Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Μάρ 2013, 16:00:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | σιγα ποσατετοια κομματια εχουν μείνει για πουλημα?? 5-10-20?
ε 8α πουληθουν κι αυτα και τελος...
οσο για τα ΜΤΧ... δεν υπαρχει κανενας κανονας για το ποσο "πρεπει να πωλουνται"...
πωλούνται... "οσο αγοραζονται" και σε καθε περιπτωση/περιοδο ο εκαστοτε πωλητης (ιδιοκτητης) μεταχειρισμενου, εκτιμα αν πρεπει να πουλησει ή οχι κατι που εχει...
θεωρω οτι αυτη την περιοδο ειναι λαθος να πουλας αμαξι (ιδιως 207), εκτος κι αν
α) εχεις λεφτα για αλλο,
και ΜΑΖΙ
β) εχεις βαρεθει αυτο που εχεις
ΟΠΟΤΕ και το πουλας "οσο-οσο" και "πάμε γι αλλα"...
αλλιως καθεσαι στ αυγα σου και περιμένεις...
αλλωστε η ζωη δεν τελειωνει ούτε στα 25, ούτε στα 30 ούτε στα 35...οποτε υπομονη μεχρι να διορθωθει η οικονομικη κατασταση --- και αν τυχον ΔΕΝ διορθωθει ε τοτε σιγουρα ΔΕΝ θα απασχολεί "να αλλαξεις αμαξι"...θα σε απασχολουν αλλα σοβαροτερα θεματα... |
Να αγιάσει το στόμα σου! Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταια, αρκεί να μην είμαστε υπερβολικά αισιόδοξοι και την πατήσουμε στο τέλος.... Πάντα χρειάζεται μια πισινή.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2013, 00:00:36 Θέμα δημοσίευσης: 207 rallye! |
|
|
καλησπερα Μαγκες! θελω να αγορασω το rally to 207....με 150 αλογα απο μια αγγελια που διαβασα αλλα αυτο λεει 5 ταχυτο ο τυπος στο τηλ. τι ακριβως διαφορα θα εχει απο το 6ταχυτο? και Κυρίως στην καταναλωση τι διαφορα θα εχει το 5ταχυτο !!! ευχαριστω προκαταβολικα!!! και οι απαντησεις απο καποιον που εχει το 5ταχυτο και ξερει καταναλωσεις θα ηταν ακομα καλυτερες!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2013, 12:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και υπάρχει αντίστοιχο topic ( http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15633&postdays=0&postorder=asc&start=0 ), το 5τάχυτο 207 είναι το μοντέλο που έβγαινε κανονικά έως το τέλος του 2010. Από εκεί και έπειτα φόρεσε το 6ταχύτο κιβώτιο (για το 2011) με ακριβώς ίδιο εξοπλισμό με αυτόν του 207 Rallye f/l 5speed. Τέλος για το 2012 βγήκε ένα ακόμα μοντέλο, που κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτό που λές, το οποίο είχε μειωμένο εξοπλισμό και 6άρι κιβώτιο.
Στα τεχνικά, το 5τάχυτο έχει τον κινητήρα με τα 150 εργοστασιακά άλογα και είναι euro4, ενώ το 6τάχυτο έχει το κινητήρα με τα 156 άλογα και είναι euro5. Στις καταναλώσεις που δήλωνε η ίδια η εταιρία(αν θυμάμαι καλά) το 6τάχυτο ήταν λίγο πιο οικονομικό σε μικτό κύκλο και σε εκτός πόλης κίνηση, ενώ το 5τάχυτο στη πόλη ήταν περίπου τα ίδια. Γενικά το 6τάχυτο είναι ένα κλικ πιο σύγχρονο και πιο οικονομικό (σε βενζίνες και τέλη) αλλά για αγορά καινούριου αυτή τη στιγμή έχουν και 3510 ευρώ διαφορά. 10490 το 5άρι και 14000 το 6άρι.
Ελπίζω να σε κάλυψα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2013, 13:10:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | Αν και υπάρχει αντίστοιχο topic ( http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15633&postdays=0&postorder=asc&start=0 ), το 5τάχυτο 207 είναι το μοντέλο που έβγαινε κανονικά έως το τέλος του 2010. Από εκεί και έπειτα φόρεσε το 6ταχύτο κιβώτιο (για το 2011) με ακριβώς ίδιο εξοπλισμό με αυτόν του 207 Rallye f/l 5speed. Τέλος για το 2012 βγήκε ένα ακόμα μοντέλο, που κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτό που λές, το οποίο είχε μειωμένο εξοπλισμό και 6άρι κιβώτιο.
Στα τεχνικά, το 5τάχυτο έχει τον κινητήρα με τα 150 εργοστασιακά άλογα και είναι euro4, ενώ το 6τάχυτο έχει το κινητήρα με τα 156 άλογα και είναι euro5. Στις καταναλώσεις που δήλωνε η ίδια η εταιρία(αν θυμάμαι καλά) το 6τάχυτο ήταν λίγο πιο οικονομικό σε μικτό κύκλο και σε εκτός πόλης κίνηση, ενώ το 5τάχυτο στη πόλη ήταν περίπου τα ίδια. Γενικά το 6τάχυτο είναι ένα κλικ πιο σύγχρονο και πιο οικονομικό (σε βενζίνες και τέλη) αλλά για αγορά καινούριου αυτή τη στιγμή έχουν και 3510 ευρώ διαφορά. 10490 το 5άρι και 14000 το 6άρι.
Ελπίζω να σε κάλυψα. |
αξιζει να δωσω δηλαδη τα 10490 για το 5ταχυτο? ή να ψαξω κανενα 6ταχυτο? αν δεν εχει μεγαλη διαφορα προτιμω να γλιτωσω 3500 ευρω στην αγορά....
συγκεκριμενα στην καταναλαωση εχει ελαχιστη διαφορα δηλαδη? και τα τελη ποσα ειναι στο 6ταχυτο και ποσα στο 5ταχυτο?
ευχαριστω προκαταβολικα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2013, 13:40:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα το παιδι ειναι καινούριο.... Αλλα εσυ ρε Σακη....; Αφου υπάρχει αλλού τέτοιο τοπικ γράψτε τα εκει για να σβηστεί αυτο....!!! Και για τους καινούριους, καλο θα ηταν να ρίχνουμε καμία ματια αν υπάρχει το θέμα συζήτησης που αναπτύσσουμε.....
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2013, 14:05:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallyestas έγραψε: | SαλιγκαρAKIS έγραψε: | Αν και υπάρχει αντίστοιχο topic ( http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15633&postdays=0&postorder=asc&start=0 ), το 5τάχυτο 207 είναι το μοντέλο που έβγαινε κανονικά έως το τέλος του 2010. Από εκεί και έπειτα φόρεσε το 6ταχύτο κιβώτιο (για το 2011) με ακριβώς ίδιο εξοπλισμό με αυτόν του 207 Rallye f/l 5speed. Τέλος για το 2012 βγήκε ένα ακόμα μοντέλο, που κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτό που λές, το οποίο είχε μειωμένο εξοπλισμό και 6άρι κιβώτιο.
Στα τεχνικά, το 5τάχυτο έχει τον κινητήρα με τα 150 εργοστασιακά άλογα και είναι euro4, ενώ το 6τάχυτο έχει το κινητήρα με τα 156 άλογα και είναι euro5. Στις καταναλώσεις που δήλωνε η ίδια η εταιρία(αν θυμάμαι καλά) το 6τάχυτο ήταν λίγο πιο οικονομικό σε μικτό κύκλο και σε εκτός πόλης κίνηση, ενώ το 5τάχυτο στη πόλη ήταν περίπου τα ίδια. Γενικά το 6τάχυτο είναι ένα κλικ πιο σύγχρονο και πιο οικονομικό (σε βενζίνες και τέλη) αλλά για αγορά καινούριου αυτή τη στιγμή έχουν και 3510 ευρώ διαφορά. 10490 το 5άρι και 14000 το 6άρι.
Ελπίζω να σε κάλυψα. |
αξιζει να δωσω δηλαδη τα 10490 για το 5ταχυτο? ή να ψαξω κανενα 6ταχυτο? αν δεν εχει μεγαλη διαφορα προτιμω να γλιτωσω 3500 ευρω στην αγορά....
συγκεκριμενα στην καταναλαωση εχει ελαχιστη διαφορα δηλαδη? και τα τελη ποσα ειναι στο 6ταχυτο και ποσα στο 5ταχυτο?
ευχαριστω προκαταβολικα! |
Oχι, η διαφορα τιμης δεν αξιζει σιγουρα.
Με 10.500 καινουριο ραλλυ ειναι τρελη ευκαιρια. Χτυπα το χωρις σκεψη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2013, 14:10:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξερει καποιος ποσα τελη ακριβως δινει το 5ταχυτο το ραλλυ το 207 ?
και την καταναλωση του?ευχαριστω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Μάρ 2013, 23:34:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ας πουμε οτι περνει καποιος τωρα το ραλλύ το 207 και σε 3 χρονια ας πουμε το βαριεται ή αναγκαζεται να παρει κατι αλλο...ας πουμε ενα οικογενειακό..., θα πιασει κανα 6αρι-7αρι χιλιαρικα ? ή ετσι οπως τα χουν κανει δεν θα πουλιεται μεταχειρισμενο?ευχαριστω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 00:40:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallyestas έγραψε: | ας πουμε οτι περνει καποιος τωρα το ραλλύ το 207 και σε 3 χρονια ας πουμε το βαριεται ή αναγκαζεται να παρει κατι αλλο...ας πουμε ενα οικογενειακό..., θα πιασει κανα 6αρι-7αρι χιλιαρικα ? ή ετσι οπως τα χουν κανει δεν θα πουλιεται μεταχειρισμενο?ευχαριστω! |
ας πούμε οτι απάντησες μόνος σου.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 13:30:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΠΟΙΟ αμαξι και να παρεις σε 3 χρονια πουλεται φθηνοτερα απο οσο "θελεις" μιας και ειτε 3 ειτε 6 ετων "παλι ΜΤΧ" ειναι...
περισσότερο τα χιλομετρα που εχει εχουν σημασια και λιγοτερα τα χρονια
γενικώς για αμαξια που κατα μεσο ορο κανουν 10000-15000km/ετος ειναι λαθος να πουλας στα 3 χρονια μιας και πουλας "σχεδον" οσο και στα 5 χρονια.
αν κανεις περισσοτερα χιλιομετρα ανα ετος τοτε αλλαζει λιγο και εχει νοημα να πουλησεις και νωριτερα απ την 5ετια -- και να περιμενεις" να πιασεις καμμια αξιολογη τιμη.
παρολα αυτα αυτον τον καιρο ειναι πολυ δυσκολο να σχεδιασεις μελλοντικη πωληση μιας και ολα ειναι ρευστα οποτε αν θες μια "ασφαλη" (σχετικα) επιλογη, αγορασε κατι που θα σε καλυπτει για τα επομενα τουλαχιστον 5-6 χρονια... (αναφερομαι σε αγορα καινουργιου αυτοκινητου) αλλιως παρε κανα φθηνο ΜΤΧ "να κανεις το κεφι σου" μεχρι να κατασταλλαξεις στις αναγκες σου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 21:02:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ΟΠΟΙΟ αμαξι και να παρεις σε 3 χρονια πουλεται φθηνοτερα απο οσο "θελεις" μιας και ειτε 3 ειτε 6 ετων "παλι ΜΤΧ" ειναι...
περισσότερο τα χιλομετρα που εχει εχουν σημασια και λιγοτερα τα χρονια
γενικώς για αμαξια που κατα μεσο ορο κανουν 10000-15000km/ετος ειναι λαθος να πουλας στα 3 χρονια μιας και πουλας "σχεδον" οσο και στα 5 χρονια.
αν κανεις περισσοτερα χιλιομετρα ανα ετος τοτε αλλαζει λιγο και εχει νοημα να πουλησεις και νωριτερα απ την 5ετια -- και να περιμενεις" να πιασεις καμμια αξιολογη τιμη.
παρολα αυτα αυτον τον καιρο ειναι πολυ δυσκολο να σχεδιασεις μελλοντικη πωληση μιας και ολα ειναι ρευστα οποτε αν θες μια "ασφαλη" (σχετικα) επιλογη, αγορασε κατι που θα σε καλυπτει για τα επομενα τουλαχιστον 5-6 χρονια... (αναφερομαι σε αγορα καινουργιου αυτοκινητου) αλλιως παρε κανα φθηνο ΜΤΧ "να κανεις το κεφι σου" μεχρι να κατασταλλαξεις στις αναγκες σου... |
σκεφτομουν το ραλλύ το 207 μιας και καινουργιο κανει 11000 τώρα...αλλα δεν ξερω αν θα μαρεσει και σε 2-3 χρονια το ιδιο...δηλαδη να το πω αλλιως θα προτιμουσα καποιο αλλο αλλα λογω της τιμης του (11000), με κανει και σκεφτομαι αν αξιζει ή οχι...εσεις τι λετε???
και κατι ακυρο...ακουω αυτες τις μερες που συζυταω για αμαξια οτι τα peaguot βγαζουν ενα προβλημα ολα, πολλαπλασιαστης νομιζω λεγανε κατι τετοιο...ισχυει? και γενικα βγαζει προβληματα ή ειναι μια χαρα?ευχαριστω προκαταβολικα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 21:30:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εσυ ξερεις τι ειναι σωστοτερο...να αρεσει σε σενα η στην τσεπη σου... το οτι εχουν μεινει 9 τεμαχια 207 στα 11000 δε λεει κατι, αμα το βλεπεις και σου ρχεται εμετος... -- αλλα αυτο το ξερεις εσυ και οχι εμεις...
τα 207 δεν βγαζουν προβλημα στους πολλαπλασιαστες -- παλαιοτερα μοντελα πεζω εβγαζαν πολλαπλασιαστες -- που σιγα το προβλημα 180ε ειχε καινουργιος... ελεος...
για το καθε μοντελο οποιας εταιριας θα διαβσεις προβληατα -- πιασε οταν τα φορουμ στην ενοτητα βλαβες και καλο διαβασμα
στ 207 αυτο που συνεβαινε ειναι να χανουν σιγα-σιγα το χρονισμα τους το οποιο αν το εχεις κατα νου το ελεγχεις τακτικα και δεν εχεις θεμα --- κι αυτο στα πρωτα μοντελα 207 --- νομιζ ω πλεον εχει διορθωθει κι αυτο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 22:03:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallyestas έγραψε: | MEMsound έγραψε: | ΟΠΟΙΟ αμαξι και να παρεις σε 3 χρονια πουλεται φθηνοτερα απο οσο "θελεις" μιας και ειτε 3 ειτε 6 ετων "παλι ΜΤΧ" ειναι...
περισσότερο τα χιλομετρα που εχει εχουν σημασια και λιγοτερα τα χρονια
γενικώς για αμαξια που κατα μεσο ορο κανουν 10000-15000km/ετος ειναι λαθος να πουλας στα 3 χρονια μιας και πουλας "σχεδον" οσο και στα 5 χρονια.
αν κανεις περισσοτερα χιλιομετρα ανα ετος τοτε αλλαζει λιγο και εχει νοημα να πουλησεις και νωριτερα απ την 5ετια -- και να περιμενεις" να πιασεις καμμια αξιολογη τιμη.
παρολα αυτα αυτον τον καιρο ειναι πολυ δυσκολο να σχεδιασεις μελλοντικη πωληση μιας και ολα ειναι ρευστα οποτε αν θες μια "ασφαλη" (σχετικα) επιλογη, αγορασε κατι που θα σε καλυπτει για τα επομενα τουλαχιστον 5-6 χρονια... (αναφερομαι σε αγορα καινουργιου αυτοκινητου) αλλιως παρε κανα φθηνο ΜΤΧ "να κανεις το κεφι σου" μεχρι να κατασταλλαξεις στις αναγκες σου... |
σκεφτομουν το ραλλύ το 207 μιας και καινουργιο κανει 11000 τώρα...αλλα δεν ξερω αν θα μαρεσει και σε 2-3 χρονια το ιδιο...δηλαδη να το πω αλλιως θα προτιμουσα καποιο αλλο αλλα λογω της τιμης του (11000), με κανει και σκεφτομαι αν αξιζει ή οχι...εσεις τι λετε???
και κατι ακυρο...ακουω αυτες τις μερες που συζυταω για αμαξια οτι τα peaguot βγαζουν ενα προβλημα ολα, πολλαπλασιαστης νομιζω λεγανε κατι τετοιο...ισχυει? και γενικα βγαζει προβληματα ή ειναι μια χαρα?ευχαριστω προκαταβολικα! |
Ποιο άλλο θα προτιμούσες, αν επιτρέπεται?
Τώρα, αν το θέμα σου είναι αν σε 3 χρόνια ένα αγορασμένα καινούριο ραλλύ θα πιάνει 6-7 χιλιάρικα,αν δεν έχουμε φτάσει να τρώμε ο ένας τον άλλο ζωντανό απ'την πείνα τότε ναι θα τα πιάνει, αρκεί να μην έχει τρελά χιλιόμετρα και να είναι σε καλή κατάσταση (αλλιώς απλά δεν πωλείται πλέον, ούτε ραλλύ, ούτε αλή και τρισαλή, ούτε τίποτα).
Μέχρι πριν μερικούς μήνες έκανε 18 χιλιάρικα το αμάξι αυτό, οπότε το να κρατήσει το 35-40% της αξίας του σε μια 3ετία δεν είναι παράλογο, αντίθετα είναι το λογικό.
Το αρχικό δεδομένο δεν είναι φυσικά τα 10.500 που έχουν καμια 10ρια μοντέλα σε στοκ που έχουν απομείνει, αλλά τα 18 χιλιάρικα που είχε όταν κυκλοφορούσε κανονικά.
Τέλος, όπως σωστά σου είπαν, το ραλλύ, όπως και οι thp γενικότερα, δεν βγάζουν πολλαπλασιαστές.
Μόνο οι vti κινητήρες έχουν κάποια θέματα τέτοια, αλλά δυστυχώς πολλά σύγχρονα αμάξια βγάζουν πολλαπλασιαστές (δες πχ τις bmw με τους efficient dynamics κινητήρες που τους καίνε πιο γρήγορα απ'ότι πυροβολεί ο Λούκυ Λουκ).
Με το ραλλύ πάντως δεν έχεις τέτοιο θέμα.
Μόνο το χρονισμό να προσέχεις, κατάλληλο λάδι (πολύ σημαντικό) να βάζεις και είναι απ'τα πιο αξιόπιστα τούρμπο της αγοράς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 22:12:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Driver ///M έγραψε: | Rallyestas έγραψε: | MEMsound έγραψε: | ΟΠΟΙΟ αμαξι και να παρεις σε 3 χρονια πουλεται φθηνοτερα απο οσο "θελεις" μιας και ειτε 3 ειτε 6 ετων "παλι ΜΤΧ" ειναι...
περισσότερο τα χιλομετρα που εχει εχουν σημασια και λιγοτερα τα χρονια
γενικώς για αμαξια που κατα μεσο ορο κανουν 10000-15000km/ετος ειναι λαθος να πουλας στα 3 χρονια μιας και πουλας "σχεδον" οσο και στα 5 χρονια.
αν κανεις περισσοτερα χιλιομετρα ανα ετος τοτε αλλαζει λιγο και εχει νοημα να πουλησεις και νωριτερα απ την 5ετια -- και να περιμενεις" να πιασεις καμμια αξιολογη τιμη.
παρολα αυτα αυτον τον καιρο ειναι πολυ δυσκολο να σχεδιασεις μελλοντικη πωληση μιας και ολα ειναι ρευστα οποτε αν θες μια "ασφαλη" (σχετικα) επιλογη, αγορασε κατι που θα σε καλυπτει για τα επομενα τουλαχιστον 5-6 χρονια... (αναφερομαι σε αγορα καινουργιου αυτοκινητου) αλλιως παρε κανα φθηνο ΜΤΧ "να κανεις το κεφι σου" μεχρι να κατασταλλαξεις στις αναγκες σου... |
σκεφτομουν το ραλλύ το 207 μιας και καινουργιο κανει 11000 τώρα...αλλα δεν ξερω αν θα μαρεσει και σε 2-3 χρονια το ιδιο...δηλαδη να το πω αλλιως θα προτιμουσα καποιο αλλο αλλα λογω της τιμης του (11000), με κανει και σκεφτομαι αν αξιζει ή οχι...εσεις τι λετε???
και κατι ακυρο...ακουω αυτες τις μερες που συζυταω για αμαξια οτι τα peaguot βγαζουν ενα προβλημα ολα, πολλαπλασιαστης νομιζω λεγανε κατι τετοιο...ισχυει? και γενικα βγαζει προβληματα ή ειναι μια χαρα?ευχαριστω προκαταβολικα! |
Ποιο άλλο θα προτιμούσες, αν επιτρέπεται?
Τώρα, αν το θέμα σου είναι αν σε 3 χρόνια ένα αγορασμένα καινούριο ραλλύ θα πιάνει 6-7 χιλιάρικα,αν δεν έχουμε φτάσει να τρώμε ο ένας τον άλλο ζωντανό απ'την πείνα τότε ναι θα τα πιάνει, αρκεί να μην έχει τρελά χιλιόμετρα και να είναι σε καλή κατάσταση (αλλιώς απλά δεν πωλείται πλέον, ούτε ραλλύ, ούτε αλή και τρισαλή, ούτε τίποτα).
Μέχρι πριν μερικούς μήνες έκανε 18 χιλιάρικα το αμάξι αυτό, οπότε το να κρατήσει το 35-40% της αξίας του σε μια 3ετία δεν είναι παράλογο, αντίθετα είναι το λογικό.
Το αρχικό δεδομένο δεν είναι φυσικά τα 10.500 που έχουν καμια 10ρια μοντέλα σε στοκ που έχουν απομείνει, αλλά τα 18 χιλιάρικα που είχε όταν κυκλοφορούσε κανονικά.
Τέλος, όπως σωστά σου είπαν, το ραλλύ, όπως και οι thp γενικότερα, δεν βγάζουν πολλαπλασιαστές.
Μόνο οι vti κινητήρες έχουν κάποια θέματα τέτοια, αλλά δυστυχώς πολλά σύγχρονα αμάξια βγάζουν πολλαπλασιαστές (δες πχ τις bmw με τους efficient dynamics κινητήρες που τους καίνε πιο γρήγορα απ'ότι πυροβολεί ο Λούκυ Λουκ).
Με το ραλλύ πάντως δεν έχεις τέτοιο θέμα.
Μόνο το χρονισμό να προσέχεις, κατάλληλο λάδι (πολύ σημαντικό) να βάζεις και είναι απ'τα πιο αξιόπιστα τούρμπο της αγοράς. |
σκεφτομουν αν δεν επερνα τωρα το ραλλύ που ειναι προσφορά να επερνα σε 1-1.5 χρονο το αστρα το gtc το καινουργιο 180 αλογα, ή κανα αλλο τετοιου ειδους....αλλα δεν ξερω τι να κανω ακομα εχω μπερδευτει.....
το χρονισμα τι ακριβως ειναι δεν εχω καταλαβει?και πως μπορω να το σωσω? και αν δεν καταφερει καποιος να το σωσει ποσο θα κοστισει μετα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 22:14:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι λιγο τραγικο να συζηταμε ενα αμαξι που κανει 17 χιλ αν αξιζει να το παρεις 11 χιλ. και ποσα θα χασεις,θα χασεις 6 χιλ λιγοτερα απο αυτους που το πηραν 17 χιλ.Το θεμα ειναι αν σου κανει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 22:25:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | Ειναι λιγο τραγικο να συζηταμε ενα αμαξι που κανει 17 χιλ αν αξιζει να το παρεις 11 χιλ. και ποσα θα χασεις,θα χασεις 6 χιλ λιγοτερα απο αυτους που το πηραν 17 χιλ.Το θεμα ειναι αν σου κανει. |
το αν μου κανει με δυσκολευει να το ξερω γιατι ουτε test drive γινεται να κανω επειδη ειναι σε αποθηκες αυτα....και επισης ουτε να το δω πως ειναι δεν μπορω....λιγο απο φωτο στο ιντερνετ βλεπω και δεν ξερω αν ειναι και σαν αυτα που βλεπω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 22:31:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε μαστορα βρες ενα απο αγγελια πωλησης οτι και καλα σε ενδιαφερει και αντε δες το οδηγησε το κλπ κλπ και δες πως ειναι...τ
τοσα ΜΤΧ πωλουναι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάρ 2013, 22:36:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ρε μαστορα βρες ενα απο αγγελια πωλησης οτι και καλα σε ενδιαφερει και αντε δες το οδηγησε το κλπ κλπ και δες πως ειναι...τ
τοσα ΜΤΧ πωλουναι... |
μπορω να οδηγησω καποιο μεταχειρισμενο? αν γινεται τοτε μια χαρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
puglover Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 09 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 485
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάρ 2013, 01:22:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφου διαθετεις μαρουλι φιλαρακι δες και αυτο : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3399892/
Ειναι η τελευταια εκδοση του rallye με 6ταχυτο σασμαν, 156αρη κινητηρα euro5 αλλα και ελαφρως πιο φτωχο εξοπλισμο, πχ εχει απλο aircondition αντι clima, 4 σακουλια αντι για 6, δεν εχει αντιθαμβωτικο καθρεφτη και αισθητηρες φωτων-βροχης, δεν εχει ηχεια πισω ουτε φιμε πισω κρυσταλλα. Και η τιμη θεωρω μπορει ανετα να πεσει κανα 1000αρικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rallyestas (Rallye_REEE) Φανατικό μέλος
207 Rallye facelift
Ένταξη: 02 Μάρ 2013 Δημοσιεύσεις: 346 Τόπος: Athina
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Μάρ 2013, 11:52:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
puglover έγραψε: | Αφου διαθετεις μαρουλι φιλαρακι δες και αυτο : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3399892/
Ειναι η τελευταια εκδοση του rallye με 6ταχυτο σασμαν, 156αρη κινητηρα euro5 αλλα και ελαφρως πιο φτωχο εξοπλισμο, πχ εχει απλο aircondition αντι clima, 4 σακουλια αντι για 6, δεν εχει αντιθαμβωτικο καθρεφτη και αισθητηρες φωτων-βροχης, δεν εχει ηχεια πισω ουτε φιμε πισω κρυσταλλα. Και η τιμη θεωρω μπορει ανετα να πεσει κανα 1000αρικο. |
καλυτερα δεν ειναι να παρω το ολοκαινουργιο της προσφορας ομως? εφοσον ουσιαστικα ειναι το ιδιο αμαξι...? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|