Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
georgebpkk (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.4 95
Ένταξη: 24 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 22:00:00 Θέμα δημοσίευσης: Αξιοπιστία Peugeot 207 |
|
|
Μιας και από το τελευταίο μου αυτοκίνητο έφαγα φόλα, αυτή τη στιγμή είμαι στο ψάξιμο για μεταχειρισμένο βρήκα 2 peugeot 207 1.4 90 άλογα. Επειδή σαν αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά , θέλω να μάθω την γνώμη σας σαν πιο ειδικούς σε αυτά τα αυτοκίνητα καθώς η οικογένεια peugeot δεν είχε ποτέ. Τι προβλήματα εμφανίζουν συνήθως ? τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά? και γενικά κατά πόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο θεωρείται καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και ήδη την έχω πάθει με ένα αυτοκίνητο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 22:34:34 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστία Peugeot 207 |
|
|
georgebpkk έγραψε: | Μιας και από το τελευταίο μου αυτοκίνητο έφαγα φόλα, αυτή τη στιγμή είμαι στο ψάξιμο για μεταχειρισμένο βρήκα 2 peugeot 207 1.4 90 άλογα. Επειδή σαν αυτοκίνητο μου άρεσε αρκετά , θέλω να μάθω την γνώμη σας σαν πιο ειδικούς σε αυτά τα αυτοκίνητα καθώς η οικογένεια peugeot δεν είχε ποτέ. Τι προβλήματα εμφανίζουν συνήθως ? τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά? και γενικά κατά πόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο θεωρείται καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και ήδη την έχω πάθει με ένα αυτοκίνητο. |
Μηχανικά είναι σκυλί, αρκεί να έχει σωστή συντήρηση (όπως όλα τα αυτοκίνητα άλλωστε).
Ηλεκτρολογικά ίσως σου βγάλει κανα θεματάκι (κάψιμο λαμπτήρων πχ που στο δικό μου είναι σχετικά συχνό μετά τον 3ο χρόνο, επίσης προσοχή αν έχει esp γιατί κι αυτά βγάζουν πρόβλημα) αλλά κι εκεί συνήθως όχι κάτι σοβαρό.
Γενικά είναι αξιόπιστο και ποιοτικό αυτοκίνητο κι ο κινητήρας πολύ καλός για 1400άρης (απλά θέλει προσεχτική οδήγηση στην πόλη αλλιώς δύσκολα πέφτεις κάτω από 8-8,5).
Αν θες πες μας και πόσο το βρήκες και με πόσα χιλιόμετρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
georgebpkk (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.4 95
Ένταξη: 24 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Ιαν 2013, 22:41:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από φίλους φίλων είχα ακούσει πως έκαιγαν λάδια , αλλά επειδή δεν θεωρώ αξιόπιστες πηγές πληροφοριών τους φίλους φίλων είπα να ρωτήσω κατευθείαν εδώ. Το βρήκα με 5.200 είναι μοντέλο του '08 και έχει 84.900χλμ το ένα και το άλλο είναι πάνω κάτω παρόμοιο απλά αλλάζει το χρώμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2013, 01:26:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε το μοτερ αυτο αν ειναι το ιδιο μου του 206 1.4 16v 90 hp ειχαν θεμα με φλατζα κεφαλις εμενα στα 50000 ηθελε φλατζα .. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2013, 02:57:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nOkpos έγραψε: | φιλε το μοτερ αυτο αν ειναι το ιδιο μου του 206 1.4 16v 90 hp ειχαν θεμα με φλατζα κεφαλις εμενα στα 50000 ηθελε φλατζα .. |
To ίδιο μοτέρ είναι, αλλά στα 207 είναι αναβαθμισμένο ποιοτικά και δεν βγάζει τέτοια.
Φίλε, αν βάζεις 5-40 τοτάλ 9000 λάδι (που είναι το ενδεδειγμένο για τον κινητήρα) δεν καίει σχεδόν καθόλου (μισό λίτρο στα 10.000 χλμ μου έκαψε, τίποτα).
Αν βάζεις άλλα λάδια, μπορεί πράγματι να κάψει λίγο (με 5-30 ineo total μου είχε κάψει σχεδόν 1,5 λίτρο στα 10.000 χλμ).
Εγώ πάντως τον Απρίλη κλείνω 6 χρόνια και το αμάξι είναι άψογο.
Έχω βέβαια λίγα χιλιόμετρα (σχεδόν 50.000) αλλά και από κατόχους που ξέρω με σχεδόν τα διπλά δεν είχαν κάτι σοβαρό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2013, 17:53:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακριά απο αυτό το μοτέρ ειδικά αν κανεις πανω απο 15-20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο,2 φλαντζες μεχρι τωρα μια στα 105.000 (εχανε λαδι απο τις 55.000)και μια τωρα στα 188.000 και ολα αυτα με αριστη συντηρηση (καθε 8000χλμ λαδια φιλτρα κλπ) και παλι τα ιδια....σε όλα το ίδιο μοτέρ είναι,δεν παιζει ρολο αν ειναι 206 η 207 η citroen C3-C4 (psa group)ψάξε η για το 1.4 vti με τα 95 αλογα η για το 1.6 16v με τα 110 αλογα και γρηγοροτερα ειναι και μακραν πολυ πιο αξιοπιστα μοτερ ειδικα το 1.6,εγω το μετανιωσα στο 206 παρα πολυ που δεν ειχα παρει το 1.6 gti ασε που δεν θα μπορεις να το πουλησεις μετα με το ασχημο ονομα που εχει στην αγορα....ειμαι παθων και ξερω ΜΑΚΡΙΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
georgebpkk (Γιώργος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.4 95
Ένταξη: 24 Ιαν 2013 Δημοσιεύσεις: 14 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2013, 22:11:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις πανω στο θεμα. Μια τελευταια ερωτηση. Στο τελευταιο αμαξι π ειχα fiat punto ετυχε να ''παγωσει'' η υποβοηθηση εν ωρα ταξιδιου γιατι το ηλεκτρικο μοτερ επαθε κατι σαν βραχυκυκλωμα απ οτι μου ειπαν και αλλαζω αυτοκινητο με την λογικη οτι δε θελω να εχει ηλεκτρικο τιμονι. Στα fiat απο οτι ακουσα ειναι πολυ συνηθησμενο προβλημα, ισχιει κατι τετοιο για το 207? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 01:14:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειμαι κατοχος ενος 307 με αυτο το κινητητρα και δεν ειχα αυτα τα προβληματα.και εχει τυχει να κανω 6000χλμ σε ενα μηνα εξωτερικο με 40 βαθμους φορτωμενο αμαξι και δεν ειχα προβλημα.αν θελεις ομως να παρεις μια τετοια μηχανη κοιτα να της βαζεις το 5 40 λαδι και οχι το 10 40.δε λιπανει γρηγορα και σωστα το μεταβλητο και γενικα το καπακι γρηγορα και επαρκως και αφηνει και καταλοιπα προκαλωντας υπερβολικη
θερμοτητα.και να βαζεις οσο καλη βενζινη μπορεις λογω του οτι εχει υπεροβλικα φτωχο προγραμμα και με κακη βενζινη ανεβαζει θερμοκρασια καυσαεριων με οτι αυτο συνεπαγεται.σε 206 ειναι πολυ καλη λογω αμαξωματος ελαφρου.σε 207 λογω βαρους παει ετσι και ετσι.αλλα εγω θα προτιμουσα το 1,6 λογω περισσοτερων αλογων.βεβαια περι καπακιου εχει παρατηρηθει σε ορισμενους κινητηρες αλλα σε αλλους οχι.εξαρταται την εμπειρια του καθε κατοχου τα συντηρηση κλπ.ειναι υποκειμενικα ολα πιστευω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 01:19:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τωρα περι ηλκτρικου τιμονιου συνηθως ακουγεται ενα μικρο σφυριγμα αλλα μεχρι εκει.εμενα ακουγεται λιγο αλλα δεν ειχα καποιο προβλημα.αλλαζω λαδια αλλαζω αντιψυκτικα καθε δυο χρονια.βεβαια εχει παρατηρηθει σε καποιους και εδω καποια βλαβη αλλα πιστευω οτι δεν ειναι συχνοτατη βλαβη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 19:24:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris_206_90hp έγραψε: | Μακριά απο αυτό το μοτέρ ειδικά αν κανεις πανω απο 15-20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο,2 φλαντζες μεχρι τωρα μια στα 105.000 (εχανε λαδι απο τις 55.000)και μια τωρα στα 188.000 και ολα αυτα με αριστη συντηρηση (καθε 8000χλμ λαδια φιλτρα κλπ) και παλι τα ιδια....σε όλα το ίδιο μοτέρ είναι,δεν παιζει ρολο αν ειναι 206 η 207 η citroen C3-C4 (psa group)ψάξε η για το 1.4 vti με τα 95 αλογα η για το 1.6 16v με τα 110 αλογα και γρηγοροτερα ειναι και μακραν πολυ πιο αξιοπιστα μοτερ ειδικα το 1.6,εγω το μετανιωσα στο 206 παρα πολυ που δεν ειχα παρει το 1.6 gti ασε που δεν θα μπορεις να το πουλησεις μετα με το ασχημο ονομα που εχει στην αγορα....ειμαι παθων και ξερω ΜΑΚΡΙΑ |
Καλά, βρες μου κάποιον με τον κινητήρα αυτόν σε 207 που να είχε τέτοια θέματα και μετά ξαναμιλάμε.
Πέρασαν 3-4 χρόνια απ'όταν πρωτοξεκίνησε ο κινητήρας αυτός μέχρι να τοποθετηθεί στο 207 και είναι λογικό να λύθηκαν τα θέματα αξιοπιστίας που είχε.
Εγώ πάντως ξέρω κατόχους με πάνω από 100.000 χλμ που δεν είχαν το παραμικρό θέμα.
Αντίθετα, τα 1.4 vti έχουν βγάλει πολλά θέματα με χρονισμό κι όχι μόνο κι αν ψάξεις και στο φόρουμ θα τα βρεις.
Η συχνότητα βλαβών τους πάντως είναι σίγουρα μεγαλύτερη απ'ότι των κινητήρων με τα 90 άλογα.
Ναι, ο 1600άρης είναι προτιμότερος γιατί είναι πιο σβέλτος κι έχει παρόμοια κατανάλωση βενζίνης αφού κινεί πιο εύκολα το αμάξωμα, οπότε κι εγώ θα τον πρότεινα, αλλά όχι για λόγους αναξιοπιστίας του 1.4.
Και φυσικά, τα λάδια που είπε ο φίλος Βασίλης πριν παίζουν τεράστιο ρόλο, γιατί στα 206 έβαζαν όλοι 10-40 με αποτέλεσμα οι κινητήρες να λιπαίνονται λάθος και να βγάζουν συχνότερα προβλήματα.
Αν κάποιος βάζει καλά 5-40 (έστω 5-30) τότε, σε συνδυασμό με την αυξημένη αξιοπιστία του κινητήρα του 207, δύσκολα θα'χει πρόβλημα.
Αλλά ακόμα κι εσένα το να σου βγάλει 2 φορές φλάντζα στα σχεδόν 200.000 χλμ δεν είναι και το τέλος του κόσμου, ιδίως αν έβαζες και λάθος λάδια (10-40).
Φίλε georgebkk πρόβλημα με το ηλεκτρικό τιμόνι δεν έχω ακούσει σε κάποιο 207, οπότε και να υπάρχει θα είναι πολύ σπάνιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 20:38:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgebpkk έγραψε: | Το βρήκα με 5.200 είναι μοντέλο του '08 και έχει 84.900χλμ το ένα και το άλλο είναι πάνω κάτω παρόμοιο απλά αλλάζει το χρώμα. |
Με τόσα χιλιόμετρα, με άγνωστο τρόπο χρήσης, στυλ οδήγησης και με άγνωστο ιστορικό προβλημάτων των συγκεκριμένων, μάλλον είναι προτιμότερο να βρεις απαντήσεις σε συνεργεία όπου θα πρέπει να πας τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να τα κοιτάξουν.
Προσωπικά θα αναζητούσα κάποιο με λιγότερα χιλιόμετρα και ας μην είναι και Peugeot. Σε αυτή τη κατηγορία βρωμάει ο τόπος από μεταχειρισμένα σε όλους τους κατασκευαστές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 23:18:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε driver η αγορα ειναι τοσο μεγαλη που δεν αξιζει να ρισκαρει 5 χιλιαρικα πολυ απλα εχει αμαξαρες σε αυτα τα χρηματα καθως και το ιδιο αμαξι με αλλα μοτερ...τωρα αν εσενα σου βγηκε σκυλι εισαι τυχερος αλλα εχεις ακομα χλμ για να κρινεις ενα αμαξι 50000χλμ δεν ειναι τιποτα εγω τοσα κανω μεσα σε 2-3 χρονια και αν δεν θεωρεις τις 2 φλαντζες και τις αστειες πολυδαπανες βλαβες που εχει βγαλει το 206(πισω αξονα,εγκεφαλο,φλαντζες,ψυγειο καλοριφερ και αλλα τοσα) οκ,ισως σε περισσευουν και τα δινεις,τα λαδια ηταν απο την αρχη τοταλ 5-40 καθε 8000 χλμ δεν παιζει ρολο η χρηση-συντηρηση ειναι θεμα τυχης και δυστυχως η πεζω δεν αναγνωριζει τιποτα και τα πληρωνεις ολα απο την τσεπη σου σε αντιθεση με ασια πλευρα που γενικα σε τετοια θεματα δεν παιζονται σε θεματα εγγυησης και αξιοπιστιας τι θες να σου αναφερω το κορολα με 450.000χλμ που το αλλαζα μονο λαδια και τα βασικα;; οχι φιλε μου δεν ειναι λογικο να τα βγαζει αυτα ενα αμαξι 15.000 ευρω,αυτα απο μενα,η αποφαση ειναι του φιλου για το τι θα κανει,εγω πεζω παντως δεν ξαναπροτιμω μετα απο τις ζημιες που πληρωσα και δεν ηταν λογω κακης χρησης-συντηρησης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 23:50:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οντως ειναι πολλα για 1.4 87000χλμ τα 5000ευρω.οσο για τα υπολοιπα θερω απλα οτι ησουνα λιγο ατυχος.οσον αφορα το σερβις.ειναι το παν κατα τη γνωμη μου.ειχα και εγω οπως και ακομα εχω και ιαπωνεζικο αμαξι.δεν λεω σε γενικες γραμμες ειναι πιο αξιοπιστα.αλλα οχι τοσο.να σου θυμισω ανακλυσεις τουοτα?καιγανε λαδια της μουρλης τα σελικα??τα ραβ και λοιπα με τσιμουχες της τετρακινησης για αλλαγη??τα πριους με τααα προβληματα???λυπαμαι για αυτα που σου τυχανε αλλα και το σεατ ιμπιζα του θειου μου το 101 αλογα του εχει αλλαξει τα φωτα απο βλαβες...πολο φιλου μου που το κιβωτιο και απο δισκο πλατω ειναι αστα να πανε..σημαντικη και πολυτιμη η μαρτυρια σου καθε αλλο.αλλα οχι και η απολυτη.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την vasilisalessia στις Τρι 29 Ιαν 2013, 01:40:58, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2013, 23:52:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | georgebpkk έγραψε: | Το βρήκα με 5.200 είναι μοντέλο του '08 και έχει 84.900χλμ το ένα και το άλλο είναι πάνω κάτω παρόμοιο απλά αλλάζει το χρώμα. |
Με τόσα χιλιόμετρα, με άγνωστο τρόπο χρήσης, στυλ οδήγησης και με άγνωστο ιστορικό προβλημάτων των συγκεκριμένων, μάλλον είναι προτιμότερο να βρεις απαντήσεις σε συνεργεία όπου θα πρέπει να πας τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να τα κοιτάξουν.
Προσωπικά θα αναζητούσα κάποιο με λιγότερα χιλιόμετρα και ας μην είναι και Peugeot. Σε αυτή τη κατηγορία βρωμάει ο τόπος από μεταχειρισμένα σε όλους τους κατασκευαστές. |
συμφωνω ειναι και βαρυ για τη μηχανη.η παρε το 1.6 που παει πολυ ωραια ακομα και αυτο με τα 110 αλογα παει πολυ καλα η κοιτα κατι σε 1.4 αλλα πιο ελαφρυ.παντα να το ελενξεις πολυ καλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Driver ///M (Άρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 1.4 90hp sport
Ένταξη: 16 Νοέ 2009 Δημοσιεύσεις: 829
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2013, 00:57:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris_206_90hp έγραψε: | Φίλε driver η αγορα ειναι τοσο μεγαλη που δεν αξιζει να ρισκαρει 5 χιλιαρικα πολυ απλα εχει αμαξαρες σε αυτα τα χρηματα καθως και το ιδιο αμαξι με αλλα μοτερ...τωρα αν εσενα σου βγηκε σκυλι εισαι τυχερος αλλα εχεις ακομα χλμ για να κρινεις ενα αμαξι 50000χλμ δεν ειναι τιποτα εγω τοσα κανω μεσα σε 2-3 χρονια και αν δεν θεωρεις τις 2 φλαντζες και τις αστειες πολυδαπανες βλαβες που εχει βγαλει το 206(πισω αξονα,εγκεφαλο,φλαντζες,ψυγειο καλοριφερ και αλλα τοσα) οκ,ισως σε περισσευουν και τα δινεις,τα λαδια ηταν απο την αρχη τοταλ 5-40 καθε 8000 χλμ δεν παιζει ρολο η χρηση-συντηρηση ειναι θεμα τυχης και δυστυχως η πεζω δεν αναγνωριζει τιποτα και τα πληρωνεις ολα απο την τσεπη σου σε αντιθεση με ασια πλευρα που γενικα σε τετοια θεματα δεν παιζονται σε θεματα εγγυησης και αξιοπιστιας τι θες να σου αναφερω το κορολα με 450.000χλμ που το αλλαζα μονο λαδια και τα βασικα;; οχι φιλε μου δεν ειναι λογικο να τα βγαζει αυτα ενα αμαξι 15.000 ευρω,αυτα απο μενα,η αποφαση ειναι του φιλου για το τι θα κανει,εγω πεζω παντως δεν ξαναπροτιμω μετα απο τις ζημιες που πληρωσα και δεν ηταν λογω κακης χρησης-συντηρησης |
Απλά φίλε ο κινητήρας, τουλάχιστον του 207, δεν είναι τόσο αναξιόπιστος όσο λες, τουλάχιστον με όσα ξέρω εγώ αλλά κι εδώ στο φόρουμ δεν είδα κάποιον με 207 να έχει θέμα με φλάντζες.
Εκεί ήθελα να καταλήξω.
Τώρα, 5 χιλιάρικα για ένα αμάξι που πριν 5 χρόνια έκανε πάνω κάτω 14 δεν μου φαίνονται πολλά, αν το αμάξι είναι σε καλή κατάσταση.
Δεν μιλάμε για κανα 2λιτρο που οι τιμές έχουν ξεφτυλιστεί εντελώς λόγω φορολογίας-τελών κλπ, αλλά για ένα 1400άρι.
Ε, με 5 χιλιάρικα δε νομίζω ότι μπορεί να πάρει και τίποτα καλύτερο αντίστοιχης χρονολογίας.
Αν φυσικά με τα ίδια λεφτά ή έστω με κανα 1000άρικο παραπάνω βρει 1600αρι ατμοσφαιρικό, τότε κι εγώ προτείνω να πάρει εκείνο.
Φίλε το 207 που έχεις δει τι έκδοση είναι ? Trendy, sport pack, τι?
Γιατί παίζει κι αυτό κάποιο ρόλο στο αν τα λεφτά που το βρήκες είναι καλά ή όχι.
Πάντως στο car με μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα γύρω στα 5-6 χιλιάρικα παίζουν τα περισσότερα, οπότε δε νομίζω ότι είναι και καμια παράλογη τιμή αν, επαναλαμβάνω, είναι σε καλή κατάσταση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2013, 07:10:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα του πρότεινα να πάρει το 1.6 με τα 110 άλογα μιάς και έχω ακούσει μόνο καλά λόγια για αυτό το μοτέρ και απο επιδόσεις και απο αξιοπιστία και ας το βρεί λίγο πιό ακριβό,μακάρι να τα διόρθωσαν οι γάλλοι τα μοτέρ με τα 90 άλογα γιατί στα 206 ακόμα και στην αντιπροσωπία με μηχανικό που μιλούσα μου έλεγε τα χειρότερα
Τις καλημέρες μου σε όλα τα παιδιά!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2013, 12:38:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας πάρει ότι θέλει αρκεί να το πάει να το κοιτάξει σε κάποιο συνεργείο καλά. Βασικά να το κοιτάξει εξονυχιστικά και να το οδηγήσει κιόλας. Κατά προτίμηση να είναι κρύο και να είναι και πρωί.
Εγώ πάντως όταν ακούω 85000χλμ και να μου το χάριζαν πάλι δεν θα το έπαιρνα.
Αν κρίνω από το δικό μου, που έχει ελάχιστα χιλιόμετρα, φαντάζομαι πως θα είναι κάποιο με τόσα πολλά χιλιόμετρα που έχει κυκλοφορήσει σε Ελληνικούς καρόδρομους...
Μπρρρρ... Τρεμούρα με πιάνει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Chris_206_90hp (Xristos) Νέος χρήστης
Peugeot 206 1.4(16v)xt (2004)
Ένταξη: 22 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 56 Τόπος: Salonica
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2013, 14:01:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χαχα και γω το ιδιο ειδικα μετα απο αυτα που περασα,ασε που απ'οτι φαινεται θα το χαρισω και εγω το δικο μου πιο κατω και απο getz και atos του 2001 το παιρνουν μεταπωλητικη αξια υπο του μηδενος καλυτερα να το στειλω σε ενα γκρεμο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2013, 14:25:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνηθως μετα τα 50000χλμ 60000χλμ αρχιζουνε και οι περισσοτερες αλλαγες αναλωσιμων..βαλβολινες, τακακια, δισκους, ιμαντες τρομπες νερου κλπ..κανα τοπ μαουντ εαν εχει περασει απο κωλοδρομους με ελαχιστη προσοχη, η με ταχυτητες .αμορτισερ σε 60000 και μετα μπορει να θελουνε αλλαγμα(το εχω παθει σε νισσαν με 30000χλμ..αν εχει παρει και κανενα παραπανω τοτε τρωει και οτι δε φιλτραρει απο το μπροστινο συστημα..μετα απο μπεκ βουλωμενα αντλιες τελειωμενες απο βενζινες και οτι αυτο συνεπαγεται.αυτο για ολα τα αμαξια.μετα τα 1.4 16ν που λεει το παιδι με 10 40 που του βαζανε και ιδιως τα τοταλ ελφ 10 40 , οτι χειροτερο γι αυτες τις μηχανες, με προβλημα που βγαζανε σε καπακια και φλατζες..οχι μονο το 16ν, αλλα και το 8ν.και υπηρξανε και ορισμενα 1.6 16ν ,που βγαλανε φλατζες.το παν ειναι να ξερεις πως του εχει φερθει ο προηγουμενος.εκει αν ξερεις.αλλιως ειναι λαχειο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vasilisalessia (vasilis) Τρελλαμένο μέλος
peugeot307 1.4 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 539
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2013, 14:29:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι μαντραδες εχω παρατηρησει οτι στα περισσοτερα γυρνανε τα χλμ εκει γυρω στα 50-60000χλμ.(προφανως για να λενε οτι δεν εφτασε και στα χιλιομετρα για τα μεγαλα σερβις)στα περισσοτερα αυτοκινητα.η και πολλοι που τα πουλανε σε αυτα τα χιλιομετρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|