PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

συστημα εισαγωγης σε 307 1.6 2009

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kimman (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 2007

Ένταξη: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Μάϊ 2013, 14:41:43    Θέμα δημοσίευσης: συστημα εισαγωγης σε 307 1.6 2009 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα και χρονια πολλα θα ηθελα να ρωτησω εαν καποιοσ ξερει τι ειναι καλυτερο για εισαγωγη αερα στο 307 μου και αν οντως δω διαφορα.σημειωτεον εχω ενα ελευθερο φιλτρο της k&n στο φιλτροκουτι αντι το μαμισιο και ο παππας υπαρχει πανω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kimman (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 2007

Ένταξη: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Μάϊ 2013, 14:48:11    Θέμα δημοσίευσης: Re: συστημα εισαγωγης σε 307 1.6 2009 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισισ θα ηθελα να ρωτησω για εξαγωγη αερα.εχω αλλαξει καταλυτη και εχω βαλει μεταλλικο, τελικο καζανακι ελευθερο διαμπερες μπουρι, και μεσεο ενα τραπεζιο (παραλληλογραμμο) γυρω στο μισο μετρο μηκοσ και λιγο παραπανω το εβαλα γιατι το αλλο που ειχα βαλει κυλινδρικο σαν αμπουλα εμοιαζε εκανε απιστευτο θορυβο και κρεμαγε καπως το αμαξι.ειναι καλα αυτα η ηθελε κατι αλλο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Μάϊ 2013, 15:19:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπαρχουνε τα σπορτ πεζω αλλα κοστιζουνε.υπαρχει το βαρελακι που κανει κατι στα 1.6 αλλα κοστιζει.για μενα με το φιλτροκουτι απο το 1.6 μπορεις να βγαλεις κανα σωληνα να κοιταει μπροστα κατω απο το ηδη φιλτροκουτο και θα κερδισεις αρκετα.το φιλτροκουτο απο το 1.6 ειναι αρκετα καλο και σε θεση αλλα και σε κατασκευη{απο οτι θυμαμαι) ετσι ωστε και να τραβαει κρυο αλλα και να κραταει αερα για να ασε-πατα του γκαζιου.ισως μονο αν εβαζες παραπανω αερα.τωρα απο εξαγωγη περα απο ενα χταποδι που θα ητανε και το καλυτερο για αυτο το κινητηρα μην ανεβαινεις πολυ σε διαμετρο σε σωληνα και μη βαζεις πολυ ελευθερο τελικο.προσεχε τα εσωτεικα σκαλοπατια απο τις ηλεκτροκολησεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kimman (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 2007

Ένταξη: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Μάϊ 2013, 16:35:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dld les katw apo to filtrokouti vgenei enas solinas kai paei mprosta ston papa o opoios exei peripou sxima tourbinas.ekei na akiroso ton pappa kai na to afisw sketo swlina?pos akrivos na katalavw.oso gia thn exagwgi ti enoeis ta eswtwrika skalopatia apo thn ilektrokolush?pos tha to dw?borw na kanw kati? se euxaristw pantos genika gia thn voitheia sou?kai pos tha valw parapanw aera?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 03 Μάϊ 2013, 19:00:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν ακυρωσεις το πρωτο κουτι χανεις στις χαμηλες και στα ασε-πατε του γκαζιου.λειτουργει ως αποθηκη αερος γι αυτο το σκοπο.μπορει στο 2ο κουτι εκει που μπαινει το φιλτρο απο κατω να κανεις μια τρυπα και να τη φερεις μπροστα.η βαζεις ενα bmc dia για το κινητηρα σου αλλα με σωληνα που τη φερνεις μπροστα να παιρνει κρυο αερα.καθαριζεις γυαλιζεις και τη πεταλουδα σου και θα δεις διαφορα.διοντια απο την ηλεκτροκοληση η το οταν μπαινει ο ενας σωληνας μεσα στον αλλον.αλλα με σκαλοπατι αντιθετα στη ροη.αυτο ειναι οτι χειροτερο.μην ανεβαζεις και διαμετρους πολυ.το πολυ 5μμ απο το εργοστασιακο.οχι παραπανω.και οχι ανοιχτο τελικο.να εχουνε μια μικρη αντισταση τα καυσαερια ετσι ωστε να κρατανε παντα μεσα λιγο.αλλα μεχρι τωρα δεν εβαλες χταποδι.οχι ολα ελευθερα παντως..αυτη ειναι η γνωμη μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kimman (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 2007

Ένταξη: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Μάϊ 2013, 00:39:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

seeuxaristw polu gia ola tha to koitaxw an xereis kai tipota allo gia kana programma h tipota tetoio na voithisei tha ithela na mou peis kai pou exei kala kai se kalh timh.kalo vradu.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Μάϊ 2013, 10:26:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημερα.το προγραμμα κυμαινεται στα 250-300 το πολυ.αλλα δε σου το προτεινω αν πριν δεν εχεις φτιαξει οτιδηποτε αλλο.δηλαδη πριν κανεις περιφεριακα-χταποδι και σωστη εξαγωγη-σωστη εισαγωγη και μετα βαζεις το προγραμμα.το προγραμμα ουσιαστικα σου τελειοποιει τις καυσεις σε καποια σημεια διναντας καλυτερη αποκριση στο γκαζι και τραβηγμα.τελειοποιει τις αλλαγες που εχεις κανει.οποτε αν δε κανεις τις μεγαλες αλλαγες οπως περιφεριακα χταποδι κλπ δεν εχει καποιο νοημα να πληρωσεις τοσα χρηματα για ενα προγραμμα.αλλωστε ο εγκεφαλος τις αλλαγες που εχεις κανει τις"βλεπει ακομα"δε σου στεγνωνει το μειγμα.οταν αρχιζεις να δινεις αερα περισσοτερο και να εξαγεται με το χταποδι πολυ πιο γρηγορα τοτε ισως να χρειαστεις καποιο προγραμμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kimman (giannis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


307 2007

Ένταξη: 03 Μάϊ 2013
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Μάϊ 2013, 19:20:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα και χρονια πολλα.Οπως σου ειχα πει στο αμαξι μου εχω βαλει ενα φιλτρο ελευθερο της k&n στο φιλτροκουτι μια εξατμιση ελευθερη απο punto gt ετσι μου ειπανε ειναι διαμπερεσ ανοξυδωτη αρκετα χοντρη και ειναι ευθυα και σαν πολυβολο μεσα καθως και ενα μεταλλικο καταλυτη αλλα και ενα μεσεο σαν μαμισιο μοιαζει τραπεζιο (παραλληλογραμμο) 60 ποντουσ μηκος περιπου για να κραταει συμπιεση και να μην κανει πολυ θορυβο μοιαζει σαν μαμισια (εργοστασιακη) εξατμιση στο υλικο και κατασκευη.αυτα.ηθελα να ρωτησω αν εκανα καλα και αν το μεσεο ειναι καλο και τι θα μπορουσα να κανω καλυτερα.διαμετρο σωληνα δεν αλλαξα.αλλα και αν το βαρελακι ειναι καλυτερο και δω διαφορα απο το ελευθερο φιλτρο.αλλα και ηθελα να ρωτησω και αν κανουν την ιδια δουλεια (ποια η δοαφορα ενοω ) του προγραμματος με ενα σπριντ μπουστερ γκαζιου ποιο ιναι καλυτερο .αυτα και σε ευχαριστω για τον χρονο σου αλλα και την βοηθεια σου λιγο αναλυτικα αν γινετε γιατι ειμαι καπως αρχαριος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Μάϊ 2013, 22:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιαννη θα σου γραψω αυριο γιατι ειμαι πτωμα σημερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάϊ 2013, 19:42:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι ενα χταποδι 4-1 η 4-2-1 κατεβασμα κατω το καταλυτη και κρατας μεσαιο και τελικο ως εχουνε(αν ειναι σπορτ τυπου με παρομοια διαμετρο με εργοστασιακο η ελαφρως πιο μεγαλη).αλλα για 1.6.
του γτ που εχεις μπορει και να σου κανει.αλλα το χταποδι ειναι σημαντικο.
μπορεις επισης να κανεις και ροικη κεφαλης.γυαλισμα αυλους εισαγωγης εξαγωγης ενα καλο 5 40 λαδακι και μετααααα το προγραμμα.μετα απο ολα αυτα παει προγραμμα.
το προγραμμα αλλαζει καποιους παραμετρους στη καυση και την αποκριση στο γκαζι.δεν εινα το ιδιο με το σπριντ μπουστερ,απλα σου δινει παρομοια αισθηση.οτι ακουει καλυτερα.το σπριντ μειωνει την καθυστερηση της ηλεκτρονικης πεταλουδας.δε κανει κατι αλλο.
το προγραμμα καλυτερευει και τις παραμετρους της καυσης.αλλα το κανεις τελευταιο.
μετα μπορεις να βγαλεις το μεσαιο να βαλεις εκει το καταλυτη και να κρατησει το τελικο.και ισως δεις καποια μικρη βελτιωση μετα τις 4000στροφες.αλλα ισως χασεις λιγο χαμηλα.το σημαντικο ειναι να κρατας παντα καυσαερια μεσα στο κινητηρα.γι αυτο και σου λεω για τις διαμετρους.κρατα τες στο εργοστασιακο.ακομα και χταποδι να βαλεις στο τελος κρατα την εργαστασιακη διαμετρο.
μπορεις να κοιταξεις και για εκκεντρα.λεει για αυτο το κινητηρα.αλλα δε ξερω τι διαθετεις.αν ψαξεις θα δεις οτι υπαρχουνε θεματα.
αλλα και ισως σε βοηθησουνε και αλλα παιδια που εχουνε δοκιμασει επιτυχημενες λυσεις σε παρομοιο κινητηρα με το δικο σου σε 206.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1427s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on