Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kostas207cc (κωστας) Μέλος
peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Δεκ 2012, 16:27:32 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με καμπερ |
|
|
καλησπερα και καλες γιορτες σε ολους.εχω ενα 207cc 2008 1.6 vti.διασταση ελαστικων 215/45/17 αλλαγμενα μπροστα αμορτισερ με osrav mayra και καινουργια τοπ μουντ.ακρομπαρα μπαλακια κτλ ολα χωρισ τζογους.γιατι τα λεω ολα αυτα.τραβαγε δεξια το αμαξι το βαζω για ευθυγραμμιση ειχε λαθος καστερ αριστερα +5,39 μοιρες ενω δεξια +3,50.οκ γυρισα λιγο το τοπ μουντ πανω να ευθυγραμιστουν τα σημαδια(τρυπα στο τοπ μουντ με τρυπα στον θολο) και το ξαναπαω.εχουμε λοιπον +4 μοιρεσ αριστερα και +3,50 δεξια.θεωρησα την διαφορα ελαχιστη και δεν ασχοληθηκα αλλο.αυτο ομως που θελω να διορθωσω ειναι το καμπερ αριστερα εχω -1,50 μοιρα ενω δεξια -0,30 μεγαλη διαφορα καμμια ιδεα???πως να το φερω τι φταιει??? συγκλιση μπροστα 0,08 και στους δυο τροχους.βεββαια τωρα δεν τραβαει δεξια αλλα φοβαμαι μην μου φαει ανομοιομορφα το αριστερο λαστιχο λογω καμπερ.καμμια ιδεα γιατι τοσο καμπερ στην αριστερη μερια και πως θα το φερω??αν ειχε στραβωμενο ψαλιδι το καμπερ δεν θα γινοταν θετικο και οχι αρνητικο που εχω τωρα??τα τοπ μουντ ειναι καινουργια και σωστα τοποθετημενα οχι αναποδα.αριστερα ειχα φαει λακουβα που στραβωσε η ζαντα τωρα εχω αλλες ζαντες και καινουργια λαστιχα.και τα αμορτισερ και τα τοπ μουντ μπηκαν μετα την λακουβα.καμμια ιδεα γιατι τοσο διαφορα δεξιο καμπερ με αριστερο να πω επισης οτι το κανονικο ειναι -0,30 της μοιρας καμπερ και στους δυο μπροστα και καστερ 4,21 και στους δυο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Δεκ 2012, 16:43:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
την καστερ την χάνεις, δλδ πάει πιο πίσω ο τροχός και η τιμή της τείνει από τα + στο 0 απο τις λακκούβες. Για το 207 δεν ξέρω καθολου αλλά αλλα μοντελα της γαλλικής εταιρείας πάσχουν απ' αυτό (ψαλίδια). Ειδικά όταν οι βάσεις των ψαλιδιών είναι φθαρμένες. Η καστερ λοιπόν έχει να κάνει κυρίως με τα ψαλίδια. Σε σενα ομως η διαφορά ειναι 10 λεπτά, τπτ δλδ.
Η καμπερ έχει να κάνει με το ακρό, αν εσύ λοιπόν έχεις πετύχει σε πεζοδρόμιο τη ρόδα με αρκετή δύναμη μπορεί πάλι να δικιολογηθεί μικρή απόκλιση. Αν πετύχεις την ρόδα κατω περνει αρνητικό καμπερ, αν πανω θετικό.
Τα περισσότερα απ' αυτα εχω την αισθηση πως θα διορθωθούν οταν πατήσουν ξανα τα top mounts! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Δεκ 2012, 16:44:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δέ ξέρω τι παίζει στα 207 αλλα εγώ είχα κάμπερ απο στραβωμένο άκρο στο κολάρο της ανάρτησης
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas207cc (κωστας) Μέλος
peugeot 207cc 1.6 ep6
Ένταξη: 13 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 195
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Δεκ 2012, 18:51:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν εχω καν ανεβει ποτε σε πεζοδρομιο ουτε καν ακουμπησει.μονο μια λακουβα εχω φαει αριστερα και μου ειχε στραβωσει ζαντα.οταν λες πατησουν τα τοπ μουντ??τα ειχα για αρκετα χιλιομετρα πανω απο χιλια πριν την ευθυγραμιση.μηπως πατησαν λαθος γιατι δεν τα εκανα αμεσως ευθυγραμιση?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|