Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 17:01:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα αν αγοραζα δεν θα παιρνα κανενα αμαξι κατω απο 120 αλογα απο αυτα τα τρια απλως το polo gti και το fabia rs τα προτιμω μακραν περισσοτερο για διαφορους λογους απο ενα 207 rallye-Rc και ας τα θεωρειτε αναξιοπιστα και ντακοτες εσεις,οσο για τα DSG μακαρι να ειχαν και τα γαλλικα μην τα κατηγορειτε,η τεχνολογια προχωραει δεν θελω να ακουω οτι οσοι εχουν DSG ειναι ασχετοι κλπ....ειδα και το δικο μου το χειροκινητο που στις 90.000 αρχισε να σφυριζει το ρουλεμαν συμπλεκτη και αλλαξα ολο το σετ ενω ηταν καινουργιος ο δισκος οταν τον ανοιξαμε μεσα,(ξερω να οδηγαω δεν περιμενω στο φαναρι με πατημενο τον συμπλεκτη για να προλαβω τυχον σχολια για τροπο οδηγησης) αλλη μια αστοχια γνησιου υλικου της πεζω,ενω στα υπολοιπα αυτοκινητα αλλαζαμε συμπλεκτη στις 220.000 και βαλε...ειλικρινα οτι και να μου λετε δεν αλλαζω γνωμη ειμαι απογοητευμενος και εκνευρισμενος με το συγκεκριμενο αμαξι ηταν το πιο αχρηστο ποιοτικα αμαξι που ειχαμε ποτε δεν με νοιαζει τι ειναι ολα τα αλλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 17:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok εδω απλα δε μιλας αντικειμενικα και με βαση τιμες αξιοπιστια γενικη κλπ απλα με αυτα που εχουνε τυχει σε εσενα.οκ?και με βαση το γουστο σου.φαινεται η χαωδης διαφορα τιμων.και οσο για τις βλαβες των γερμανικων.σου ευχομαι να μην εχεις καμμια στο μελλον οταν θα παρεις γερμανικο.το dsg δεν ειναι θεμα ασχετοσυνης.ειναι κορυφαιο απο θεμα τεχνολογιας οχι απο θεμα αξιοπιστιας.αυτο λεμε.αν αυτα που επαθες τα παθαιναμε ολοι θα ητανε αστοχια υλικου.αλλα δεν τα εχουμε παθει ολοι οποτε ειναι θεμα οδηγησης και οχι μονο.ο συμπλεκτης και ρουλεμαν η δισκο πλατο κλπ δεν αλλαζεται στα 200000χλμ και βαλε οπως ξερεις.ευχομαι να το δωσεις το 206 σου και να μην εχεις να κανεις με πεζω αλλη φορα.αλλα οπως βλεπεις εδω μεσα λεμε και τα λαθη.μιλαμε και για τα προβληματα για την αξιοπιστια των πεζω τις βλαβες των αλλα και για αλλα αυτοκινητα.το να μου λες οτι θα πρεπει τα dsg να τα ζηλευουνε τα γαλλικα η δε ξερω εγω τι..ο καθενας μας κρινει με βαση το πορτοφολι του την αναγκη του και το γουστο του.σου εφερα ενα παραδειγμα πιο πανω εναν απο τους λογους γιατι δεν συμφερουνε τα γερμανικα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 18:08:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris_206_90hp έγραψε: | Σημερα αν αγοραζα δεν θα παιρνα κανενα αμαξι κατω απο 120 αλογα απο αυτα τα τρια απλως το polo gti και το fabia rs τα προτιμω μακραν περισσοτερο για διαφορους λογους απο ενα 207 rallye-Rc και ας τα θεωρειτε αναξιοπιστα και ντακοτες εσεις,οσο για τα DSG μακαρι να ειχαν και τα γαλλικα μην τα κατηγορειτε,η τεχνολογια προχωραει δεν θελω να ακουω οτι οσοι εχουν DSG ειναι ασχετοι κλπ....ειδα και το δικο μου το χειροκινητο που στις 90.000 αρχισε να σφυριζει το ρουλεμαν συμπλεκτη και αλλαξα ολο το σετ ενω ηταν καινουργιος ο δισκος οταν τον ανοιξαμε μεσα,(ξερω να οδηγαω δεν περιμενω στο φαναρι με πατημενο τον συμπλεκτη για να προλαβω τυχον σχολια για τροπο οδηγησης) αλλη μια αστοχια γνησιου υλικου της πεζω,ενω στα υπολοιπα αυτοκινητα αλλαζαμε συμπλεκτη στις 220.000 και βαλε...ειλικρινα οτι και να μου λετε δεν αλλαζω γνωμη ειμαι απογοητευμενος και εκνευρισμενος με το συγκεκριμενο αμαξι ηταν το πιο αχρηστο ποιοτικα αμαξι που ειχαμε ποτε δεν με νοιαζει τι ειναι ολα τα αλλα... |
Οκ φίλε, εσύ να έπαιρνες το ακριβότερο, ασχημότερο (ιδίως μέσα) και με αίσθηση ντακότας polo gti κι όχι το 207 rc (γιατί αυτό ανταγωνίζεται, όχι το rallye).
Όποιος θέλει ένα πραγματικό mini gti πάντως θα επέλεγε το rc με κλειστά μάτια.
Όσο για το δισκοπλατό, δεν ξέρω σε ποιο αμάξι το άλλαξες στα 220.000 χλμ αλλά στα περισσότερα, ιδίως όταν οδηγούνται στην πόλη, στις 100-120.000 τα έχει φτύσει.
Και το δισκοπλατό για ένα πεζώ πάει 300-400 ευρώ, ενώ το dsg κάνει 3-4 χιλιάρικα.
Αυτά για να μην λέμε και ανακρίβειες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 18:40:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα περισσοτερα πεζω μαλλον εννοεις γιατι και στο ρενω και στα 2 τογιοτα που ειχαμε βγαλανε πανω απο 220.000 μη σου πω και παραπανω αλλα ειστε καθετοι και απολυτοι εδω μεσα και κολλημενοι με το αμαξι σας οποτε δεν βγαζω ακρη,καλοταξιδα τα πεζω σας και ευχομαι να μη σας βγαλουνε αυτα που εβγαλε εμενα και τοσους χιλιαδες αλλους...ακομα νωρις ειναι με τα χλμ που εχετε και που κανετε απο'οτι βλεπω...εσεις τα εχετε για βολτα οχι για δουλεια τα αμαξια σας,καντε 30.000 το χρονο να δουμε πιο θα σας αντεξει πανω απο 3-4ετια...Αποχωρω απο τη συζητηση μιας και παει μακρια το θεμα,εγω ηθελα να προφυλαξω τον φιλο και εσεις παρουσιαζεται τα συγκεκριμενα μοτερ αψογα επειδη δεν βγαλανε ακομα τιποτα σε εσας,καντε μια βολτα στα συνεργεια και στις αντιπροσωπειες πριν ειστε απολυτοι για αυτα που λετε και ρωτηστε και μετα τα λεμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:07:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο προσωπικες εμπειριες και εμπειριες φιλων-γνωστων δεν μπορει να χαρακτηρισθει μια μαρκα αξιοπιστη ή οχι.
Υπαρχουν στατιστικες και νουμερα που "μιλανε για αυτα"
Φιλε Chris απο την αλλη μερα εγω εχω να σου αντιπαραθεσω οτι σε 10 χρονια εχω αλλαξει 8 πεζω, κανω 30-35 χιλ. χλμ ετησιως και δεν εχει χρειαστει να παρω τηλεφωνο ουτε μια φορα την οδικη βοηθεια.
Α, τα εχω αγορασει ΟΛΑ μεταχειρισμενα κανοντας μαλιστα ριψοκυνδινες αγορες απο θεματα αντοχης οπως πχ 106Gti ή το 207 ραλλυ που εχω τωρα και κανει καθημερινα σχεδον 170 χλμ.
Αρα απο προσωπικη εμπειρια, με αυτη τη λογικη θα μπορουσα να χαρακτηρισω τα πεζω τερατα αξιοπιστιας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:45:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris_206_90hp έγραψε: | Στα περισσοτερα πεζω μαλλον εννοεις γιατι και στο ρενω και στα 2 τογιοτα που ειχαμε βγαλανε πανω απο 220.000 μη σου πω και παραπανω αλλα ειστε καθετοι και απολυτοι εδω μεσα και κολλημενοι με το αμαξι σας οποτε δεν βγαζω ακρη,καλοταξιδα τα πεζω σας και ευχομαι να μη σας βγαλουνε αυτα που εβγαλε εμενα και τοσους χιλιαδες αλλους...ακομα νωρις ειναι με τα χλμ που εχετε και που κανετε απο'οτι βλεπω...εσεις τα εχετε για βολτα οχι για δουλεια τα αμαξια σας,καντε 30.000 το χρονο να δουμε πιο θα σας αντεξει πανω απο 3-4ετια...Αποχωρω απο τη συζητηση μιας και παει μακρια το θεμα,εγω ηθελα να προφυλαξω τον φιλο και εσεις παρουσιαζεται τα συγκεκριμενα μοτερ αψογα επειδη δεν βγαλανε ακομα τιποτα σε εσας,καντε μια βολτα στα συνεργεια και στις αντιπροσωπειες πριν ειστε απολυτοι για αυτα που λετε και ρωτηστε και μετα τα λεμε |
καταρχην η συζητηση εχει ξεφυγει λιγο..μιλησες αρχικα γι αυτο το μοτερ μετα το γενικευσες και τωρα το ξαναγυρισες στο μοτερ αυτο αλλα με γενικους ορους παλι.ο τροπος σου ειναι αρκετα νευρικος θα ελεγα και προσπαθησαμε να κατανοησουμε το προβλημα σου απλα σου αντιπαραθεταμε τις δικες μας εμπειριες και στατιστικες.ενω εσυ εβγαζες την δικη σου ασχημη εμπειρια ως στατιστικη.
οτι ολα ετσι ειναι.και εγω προσωπικα σου αντιπαραθετω οτι ΓΕΝΙΚΑ σαν εταιρεια εχει φθηνα αξιολογα και με εξοπλισμο αυτοκινητα.δεν σημαινει οτι ειναι η καλυτερη.και κανεις εδω μεσα δε θα πει οτι ειναι η καλυτερη,απλα οτι συμφερει σε σχεση τιμης αξιας.αλλα αυτο δεν χρειαζεται να τ πουμε εμεις.τωρα οσον αφορα το παιδι που θελει να παρει το αμαξι εμεις οι ιδιοι του ειπαμε να παρει σαν πιο γρηγορο το 1.6.αφου ηθελε το πεζω.αν μου ελεγε το τουοτα θα του ελεγα για το τουοτα.δεν νομιζω σε γενικες γραμμες να ειναι κολλημενα τα παιδια εδω μεσα.ισα ισα ορισμενοι με κατι vw audi εχουνε μπει στο παρελθον και εχουνε πουλησει μουρη κλπ.καλο ειναι να ξερεις τη καθε μαρκα τι καλο εχει και τι κακο και αποφασιζεις μετα με βαση τι σε συμφερει.δε καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να κολλας ετσι.
και σου εγγυωμαι οτι αυτο που λες περι τουοτα επειδη εχω ιαπωνεζικο..
ΚΑΝΕΙΣ μηχανικος δε θα σου κρατησει τοσο στο αμαξι το δισκο πλατο πανω απο 130000χλμ.οποιος το κανει η δε ξερει η μετα απο επιλογη σου να παιζεις με τη φωτια.το ποτε θα σε αφησει.και εγω στο νισσαν το αλλαξα στα 140000χλμ χωρις σημαδια περα απο το οτι ο συμπλεκτης αρχισε να πιανει ψηλα πολυ.το αμαξι εχει 2550000χλμ τωρα..αλλα το αλλαξα.εχω γιαπωνεζικο.και ξερω.οντως ειναι αξιοποστα δε λεω αλλα στο γενικα πολυ..τουοτα καρινα η αβενισις να ρουφαει λαδια απο τα 180000χλμ και να θελει αλλαγη η μηχανη..μετα απο φλατσες κεφαλης????δικη μου περιπτωση..ειναι να μη σου κατσει να μη το κυνηγας συνεχεια!!!!!!!ειναι πολλα...νισσαν πριμερα φιλου 1.6 150000χλμ αλλαγη σασμαν?δε μιλαω για πολο και ιμπιζα 1.4 16ν 101 αλογα...επιμενω..ειναι οπως του φερθεις περισσοτερο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:46:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris_206_90hp έγραψε: | Στα περισσοτερα πεζω μαλλον εννοεις γιατι και στο ρενω και στα 2 τογιοτα που ειχαμε βγαλανε πανω απο 220.000 μη σου πω και παραπανω αλλα ειστε καθετοι και απολυτοι εδω μεσα και κολλημενοι με το αμαξι σας οποτε δεν βγαζω ακρη,καλοταξιδα τα πεζω σας και ευχομαι να μη σας βγαλουνε αυτα που εβγαλε εμενα και τοσους χιλιαδες αλλους...ακομα νωρις ειναι με τα χλμ που εχετε και που κανετε απο'οτι βλεπω...εσεις τα εχετε για βολτα οχι για δουλεια τα αμαξια σας,καντε 30.000 το χρονο να δουμε πιο θα σας αντεξει πανω απο 3-4ετια...Αποχωρω απο τη συζητηση μιας και παει μακρια το θεμα,εγω ηθελα να προφυλαξω τον φιλο και εσεις παρουσιαζεται τα συγκεκριμενα μοτερ αψογα επειδη δεν βγαλανε ακομα τιποτα σε εσας,καντε μια βολτα στα συνεργεια και στις αντιπροσωπειες πριν ειστε απολυτοι για αυτα που λετε και ρωτηστε και μετα τα λεμε |
Και σε συνεργεία πάμε φίλε και ρωτάμε και γενικά ξέρουμε τι παίζει με τον κινητήρα μας, όπως και κάθε σοβαρός κάτοχος κάνει με το αμάξι του.
Κι όπως είναι γεγονός ότι ο κινητήρας αυτός στο 206 είχε θέματα με φλάντζες (και ο 1600άρης είχε), άλλο τόσο γεγονός είναι ότι στο 207 τα προβλήματα αυτά έχουν λυθεί και οι αρχικοί 1.4(90hp)-1.6 (110hp) είναι οι πιο αξιόπιστοι κινητήρες απ'όλη τη γκάμα του 207.
Ελπίζω πραγματικά να μην έχεις άλλα θέματα με το αμάξι σου, όχι για να αλλάξεις οπτική αλλά για να μην ταλαιπωρείσαι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:47:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτερη συμφωνω,εγω εκφραζω την γνωμη μου και την εμπειρια μου,ισως λιγο απολυτα λογω των χρηματων που εχω δωσει και ειναι παρα πολλα δυστυχως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:53:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστω αρη ελπιζω,παλι εχω θεμα ομως μου τρωει παραφλου και δεν μπορει κανενας να βρει απο που! Εχουν αποκλειστει ολα τα ψυγεια η φλαντζα κλπ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης
Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris_206_90hp έγραψε: | ....ειδα και το δικο μου το χειροκινητο που στις 90.000 αρχισε να σφυριζει το ρουλεμαν συμπλεκτη και αλλαξα ολο το σετ ενω ηταν καινουργιος ο δισκος οταν τον ανοιξαμε μεσα (ξερω να οδηγαω δεν περιμενω στο φαναρι με πατημενο τον συμπλεκτη για να προλαβω τυχον σχολια για τροπο οδηγησης) αλλη μια αστοχια γνησιου υλικου της πεζω,ενω στα υπολοιπα αυτοκινητα αλλαζαμε συμπλεκτη στις 220.000 και βαλε... |
Αυτό sorry, αλλά έπρεπε να το κάνει κάποιος quote και bold...
Είπαμε να πούμε τα στραβά του 206, αλλά αυτά που λες δεν υπάρχουν. 40 χρονών είμαι, έχω οδηγήσει καμιά 20αρια αυτοκίνητα τις τελευταίες 4 δεκαετίες, αλλά συγνώμη: δηλαδή σε ποιο αυτοκίνητο αλλάζατε δίσκο/πλατώ στα +200Κ χλμ ?
Εκτός και αν οδηγούσατε σε κενό αέρος...το πιο σκυλί που θυμάμαι να είχαμε, ένα Datsun 120Y, στα 130Κ χλμ τον ζήτησε το δίσκο του...
Και ναι, και το δικό μου 206 ζήτησε δίσκο στα 85Κ χλμ, και θεωρώ απολύτως φυσιολογικά τα χλμ που τελικά έβγαλε με τον μαμά δίσκο...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:57:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
The Ace έγραψε: | Chris_206_90hp έγραψε: | ....ειδα και το δικο μου το χειροκινητο που στις 90.000 αρχισε να σφυριζει το ρουλεμαν συμπλεκτη και αλλαξα ολο το σετ ενω ηταν καινουργιος ο δισκος οταν τον ανοιξαμε μεσα (ξερω να οδηγαω δεν περιμενω στο φαναρι με πατημενο τον συμπλεκτη για να προλαβω τυχον σχολια για τροπο οδηγησης) αλλη μια αστοχια γνησιου υλικου της πεζω,ενω στα υπολοιπα αυτοκινητα αλλαζαμε συμπλεκτη στις 220.000 και βαλε... |
Αυτό sorry, αλλά έπρεπε να το κάνει κάποιος quote και bold...
Είπαμε να πούμε τα στραβά του 206, αλλά αυτά που λες δεν υπάρχουν. 40 χρονών είμαι, έχω οδηγήσει καμιά 20αρια αυτοκίνητα τις τελευταίες 4 δεκαετίες, αλλά συγνώμη: δηλαδή σε ποιο αυτοκίνητο αλλάζατε δίσκο/πλατώ στα +200Κ χλμ ?
Εκτός και αν οδηγούσατε σε κενό αέρος...το πιο σκυλί που θυμάμαι να είχαμε, ένα Datsun 120Y, στα 130Κ χλμ τον ζήτησε το δίσκο του...
Και ναι, και το δικό μου 206 ζήτησε δίσκο στα 85Κ χλμ, και θεωρώ απολύτως φυσιολογικά τα χλμ που τελικά έβγαλε με τον μαμά δίσκο... |
το εγραψα και εγω.εμεινα πριν..εγω δε γνωριζω τετοιο αυτοκινητο προσωπικα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 19:58:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντωνη ειλικρινα μιλαω στο ρενω 19 και στα κορολα αλλαξαμε πανω απο 200.000 δεν το λεω για να υπερβαλλω! Παιζει και ο τροπος οδηγησης φυσικα αλλα γιατι να πω ψεματα; 90.000 λογω ρουλεμαν και δισκο με ψωμι ακομα κανενα αλλο δεν ετυχε να μου τυχει για αυτο το ανεφερα,βεβαια ξερω και ατομα που αλλαξαν και νωριτερα για τον ιδιο λογο και οχι απο φθορα συμπλεκτη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
The Ace (Αντώνης) Νέος χρήστης
Citroen C5 1.6THP, Ford Fiesta 1.0
Ένταξη: 03 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 54 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 20:28:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris_206_90hp έγραψε: | Αντωνη ειλικρινα μιλαω στο ρενω 19 και στα κορολα αλλαξαμε πανω απο 200.000 δεν το λεω για να υπερβαλλω! Παιζει και ο τροπος οδηγησης φυσικα αλλα γιατι να πω ψεματα; 90.000 λογω ρουλεμαν και δισκο με ψωμι ακομα κανενα αλλο δεν ετυχε να μου τυχει για αυτο το ανεφερα,βεβαια ξερω και ατομα που αλλαξαν και νωριτερα για τον ιδιο λογο και οχι απο φθορα συμπλεκτη |
Για το Corolla δεν ξέρω γιατί ποτέ δεν είχα, αλλά στο 19TSE που είχαμε αρχές του '90 νομίζω κάναμε ακόμα λιγότερα χλμ από ότι εγώ τώρα με το 206 πριν αλλάξουμε δίσκο....χώρια το πρόβλημα που είχαν οι πρώτες εκδόσεις με το μπλοκάρισμα των φρένων....
Και γενικώς ο θόρυβος των ρουλεμάν δεν θεωρείται "βλάβη" ακριβώς, περισσότερο ως ενόχληση είναι παρά πρόβλημα...στο RX8 το είχα από τα πρώτα χλμ, απλώς το συνήθισα μετά από λίγο...
Allez les Blues!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostasvti (kost@s) Φανατικό μέλος
Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 25 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 316 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Φεβ 2013, 18:12:30 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία Peugeot 207 |
|
|
georgebpkk έγραψε: | Μιας και από το τελευταίο μου αυτοκίνητο έφαγα φόλα, αυτή τη στιγμή είμαι στο ψάξιμο για μεταχειρισμένο βρήκα 2 peugeot 207 1.4 90 άλογα. Επειδή σαν αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά , θέλω να μάθω την γνώμη σας σαν πιο ειδικούς σε αυτά τα αυτοκίνητα καθώς η οικογένεια peugeot δεν είχε ποτέ. Τι προβλήματα εμφανίζουν συνήθως ? τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά? και γενικά κατά πόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο θεωρείται καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και ήδη την έχω πάθει με ένα αυτοκίνητο. |
Κατά τη γνώμη μου ψάξε για το vti με τα 95 άλογα με τον κινητήρα psa-bmw. Στα 60.000 χλμ με πολυ σωστή συντήρηση (τουλάχιστον τα λάδια του 5-30) το αμάξι κινείται απροβλημάτιστα και είναι χαρτί. Φυσικά και βγάζουν προβλήματα αλλά πιο αμάξι θα βρεις που δεν βγάζει και επειδή δουλεύω στον χώρο leasing αυτοκινήτων θα σου πω πως τα peugeot βγάζουν τα λιγότερα σε σύγκριση με άλλα πιο ακριβά μοντέλα.
Τα πράγματα που έχω αλλάξει αυτά τα 4 χρόνια είναι 2 φορές αντλία νερού και ένα παγουράκι πραφλού επειδή ράγισε και δάκρυζε. αυτά. Στο συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και θα συμφωνήσω με κάποιον που είπε πως θελει προσοχή στην οδήγηση στη πόλη γιατί καίει πολύ για 1.4.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
georgebpkk (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.4 95
Ένταξη: 24 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Φεβ 2013, 19:25:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια διαβασα προσεκτικα ολες τις απαντησεις. Βασικα αποψη μου ειναι πως ολα τα αυτοκινητα αντιμετοπιζουν προβληματα και μικροβλαυες διαφορων ειδων παρ ολα αυτα για μενα πλεον παιζει ρολο το κοστος επισκευης και το ποσο επικινδυνο ειναι το καθε προβλημα την στιγμη που θα παρουσιαστει στον δρομο. Δηλαδη εγω που οδηγουσα με το fiat και οπως πηγαινα σε στροφες με καμια 70 χιλιομετρα ξαφνικα το τιμονι βαρυνε λογο προβληματος στο ηλεκτρικο μοτερ, αυτο θεωρω εγω πλεον σοβαρο προβλημα σ αυτοκινητο. Πηγα ρωτησα για να το φτιαξω και μεχρι και η φιατ εδινε μονο ενα χρονο εγγυηση, αυτος ειναι ο λογος που αλλαζω αυτοκινητο, τα οικονομικα ολων μας αυτον τον καιρο ειναι χαλια οποτε και γ αυτο κοιταζω την λυση του μεταχειρισμενου. Το peugeot οπως το βλεπω αποτελει μια ολοκληρομενη λυση. Καταλαβαινω οτι ισως ειναι εκνευριστικο να παρουσιαζει το αυτοκινητο σου πολλα μικροπροβληματα αλλα προτιμω πλεον να μου βγαλει και δυο φλαντζες και ας παω στην ακρη του δρομου παρα να μου παγωσει ξανα κανενα τιμονι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maggiora (Θοδωρής) Μόλις έγραψα
Peugeot 206cc
Ένταξη: 03 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Φεβ 2013, 23:25:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους,
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα 207cc.Τι προβλήματα βγάζουν συνήθως και ποιά έκδοση είναι πιο αξιόπιστη?Με τα 120 ή με τα 150HP?
Σας ευχαριστώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maggiora (Θοδωρής) Μόλις έγραψα
Peugeot 206cc
Ένταξη: 03 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 14:57:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανείς με cc??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 15:08:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περα απο τα γνωστα μηχανικα με καδενες γλιστρες κλπ που πρεπει να προσεχεις βαζε λαδι 0 30 τοταλ κουαρτζ ενερτζι.με τις τσιμουχες στην οροφη να προσεχεις.το θεμα με τον χρονισμο εχει αναφερθει και στα ατμοσφαιρικα.απο θεμα επιδοσεων με κλειστα ματια το 150αρη.μη του βαλεις προγραμμα και τετοια πριν το απελευθερωσεις απο περιφερειακα.αλλιως θα εχεις πιθανα προβληματα.σαν κινητηρας ο 15αρης ειναι υπεροχος απλως εχει καποιες ευαισθησιες.με το σωστο λαδι μπορεις να αποφυγεις πολλες.οπως και οτι και οι δυο μηχανες δουλευουνε με 97αρες και βενζινες.αλλαζε καποια πραγματα οχι οπως τα λεει η πεζω αλλα νωριτερα.τυπο μπουζι.καινουργιο η μεταχειρα θελεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
maggiora (Θοδωρής) Μόλις έγραψα
Peugeot 206cc
Ένταξη: 03 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Φεβ 2013, 17:07:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μεταχειρισμένο κοιτάω.Πάντως ομολογώ δεν περίμενα να έχει τέτοια προβλήματα το 207.Είναι πρώτη φορά που κοιτάω Γαλλικό αυτοκίνητο και είχα την εντύπωση ότι στα μηχανικά θα ήταν αστέρι και θα πονούσε στα ηλεκτρικά του.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|