Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 13:05:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βρωμια στις βαλβιδες εχεις.η σε καποια βαλβιδα και χτυπαει σε πληρες φορτιο η σε ανοιγμα απο τις 2000στρ και μετα που λειτουργει ο χρονισμος...δεν ειναι κλασικος ο ηχος..ο δικος μου κινητηρας δεν το κανει που ειναι ο ιδιος με το δικο σου..εμενα ετσι μου φαινεται.παντως δεν ειναι κλασσικος ο ηχος.
κοιτα πριν αν εχεις τιποτα που να χτυπαει(εχουνε ακουστει και τετοια)η τιποτα ξεβιδωμενο η τιποτα σε κανα ντουλαπακι η κατι μπροστα στο κουτι του φιλτρου η καμμια θερμοασπιδα..βεβαια περιμενε να δεις τι θα σου πουνε και τα αλλα παιδια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 15:46:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν είναι βουλωμένη κάποια βαλβίδα ή κάποιες βαλβίδες ο θόρυβος δεν θα συνεχιζόταν ακόμα και με ζεστή τη μηχανή (Θερμοκρασία λαδιού 90 βαθμούς); Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί ή να το αφήσω έτσι; Και πως αντιμετωπίζετε; Πάντως στο κουτί του φίλτρου και στο φίλτρο αέρος έχει γίνει έλεγχος και όλα είναι οκ. Η θερμοασπίδα που βρίσκεται; Στην εξάτμιση; Ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου. Έχω να πω απλά ότι κανένας από τους μάστορες που πήγα και άκουσαν το θόρυβο δεν μου είπε κάτι τέτοιο για τις βαλβίδες. Όλοι στην αρχή λέγανε ο τεντωτήρας του ιμάντα!!! Και το πρόβλημα δεν λυνόταν!!! Μέχρι που ο τελευταίος μου είπε ότι έτσι κάνει το αμάξι γιατί εκεί δίνει τη ροπή!!! Τι να πω;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 17:44:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν μιλαω να ειναι βουλωμενη.μπορει να μη φτανει επαρκες λαδι αμεσως..και να χτυπαει λιγο παραπανω.και στις 2000 και μετα με γκαζι οπως ακουγα με φορτιο να χτυπαει παραπανω.εχω ακουσει και κατι ντιζελ να κανουνε ετσι..σε καποιες στροφες πληρους φορτιου.παντως δεν ειναι λογικος θορυβος.βεβαια με καθε επιφυλαξη γιατι ακουγεται πολυ λιγο..γι αυτο ας περιμενουμε μηπως καποιο παιδι το δει το ακουσει και μας πει και αυτος τη γνωμη του.δυο ειναι παντα καλυτεροι απο εναν  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 11:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα πήγα σε έναν άλλο μάστορα να ρωτήσω. Μου είπε πως είναι τα ρουλεμάν στο σασμάν. Αφού κάνει το θόρυβο με κρύα μηχανή και όταν έχει ταχύτητα (2η, 3η κτλ) και δεν το κάνει όταν δεν έχει ταχύτητα και πάει στις 2000 στροφές. Να τον πιστέψω; Μου ζήτησε για αλλαγή ρουλεμάν (ιριδίου) και βαλβολίνες 200 €!!! Άντε να τον πιστέψεις; Σκέφτομαι ότι αν είναι έτσι ίσως δεν αξίζει να γίνει η αλλαγή. Καλύτερα να περιμένω να αλλάξω μαζί και δίσκο πλατό, αφού θα κατέβει που θα κατέβει το σασμάν. Πάντως μου έκανε εντύπωση πως την κατάλαβε αμέσως τη ζημιά. Μάλλον πρέπει να αλλάξω θέμα στο topic. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 12:24:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εσυ που τον ακους τον θορυβο φιλε μου.μπροστα???η κατω???στο μοχλο?στο κατω μερος μηχανης???που ακριβως?ακομα και βαλβιδες βρωμικες καμμια φορα δεν ακουγονται χωρις ταχυτητα.εξαρταται ποτε εχουνε μεγιστη δυναμη και βαρος να αντιμετωπισουνε.σε αλλους μπορει να το κανουνε στις 2000στρ σε αλλους μπορει συνεχεια σε αλλους μπορει στις 5000στρ.δεν ειναι απαραιτητο να μιλαμε για βαλβιδες οταν τις ακους συνεχεια..βολβολινες ποτε αλλαξες??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 13:33:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου φαίνεται ότι ο θόρυβος είναι από μπροστά και κάτω από τη μηχανή και όχι από το μοχλό. Φαντάσου ότι το κινητό τηλέφωνο που χρησιμοποίησα για να καταγράψω το θόρυβο το είχα μπροστά από το μοχλό, κάτω από το τασάκι. Έχεις καμιά ιδέα πως θα μπορούσα να καταλάβω από που προέρχεται; Σκέφτηκα να το σηκώσω σε μία μπάρα και με ανοιχτή τη μηχανή να δω που παράγεται ο θόρυβος. Πάντως στα 60.000 χλμ έκανα και επισκευή στο καπάκι της μηχανής. Είχε χάσει πολύ λάδι στο κάτω μέρος της μηχανής και χρειάστηκε επισκευή το καπάκι και αλλαγή η φλάντζα. Λες να δημιούργησε τέτοιο θόρυβο η φλάντζα; Βαλβολίνες άλλαξα πριν περίπου 20000 χλμ. Είχα βάλει της elf. Πάντως μου είπε ότι το πρόβλημα με τα ρουλεμάν είναι κλασσικό!!! Έχω 107.000 χλμ. Το πρόβλημα ξεκίνησε από τα 100.000 χλμ. Να το αφήσω σε κάθε περίπτωση να το δείξει; Να καθαρίσω τις βαλβίδες; πώς; Μπερδεύτηκα ολίγον!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 13:48:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν το ακους κατω στο τασακι σε εκεινα τα σημεια δεν ειναι βαλβιδες!αν ητανε βαλβιδα θ το ακουγες πιο ψηλα.παιζει να ειναι και κατ τετοιο ρουλεμαν.αστο αν δε σου σπαει τα νευρα και οταν αλλαξεις δισκο το αλλαζεις και αυτο τοτε.οχι να ξαναπληρωσεις μετα.δεν θα εχεις προβλημα περαν του θορυβου.εαν μπαινουνε και σωστα οι ταχυτητες.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 13:49:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι λαδι εβαζες πριν την επισκευη???10 40? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 14:22:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάζανε shell 10w40 και μετά ένα cp oil 10w40. Παίζει ρόλο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 14:54:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
.τα περισσοτερα αυτοκινητα με το κινητηρα αυτο και ειχανε αυτο το προβλημα, τους βαζανε λαδια 10 40.και απο οτι ειχα ακουσει και παλιοτερα οι κινητηρες αυτοι εχουνε στενες διοδοι για ενα 10 40 που ειναι αρκετα παχυρευστο.και παρατηρω οτι τα περισσοτερα παιδια που ειχανε θεμα βαζανε 10 40.κοιτα το λαδι και τις καθαρες βενζινες κατα προτιμηση ν power και θα εισαι οκ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 15:54:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να βάλω 10w40 στην επόμενη αλλαγή; Δηλαδή; V power έβαζα σχεδόν πάντα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 16:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εννοω να μη ξαναβαλεις 10 40 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot3874 (ΚΩΣΤΑΣ) Νέος χρήστης


Ένταξη: 22 Νοέ 2012 Δημοσιεύσεις: 72
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 16:35:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει. Νομίζω 5w40 είναι καλή επιλογή. Για το θέμα βαλβίδες ή ρουλεμάν στο σασμάν μάλλον θα το αφήσω για να το δείξει το μέλλον!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος

peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 16:48:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σου ειπα αν ειναι χαμηλα χλωμο να ειναι βαλβιδες.θα το ακουγες πολυ πιο ψηλα..στο πανω μερος ταμπλο μεσα..εκει χαμηλα το κοβω μπορει αυτο που σου ειπε ο τυπος.αστο αν βλεπεισ και δε σου κανει προβλημα.και μπορει να αυξηθει...το κοιταξες απο κατω μη χανει τιποτα βαλβολινες ναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|