτοκαπακο και παει στο σολινα της εισαγογης
http://img.photobucket.com/albums/v378/Mike14741/My%20Car/c232b75c.jpg
παιζει τα λαδια που χανω να ειναι απο εκει???? να συμπληρωσο οτι το αμαξι δεν εκαιγε λαδια και τα χιλιομετρα του ειναι 170 χιλιαδες μιπως το μοτερ μου ειναι κουκλα και χανει απο εκει??? νομιζω οτι ειναι το σολινακι για της αναθιμιασης αλλα επειδη δεν ειμαι σιγουρος μην μπερδευτουμε πιστευω ειμαι οσο ποιο λεπτομερης γινεται μποριτε να με βοηθισεται??? ευχαριστο εκ των προτερων!!!
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 17:28:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάνει πολύ λάδι?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 17:51:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Χάνει πολύ λάδι? |
οχι ειδιετερα σε 2 βδομαδες μου εχει πεσει λιγο ποιο πανω απο την μεση απλα εποιασα το σωληνακι και ειχε λαδι πανω για αυτο ρωταω
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 18:05:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα λάδια που σου λείπουν δεν φεύγουν από εκεί.τα λάδια καίγονται στο θάλαμο καύσης, από φθορά είτε στα τσιμουχακια των βαλβίδων, είτε στα ελατήρια εμβολων,εκτός κ αν υπάρχει ορατή μεγάλη εξωτερική διαρροή. ωστόσο ένας κομμένος σωλήνας αναθυμιάσεων μπορεί να επιβαρύνει τη κατάσταση. Φτιάξ' τον και βλέπεις.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 18:12:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Τα λάδια που σου λείπουν δεν φεύγουν από εκεί.τα λάδια καίγονται στο θάλαμο καύσης, από φθορά είτε στα τσιμουχακια των βαλβίδων, είτε στα ελατήρια εμβολων,εκτός κ αν υπάρχει ορατή μεγάλη εξωτερική διαρροή. ωστόσο ένας κομμένος σωλήνας αναθυμιάσεων μπορεί να επιβαρύνει τη κατάσταση. Φτιάξ' τον και βλέπεις. |
Αν τα γυρναει ομως στην εισαγογει δεν καιγοντε???
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 18:31:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, οι αναθυμιάσεις πάντα μεταφέρουν λάδια τα οποία πάνε στην εισαγωγή και καίγονται. Αν όμως τα ελατήρια των εμβολων είναι φθαρμένα, τότε εκτός από τα λάδια που περνάνε στο θάλαμο καύσης κατά τη φάση της εισαγωγής, διαφεύγει και μεγάλη ποσότητα καυσαερίων από το θάλαμο καύσης προς το στροφαλοθαλαμο, με αποτελεσμα μεγάλη ποσότητα αναθυμιάσεων, που συμπαρασύρουν μεγάλη ποσότητα λαδιών, που στη συνέχεια οδηγούνται στην εισαγωγή και καίγονται.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 18:44:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Ναι, οι αναθυμιάσεις πάντα μεταφέρουν λάδια τα οποία πάνε στην εισαγωγή και καίγονται. Αν όμως τα ελατήρια των εμβολων είναι φθαρμένα, τότε εκτός από τα λάδια που περνάνε στο θάλαμο καύσης κατά τη φάση της εισαγωγής, διαφεύγει και μεγάλη ποσότητα καυσαερίων από το θάλαμο καύσης προς το στροφαλοθαλαμο, με αποτελεσμα μεγάλη ποσότητα αναθυμιάσεων, που συμπαρασύρουν μεγάλη ποσότητα λαδιών, που στη συνέχεια οδηγούνται στην εισαγωγή και καίγονται. |
Πωωω...εγραψες....
+100000!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 18:57:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά πράγματα 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Ιούν 2013, 20:58:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Απλά πράγματα  |
φιλε μου εγραψες αλλα τα πολυ επιστημονικα δεν τα εχω τεσπα καταλαβα τη γινεται και δεν χρειαζομαι λεξικο για να τα καταλαβω τωρα πριν χριαζομουνα οαχαχαχααχα πλακα κανω για μηχανικος παω με αριστο βαθμο το 10 στα 20 ολα αυτα που μου ειπες τα σκευτικα και τσιμουχακια βαλβιδων και ελατηρια εμβολων το θεμα ειναι μην εχανε απο αναθυμιασης τα υπολιπα τα ξερω απλα με της αναθυμιασεις δεν ημουνα σιγουρος και για αυτο και ρωτισα!!! σας ευχαριστο ολους σας!!!
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2013, 04:36:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και αλλο ενα τα λαδια μου ειναι στην μεση ουτε μιν ουτε μαξ και μου ανεβαζει θερμοκρασια μιση γραμη ποιο πανω και δεν πευτη με τιποτα εχω σκοπο να του αλλαξω λαδια τι προτεινεται με λιγα λογια και ανεβαζει θερμοκρασια και πρεπει ν καιει και λιγο λαδακι ειναι 171.000 χιλιαδες χιλιαμετρα σημιοστε οτι φοραω τελικο και φιλτρο οι κριτικη επιτροπι μπορει να το σκευτι και να μου απαντηση καπως υπευθινα??? οσους εχω ρωτισει ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του ο ενας βαλε ποιο χοντρο ο αλλος ποιο χοντρο και φθηνω και αλαζε το καθε 1000 χλμ. το ψιλο σπαω την λεω την αμαρτια μου και για αυτο πηρα peugeot
σορρυ για τα χιλιομετρα ειχα κανει λαθος κατα 1000 χιλιομετρα!!!
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2013, 11:25:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Edit
Διπλό ποστ. Γ@μω τα smartphones 
etuned
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makis106 στις Παρ 07 Ιούν 2013, 15:13:28, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2013, 15:04:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως η φλάτζα κεφαλής έχει αρχίσει να τα παίζει και χάνεις απο'κει λάδι?
Το παραφλού σου έχει μειωθεί καθόλου? Αν ναι, σίγουρα είναι φλάτζα, αλλά και σταθερή να μένει η στάθμη του, και πάλι μπορεί να'ναι φλάτζα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2013, 16:41:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου
ΤΕΣΤ 1. Τραβα το σωληνακι που λες οτι εχει κοπει λιγο (αναθυμιασεων) και ασε το αμαξι να δουλευει και βαλε καποιον να παταει το γκαζι μεχρι τις 4000-4500 στροφες.Αν δεις μπλε καπνο απο το σωληνακι καις λαδακια...
ΤΕΣΤ 2. Βαλε το αμαξι να δουλευει και παρατηρησε την εξατμιση αν στο ΠΡΩΤΟ ΠΑΤΑ του γκαζιου βγαζει μπλε καπνο...αν βγαζει μπλε καπνο εχεις θεμα με τα τσιμουχακια βαλβιδων (αν και δεν δικαιολογειται η ποσοτητα λαδιου που λες οτι εχει χαθει)
ΤΕΣΤ 3. πλυνε το αμαξι καλα απο κατω (αν εχει λασπες η διαρροες λαδιου-υγρων κτλ) και κυκλοφορησε το για λιγο καιρο...αν εχεις διαρροη απο καπου θα το καταλαβεις ευκολα (εκτος και αν βλεπεις ηδη κηλιδες στο μερος που το παρκαρεις ηδη)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιούν 2013, 01:31:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | Φιλε μου
ΤΕΣΤ 1. Τραβα το σωληνακι που λες οτι εχει κοπει λιγο (αναθυμιασεων) και ασε το αμαξι να δουλευει και βαλε καποιον να παταει το γκαζι μεχρι τις 4000-4500 στροφες.Αν δεις μπλε καπνο απο το σωληνακι καις λαδακια...
ΤΕΣΤ 2. Βαλε το αμαξι να δουλευει και παρατηρησε την εξατμιση αν στο ΠΡΩΤΟ ΠΑΤΑ του γκαζιου βγαζει μπλε καπνο...αν βγαζει μπλε καπνο εχεις θεμα με τα τσιμουχακια βαλβιδων (αν και δεν δικαιολογειται η ποσοτητα λαδιου που λες οτι εχει χαθει)
ΤΕΣΤ 3. πλυνε το αμαξι καλα απο κατω (αν εχει λασπες η διαρροες λαδιου-υγρων κτλ) και κυκλοφορησε το για λιγο καιρο...αν εχεις διαρροη απο καπου θα το καταλαβεις ευκολα (εκτος και αν βλεπεις ηδη κηλιδες στο μερος που το παρκαρεις ηδη) |
το πρωτο βημα το εχω εκτελεσει οπως και το 2ο στο 3ο μπορω να πω οτι βλεπω κατι υγρα απο την 1η μερα που το πηρα αλλα δεν μπορω να πω με βαιβαιωτητα οτι ειναι λαδια στο συστημα μεταδοσης αλλα το υποψιαζομαι γιατι ειδα και στο ψευτοκαπακο τι φλατζα εξωτερικα κομενι οποτε θα παω να του πω του μηχανικου μου να μου αλαξει ολες της φλατζες και μια και θα ανοιξει θα του πω να κοιταξι και για βαλβιδες τσιμουχακια και ελατιρια εμβολων τα λαδακια τα εχω πανω κατω 5 μηνες εχει κανει γυρω στα 4000 χιλιαδες χιλιομετρα τωρα ειναι 171 και το πιρα με 167 η 166 δεν καλοθιμαμε ξερω οτι επρεπε να τα εχω αλαξει ειδη αλλα μολις το πιρα αλαχτικε σασμαν απο βλακεια που ακουγοταν στων δισκο ενω ειχα αλαξει δισκο το κανει μονο μια μαρκα η βαλεο που βαραν τα ρουλεμαν τελικα ακομα ετσι το εχω να καταλιξω οτι λαδια ειχαν αλαχτι αλλα δεν μου εκαιγε μεχρι τωρα και το λαδι ακομα κρατιετε οπως το βλεπω για αυτο το αφινω για παραφλου το ειδα κομπλε τωρα οταν καταφερω και φτιαξω αυτα αν ειναι κατι απο αυτα θα ενυμερωσο ευχαριστο πολυ παντως
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
OnyX (Γιωργος) Δραστήριο μέλος

 Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T
Ένταξη: 26 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 223 Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Ιούν 2013, 15:28:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σορρυ...στο βημα 1 και 2 ειδες μπλε καπνο?
Αν πλυνεις καλα το μοτερ σου και δεις λαδια απο το καπακι τοτε πας για φλαντζες...αν τα λαδια ειναι απο το σασμαν τοτε γιατι να αλλαζεις φλατζες χωρις λογο? μεροκαματακι θελεις να γινεις?
Επισης αν χανεις απο το ψευτοκαπακο γιατι να αλλαξεις ολες τις φλαντζες,τσιμουχακια,ελατηρια κτλ οπως γραφεις?Εντοπισε πρωτα την διαρροη η την αιτια που χανεις λαδακια και μετα βλεπεις τι κανεις...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούν 2013, 06:16:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OnyX έγραψε: | σορρυ...στο βημα 1 και 2 ειδες μπλε καπνο?
Αν πλυνεις καλα το μοτερ σου και δεις λαδια απο το καπακι τοτε πας για φλαντζες...αν τα λαδια ειναι απο το σασμαν τοτε γιατι να αλλαζεις φλατζες χωρις λογο? μεροκαματακι θελεις να γινεις?
Επισης αν χανεις απο το ψευτοκαπακο γιατι να αλλαξεις ολες τις φλαντζες,τσιμουχακια,ελατηρια κτλ οπως γραφεις?Εντοπισε πρωτα την διαρροη η την αιτια που χανεις λαδακια και μετα βλεπεις τι κανεις... |
θελω ν τα αλαξω προλιπτικα οχι γιατι ειμαι ψονιο αλλα εφοσον το αμαξι πριν δεν το ειχα εγω και δεν ξερω τι χρηση εχει φαει και απο εμενα δεν τρωει και την καλητερη χρηση τα αλαζω μια και καληγια να εχω το κεφαλι μου ησυχω πλιν απο αυτο οτι βλεπω το φτιαχνω γιατι μετα μαζευοντε πολλα ενω τωρα χοντρικα χοντρικα θελει κανα 100-150 καλυτερα ετσι γιατι αν μου μινει μετα δεν θα εχω την ορεξη να ψαχνω μοτερ και τα λευτα ετσι η φλατζες ουτος η αλλος θα αλαχτουνε ας αλαχτουνε τωρα και με ενα σετ ιμαντες γιατι μετα εχω και των στρατο μπροστα μου θα θελω μια εξοδω π.χ και θα σκευτομε ποτε θα μου μινει η εχεις αυτοκινητο η το αφινεις σε ακινισια καλητερα φτιαξιμο επειτοπου η ακινισια γιατι αντι γ 200 -300 μετα ειναι στην καλητερη 600 με λιγα λογια φυλαω τα ρουχα μου για να εχω τα μισα συνφονιται?
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Ιούν 2013, 08:38:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα,μπλε καπνο ειδες; 
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dilomenos_trelos (Σπυρος) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 1.4 8v
Ένταξη: 01 Ιούν 2013 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: βυρωνας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2013, 06:35:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Τελικα,μπλε καπνο ειδες;  |
μπα δεν εχω δει τιποτα ακυρο τελικα για αυτα που ελεγα παραπνω απλα γιατι μου ειπε μια τιμη ο μιχανικος αφυστε το κοντευα να παισω κατω λαδακια να φτιαξω και το σωλινακι και ολα κομπλε
ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
thanos_RC (thanos) Μόλις έγραψα

206 RC
Ένταξη: 25 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 47 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιούν 2013, 02:06:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dilomenos_trelos έγραψε: | και αλλο ενα τα λαδια μου ειναι στην μεση ουτε μιν ουτε μαξ και μου ανεβαζει θερμοκρασια μιση γραμη ποιο πανω και δεν πευτη με τιποτα εχω σκοπο να του αλλαξω λαδια τι προτεινεται με λιγα λογια και ανεβαζει θερμοκρασια και πρεπει ν καιει και λιγο λαδακι ειναι 171.000 χιλιαδες χιλιαμετρα σημιοστε οτι φοραω τελικο και φιλτρο οι κριτικη επιτροπι μπορει να το σκευτι και να μου απαντηση καπως υπευθινα??? οσους εχω ρωτισει ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του ο ενας βαλε ποιο χοντρο ο αλλος ποιο χοντρο και φθηνω και αλαζε το καθε 1000 χλμ. το ψιλο σπαω την λεω την αμαρτια μου και για αυτο πηρα peugeot
σορρυ για τα χιλιομετρα ειχα κανει λαθος κατα 1000 χιλιομετρα!!! |
Για ποια θερμοκρασια λες? νερου η λαδιου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιούν 2013, 08:54:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως έχω μπερδευτεί με όλα αυτά τα άσχετα μεταξύ τους πράγματα που έχεις πεί.
Καταρχάς βρήκες τι φταίει? γιατί αν είναι αναθυμιάσεις και έχεις τόσες πολλές ώστε να είναι εμφανη τα λάδια που τρέχουν τότε σίγουρα το πρόβλημα δεν είναι στο 'σωληνάκι' αλλα μάλλον στα ελατήρια εμβόλων...
κατα δεύτερον μέτρα την κατανάλωση λαδιού σου...
κατα τρίτον έλεγξε οτι ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχεις θέμα με τη φλάτζα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|